mingo Opublikowano 19 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2022 Tak, ale całą sytuację, że wchodzisz na rynek i oferujesz coś, co nie działa, a nie ma żadnej innej możliwości oglądania można przypisać do Viaplay. Polsat Box Go czy C+ Online można kupić oddzielnie ale większość ma te usługi jako dodatek do opcji satelitarnej. Wszystkie streamingi sportowe u nas zawodzą, jedne rzadziej inne częściej więc obstawiam, że te wszystkie awarie złożyły się na to, co powiedział Stanowski i dotyczyło to wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 19 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2022 40 skarg wpadło do UKOiK w ciągu 2 miesięcy przeciwko platformie. Chyba trochę za mało. https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/skargi-viaplay-serwis-streamingowy-uokik-reklamacja-jak-odzyskac-pieniadze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 19 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2022 @tyrlano. Tyle ludzi narzeka a nikt nie pisze skarg. Jakby tak ludzie pisali co tydzień jak coś nie będzie działać to w końcu coś by się zaczęło dziać. A tak każdy machnie ręką. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 19 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2022 Na co obecnie można narzekać? Na rozdzielczość 720p.? Duża ilość userów uważa taką jakość za dobrą. Obecnie minusem jest niski bitrate w przypadku full HD- ale jednak podpisując umowę byłem tego świadomy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 19 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2022 Jednak co się dzieje w temacie i ludzie uczą się, żeby dbać o własne pieniądze. Na pewno rozwiazaniem nie jest pisanie na forum czy na FB ani też rezygnacja z subskrybcji. W ostatniej informacji było 10 skarg czyli liczba systematycznie rośnie. Ludzie dali szanse na poprawę, ale cierpliwość się każdemu kończy i skarg będzie przybywać. Idzie to dobry kierunku Teraz, lakiman napisał: Na co obecnie można narzekać? Na to, że nie działa. To, że tobie działa nie znaczy, że innym też. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 19 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2022 11 minut temu, lakiman napisał: Na co obecnie można narzekać? Chociażby na jakość przekazów z 2 Bundesligi. Viaplay często podkreśla że ich przekazy mają pełną płynność obrazu (50fps). Jednak to co widać i w tym sezonie, i w ubiegłym temu przeczy. 2 Bundesliga u nich to technicznie jakościowa porażka i kpina z abonentów. Trzymają te prawa chyba tylko po to żeby nie miała ich konkurencja. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 19 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2022 To bez znaczenia, żadna nazwa nie padła, ale z kontekstu można wywnioskować że chodzi o Polsat, bo padają nazwy Ligi Mistrzów i polskiej 1 ligi a te prawa należą do grupy Polsat Plus.Z nazwy wymienił Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 19 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2022 @Pawopwymienił Polsat bo Kanał sportowy jest z nim na wojennej ściezce w związku z blokadą przez Polsat kilku ich programów na Youtube, było to bezpodstawne i sprawa jest podobno w Sądzie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fillion Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 4 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Cytat Michał Gramatyka, poseł Polski 2050, złożył interwencję poselską, w której prosi Tomasz Chróstnego, prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, o podjęcie kroków w związku "niewywiązywaniem się platform streamingowych z umów zawieranych z klientami". Gramatyka w piśmie do UOKiK podkreśla, że zarówno Viaplay, Canal+ Online, jak i Polsat Box Go w ostatnich miesiącach wielokrotnie notowały przerwy w trakcie transmisji na żywo. Poseł zwraca uwagę, że przerwy te "w opinii ekspertów były spowodowane niedostosowaniem możliwości technicznych serwerów do poziomu zainteresowania internautów". Cytat Przypomnijmy, że w rozmowie z "Presserwisem" Maciej Akimow, prezes agencji marketingowej Shark Agency, mówił, że właściciele poszczególnych serwisów po prostu nie doszacowali widowni. Według specjalisty na tym etapie rozwoju streamingu stabilny przekaz gwarantuje tylko tradycyjna telewizja. Podobnie sytuację oceniał Leszek Kułak z Red Carpet Media Group, który określił platformę Viaplay jako "źle zaprojektowaną do obsługi ruchu streamingowego". Źródło: https://www.press.pl/tresc/72822,posel-michal-gramatyka-prosi-uokik-o-interwencje-w-sprawie-streamingu-sportowego Chyba działanie posła przechyliło szalę skoro UOKiK wszczął postępowanie wobec Viaplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Nawet jeśli dostaną jakąś karę to pewnie za rok, patrząc na to jak działają nasze urzędy. Na pewno się odwołają i kara zostanie zmniejszona i wyjdą na tym lepiej niż mieli by inwestować w odpowiednią infrastrukturę. Przede wszystkim sami musieliby wyjść z inicjatywą i chcieć coś poprawić, a na to się nie zanosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Postępowanie może potrwać nawet dłużej niż rok, tak było z UPC, które ukarane odwoływało się, ale i tak przegrali i musieli zapłacić. Jak wyjdzie Viaplay, zobaczymy choć strata wizerunkowa jest już dziś. Kara jaka może być nałożona - do 10 proc. rocznego obrotu firmy, oczywiście jak urząd potwierdzi, że nastąpiło naruszenie zbiorowych interesów konsumentów. Cytat „Prezes UOKiK wystąpił do przedsiębiorcy o wyjaśnienia, a gdy ich nie uzyskał – wszczął postępowanie wyjaśniające, które ma na celu ustalenie, czy są podstawy do postawienia spółce zarzutów naruszania zbiorowych interesów konsumentów” - poinformował wspomniane źródło Departament Komunikacji UOKiK. Źródło: https://transfery.info/aktualnosci/viaplay-na-celowniku-uokik-u-wszczeto-postepowanie-wyjasniajace/173105 Wygląda na to, jakby Viaplay sobie polskie urzędy lekceważyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Godzinę temu, Zuzia napisał: Kara jaka może być nałożona - do 10 proc. rocznego obrotu firmy Nie do końca tak jest. Ten zapis nie dotyczy firm zarejestrowanych za granicą (UOKiK nie ma wglądu do informacji dotyczących rocznego obrotu firmy). Ale ... za to może nałożyć dowolnej wysokości karę (bez względu na roczny obrót). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 @grreg2084 serwisy powielają taką informację, o to niech się już prawnicy spierają. A wariant, który podałeś daje lepsze możliwości więc nawet lepiej, żeby tak było. Tak, czy owak kolejny przykład na to, że warto pisać skargi, zresztą nie ma innej możliwości, żeby zmusić taką firmę do poprawy usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 (edytowane) W dniu 19.09.2022 o 10:00, Vaniliovsky napisał: @tyrlano. Tyle ludzi narzeka a nikt nie pisze skarg. Jakby tak ludzie pisali co tydzień jak coś nie będzie działać to w końcu coś by się zaczęło dziać. A tak każdy machnie ręką. Piszę reklamacje do Play, często dostaję jakiś rabat. Ostatnio dostałem 15 zł łącznie. Edytowane 20 Września 2022 przez kisiel95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 (edytowane) Pomyśleć, że tak wielu "ekspertów" pisało tutaj uporczywie, że Viaplay w Polsce nie podlega pod UOKiK Na szczęście @aandin i inni bardzo się mylili. Edytowane 20 Września 2022 przez grreg2084 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Bo to eksperci forumowi których już nie raz życie zweryfikowało 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 24 minuty temu, grreg2084 napisał: Pomyśleć, że tak wielu "ekspertów" pisało tutaj uporczywie, że Viaplay w Polsce nie podlega pod UOKiK Na szczęście @aandin i inni bardzo się mylili. Albo pisali, że nie warto, potem, że skarg jest za mało więc nic nie dadzą itd. itp. Tymczasem interwencja urzędu nastąpiła wcześniej niż ktokolwiek się spodziewał. Z pewnością takie postępowanie zadziała na Viaplay mobilizująco, w ostatni weekend ruch szedł gładko przez AWS (a nie Fastly jak wcześniej), kto wie, może już zaczęli pracować nad tematem. Oby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Niech nie myślą że trafili z usługami do trzeciego świata i są tu ludzie świadomi którzy wiedzą że mają też swoje prawa. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 3 godziny temu, Zuzia napisał: Tymczasem interwencja urzędu nastąpiła wcześniej niż ktokolwiek się spodziewał Póki co jeszcze nikogo nie ukarali. Pożyjemy, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Postępowanie będzie trwało ładnych parę miesięcy. Więc zobaczymy jak dożyjemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 (edytowane) 4 godziny temu, Zuzia napisał: Z pewnością takie postępowanie zadziała na Viaplay mobilizująco, w ostatni weekend ruch szedł gładko przez AWS (a nie Fastly jak wcześniej), kto wie, może już zaczęli pracować nad tematem. Oby. Czyli coś się dzieje. Oby z pozytywnym dla nas efektem. Takie dziadostwo jak do tej pory nie może przecież trwać wiecznie. Edytowane 20 Września 2022 przez matinen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bredny Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 10 godzin temu, Zuzia napisał: Postępowanie może potrwać nawet dłużej niż rok, tak było z UPC, które ukarane odwoływało się, ale i tak przegrali i musieli zapłacić. Jak wyjdzie Viaplay, zobaczymy choć strata wizerunkowa jest już dziś. Kara jaka może być nałożona - do 10 proc. rocznego obrotu firmy, oczywiście jak urząd potwierdzi, że nastąpiło naruszenie zbiorowych interesów konsumentów. Źródło: https://transfery.info/aktualnosci/viaplay-na-celowniku-uokik-u-wszczeto-postepowanie-wyjasniajace/173105 Wygląda na to, jakby Viaplay sobie polskie urzędy lekceważyło. Mnie ciekawi do jakiej instytucji ta kara trafia i co z tymi pieniędzmi jest robione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raiders25 Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 15 godzin temu, Zuzia napisał: Albo pisali, że nie warto, potem, że skarg jest za mało więc nic nie dadzą itd. itp. Tymczasem interwencja urzędu nastąpiła wcześniej niż ktokolwiek się spodziewał. Z pewnością takie postępowanie zadziała na Viaplay mobilizująco, w ostatni weekend ruch szedł gładko przez AWS (a nie Fastly jak wcześniej), kto wie, może już zaczęli pracować nad tematem. Oby. Ja bym jednak studził ten entuzjazm .TO ze UOKiK oficjalnie zajął się sprawą to fajnie ,ale liczy się efekt końcowy a ten może być .. żaden . Ja od czerwca czekam na oficjalne info od viaplay po tym jak złożyłem obszerną skargę do UOKiK ten mi odpisał po 3 tyg ze mam czekać na oficjalne pismo od viaplay co do mojej skargi i w tedy będą dalsze działania . Kontaktu nie ma żadnego Jestem zdania ze Viaplay prędzej zwinie zabawki z tego kraju niż poprawi jakość usług czy też zapłaci jakąś karę . I może to być szybciej niż nam się wydaje ,bo koszty modernizacji i rozbudowy infrastruktury tech. są porównywalne z tym co wydali naprawa PL ,LE i BL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 W dniu 20.09.2022 o 17:11, grreg2084 napisał: Na szczęście @aandin i inni bardzo się mylili. Ja przytoczyłem tylko odpowiedź jaką otrzymałem od UKE i to do niej się odniosłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.