Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Na jakiej częstotliwości jest Water Planet HD w Gdyni.

Proszę zobaczyć, jak jest u innych operatorów. Od 9.01 w Pro- Internet dodatkowo 8 kanałów w HD a 1.02 za darmo podwajają internet, z 150 Mbit/s na 300,

z 300 Mbit/s na 600; z 600 Mbit/s na 900.

Prędkość w obie strony, o ile się orientuje to u nich najmniejsza prędkość będzie 300 Mbit/s, odbiór i przesył.

Może nie potrzebnie napisałem nazwę firmy, ktoś zaraz powie, że tak nie można.

Edytowane przez Zenek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jestem tutaj nowy.

 

Pod koniec kwietnia kończy mi się umowa z multimedia polska na sam internet. Mam z nimi umowę od kilku lat, co rok przedłużana umowa była coraz droższa. Kilka lat temu płaciłem za 6mb 44zł, aktualnie 62 zł. Ale korzystałem z ich usług ze względu na brak alternatywy. Póki co wyprowadzam się z domu na bliżej nieokreślony czas a internet nie jest potrzebny innym domownikom. Zorientowałem się, że nie mogę teraz rozwiązać z nimi umowy, grożą mi kary umowne i inne ble ble ble. Dziś w trakcie rozmowy na infolinii zaproponowali mi obniżenie faktury o 3 zł o ile przedłużę "promocję" na kolejne 12 m-c. Śmiech na sali. Jestem w stanie kontynuować z nimi współpracę, o ile cena będzie atrakcyjna. Czy ktoś ma za sobą negocjacje z nimi? Czy wysłanie do nich wypowiedzenia listem poleconym spowoduje pomyślne negocjacje ceny?

 

Dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jestem tutaj nowy.

 

Pod koniec kwietnia kończy mi się umowa z multimedia polska na sam internet. Mam z nimi umowę od kilku lat, co rok przedłużana umowa była coraz droższa. Kilka lat temu płaciłem za 6mb 44zł, aktualnie 62 zł. Ale korzystałem z ich usług ze względu na brak alternatywy. Póki co wyprowadzam się z domu na bliżej nieokreślony czas a internet nie jest potrzebny innym domownikom. Zorientowałem się, że nie mogę teraz rozwiązać z nimi umowy, grożą mi kary umowne i inne ble ble ble. Dziś w trakcie rozmowy na infolinii zaproponowali mi obniżenie faktury o 3 zł o ile przedłużę "promocję" na kolejne 12 m-c. Śmiech na sali. Jestem w stanie kontynuować z nimi współpracę, o ile cena będzie atrakcyjna. Czy ktoś ma za sobą negocjacje z nimi? Czy wysłanie do nich wypowiedzenia listem poleconym spowoduje pomyślne negocjacje ceny?

 

Dzięki za odpowiedzi

Po złożeniu wypowiedzenia czekaj na telefon z duk. Powiedz ze konkurencja jest coraz wieksza. Ceny ida w dół itd itp. Negocjuj. 60mbit bez problemu powinienes dostac za 25zl. Jak dobrze z nimi zagadasz to i za 20zl wyrwiesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze nie złożyłem wypowiedzenia już drugi telefon miałem - wypowiedzenie mogę  złożyć wcześniej czy czekać na miesiąc przed końcem umowy ?

Słabe warunki dają, bez wypowiedzenia się nie obejdzie.

- internet 120 + telefon stacjonarny + tv max box (karta cam) +:

* hbo, canal+, pakiet hd, pakiet Sport Champions  - 115 zł

* canal+, pakiet hd i sport ch - 95 zł

* pakiet hd i sport ch - 75 zł (tu przy pierwszym kontakcie 69 zł)

 

Najbardziej zależy mi na opcji: canal+, pakiet hd i sport champions ile za to mogą wołać ?

Edytowane przez szakalq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze nie złożyłem wypowiedzenia już drugi telefon miałem - wypowiedzenie mogę  złożyć wcześniej czy czekać na miesiąc przed końcem umowy ?

Słabe warunki dają, bez wypowiedzenia się nie obejdzie.

- internet 120 + telefon stacjonarny + tv max box (karta cam) +:

* hbo, canal+, pakiet hd, pakiet Sport Champions  - 115 zł

* canal+, pakiet hd i sport ch - 95 zł

* pakiet hd i sport ch - 75 zł (tu przy pierwszym kontakcie 69 zł)

 

Najbardziej zależy mi na opcji: canal+, pakiet hd i sport champions ile za to mogą wołać ?

Wypowiedzenie z,uz 3 miesiace wczesniej bo taki jest okres wypowiadania tv, przy tym mozesz wypowiedziec reszte uslug. Mozesz nawet probowac 4 moesiace przed.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wprowadzaj w błąd, bo już od dawna na tv również jest miesięczne wypowiedzenie, przynajmniej w Multimedia, więc jeśli w BOK, to i tak nie wcześniej niż jest ustawowo, np. umowa kończy się z końcem lutego, to możesz składać już na początku stycznia, ponieważ musi być pełny miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh... Jeszcze raz, bo co poniektórzy mają z tym problem:

 

Wypowiedzenie umowy, można wysłać w dowolnym dniu jej trwania. Najlepiej jest to zrobić najpóźniej na miesiąc przed zakończeniem warunków promocyjnych umowy (wówczas nie grozi naliczenie kwot cennikowych, tj. niepromocyjnych). Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by wypowiedzenie złożyć dzień po podpisaniu umowy, przy czym ważne jest wyraźne stwierdzenie, w jakim terminie (dniu) umowa ma zostać wypowiedziana.

 

PRZYKŁAD: jeśli podpisujesz umowę, która wiąże cię do końca lipca 2018, to wypowiedzenie poniższej treści możesz wysłać w dowolnym dniu tej umowy (wersja dla Południa):

 

Zgodnie z § 10, pkt 2. Regulaminu Świadczenia Usługi Radia i Telewizji Kablowej przez Multimedia Polska-Południe S.A., rozwiązuję umowę na świadczenie usługi Radia i Telewizji Kablowej z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec lipca 2018.

 

Zgodnie z § 10, pkt 1. Regulaminu Świadczenia Usługi Multimedia Internet przez Multimedia Polska-Południe S.A., rozwiązuję umowę na świadczenie usługi Multimedia Internet, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec lipca 2018.

 

Jest jednak jeden haczyk związany ze złożeniem wypowiedzenia wcześniej niż to konieczne - jeśli wypowiedzenie zostanie przyjęte, to z dniem jego przyjęcie nie będziesz już mógł "dodać" nic do swojego pakietu. Przykładowo - podpisujesz umowę na MaxBox i C+ na 12 miesięcy. Po pół roku składasz wypowiedzenie, bo boisz się, że zapomnisz później. Wypowiedzenie zostaje przyjęte, zatem do końca umowy (kolejne pół roku) normalnie uiszczasz opłaty i masz dostęp do MaxBoxa i C+. Ale jeśli przez te 6 miesięcy będziesz chciał "dokupić" sobie pakiet Cinemax, to niestety nie będzie to możliwe. Wówczas jedyną opcją jest "podpisanie" umowy na nowych warunkach, która (zazwyczaj) jednocześnie anuluje złożone wypowiedzenie. Jednak im bliżej do końca umowy, tym lepsze warunki negocjacyjne, zatem nie ma sensu składać wypowiedzenie wcześniej, niż regulaminowy czas, zatem najlepiej w dowolnym dniu miesiąca poprzedzającego miesiąc kończący umowę - czytaj, jeśli umowa kończy się w lipcu 2018, to wypowiedzenie złóż w dowolnym dniu czerwca.

 

Czym innym jest zerwanie umowy, które wiąże się z zakończeniem świadczenia usługi przez MM i poniesieniem kar umownych przez użytkownika. W takich sytuacjach znacznie taniej jest złożyć wypowiedzenie i opłacać abonament miesięczny do końca trwania umowy.

Edytowane przez marivsh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...