Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego tylko Multimedia nieudolna? Przecież nikt poza NETIĄ nie dołączył Eleven'ów. :P Im było łatwo, bo są IPTV.

 

Im jest łatwiej bo nie muszą szukać wymówek dla klientów!

MMP myśli co zrobi z abonentami Południa!

Macie powód braku oficjalnej informacji o kanałach Eleven!

Hahaha :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanały UHD w kablu będą zapewne tylko po światłowodach. Jakoś nie wyobrażam sobie tego na miedzi. Będzie też konieczna zmiana systemu na DVB-C2. Ale gdyby MMP pozbyła się analoga, to parę takich kanałów wcisnęli by i teraz. Póki co, nadawców treści 4K praktycznie nie ma. I upłynie jeszcze sporo lat zanim się pojawią. Nie dramatyzowałbym tak, bo jest mnóstwo czasu na dostosowanie sieci.

I co, wepniesz sobie ten światłowód do telewizora? :) Zawsze na końcu jest miedź. Na testach wyciągano prędkości rzędu 800 Mbit/s na miedzi, Inea na miedzi sprzedaje Internet 250 Mbit/s. Nie trzeba światłowodu bezpośrednio do domu, żeby przepustowość była wyższa, wystarczy zadbać o swoją sieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maro_1983:

Nie będzie oficjalnej informacji o Eleven, dopóki negocjacje trwają. Tak ciężko to zrozumieć? :roll: Negocjacje z nadawcami nie polegają na jednym spotkaniu, czy jednorazowej wymianie e-maili. Trzeba czasu na analizę propozycji, a także druga strona potrzebuje go na odpowiedź kablówki. Sporo zajmuje także sprawa formalna dla KRRiT. Najgorzej, jeśli żadna propozycja nadawcy, nie odpowiada władzom kablówki. Wtedy naturalnie, że sprawa się rozciągnie w czasie. Wszędzie tak jest. Nikt nie dodaje kanałów na zasadzie pstrykacza (no, może z wyjątkiem Jamboxu). Osobiście uważam, że sprawa wyjaśni się w ciągu kilku tygodni.

 

@pincet:

A czy ja mówiłem o światłowodzie do domu? Ciekawe w którym miejscu? :roll: Multimedia nie ma tylko swojej sieci. Ma dużo infrastruktury po przejęciach. Doprowadzenie jej do jednolitego stanu będzie kosztowało setki milionów zł. A takich pieniędzy ta firma nie ma, więc jest problem. Temat dla mnie zamknięty - nie widzę powodu wałkować tego samego po raz kolejny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów:)

 

Z Multimedią jestem "związany" od ponad dwóch lat i właśnie przedłużyłem umowę na kolejne 12 mcy. Oferta z Warszawy, więc może komuś przydać się przy negocjacjach.

 

Wypowiedziałem umowę na 3 miesiące przed wygaśnięciem usług. Dzwonili 3 razy i za każdym razem dziękowałem. W ostatnim tygodniu mnie skusili, nie wiem na ile dobra jest to oferta i ile więcej można wynegocjować ale przyjąłem:

 

- Super Box + Pakiet 6 kanałów Canal + Sport HD Extra + pakiet HD + internet 60 MB za 95 zł.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jest to bardzo dobra oferta.

Nie pytałeś jaka byłaby cena, gdybyś wziął MaxBox zamiast SuperBox + Sport HD Extra?

 

Przyznam, że nie zapytałem, być może byłoby jeszcze parę groszy taniej, ale dział utrzymania zadzwonił do mnie w środku dnia jak byłem w robocie i wykorzystał chwilę słabości:) . Do tego ucieszyłem się, bo wcześniej nie chcieli dać C+ w takiej cenie ani nawet zbliżonej, proponując Hbo na którym całkowicie mi nie zależało, więc dosyć szybko podjąłem decyzję.

 

Generalnie moje spostrzeżenia są takie, że dział utrzymania Klienta dzwoni z założeniem, żeby dać Klientowi większą cenę niż miał dotychczas niewiele nowego proponując (tak było u mnie). Do mnie dzwonili przez 3 miesiące i odmawiałem. Jeżeli oferta rzeczywiście jest dobra jak piszesz to być może nie bez znaczenia jest okoliczność, że przez przypadek wypowiedziałem umowę miesiąc za późno więc teoretycznie ostatni telefon z BUK miałem kiedy stare promocje już nie obowiązywały, a ja się do nich w dalszym ciągu nie odzywałem co wskazywało na ogromne prawdopodobieństwo utraty Klienta.

 

Płaciłem 92 zł, teraz płacę 95 zł, a więc za 3 zł różnicy dostałem C+, NET szybszy o 30Mb oraz pakiet HD. Zrezygnowałem jednak z Multiroom, z którego nie korzystałem. Cenę wynegocjowanego pakietu z Multiroom jaką proponowali to bodajże 100 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się dowiedziałem, że Multimedia wciąż czeka na konkretną propozycję od Eleven, bo dotychczas takowej nie otrzymała. :lol2: Jeśli tak wygląda ten cały profesjonalizm Eleven ("nowa jakość na rynku polskim"), to nic dziwnego, że nigdzie ich nie ma. :roll: Sobie jeszcze poczekamy. :/

Ponoć ludzie z Jambox zgłaszają ten sam problem. Pełna profeska 11. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu dostałem od MM nowy modm/router z wifi Arris tg862. Nie prosiłem się o niego, dostałem gratis, mam własny router wifi. Pojawił się problem, bo nie mogę wyłączyć w nim wifi. Teraz mam dwa sygnały wifi w mieszkaniu - bez sensu. Przed instalacją planowałem, że wyłączę wifi w nowym modemie i po problemie, ale nie ma możliwości dostępu do konfiguracji routera, dostęp do panelu zarządzania routerem zablokowany. Chciałem nawet zrezygnować ze swojego routera, ale ten od MM nie łączy się z moim telewizorem :/ Dzwoniłem do MM i mówili, że nie można wyłączyć wifi z tego ich routera. Da się coś z tym zrobić? Np. wymiana modemu/routera na inny? Ktoś miał podobny przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze to juz kolejny raz.Od roku mam Mutimedia Internet + tv.Co sie dzieje ze co jakis czas gina mi wszystkie programy z tv i wszystkie ulubione pisze 00 00 programow wiec musze od nowa programowac i ukladac liste ulubionych.Mam TV sony Brawia 26V4500 i Modul z Multimediow.Wszystko chodzi dobrze ale co jakies dwa miesiace tak sie dzieje ze gina kanaly mnie sie zdaje ze cos tam dlubia i wtedy tak jest.Teraz tak mi sie stalo w sobote po poludniu 22.08 pewnie wylanczali ta promocje.Co zrobic by sie tak nie robilo dalej analogowe chodza w tym czasie.Jak tak dalej bedzie to zostalo mi jeszcze rok umowy musze dotrzymac i zrezygnuje.TV zawsze wylanczam z sieci na listwie jak nie ogladam.Jak chodzi dobrze wyjmuje karte ,modul wkladam i nic sie nie dzieje tylko mnie sie tak zdaje jak oni tj.Multimedia co robia to wtedy gina mi kanaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko mnie sie tak zdaje jak oni tj.Multimedia co robia to wtedy gina mi kanaly.

 

Nie wiem jak jest w TV Sony,ale na pewno w menu jest automatyczna aktualizacja kanałów ustawiona na TAK. Wystarczy ustawić na NIE i żadne zmiany nie powinny mieć miejsca. Oczywiście dodanie nowego kanału też wtedy nie wejdzie na listę,ale zawsze można to zrobić ręcznie.Takie są uroki modułów CAM,można się przyzwyczaić. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zerojedynkaX:

Kuchnia+ i Domo+ prawdopodobnie zostaną zastąpione wersjami HD. Natomiast Ale Kino+ w MAXBOX będzie, albo dowscale'owany z HD, albo zastąpiony czymś innym.

 

@halina1949:

Wątpię. Oni nie grzebią tak często przy częstotliwościach. W tym roku, na razie tylko raz były poważne zmiany - bodajże na przełomie lutego i marca. Promocja z pakietem "HD" została wyłączona 17.08. Zmiany w kodowaniu nie powinny wpływać na układ listy. W TV SONY jest ustawiona domyślnie automatyczna aktualizacja kanałów (ale możesz ręcznie wyłączyć w menu "ustawienia cyfrowe"). Jest problem albo z modułem, albo z telewizorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu dostałem od MM nowy modm/router z wifi Arris tg862. Nie prosiłem się o niego, dostałem gratis, mam własny router wifi. Pojawił się problem, bo nie mogę wyłączyć w nim wifi. Teraz mam dwa sygnały wifi w mieszkaniu - bez sensu. Przed instalacją planowałem, że wyłączę wifi w nowym modemie i po problemie, ale nie ma możliwości dostępu do konfiguracji routera, dostęp do panelu zarządzania routerem zablokowany. Chciałem nawet zrezygnować ze swojego routera, ale ten od MM nie łączy się z moim telewizorem :/ Dzwoniłem do MM i mówili, że nie można wyłączyć wifi z tego ich routera. Da się coś z tym zrobić? Np. wymiana modemu/routera na inny? Ktoś miał podobny przypadek?

Też mam ten modem/router ale ja bez problemu dostałem się do menu konfiguracyjnego standardowym logiem i hasłem admin/admin i można zmieniać tam wszystkie ustawienia tak jak w innych routerach włącznie z włączeniem lub wyłączeniem sygnału WIFI oraz ustawieniem hasła do zalogowania, zmiany kanału, typu zabezpieczeń itp. Ktoś Ci tam nieźle głupoty opowiada z MM, po prostu nie chcą dać Ci dostępu do oprogramowania ich sprzętu. MM ma też zdalną możliwość wejścia na twój modem i może wyłączyć sygnał WIFI pytanie tylko dlaczego nie chcą tego Ci zrobić ? Napastuj ich a może się uda rozwiązać ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Kino+ w MAXBOX będzie, albo dowscale'owany z HD, albo zastąpiony czymś innym.
Mam pytanie techniczne - czy w warunkach domowych, bez specjalistycznego sprzętu jest możliwość sprawdzenia, czy dany kanał rzeczywiście jest nadawany w HD, czy dowscale'owany do SD (dekoder ADB 3830 CD)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...