marcinbvb123 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Godzinę temu, lakiman napisał: @marcinbvb123 ja tam odróżniam jakość C+ 4K nawet upscal na Eleven 4K czy 1080 z 8 Mb/ s od jakości dostarczanej przez Viaplay. Szczególnie przy dynamicznych scenach. Statyczne ujęcia ok- dobrze wyglądają w szwedzkiej usłudze. Z ciekawości jaką przekątną ma Twój telewizor? Bo zakładam , że na nim oglądałeś 55 cali, i też należę do osób które te różnice widzą. Z tym że pewnie jest spora grupa która tego nie dostrzega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Też zgłosiłem ten viaplay do UOKiK. Znawcy mówią że jak się nie podoba to żeby nie płacić i nie oglądać. Ale jak ktoś jest fanem ligi angielskiej to nie ma innej alternatywy do legalnego oglądania wszystkich meczów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Jeśli zgłaszałeś brak możliwości oglądania serwisu pomimo subskrypcji to ok, ale jeśli napisałeś do nich z powodu nadawania w 720p to Cię wyśmieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
informatyk2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Witam wszystkich czy problemy z relacja zdarzaja sie takze na laptopach.Viaplay ciagle sie tlumaczy,ze wina lezy po stronie aplikacji,a na laptopie korzystamy ze strony internetowej.Czyli nie powinno byc zadnego problemu z odbiorem idac tropem dzialu technicznego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 (edytowane) W dniu 7.08.2022 o 14:32, patryszq napisał: Jaka dama wrażliwa , nie obraża się Pani wszyscy pamiętamy jak namiętnie szła Pani nawijka w kwestii Viaplay , internet nie zapomina , potrafiła Pani wpompować w te sekcje nawet i 156 postów . Zasłynęła Pani szumną ankietą która oczerniała userów i od tego czasu inwencja tworcza jakby troche stonowała oops. Siła Pani nawrócenia jest bynajmniej pełna podziwu i kunsztu . Pamiętamy szanujemy ale i wstydzimy się , wiemy czego Dobrze się czujesz? Moje posty są w temacie i zdania o Viaplay nie zmieniłam, o ankiecie oczerniającej nic nie wiem, a jeśli chodzi o tę: to jest jak najbardziej na miejscu. Co do wstydu i nawrócenia, to Tobie zalecam, a na początek zmianę zdjęć w profilu (ostrzegam wrażliwych przed wchodzeniem tam, mnie zgubiła ciekawość). Edytowane 9 Sierpnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaTo46 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 (edytowane) @informatyk2017 z nimi to nawet nie ma co dyskutować. Na wszystkim jest problem, jednak jest kilka osób, którzy nie widzą problemu. Jest źle i tyle. Przykładowo idę do sklepu, gdzie kupuję czekoladki. W domu otwieram pudełko, a w środku jest zamiast 30 czekoladek tylko 20. Znajduje się także karteczka "coś poszło nie tak". W Viaplay ciągle będzie coś nie tak. Edytowane 8 Sierpnia 2022 przez Kiler Wycięto zaczepkę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 @Zuzia, @patryszq miał na myśli, podejrzewam, inną ankietę taką która wylądowała w koszu. Wprawdzie viaplay nie interesuje mnie zupełnie, ale pamiętam Twoje początkowe wypowiedzi w tym temacie, obecnie piszesz całkowicie coś innego niż kiedyś. Mam nadzieję że nie cierpisz na "osobowość mnogą". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dynecik Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 4 godziny temu, aandin napisał: Nie chce mi się wierzyć w to. Napisałem do UOKiK w tej sprawie. Zobaczymy co odpiszą. A swoją drogą to kiedyś mi pomogli wygrać spór z TP. To może podrzucisz tutaj jakiś wzór żeby więcej osób napisało ? Ja chętnie dołączę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 (edytowane) 19 godzin temu, Paweł 68 napisał: @Zuzia, @patryszq miał na myśli, podejrzewam, inną ankietę taką która wylądowała w koszu. Wprawdzie viaplay nie interesuje mnie zupełnie, ale pamiętam Twoje początkowe wypowiedzi w tym temacie, obecnie piszesz całkowicie coś innego niż kiedyś. Mam nadzieję że nie cierpisz na "osobowość mnogą". To zacytuj je po prostu (z odniesieniem do konkretnego postu) zamiast robić podobne sugestie, wysoce nie na miejscu. Bo chyba o te sugestie chodzi skoro masz problem ze znalezieniem rzekomych wypowiedzi. Swoją drogą wyjątkowo chamskie zachowanie z Twojej strony. Arcyciekawe, pojawiają się problemy z Viaplay, kilka osób zajmuje się utarczkami personalnymi zamiast odnieść się do meritum co ja akurat czynię. 23 godziny temu, aandin napisał: Napisałem do UOKiK w tej sprawie. 20 godzin temu, piotrekj66 napisał: Też zgłosiłem ten viaplay do UOKiK. Jak najbardziej można, popieram inicjatywę. Ale formalnie powinno to być poprzedzone zgłoszeniem/reklamacją do Viaplay. Chyba, że już wcześniej zgłaszaliście i byliście lekceważeni. Że problemy były i dotykały pewnej grupy klientów są dowody choćby na Twitterze Viaplay, bo przepraszali za nie. Są też zrzuty, sama jeden zamieściłam: https://i.postimg.cc/fTQ1zq6N/awaria2.jpg Edytowane 9 Sierpnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memłek Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Oglądałem pierwszą połowę meczu LIV-Fulham na dekoderze Ultrabox 4K. Wrażenia jak przy żle ustawionej antenie w latach osiemdziesiątych. W przerwie zainstalowałem aplikację canalplus na TV oled LG C1. Żadnych problemów, zacięć itp. Obraz wyglądał jak FHD. Nic już z tego nie rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 (edytowane) 19 minut temu, Paweł 68 napisał: @Zuzia, @patryszq miał na myśli, podejrzewam, inną ankietę taką która wylądowała w koszu. Wprawdzie viaplay nie interesuje mnie zupełnie, ale pamiętam Twoje początkowe wypowiedzi w tym temacie, obecnie piszesz całkowicie coś innego niż kiedyś. Mam nadzieję że nie cierpisz na "osobowość mnogą". Bingo zmiana osobowości jest zatrważająca a tonu wypowiedzi na wspomnianą platformę niespotykana Edytowane 8 Sierpnia 2022 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 (edytowane) Faktycznie "zatrważające" tak pisałam w dniu startu serwisu w Polsce. Z tym, że UPC TV GO poszło do przodu i wyprzedziło Viaplay, bo zmieniło nadawanie z 720p na 1080p i podniosło bitrate do 7 Mbps. I dalej. Podobnie jak rok temu uważam, że nieodzowne jest 1080p i 50 FPS z dobrym bitrate dla transmisji live. I co tam jeszcze. Chwaliłam, że działa pod Linuksem i w Kodi, że są fajne skandynawskie produkcje tylko nie zawsze z napisami, no dokładnie tak samo i teraz myślę. patryszq i Paweł 68, nie wiem na co Wy cierpicie, że Wam się wszystko miesza, ale musi to być jakaś ciężka przypadłość. Edytowane 9 Sierpnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Ale raczej pismo do UOKiK jest bez sensu bo usługa nie jest na umowę. I moim zdaniem w materiałach reklamowych nie wspominają o jakości i to celowy zabieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Ale nie chodzi o samą jakość 720p tylko o stabilność usługi, płacisz i oglądanie jest zakłócone, a w przypadku Premier League nie ma wyboru, formalnie kibice są skazani na Viaplay. Jak wykupujesz usługę nawet na miesiąc to zawierasz umowę z dostawcą treści. Sprawa nie jest łatwa, ale możliwe, że da się ją zakwalifikować pod zbiorowe naruszanie interesów konsumentów. Od pisania na forum, czy wyzywania botów na Twitterze usługa raczej nie poprawi się, zdecydowanie lepiej zainteresować tym UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 25 minut temu, kocik89 napisał: Ale raczej pismo do UOKiK jest bez sensu bo usługa nie jest na umowę. I moim zdaniem w materiałach reklamowych nie wspominają o jakości i to celowy zabieg. w Holandii ponoć miało sens 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Ciekawe bo tam mają dobre wyniki, to przez F1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 1 godzinę temu, Zuzia napisał: Jak najbardziej można, popieram inicjatywę. Ale formalnie powinno to być poprzedzone zgłoszeniem/reklamacją do Viaplay. Chyba, że już wcześniej zgłaszaliście i byliście lekceważeni. Że problemy były i dotykały pewnej grupy klientów są dowody choćby na Twitterze Viaplay, bo przepraszali za nie. Są też zrzuty, sama jeden zamieściłam: https://i.postimg.cc/fTQ1zq6N/awaria2.jpg Zgłaszałem reklamację na ich maila odnośnie mikroprzycięć na aplikacji w Adnroid TV, kazali wysłać filmik... po czym stwierdzili, że jest ok i to może być wina neta. Od tej pory cisza z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 (edytowane) Nie mogę zrozumieć dlaczego PL bezrefleksyjnie sprzedaje swoje prawa nie zawracając najmniejszej uwagi na jakość w jakiej jest prezentowany (sprzedawany) ich "produkt". Wygląda to mniej więcej tak jakby ktoś wygrał przetarg na sprzedaż samochodów Mercedesa i postanowił (ponieważ tak będzie taniej i rentowniej) otworzyć salon sprzedaży w jakiejś odpicowanej stodole. Tak właśnie postępuję Viaplay pokazując transmisje PL w tak przeciętnej jakości!! Przecież ta jakość przekłada się na odbiór, wrażenia. Taką jakością to wręcz zniechęcają do oglądania. Edytowane 8 Sierpnia 2022 przez Nasir 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Zapytałem czy zwrócą mi 11,33 w wyniku "problemów" podczas transmisji meczu z arsenalem, niestety nie zwracają ani nie dają "darmowego" miesiąca ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aandin Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 (edytowane) 23 godziny temu, dynecik napisał: To może podrzucisz tutaj jakiś wzór żeby więcej osób napisało ? Ja chętnie dołączę. Póki co zadałem im pytanie czy Viaplay podlega pod ich jurysdykcję czy nie ( co twierdzą co niektórzy forumowicze). Dostałem na razie odpowiedź, że moje zapytanie wpłynęło i tyle. Jak reklamowałam internet swego czasu to musiałem robić speedtestem pomiary łącza,screeny z tego, zgrać na płytkę i wysłać. To był dowód. I wygrałem z nie pokonanym TP. Tu będzie pewnie podobnie i żadna zbiorowa skarga nic nie da bo trzeba będzie robić filmiki albo screeny z transmisji. Czekam no ich konkretną odpowiedź. Zuzia ma rację, że nie ma co marudzić tylko trzeba składać formalne skargi. Nawet moja cierpliwość się już wyczerpała w sobotę. Edytowane 9 Sierpnia 2022 przez Kirk Popraw pisownię. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Przepraszam, ale na jakim kanale w Polsat Box Go leciał mecz Barcelony? Bo jeśli na Polsat Sport to leciał na pewno w marnych 25 fps.Na Polsacie Sport. Nie mierzyłem jakości, fps-ów tylko oglądałem mecze. Na Polsacie było o niebo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 (edytowane) 7 godzin temu, Adamus napisał: Tj. dla ludzi z ulicy.Tel u nich nie mam. Dzięki wielkie @Adamus. W takim razie trzeba będzie się przejść. Gwarantowane 20 zł przez 2 lata brzmi ok (inna sprawa, że na teraz to viaplay powinno nam dopłacać). Trzeba brać jakieś "pudełko" od Play z "pakietem podstawowym", czy wykupuję tylko pakiet viaplay za 20 zł, podpisuję cyrograf i już? Edytowane 8 Sierpnia 2022 przez matinen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 (edytowane) Tu tylko pozew zbiorowy z zarejestrowanym materiałem video do odpowiednich instytucji może pomóc. I to pozew nie kilkunastu, ale kilkuset abonentów. Najlepszy wiadomo jest odpływ subscrybujących w odpowiednio dużej ilości z informacją zwrotną do Viaplay dlaczego odchodzę. Na to juž żadne cwaniaki z korpo nic nie poradzą. Zostanie się zawinąć z PL czego im życzę, a prawa wyprzedać. Edytowane 8 Sierpnia 2022 przez tracer10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 4 minuty temu, matinen napisał: Dzięki wielkie @Adamus. W takim razie trzeba będzie się przejść. Gwarantowane 20 zł przez 2 lata brzmi ok (inna sprawa, że na teraz to viaplay powinno nam dopłacać). Trzeba brać jakieś "pudełko" od Play z "pakietem podstawowym", czy wykupuję tylko pakiet viaplay za 20 zł, podpisuję cyrograf i już? Nawet nie musisz iść. Na czat z konsulem od ręki załatwisz,dzisiaj dostaniesz dostęp,a jak Ci jakość nie będzie odpowiadała to masz 14 dni na rozwiązanie umowy. Pudełka nie musisz brać,do oglądania np. na Smart tv. -czy to apka Play box(taka fioletowa)czy to apka Viaplay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 8 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2022 @AdamusBrzmi fajnie. Można wziąć samo Viaplay? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.