Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@kurczakt

Kanał CANAL+ 4K Ultra HD bez problemu włączysz na infolinii do modułu CAM CI+ z kartą Cayman i zapewne będzie to koszt 10 zł/m za tą opcję dodatkową, bo tyle kosztuje ten kanał gdy się go dobiera w trakcie trwania umowy. Gdy przechodziłeś na umowę, to trzeba było od razu negocjować kanał CANAL+ 4K Ultra HD za 0 zł/m do oferty, a nie brać ofertę z samymi 8xCANAL+ bez kanału CANAL+ 4K Ultra HD. No chyba, że konsultant z którym rozmawiałeś gwarantował Ci, że będziesz mieć w tej ofercie abonamentowej ten kanał na cały okres trwania umowy, to wtedy reklamacja jeśli nie ma tego kanału w warunkach promocji.

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, lukx95 napisał:

 

Kanał CANAL+ 4K Ultra HD bez problemu włączysz na infolinii do modułu CAM CI+ z kartą Cayman i zapewne będzie to koszt 10 zł/m za tą opcję dodatkową, bo tyle kosztuje ten kanał gdy się go dobiera w trakcie trwania umowy. Gdy przechodziłeś na umowę, to trzeba było od razu negocjować kanał CANAL+ 4K Ultra HD za 0 zł/m do oferty, a nie brać ofertę z samymi 8xCANAL+ bez kanału CANAL+ 4K Ultra HD. No chyba, że konsultant z którym rozmawiałeś gwarantował Ci, że będziesz mieć w tej ofercie abonamentowej ten kanał na cały okres trwania umowy, to wtedy reklamacja jeśli nie ma tego kanału w warunkach promocji.

Mam ten moduł w promocji ,,na próbę" za 0zł do końca lipca. Czy jest możliwość wynegocjowania C+ razem z C+4k z pakietem Start+ ?

Edytowane przez mara68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 10.07.2019 o 15:23, ircios napisał:

Na pewno tak. Za ok.5 dych powinno się udać, no może 55. Zadzwoń na infolinię. 

W APS powiedziano mi że nie mają możliwości uruchomienia C+ ze start+ w tej promocji lipiec na próbę. Nawet dzwonili do nc+ ale tam też powiedzieli że c+ jest od pakietu comfort.

Kiedy zadzwoniłem na infolinię to gość powiedział mi żeby zdać ten moduł który wziąłem na próbę w APS i zamówić u nich nowy moduł z dostawą. Powiedział że bez problemu dostanę c+ z pakietem start+.

Zaproponował też umowę na start+ ze wszystkimi c+( w tym c+4k) na 24 miesiące po 54,99. Przez pierwsze 6 miesięcy 44,99zł. Do końca sierpnia pakiet comfort gratis.

Z tego co mi mówił konsultant to c+ z pakietem start+ dostępne są tylko na infolinii.

Edytowane przez mara68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Przed chwilą dzwonili z nc+ i chcą na siłę wymienić mi moduł na dekoder z racji, że od lipca 2020 przestaną działać kanały i "łatwo można shakować mój telewizor" :)) Na razie nie przedłużam ale boje się, że będą cisnąć ostro aby oddać karty i pobrać nowe dekodery.... Czy polsat tez tak kombinuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą zamianą modułów na dekodery nie jest tak prosto. W zeszłym tygodniu starałem się o wymianę modułu cam na ultraboxa. Na infolinii jedni mówili , że TAK, potem jednak NIE. W reklamacji wyszło , że jednak nie można.

Chciałem im dopłacić do interesu najem, a oni jednak nie chcą. Nadmienię , że mam 9 miesiąc umowy, pakiet exta, c+, C= 4k, e11, History i Adventure, Foxplay, NatGeoplay, niestety nie mogę wymienić. Niech spróbują dzwonić do mnie w sprawie hbo.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2019 o 15:18, lukx95 napisał:

@zielu Jaki masz obecnie moduł z jaką kartą dekodującą? Nie masz usługi Multiroom? Na jaki dekoder chcą Ci wymienić i na jakich warunkach?

 

Moduł mam ten "szary", kartę od 6 lat tą samą :) Mam multiroom a dekoder to ultrabox (od 2015 r.) 

Chcieli wymienić na dekoder z ofertą za 0 zł/mc ale niestety nie pamietam nazwy, napewdno nie było nic 4K w nazwie :))

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 26.08.2019 o 14:08, robsss napisał:

Z tą zamianą modułów na dekodery nie jest tak prosto. W zeszłym tygodniu starałem się o wymianę modułu cam na ultraboxa. Na infolinii jedni mówili , że TAK, potem jednak NIE. W reklamacji wyszło , że jednak nie można.

Chciałem im dopłacić do interesu najem, a oni jednak nie chcą. Nadmienię , że mam 9 miesiąc umowy, pakiet exta, c+, C= 4k, e11, History i Adventure, Foxplay, NatGeoplay, niestety nie mogę wymienić. Niech spróbują dzwonić do mnie w sprawie hbo.?

Robsss, czy udało się wymienić moduł na ultraboxa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@g0nz0s To jest zapewne ten sam moduł CAM CI+, tylko że ma nową nalepkę z logiem CANAL+ i kartę Cayman z nowym logiem. Ogólnie nowy projekt graficzny karty Cayman z logiem CANAL+ jak i nalepki na moduł bardzo mi się podoba i ładniej to wygląda teraz.

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...