neuro_wrw_gang_ Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Z tym UPC to bym nie był taki pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Moim faworytem też jest UPC. Ale mam nadzieję, że się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Ja stawiam na spółkę MMP POŁUDNIE S.A. na wyłączność dla ich abonentów! Ciekawe jak by kwiczeli abonenci MMP S.A. gdyby tak było - brak warunków technicznych - w pozostałych lokalizacjach w późniejszym czasie! Dziwne, bo u mnie poznikały wszystkie komunikaty z kanałów analogowych o planowanych wyłączeniach 1.9. A to niespodzianka - rozmyślili się! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Znowu marudzisz. Nie porównuj wszystkich do siebie, ok? W zeszłym roku nie miałem 11 kanałów HD przez prawie rok, i nie lamentowałem tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Lamentowałeś - dla pozoru! Informacje w temacie były - harmonogram z konkretną datą! Więc trzeba było kilka postów szkryfnąć dla niepoznaki! Jest różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Nie przypominam sobie, żebym w każdym poście truł tak jak ty. Gdzieniegdzie wspomniałem, owszem. Informacje były, bo mieli konkretny plan z przewidywanym końcem. I nie było to takie kosztowne. Teraz jest, dlatego to zupełnie inna sytuacja. Nie podadzą ci dat, bo sami nie mają pojęcia, ile to jeszcze potrwa. Mówiłem ci nie raz, że nie ma możliwości ujednolicenia oferty u wszystkich. Bo zyski nie pokryją kosztów. Nie podoba się, to zrezygnuj. Po, co podpisujesz umowę, skoro oferta tak bardzo ci nie odpowiada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Dla mnie sprawa wygląda identycznie! Rozumiem, że na wsi gdzie jest 100 abonentów modernizacja jest nieopłacalna! Nie wierzę jednak, że w mojej lokalizacji nakłady się nie zwrócą! Już wcześniej nie wprowadzaliby pełnej oferty - PO PRZEJĘCIU OFERTA OKROJONA! Reasumując Twoją wypowiedź, nie mam co liczyć na pełną ofertę do końca tego roku i mam szukać nowego dostawcy usług! Prosta odpowiedź! TAK czy NIE? CIĄGLE WIERZĘ, ŻE NIEBAWEM DOCZEKAM SIĘ PEŁNEJ OFERTY I BĘDĘ TYM ZADOWOLONYM KLIENTEM (celowo drukowanymi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Moja wypowiedź, była tylko moją opinią. Kierujesz pytanie do niewłaściwej osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Chwila przerwy między odcinkami BROADCHURCH! Nie mam już do kogo kierować pytań! Te skierowane nawet do Prezesa R. pozostają bez odpowiedzi! Więc wachlarz możliwości wykorzystany - informacji zero! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Tu nie chodzi o pytanie, tylko o oczekiwanie jednoznacznej odpowiedzi. Niepotrzebnie tak naciskasz. Zero informacji, to już pewna informacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1978 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Vectra juz zaczyna dzialac z analogiem robiac miejsce po cyfrowke:). Zobaczymy jak w rzeczywistosci bedzie w MM:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 @Mr. Chiquita Nie oczekuje informacji z konkretna datą, a jedynie przyblizonego terminu - do końca roku przykładowo! Zrozumieniem nawet opóźnienia w takim przypadku - zdarza się- ale wtedy wiem na czym stoje, i mniej więcej, że doczekam upragnionego w najblizszym czasie. A tak niewidza prowadzi do flustracji i ciągłych narzekań. Tak dużo oczekuje? Naprawdę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Jeśli umowa kończy mi się 19 grudnia to jak to jest z wypowiedzeniem? Skutkuje na koniec grudnia czy normalnie do 18.12? No i do kiedy trzeba je złożyć? Trzeba zacząć przygotowania do negocjacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmen Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Składasz 3 miesiące przed końce umowy bo taki jest okres wypowiedzenia na usługę TV, internet miesiąc ale rezygnujesz z obydwu co najmniej 3 miesiąc przed końcem umowy. Powinien ktoś się z Tobą skontaktować i mogą Ci uruchomić nowe warunki już od razu, nawet 3 miesiące przed końcem istniejącej umowy, ja tak miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 W Multimedii umowy kończą się zawsze na koniec miesiąca. Więc masz ją do 31.12 @kowjanko, a nie do 19.12. Terminy wypowiedzeń: 3 miesiące na TV, 1 miesiąc na internet. One też mają skutek w końcu miesiąca. Czyli musisz je złożyć do końca września (jeśli masz w pakiecie TV), lub do końca listopada (jeśli masz sam net). Nie czekaj do ostatniego dnia. I najlepiej zadzwoń do nich, żeby upewnić się końca terminów. Zwróć uwagę na to, czy wszystkie usługi kończą się w tym samym czasie. Jest czasami problem. @maro_1983: A co, jeśli nie ma granicznego terminu? Najlepiej zrobisz podpytując ludzi z lokalnego BOK-u. Tam najprędzej się dowiesz. Ja nic nie poradzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Wszystkie uslugi czyli tv, net i telefon (nigdy z niego nie korzystałem) kończą się 19.12. Dzięki za informację. We wrześniu złożę wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 To jest niemożliwe. Pisałem ci przecież, że w Multimedii liczą się pełne miesiące. Koniecznie zadzwoń do nich, żeby się upewnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowjanko Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Dobra, źle to ująłem. Wszystkie usługi kończą mi się 31.12.2015 a 19.12 po prostu podpisywałem kwity w BOK. Na początku września im wyślę wypowiedzenie. Będzie wiecej czasu na negocjacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony87 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Dziwne, bo u mnie poznikały wszystkie komunikaty z kanałów analogowych o planowanych wyłączeniach 1.9. Za mało osób przeszło na cyfrę, więc stwierdzili, że cyfryzacja nie opłaca się w Twoim mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Nie sądzę. U mnie wyłączenia są pewne (analog nie jest oferowany od wielu miesięcy). Po prostu, osoba odpowiedzialna za komunikaty (jedyna to ogarniająca) poszła sobie na urlop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdfg Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Ciekawa informacja dla ludzi posiadających wykupiony pakiet Canal+ http://eurosport.onet.pl/pilka-nozna/li ... ork/zgmvt6 Swoją drogą ciekawe ile będzie kosztował dostęp do Eleven. Oby nie przeszarżowali z ceną. Pozdrawiam wszystkich czekających na tzw. cyfryzację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1978 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Jeśli to prawda to C+ zostanie prawie, że z niczym, bo liga mistrzów, liga angielska i niepełna ekstraklasa to zdecydowanie za mało jak za te pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Jestem dobrej myśli co do Eleven. To kablówki są nim najbardziej zainteresowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Mam nadzieję że Eleven wejdzie do MMP jak najszybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Ależ oczywiście, że wejdzie. Jako kolejny pakiet premium za jedyne 59zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.