torre24 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Mam pytanie o moduł Alphacrypt. Jakie są jego rodzaje (Classic, Light, Pro, jeszcze jakieś?), czym się te rodzaje różnią? Chcę kupić moduł do nc+ (karta Cameleon) i docelowo xTra TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 (edytowane) Cameleony mają zniknąć. Więc przemyśl zakup modułu pod nc. Poza tym to nie jest temat o innych modułach. Edytowane 21 Lutego 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Wiem, że mają zniknąć. Pytałem o rodzaje modułów bo na aukcjach jest kilka a informacji o nich jak na lekarstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley99 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 (edytowane) @torre24: ten wątek jest TYLKO o module CI+ obecnie oficjalnie sprzedawanym przez nc. Na temat innych modułów (tudzież kart) pytaj w innym topicu, np. ten myślę będzie bardziej odpowiedni: https://forum.satkurier.pl/topic/9789-nc-i-przysz%C5%82o%C5%9B%C4%87-kart-nieparowanych-w-polsce/ Edytowane 22 Lutego 2018 przez Stanley99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Posiadam moduł CI+ z kartą Nagra i tv Samsung FHD UE32M5572. Niestety podczas transmisji 4K na kanale Canal+ NOW zamiast obrazu i dźwięku mam tylko komunikat "Sygnał zakodowany". W czasie, gdy nie ma transmisji albo leci autopromocja to wtedy jest normalnie obraz i dźwięk. Tv posiada obsługę kodeka HEVC, więc rozumiem, że chodzi pewnie o rozdzielczość i downscaling? Tv nie potrafi tego zrobić? Hipoteteczne pytanie... Czy podłączony dekoder (np. VU UNO 4K) do mojego tv wyświetli kanały 4K? Czy, ze względu na wyższą rozdzielczość takiego kanału nie będzie to możliwe? Bo tv jest tylko FHD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Na dekoderze spoko. Na samym TV tak jak mówisz - to pewnie kwestia rozdzielczości zbyt wysokiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Może napiszę do wsparcia Samsunga, żeby taką funkcję wprowadzili - pewnie i tak odpiszą, że się nie da albo żebym kupił sobie tv 4K (dawno temu był to zrobił, ale póki co nie mam warunków żeby go zamontować), ale spróbuję Skoro jak piszesz zewnętrzny dekoder jest w stanie to obsłużyć, więc wbudowany też chyba powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Też nie mam TV UHD ale mam dekoder tego typu i zobacz po bitrate nie trudno się domyśleć co to za kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) Oczywiście, przy takim bitrate to aż miło oglądać Ps. Jaki masz model deka? Edytowane 14 Marca 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) Skoro jak piszesz zewnętrzny dekoder jest w stanie to obsłużyć, więc wbudowany też chyba powinien. Z tym, że rozmawiamy o dekoderze 4K (sam podałeś jako przykład VU+ Uno 4K). Dekoder 4K zdekoduje obraz w takiej rozdzielczości ale na wyjściu HDMI poda Ci go w 1080p (czy jak tam sobie wybierzesz) i dlatego będzie to śmigać. Na dekoderze HD - kanał 4K nie ruszy. Może jedynie dźwięk usłyszysz. Edytowane 14 Marca 2018 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Faktycznie, masz rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Cześć, Mam pytanie czy ktoś z Was ma telewizor - lg 55sj800v i użytkuje w nim moduł cam CI+ od nc+? Mój szwagier wczoraj zainstalował moduł w ww telewizorze i mniej więcej co 5-10 minut moduł na dosłownie 3-4 sekundy ponownie się aktywuje. Czy ktoś się orientuje w czym może leżeć przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Nie mam tego modelu telewizora, mam za to też LG ale 24MT47U i moduł na nim działa bardzo dobrze. Aktywuje się tylko przy włączeniu telewizora i trwa to kilka sekund a potem wszystko ładnie śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 A zmieniales cos moze w ustawieniach telewizora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 (edytowane) Ja miałem wcześniej model LG 32LB650V i na nim również wszystko dobrze działało. Najnowsza wersja softu na telewizorze? Jedyne co można sprawdzić to czy "Blokada rodzicielska" w ustawieniach modułu jest wyłączona. Może moduł walnięty. Edytowane 15 Marca 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Jakiś miesiąc temu wyszła aktualizacja dla modułu. Aktualizowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 U mnie była aktualizacja modułu jak tyko go uruchomiłem i włączyłem na kanał Puls HD. Poza tym nic w ustawieniach telewizora nie grzebałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Faktycznie aktualizacja pomogła. Monter przy próbie instalacji anulował aktualizację i udało się ja dopiero wywołać na kanale Puls HD. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oregano40 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 (edytowane) Cześć Mam moduł zaktualizowany, blokada rodzicielska wyłączona i dekoder Formuler S Turbo. Przy każdym uruchomieniu pokazuje się okienko "Weryfikacja urządzenia" i proces ten trwa nawet do 2-3 minut. Czy to działanie normalne? Edytowane 15 Marca 2018 przez oregano40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Nie, tylko pierwsza instalacja modułu powinna tyle trwać. Każde następne uruchomienie tylko kilka sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oregano40 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Nie, tylko pierwsza instalacja modułu powinna tyle trwać. Każde następne uruchomienie tylko kilka sekund. Dzięki. W ustawieniach dekodera nie znalazłem żadnej opcji umożliwiającej wyłączenie weryfikacji, poza tym moduł działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 A nie masz tam jakiegoś trybu oszczędzania energii włączonego? Np. głębokie uśpienie albo coś podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oregano40 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 A nie masz tam jakiegoś trybu oszczędzania energii włączonego? Np. głębokie uśpienie albo coś podobnego? Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Jak masz moduł w abonamencie to udaj się do APS żeby Ci go wymienili na inny. Wtedy wyeliminujesz ewentualną wadę modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 Nic to nieda ten dekoder nie ma wsparcia natywnego ci+ są błedy w ci+ helper mozesz sprobowac inna wersja ale watpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.