Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, lakiman napisał:

@marcinbvb123  ja tam odróżniam jakość C+ 4K  nawet upscal na Eleven 4K czy 1080 z 8 Mb/ s od jakości dostarczanej przez Viaplay.

Szczególnie przy dynamicznych scenach. Statyczne ujęcia ok- dobrze wyglądają w szwedzkiej usłudze. 

Z ciekawości jaką przekątną ma Twój telewizor? Bo zakładam , że na nim oglądałeś 

 

55 cali, i też należę do osób które te różnice widzą. Z tym że pewnie jest spora grupa która tego nie dostrzega. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.08.2022 o 14:32, patryszq napisał:

Jaka dama wrażliwa , nie obraża się Pani wszyscy pamiętamy jak namiętnie szła Pani nawijka w kwestii Viaplay , internet nie zapomina , potrafiła Pani wpompować w te sekcje nawet i 156 postów . Zasłynęła Pani szumną ankietą która oczerniała userów i od tego czasu inwencja tworcza jakby troche stonowała oops. Siła Pani nawrócenia jest bynajmniej pełna podziwu i kunsztu .  Pamiętamy szanujemy ale i wstydzimy się , wiemy czego :)

Dobrze się czujesz?

Moje posty są w temacie i zdania o Viaplay nie zmieniłam, o ankiecie oczerniającej nic nie wiem, a jeśli chodzi o tę: 

to jest jak najbardziej na miejscu.

Co do wstydu i nawrócenia, to Tobie zalecam, a na początek zmianę zdjęć w profilu (ostrzegam wrażliwych przed wchodzeniem tam, mnie zgubiła ciekawość).

 

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@informatyk2017 z nimi to nawet nie ma co dyskutować. Na wszystkim jest problem, jednak jest kilka osób, którzy nie widzą problemu.
Jest źle i tyle. Przykładowo idę do sklepu, gdzie kupuję czekoladki. W domu otwieram pudełko, a w środku jest zamiast 30 czekoladek tylko 20. Znajduje się także karteczka "coś poszło nie tak". W Viaplay ciągle będzie coś nie tak.

 

Edytowane przez Kiler
Wycięto zaczepkę.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zuzia, @patryszq miał na myśli, podejrzewam, inną ankietę taką która wylądowała w koszu. Wprawdzie viaplay nie interesuje mnie zupełnie, ale pamiętam Twoje początkowe wypowiedzi w tym temacie, obecnie piszesz całkowicie coś innego niż kiedyś. Mam nadzieję że nie cierpisz na "osobowość mnogą".

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Paweł 68 napisał:

@Zuzia, @patryszq miał na myśli, podejrzewam, inną ankietę taką która wylądowała w koszu. Wprawdzie viaplay nie interesuje mnie zupełnie, ale pamiętam Twoje początkowe wypowiedzi w tym temacie, obecnie piszesz całkowicie coś innego niż kiedyś. Mam nadzieję że nie cierpisz na "osobowość mnogą".

 

To zacytuj je po prostu (z odniesieniem do konkretnego postu) zamiast robić podobne sugestie, wysoce nie na miejscu. Bo chyba o te sugestie chodzi skoro masz problem ze znalezieniem rzekomych wypowiedzi. Swoją drogą wyjątkowo chamskie zachowanie z Twojej strony.

Arcyciekawe, pojawiają się problemy z Viaplay, kilka osób zajmuje się utarczkami personalnymi zamiast odnieść się do meritum co ja akurat czynię.

 

 

23 godziny temu, aandin napisał:

Napisałem do UOKiK w tej sprawie.

 

20 godzin temu, piotrekj66 napisał:

Też zgłosiłem ten viaplay do UOKiK. 

Jak najbardziej można, popieram inicjatywę. Ale formalnie powinno to być poprzedzone zgłoszeniem/reklamacją do Viaplay. Chyba, że już wcześniej zgłaszaliście i byliście lekceważeni. Że problemy były i dotykały pewnej grupy klientów są dowody choćby na Twitterze Viaplay, bo przepraszali za nie. Są też zrzuty, sama jeden zamieściłam: https://i.postimg.cc/fTQ1zq6N/awaria2.jpg

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem pierwszą połowę meczu LIV-Fulham na dekoderze Ultrabox 4K. Wrażenia jak przy żle ustawionej antenie w latach osiemdziesiątych. W przerwie zainstalowałem aplikację canalplus na TV oled LG C1. Żadnych problemów, zacięć itp. Obraz wyglądał jak FHD. Nic już z tego nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Paweł 68 napisał:

@Zuzia, @patryszq miał na myśli, podejrzewam, inną ankietę taką która wylądowała w koszu. Wprawdzie viaplay nie interesuje mnie zupełnie, ale pamiętam Twoje początkowe wypowiedzi w tym temacie, obecnie piszesz całkowicie coś innego niż kiedyś. Mam nadzieję że nie cierpisz na "osobowość mnogą".

 

Bingo :) zmiana osobowości jest zatrważająca 💁‍♂️ a tonu wypowiedzi na wspomnianą platformę niespotykana :)

Edytowane przez patryszq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie "zatrważające" tak pisałam w dniu startu serwisu w Polsce.

 

 

Z tym, że UPC TV GO poszło do przodu i wyprzedziło Viaplay, bo zmieniło nadawanie z 720p na 1080p i podniosło bitrate do 7 Mbps.

 

I dalej. 

 

Podobnie jak rok temu uważam, że nieodzowne jest 1080p i 50 FPS z dobrym bitrate dla transmisji live. I co tam jeszcze. Chwaliłam, że działa pod Linuksem i w Kodi, że są fajne skandynawskie produkcje tylko nie zawsze z napisami, no dokładnie tak samo i teraz myślę.

 

patryszq i Paweł 68, nie wiem na co Wy cierpicie, że Wam się wszystko miesza, ale musi to być jakaś ciężka przypadłość.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie chodzi o samą jakość 720p tylko o stabilność usługi, płacisz i oglądanie jest zakłócone, a w przypadku Premier League nie ma wyboru, formalnie kibice są skazani na Viaplay. Jak wykupujesz usługę nawet na miesiąc to zawierasz umowę z dostawcą treści. Sprawa nie jest łatwa, ale możliwe, że da się ją zakwalifikować pod zbiorowe naruszanie interesów konsumentów. Od pisania na forum, czy wyzywania botów na Twitterze usługa raczej nie poprawi się, zdecydowanie lepiej zainteresować tym UOKiK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zuzia napisał:

 

 

 

 

Jak najbardziej można, popieram inicjatywę. Ale formalnie powinno to być poprzedzone zgłoszeniem/reklamacją do Viaplay. Chyba, że już wcześniej zgłaszaliście i byliście lekceważeni. Że problemy były i dotykały pewnej grupy klientów są dowody choćby na Twitterze Viaplay, bo przepraszali za nie. Są też zrzuty, sama jeden zamieściłam: https://i.postimg.cc/fTQ1zq6N/awaria2.jpg

Zgłaszałem reklamację na ich maila odnośnie mikroprzycięć na aplikacji w Adnroid TV, kazali wysłać filmik... po czym stwierdzili, że jest ok i to może być wina neta. Od tej pory cisza z ich strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę zrozumieć dlaczego PL bezrefleksyjnie sprzedaje swoje prawa nie zawracając najmniejszej uwagi na jakość w jakiej jest prezentowany (sprzedawany) ich "produkt".

 

Wygląda to mniej więcej tak jakby ktoś wygrał przetarg na sprzedaż samochodów Mercedesa i postanowił (ponieważ tak będzie taniej i rentowniej) otworzyć salon sprzedaży w jakiejś odpicowanej stodole

Tak właśnie postępuję Viaplay pokazując transmisje PL w tak przeciętnej jakości!!😬

Przecież ta jakość przekłada się na odbiór, wrażenia. Taką jakością to wręcz zniechęcają do oglądania. 

 

 

Edytowane przez Nasir
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, dynecik napisał:
 
To może podrzucisz tutaj jakiś wzór żeby więcej osób napisało ?
Ja chętnie dołączę.

Póki co zadałem im pytanie czy Viaplay podlega pod ich jurysdykcję czy nie ( co twierdzą co niektórzy forumowicze). Dostałem na razie odpowiedź, że moje zapytanie wpłynęło i tyle. Jak reklamowałam internet swego czasu to musiałem robić speedtestem pomiary łącza,screeny z tego, zgrać na płytkę i wysłać. To był dowód. I wygrałem z nie pokonanym TP. Tu będzie pewnie podobnie i żadna zbiorowa skarga nic nie da bo trzeba będzie robić filmiki albo screeny z transmisji. Czekam no ich konkretną odpowiedź. Zuzia ma rację, że nie ma co marudzić tylko trzeba składać formalne skargi. Nawet moja cierpliwość się już wyczerpała w sobotę.

Edytowane przez Kirk
Popraw pisownię.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Adamus napisał:

Tj. dla ludzi z ulicy.Tel u nich nie mam.

Dzięki wielkie @Adamus. W takim razie trzeba będzie się przejść. Gwarantowane 20 zł przez 2 lata brzmi ok (inna sprawa, że na teraz to viaplay powinno nam dopłacać).

Trzeba brać jakieś "pudełko" od Play z "pakietem podstawowym", czy wykupuję tylko pakiet viaplay za 20 zł, podpisuję cyrograf i już?

Edytowane przez matinen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu tylko pozew zbiorowy z zarejestrowanym materiałem video do odpowiednich instytucji może pomóc.

I to pozew nie kilkunastu, ale kilkuset abonentów.

Najlepszy wiadomo jest odpływ subscrybujących w odpowiednio  dużej ilości z informacją zwrotną do Viaplay dlaczego odchodzę.

Na to juž żadne cwaniaki z korpo nic nie poradzą.

Zostanie się zawinąć z PL czego im życzę, a prawa wyprzedać.

Edytowane przez tracer10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, matinen napisał:

Dzięki wielkie @Adamus. W takim razie trzeba będzie się przejść. Gwarantowane 20 zł przez 2 lata brzmi ok (inna sprawa, że na teraz to viaplay powinno nam dopłacać).

Trzeba brać jakieś "pudełko" od Play z "pakietem podstawowym", czy wykupuję tylko pakiet viaplay za 20 zł, podpisuję cyrograf i już?

Nawet nie musisz iść.

Na czat z konsulem od ręki załatwisz,dzisiaj dostaniesz dostęp,a jak Ci jakość nie będzie odpowiadała to masz 14 dni na rozwiązanie umowy.

Pudełka nie musisz brać,do oglądania np. na Smart tv. -czy to apka Play box(taka fioletowa)czy to apka Viaplay

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...