kurczakt Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Na infolinii to pewnie dalej będą się upierać że musi być dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Do tego dekoder dzierżawiony od NC+ ichni Ultrabox 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 (edytowane) @kurczakt Kanał CANAL+ 4K Ultra HD bez problemu włączysz na infolinii do modułu CAM CI+ z kartą Cayman i zapewne będzie to koszt 10 zł/m za tą opcję dodatkową, bo tyle kosztuje ten kanał gdy się go dobiera w trakcie trwania umowy. Gdy przechodziłeś na umowę, to trzeba było od razu negocjować kanał CANAL+ 4K Ultra HD za 0 zł/m do oferty, a nie brać ofertę z samymi 8xCANAL+ bez kanału CANAL+ 4K Ultra HD. No chyba, że konsultant z którym rozmawiałeś gwarantował Ci, że będziesz mieć w tej ofercie abonamentowej ten kanał na cały okres trwania umowy, to wtedy reklamacja jeśli nie ma tego kanału w warunkach promocji. Edytowane 9 Lipca 2019 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurczakt Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Przed chwilą w końcu udało mi się aktywować ten kanał na infolinii, podejrzewam że dzięki temu że nie wspominałem nic o module cam konsultantowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Tak, tak... Na pewno dlatego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Godzinę temu, kurczakt napisał: Przed chwilą w końcu udało mi się aktywować ten kanał na infolinii, podejrzewam że dzięki temu że nie wspominałem nic o module cam konsultantowi. Oni widzą na czym masz ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 W jakiej cenie dostałeś ten kanał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) 15 godzin temu, lukx95 napisał: Kanał CANAL+ 4K Ultra HD bez problemu włączysz na infolinii do modułu CAM CI+ z kartą Cayman i zapewne będzie to koszt 10 zł/m za tą opcję dodatkową, bo tyle kosztuje ten kanał gdy się go dobiera w trakcie trwania umowy. Gdy przechodziłeś na umowę, to trzeba było od razu negocjować kanał CANAL+ 4K Ultra HD za 0 zł/m do oferty, a nie brać ofertę z samymi 8xCANAL+ bez kanału CANAL+ 4K Ultra HD. No chyba, że konsultant z którym rozmawiałeś gwarantował Ci, że będziesz mieć w tej ofercie abonamentowej ten kanał na cały okres trwania umowy, to wtedy reklamacja jeśli nie ma tego kanału w warunkach promocji. Mam ten moduł w promocji ,,na próbę" za 0zł do końca lipca. Czy jest możliwość wynegocjowania C+ razem z C+4k z pakietem Start+ ? Edytowane 10 Lipca 2019 przez mara68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Na pewno tak. Za ok.5 dych powinno się udać, no może 55. Zadzwoń na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurczakt Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 7 godzin temu, aro napisał: W jakiej cenie dostałeś ten kanał? Lipiec i sierpień free a od września 10 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 10.07.2019 o 15:23, ircios napisał: Na pewno tak. Za ok.5 dych powinno się udać, no może 55. Zadzwoń na infolinię. W APS powiedziano mi że nie mają możliwości uruchomienia C+ ze start+ w tej promocji lipiec na próbę. Nawet dzwonili do nc+ ale tam też powiedzieli że c+ jest od pakietu comfort. Kiedy zadzwoniłem na infolinię to gość powiedział mi żeby zdać ten moduł który wziąłem na próbę w APS i zamówić u nich nowy moduł z dostawą. Powiedział że bez problemu dostanę c+ z pakietem start+. Zaproponował też umowę na start+ ze wszystkimi c+( w tym c+4k) na 24 miesiące po 54,99. Przez pierwsze 6 miesięcy 44,99zł. Do końca sierpnia pakiet comfort gratis. Z tego co mi mówił konsultant to c+ z pakietem start+ dostępne są tylko na infolinii. Edytowane 25 Lipca 2019 przez mara68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Tak tylko na infolinii, standardowa oferta na start 9,99/19,99 do tego uruchomione C+ za 25 zł i c+ 4K za 10 zł. Ciekawe ile to wychodzi ... a nie czekaj tyle samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielu Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Przed chwilą dzwonili z nc+ i chcą na siłę wymienić mi moduł na dekoder z racji, że od lipca 2020 przestaną działać kanały i "łatwo można shakować mój telewizor" :)) Na razie nie przedłużam ale boje się, że będą cisnąć ostro aby oddać karty i pobrać nowe dekodery.... Czy polsat tez tak kombinuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Polsat ma parowane karty z dekoderem Nie musi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 @zielu Jaki masz obecnie moduł z jaką kartą dekodującą? Nie masz usługi Multiroom? Na jaki dekoder chcą Ci wymienić i na jakich warunkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsss Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Z tą zamianą modułów na dekodery nie jest tak prosto. W zeszłym tygodniu starałem się o wymianę modułu cam na ultraboxa. Na infolinii jedni mówili , że TAK, potem jednak NIE. W reklamacji wyszło , że jednak nie można. Chciałem im dopłacić do interesu najem, a oni jednak nie chcą. Nadmienię , że mam 9 miesiąc umowy, pakiet exta, c+, C= 4k, e11, History i Adventure, Foxplay, NatGeoplay, niestety nie mogę wymienić. Niech spróbują dzwonić do mnie w sprawie hbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielu Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 W dniu 21.08.2019 o 15:18, lukx95 napisał: @zielu Jaki masz obecnie moduł z jaką kartą dekodującą? Nie masz usługi Multiroom? Na jaki dekoder chcą Ci wymienić i na jakich warunkach? Moduł mam ten "szary", kartę od 6 lat tą samą Mam multiroom a dekoder to ultrabox (od 2015 r.) Chcieli wymienić na dekoder z ofertą za 0 zł/mc ale niestety nie pamietam nazwy, napewdno nie było nic 4K w nazwie :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ustian Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Czy mpzna moec modul z multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Nie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archie12 Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 W dniu 26.08.2019 o 14:08, robsss napisał: Z tą zamianą modułów na dekodery nie jest tak prosto. W zeszłym tygodniu starałem się o wymianę modułu cam na ultraboxa. Na infolinii jedni mówili , że TAK, potem jednak NIE. W reklamacji wyszło , że jednak nie można. Chciałem im dopłacić do interesu najem, a oni jednak nie chcą. Nadmienię , że mam 9 miesiąc umowy, pakiet exta, c+, C= 4k, e11, History i Adventure, Foxplay, NatGeoplay, niestety nie mogę wymienić. Niech spróbują dzwonić do mnie w sprawie hbo. Robsss, czy udało się wymienić moduł na ultraboxa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 od dzis nowy modul w ofercie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 (edytowane) @g0nz0s To jest zapewne ten sam moduł CAM CI+, tylko że ma nową nalepkę z logiem CANAL+ i kartę Cayman z nowym logiem. Ogólnie nowy projekt graficzny karty Cayman z logiem CANAL+ jak i nalepki na moduł bardzo mi się podoba i ładniej to wygląda teraz. Edytowane 16 Września 2019 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Zgadza się. Projekt nowoczesny i elegancki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Ciekawe kiedy beda wydawac nowe karty tzn z nowym wizerunkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Bardzo ciekawe. Szczególnie gdy moduł z karta są schowane w odbiorniku Widzę, że niektórych bardzo jarają nowe opakowania starych produktów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.