marciniozo Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 No i fajna oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UserTalk Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 (edytowane) Ostatnio zastanawiałem się, kiedy mam złożyć wypowiedzenie umowy, aby miało to sens. Pewnie wiele osób też to interesuje. W związku z tym mam do Was pytanie, ile miesięcy wcześniej (przed zakończeniem okresu promocyjnego) składacie wypowiedzenia i po jakim okresie od tego wypowiedzenia otrzymujecie sensowne propozycje. Uprzedzam, iż wiem, że mogę złożyć wypowiedzenie kiedy chce (zaznaczając właściwy termin rezygnacji) i domyślam się, że w większości przypadków najlepsze oferty dostaje się w ostatnim miesiącu. Bardziej interesują mnie te mniej typowe przypadki. Dla przykładu podam swój przypadek przy przedłużeniu umowy w zeszłym roku. Złożyłem wypowiedzenie 2.5 miesiąca przed końcem umowy w BOK-u i od razu w BOK-u otrzymałem dobrą ofertę, która finalnie okazała się lepsza od innych późniejszych. A jak to jest u Was? Edytowane 27 Stycznia 2018 przez UserTalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2000 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 U mnie umowa na Internet kończyła się z końcem marca, pozostałe usługi z końcem kwietnia. W BOKu powiedziała, że najwcześniej przyjmie w lutym, więc wysłałem poleconym priorytetem jakoś w tygodniu i wczoraj miałem telefon. Oferta jak wyżej i umowa od 1 lutego na 12 mies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UserTalk Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 @adam2000 Dziwne z tym, że nie chcieli przyjąć wypowiedzenia w BOK-u, mnie nie robili problemu. Twoja oferta całkiem w porządku. Nie kusiło Cię aby jeszcze chwilę poczekać i zobaczyć, czy nie da się jeszcze coś ugrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2000 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 @UserTalk u mnie w BOK zawsze tłumaczą, że wcześniej nie przyjmie system, czyli np. jak umowa kończy się z końcem marca, to wypowiedzenie mogą przyjąć najwcześniej na początku lutego. Myślę, że celowe ściemnianie, ale po prostu wysłałem pocztą. Jeśli chodzi o ofertę, to faktycznie trochę kusiło, ale ewentualnie parę złotych może by mi zeszła, albo mogłem jeszcze powalczyć o katalog Kino Świat. Podejrzewam, że w tej kwocie bez problemu dała by jeszcze Pakiet Sport Champions, bo go dają za 0 zł, ale mnie ten pakiet w ogóle nie interesuje, więc wolę to co dostałem. Decyzję właściwie podjąłem od razu ponieważ często dzwonią wtedy kiedy nie mogę rozmawiać, a tak to już od lutego mam spokój i nową ofertę. Ogólnie czytając to co inni dostają, to myślę, że oferta bardzo dobra mi się trafiła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mars27 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 (edytowane) Sokrki Dzisiaj miałem telefon ponieważ kończy mi się umową i zaproponowali mi usługi co w opisie w tej samej cenie co dotychczas, czyli ok. 99 zł (bez wypowiedzenia). Powiedziałem, że kilka dni temu wysłałem wypowiedzenie pocztą i Pani się zmartwiła. Zacząłem negocjacje. W związku z brakiem cyfryzacji chciałem zwiększenie neta na 120 mb i MM GO. Zaproponowała mi to w kwocie 110 zł. Powiedziałem, że jeszcze mam czas i czekam na ciekawsze propozycje. Długo nie musiałem czekać. Propozycja z DUK i przyjęta: Internet 120 Mb, miałem 60 Mb MaxBox HD HBO HBO GO/OD Canal+ Prestige Strefa Dzieci PVR Multiroom Dodatkowo dali mi oprócz zwiększenia neta: Cinemax FilmBox Multimedia GO Wszystko za 100,99 zł, czyli 2 zł więcej, bo płaciłem 98,99 zł. Umowa na 12 mies. Od 1 lutego włączą dodatkowe usługi i zwiększą neta. Czyli można ugrać dobrą ofertę Chyba nic nie robisz tylko oglądasz tv jak to wszystko ci potrzebne. W przeciwnym wypadku naciągnęli cie bo nie ogladasz połowy z tego. Edytowane 27 Stycznia 2018 przez mars27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UserTalk Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 @adam2000 Z przyjmowaniem wypowiedzenia, to wszędzie ściemniają z tym systemem (nie ważne jaka kablówka czy platforma). Dzięki za podzielenie się swoją "przygodą" z przedłużaniem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2000 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 (edytowane) @mars27 nie obrażam się, to jest Twoje zdanie do którego masz prawo Ogólnie, to nie tylko ja jestem, ale mam też rodzinę. Oprócz spędzania również aktywnie czasu, lubimy obejrzeć dobry film lub dokument. Fakt jest ten, że lubię mieć wybór i szczerze jest to dobra alternatywa w sezonie jesienno-zimowym. Każdy ma swoje potrzeby Myślę, że na tym forum to dużo jest takich osób jak ja Edytowane 27 Stycznia 2018 przez adam2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 (edytowane) do usunięcia. Edytowane 28 Stycznia 2018 przez maro_1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivsh Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Dla tych, co nie wiedzą kiedy można złożyć wypowiedzenie - https://forum.satkurier.pl/topic/39-multimedia/?p=1331160 BOK nie może odmówić przyjęcia wypowiedzenia, może je co najwyżej odrzucić, np. gdy data wypowiedzenia jest wcześniejsza od faktycznej daty zakończenia warunków promocyjnych (bo wówczas byłoby to zerwanie warunków a nie wypowiedzenie), dlatego ważne jest by podać dokładną datę (miesiąc). Data może być późniejsza (np. gdy ktoś zapomni), bo prawo polskie od jakiegoś czasu zabrania już rolowania umów na konkretny czas (np. rok), a jedynie mogą być zawierane na czas nieokreślony, z prawem do wypowiedzenia w dowolnym momencie. I tak jest z grubsza mówiąc w MM, że de facto zawiera się roczną umowę, ale na "ceny promocyjne", bo sama umowa z MM jest umową na czas nieokreślony (rok+). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomG Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 BOK nie może, a jednak odmawia. Walczyłem z nimi kilka razy, jednak są uparci - albo polecony, albo osobiście w BOK można złożyć wypowiedzenie najwcześniej w miesiącu poprzedzającym koniec umowy (zgodnie z terminem wypowiedzenia). BOK tłumaczy to koniecznością niezwłocznego wprowadzenia wypowiedzenia do systemu. Taka ściema, ale po moich reklamacjach w tym temacie nic się nie zmieniło. W odpowiedzi na reklamacje przepraszali i zapewniali, że przeszkolą pracowników itp. bełkot. Dodam tylko, że próbowałem składać wypowiedzenie z końcem obowiązujących promocji, ale ponad dwa miesiące przed ich końcem. W takiej sytuacji w MM tylko polecony. Szkoda czasu i nerwów na przepychanki w BOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo73 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 https://satkurier.pl/news/167567/eurosport-3-4-i-5-dla-klientow-upc-polska.html A u nas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzik23 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 A u nas ciemnogród Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Multimedia myśli że UPC i my to już prawie to samo więc wysilać się nie muszą..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabington Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Nie zdążyli z przejęciem przed Olimpiadą, oby zdążyli przez MŚ w Rosji, bo pewnie znowu zostaniemy na lodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Jeżeli chodzi o ES 3-5 to moje informacje są nadal bez zmian, nie będzie ich w MM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 (edytowane) Nieliczcie na nic nowego od Discovery Communications, MM z tym nadawca jest nie podrodze ledwo Metro w SD wywalczyli. Oni już czekają na fuzję nic już nie zmienią i nie dodadzą, UOKiK ma podjąć decyzję w pierwszym kwartale tego roku, czyli już wkrótce. Edytowane 30 Stycznia 2018 przez Grzechu27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) No i pracownicy twierdzą że decyzja będzie na TAK. Będzie się działo w tym roku. Nagłego skoku cen się nie spodziewam.Wszystkim kablówkom zależy na kliencie. Ludziska uciekają do Netfliksa i innych wideo-wypożyczalni. A Wydarzenia czy Fakty oglądają z NTC. Jedynie internet ich ratuje.Ale to też już niedługo. Edytowane 31 Stycznia 2018 przez Barti Usunięto fragment postu nawiązujący do treści innego, przeniesionego już postu do innego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Ciekawe, jak rozwiążą temat tych kilku miast, w których zostaliby monopolistami? Kto kupi te sieci? Nie wiem jak jest w innych z tych wymienionych, ale np. w Kaliszu sieci UPC i MM tylko w niewielkich obszarach miasta się pokrywają. Na zdecydowanej większości jest jeden operator - MM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) No i wypowiedzenie odniosło skutek. Może nie taki jaki do końca chciałem, bo myślałem aby "wyrwać" jakieś dodatkowe pakiety, ale myślę że nie jest źle. Udało mi się "wywalczyć" zrównanie terminów usług na Internet i TV, po drugie Internet zwiększyłem z 12 Mb/s na 30 Mb/s, WiFi gratis, pakiet "HD", pakiet "Sport Champions HD", Multimedia GO - umowa na 12 miesięcy od marca. Pierwsze 3 miesiące za wszystko 7 zł, przez następne 9 miesięcy coś około 70 ileś zł. Umowa ma przyjść pocztą tradycyjną. A wyglądało to tak, że w piątek wysłałem wypowiedzenie, wczoraj we wtorek telefon z BOK Łomża że wpłynęło wypowiedzenie. Dziś w środę SMS o tym, że już oni wiedzą o wypowiedzeniu i że został wyznaczony doradca i proszą o kontakt. Zadzwoniłem, odebrała jakaś konsultantka i potem telefon już od konsultanta który został mi dedykowany. Powiedziałem o powodach rezygnacji, że za wysoki abonament, że konkurencja TVK Hajnówka oferuje 117 kanałów w cenie 36 zł i Internet 20 Mb/s w cenie 42 zł co razem daje 78 zł. Mówiłem, że się jeszcze zastanowię ale cenę przedstawili mi taką, że ogólnie od marca będę płacił o około 40 zł - 45 zł mniej miesięcznie niż do tej pory. Co myślicie o cenie? Czy można było jeszcze zejść, ewentualnie wywalczyć jakieś dodatkowe pakiety? Ogólnie jestem zadowolony. Edytowane 31 Stycznia 2018 przez mirolop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Po wysłaniu wypowiedzenia dziś rozmowa z konsultantem i umowa przedłużona. Co ciekawe, wchodzi w życie już od jutra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Ponieważ jutro jest 1 luty, też tak kilka lat temu trafiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 @neuro_wrw_gang_: Wiem że jutro jest 1 lutego tylko chodziło mi o zapis że gdy umowa zawarta jest po 25 dniu miesiąca, to ta wejdzie w życie po upływie kolejnego miesiąca. Widzę że kolegdze @mirolop powyżej umowa wchodzi dopiero w marcu a też ją chyba dzisiaj zawierał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 To chyba zależy od konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Zawierałem ją dzisiaj, ale coś mowa była o tym że inna komórka musi wycofać moje wypowiedzenie i pewnie przygotowanie tych ofert też czasu zajmie. Co ciekawe wszedłem dziś niedawno na swój eBOK i widzę, że pakiet HD zamiast kończyć mi się we wrześniu tak jak to było wcześniej, kończy się już w czerwcu wtedy kiedy kończy mi się MaxBox w czerwcu, WiFi które miało kończyć się w kwietniu kończy się teraz w marcu wtedy kiedy kończy mi się w marcu Internet. To zostało zmienione widać po dzisiejszej rozmowie z konsultantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.