Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 25.04.2020 o 13:32, mirkoz napisał:

witam

Proszę wszystkich o uwagę, bo to ważne

 

 

Wczoraj dotarła do mnie ze sklepu hollex przesyłka z nowym modułem cam ci+4k canal+ z ecp. Po włożeniu modułu do moejego ax hd51 4K Box i po wejsciu w zakładkę modułu pojawił się napis canal+. Po zainstalowaniu modułu zadzwoniłem na infolinię cyfrowego domu, celem zarejestrowania nowego modułu i przesłania uprawnień do odbioru. Rzomówca z cyfrowego domu poprosił mnie o podanie nr seryjnego karty i numeru seryjnego modułu (znajduje się pod kodek kreskowym). Po podaniu danych konsultant poinformował mnie, że nie maja tego modułu w systemie i nie mogą przesłać uprawnień na kartę. Zapytałem, się co mam zrobić. Niech pan zadzwoni do sprzedawcy modułu. Tak też zrobiłem i w trakcie rozmowy kazano mi podać meilem nr karty i numer seryjny modułu. Tak też uczyniłem,. Pan z hollexu obiecał interwencję. Po tych rozmowach jeszcze raz włożyłem moduł do dekodera i wszedłem w zakladke modułu  i w informacje o karcie i własnym oczom nie wierzę numer karty z poziomu telewizora, jak i karty włożonej do modulu różniły sie dwom cyframi na końcu, a mianowicie na karcie było 75, a na telewizorze w informacje o karcie - 64.. Zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie cyfrowego domu i przedstawiłem sprawę z różnica na karcie w module i ta widoczna z poziomu telewizora. Tym razem miła Pani wklepała numer seryjny karty jaki widniał w informacji z poziomu telewizora. i znowu to samo. system nieprzyjął danych. spytałem sie co mam robić z takim modułem. Odesłać celem wymiany na nowy. Jak myślicie, co takiego mogło sie stać, że doszło do takiej pomyłki. Czy wy też mieliście taki przypadek, ze moduł w pudełku plastikowym nie miał foli zabezpieczającej?

 

dziś otrzymałem od firmy hollex e-maila zwrotnego, w którym piszą, że: 

 

"Proszę jeszcze raz aktywować kartę o numerze wydrukowanym na karcie( kodowej) SMS-em lub dzwoniąc na infolinię.
Numer odczytany z menu TV nigdy nie będzie się zgadzał bo trzeba go odpowiednio przeliczyć
Kart nie było w systemie nc+ bo ich pracownik nc+ nie wprowadził do systemu. To nie nasza wina".
 
Jak widać powyższego e-maila w canal+ (cyfrowym dom) mają taki bałagan (na usta ciśnie się mocniejsze słowo,, ale się powstrzymam). Żaden konsultant, na infolinii canal+ nie powiedział mi, że trzeba połączyć się z działem technicznym, gdyż to oni powinni je wprowadzić do systemu. o tej informacji dowiedziałem się z innego-maila od hollexa. Cytuje "To oni (dział techniczny cyfrowy dom) powinni umieścić te numery w systemie. Już zgłosiliśmy problem w dziale technicznym – czekamy na odpowiedź. Dwie ostanie cyfry na numerze karty są nieistotne". Poza tym dowiedziałem się, że pomyłka nie leży po stronie firmy hollex, gdyż jest to raczej błąd nadruku na karcie". a ten może skorygować tylko dział techniczny. I sprawa się wyjaśniła. Otrzymałem tez zapewnienie, od firmy hollex, ze po dotarciu modułu do nich zostanie on przez nich aktywowany po kontakcie z działem technicznym cyfrowego domu. 
Moim zdaniem firma hollex to profesjonaliści w każdym calu  (znają się na rzeczy), czego nie mogę powiedzieć o o niektórych konsultantach cyfrowego domu, którzy sprawiają wrażenie, jakby byli z jakieś łapanki. a wystarczyło tak niewielu przełączyć na infolinie działu technicznego, a oni mi kazali zwrócic moduł celem wymiany na inny. Pierwszy raz mi się coś takiego przydarzyło, a nie jeden moduł cyfrowego polsatu, czt tez canal+ i tnk już aktywowałem dla siebie czy tez moich kolegów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Z góry przepraszam jeśli temat już był poruszany. Próbowałem szukać odpowiedzi ale natłok różnych informacji totalnie mnie zmieszał. Temat jest taki że posiadam teraz kartę cyfra+ jak na załączonych zdjęciach i chciałbym jej użyć w nowym telewizorze philips ale nie mam pojęcia jaki moduł CAM CI+ powinienem kupić żeby to działało. Karta była już przekładana z jednego tunera do drugiego i wszystko działało więc zakładam że nie jest w żaden sposób sparowana. Uprzejmie proszę o pomoc.

 

Zdjęcia:

DSC-0388.jpgDSC-0387.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w aston 2.26, ale nie widzę sensu kupować taki moduł (koszt przeszło 200 -300 zł), skoro i tak po 1 lipca br system seca mediaguard ma przejść do lamus, bynajmniej tak utrzymuje platforma canal+. Poza tym moduł nie jest CI+ tylko zwykły CI. Nie inwestuj w to kasy. Jeśli chcesz odbierać kanały z tej platformy to wymień tą kartę na moduł cam CI+ 4K z ecp. Zanim jednak kupisz taki moduł sprawdź czy twój telewizor jest na liście certyfikowanego sprzętu telewizyjnego (lista była podawana w tym wątku). Jeśli twój telewizor jest nowy i ma 4K, to powinien być na liście. Sprawdź w specyfikacji technicznej czy ma slot CI+ w wersji 1.4 z ecp. No i koniecznie telewizor musi mieć wbudowany dekoder satelitarny dvb-s2!!!. Jeśli będziesz miał jakieś pytania to pisz. Pozdrawiam

Edytowane przez mirkoz
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz. Telewizor jest na tej liście na ze strony cyfry więc pewnie jest kompatybilny. W regulaminie wyczytałem też że cyfra plus pobiera miesięczną opłatę za taki moduł. Czy ktoś już z was korzysta z takiego modułu i jak to wygląda jeśli chodzi o opłaty i multiroom? Czy multiroom w innej lokacji przestanie działać?

Edytowane przez Wiktorc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to prawda, że pobiera opłatę jak masz go w dzierżawie, gdy jesteś abonentem. Możesz tez kupić moduł prepaid na własność za 199zł. Niestety, póki co nie ma możliwości aby na 2 modułach cam funkcjonował multiroom (z tego co wiem nie dostaniesz dwóch modułów cam z tą samą oferta programową, takie rzeczy to tylko na ich badziewiastych dekoderach). Z tego co wiem ten moduł nie ma takiej funkcji. Kiedyś czytałem artykuł, że niemiecka platforma sky deutschland miała moduły cam z multiroom. Polska niestety jak zawsze w tyle za takimi gigantami jak sky. Szkoda że nie wprowadzili modułów bezkartowych, takich jak na Węgrzech, czy w Rumunii. Sam marzę o tym, żeby któraś z polskich platform wprowadziła moduły po wifi do multiroom tego nie ma,

Edytowane przez mirkoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Wiktorc napisał:

Dzięki za odpowiedz. Telewizor jest na tej liście na ze strony cyfry więc pewnie jest kompatybilny. W regulaminie wyczytałem też że cyfra plus pobiera miesięczną opłatę za taki moduł. Czy ktoś już z was korzysta z takiego modułu i jak to wygląda jeśli chodzi o opłaty i multiroom? Czy multiroom w innej lokacji przestanie działać?

@Wiktorc Ty posiadasz obecnie tylko jedną kartę Cameleon, czy masz usługę Multiroom tą z Cyfry+? Masz jakiś sprzęt do tej umowy w najmie od Platformy CANAL+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Wiktorc napisał:

 W regulaminie wyczytałem też że cyfra plus pobiera miesięczną opłatę za taki moduł. Czy ktoś już z was korzysta z takiego modułu i jak to wygląda jeśli chodzi o opłaty i multiroom? Czy multiroom w innej lokacji przestanie działać?

Ja nie mam żadnej opłaty za korzystnie z modułu.Multirom jest na zasadzie, że pierwszy jest główny dekoder, a drugi może być moduł.Taki układ działa niezależnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam teraz Caymana z modułem, który jest w trakcie wymiany na moduł z ECP,. Czyli aby mieć multiroom to jak to zrobić? bo normalnie nie chcą dać w żaden sposób. Brać nową ofertę z dekoderem i do tego dobrać moduł?

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, escapers napisał:

 

C+ dał Ci do multiroomu moduł cam? Mi nie chcieli, jakoś specjalnie to zrobiłeś? Np. najpierw dekoder a potem dobrałeś moduł? 

Dostałem jednocześnie dekoder 4K i moduł CAM wymieniając dwie karty Cameleon na karty Cayman.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jako multiroom małeś te karty czy jako dwa oddzielne kontrakty? bo za każdym razem jak próbowałem multiroom to  z modułem c+ mówi że nie dają... 

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, escapers napisał:

I to jako multiroom małeś te karty czy jako dwa oddzielne kontrakty? bo za każdym razem jak próbowałem multiroom to  z modułem c+ mówi że nie dają... 

Tak jako jedną umowę miałem.Posiadałem dekoder Sagemcom DSI83 i druga karta była w moim sprzęcie własnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2020 o 18:15, aro napisał:

Włączyłem nagrywanie na Canal+ 4K i mogłem przełączyć na inne kanały między innym na HBO czy Polsat.

A czy mógłbyś oglądając coś na TV włączyć na pc/laptopie stream innego kodowanego kanału? Dostaniemy wówczas odpowiedź czy dwustrumieniowość działa faktycznie na tym module, czy to w Twoim wypadku zaleta VTI i nagrywaniu zaszyfrowanych transmisji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś ma możliwość zasięgnięcia informacji z Canal+ czy na pewno moduł Aston nie będzie działał po 1 lipca? Wydaje mi się że ze względu

na epidemię powinno się to opóznić. To z kolei by mi bardzo pasowało bo planuję wymianę telewizora w końcu roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, yrkfi napisał:

czy na pewno moduł Aston nie będzie działał po 1 lipca? Wydaje mi się że ze względu

na epidemię powinno się to opóznić.

Wiele razy pisano tu na forum, że Astony i splittery przestaną działać. Jedyna nadzieja w odwlekaniu, ale to i tak jest nieuchronne. Weźmiesz nowy moduł od nich i doczekasz do wymiany telewizora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.05.2020 o 11:51, ircios napisał:

W Twoim przypadku MR z CI nie wchodzi w grę. Taka możliwość, tylko dla byłych Cyfrowiczów mających MR, o czym pisałem. 

Przepraszam dopytam. 
Mam w tej chwili dwie karty kameleon w dwóch dekoderach Pace HDS 7241 ultrabox+ oraz WiFi Premiumbox oba z dyskiem. (tak kiedyś dostałem) Czyli teoretycznie mogę pójść z jedną karta kameleon i wymienić ja na moduł cam+ , a drugi dekoder zostawić i mieć nadal multiroom? W tej chwili mam dwa dekodery z rabatowane na zero zł . Czy w przypadku wymiany doliczana jest jakaś opłata za moduł czy też dekoder. WifI premiumbox zapewne by u mnie został wymieniona zostałaby tylko karta. Jeśli już to zdałbym Pace. O ile jest taka możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mikoko

@drq

Opłata za najem 1 zł/m jest w przypadku, gdy się posiada moduł CAM wydany jako sprzęt główny. Natomiast, gdy się posiada dekoder główny, a moduł CAM dobiera się jako sprzęt uzupełniający w usłudze Multiroom post Cyfra+, to wtedy moduł CAM CI+ ECP z kartą Cayman jest wydawany całkowicie bezpłatnie bez opłat miesięcznych.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...