Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie w mieście gdzie tylko jest multimedia analog mam za 15 zł, poprzednio płaciłem 5 zł,(ale to była promocja jak się ma inna usługę w moim wypadku był to internet) teraz przegapiłem termin wypowiedzenia i musiałem by płacić 2 miesiące po 60zł, wiec wziąłem po15 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@homsky:

Tu nie chodzi o konkretną cenę, tylko liczbę osób z tego korzystających. Generalnie klientów analoga ubywa. Ale są miasta, gdzie nadal jest silny. Dlatego właśnie nie będzie wszędzie jednoczesnej redukcji kanałów analogowych. Tylko stopniowe wyłączenia. Jeżeli mieszkasz na takim obszarze, to nie masz co liczyć na szybkie wyłączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@homsky:

Tu nie chodzi o konkretną cenę, tylko liczbę osób z tego korzystających.... Jeżeli mieszkasz na takim obszarze, to nie masz co liczyć na szybkie wyłączenia.

Tego się właśnie obawiam :cry:

Oferta DTV jest mocno okrojona, abonentów analoga mnóstwo - nie wróży to nic dobrego dla rozwoju programowego DTV i wyrównania jego do standardu normalnej pełnej oferty

 

Priorytetem w wyłączeniach będą najdroższe kanały. Czyli np. TVN24, Polsat Sport...

oooo , już widzę ten lament i płacz ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz będzie cisza przed burzą. ;)

I co z tą burzą?

Front zmienił kierunek?

Dlaczego? Nigdy nie napisałem ci, ile konkretnie ta cisza będzie trwała. ;)

 

@homsky:

Jeśli tak faktycznie u ciebie jest, to możesz być pewien, że u ciebie analogową TV ruszą na samym końcu. A nie masz jakiejś alternatywy? Ostatecznie pozostaje satelita i np. NC+. Tylko internet sobie zostaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagle zaczęła cię obchodzić sytuacja innych? Jakoś w to wątpię. Możliwe, że nic nie będzie w cerwcu.

 

Nie interesuje mnie to teraz, mam ciekawsze sprawy na głowie. Przekonuję rodzinę, żeby znów zajęła się firmą, podczas mojego kolejnego dłuższego wyjazdu. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki.

Wczoraj chyba jakaś awaria się pojawiła w mojej lokalizacji! Brak tv i neta w godzinach wieczornych. Od pewnego czasu ciągłe zacinki tv i pikseloza co jakiś czas. Internet też nie powala szybkością. Czyżby coś kombinowali? Albo w związku z budową nowego ronda jakieś przenosiny okablowania! Ale na profilu FB ktoś pisał, że w Sanoku identycznie! Więc powód jest chyba inny niż budowa ronda.

 

A więc oficjalnie awaria, bo co innego mieli napisać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@homsky:

Jeśli tak faktycznie u ciebie jest, to możesz być pewien, że u ciebie analogową TV ruszą na samym końcu. A nie masz jakiejś alternatywy? Ostatecznie pozostaje satelita i np. NC+. Tylko internet sobie zostaw.

 

Z alternatywy w bloku mam światłowód Netii, ale ich TV ma spore problemy z płynnością obrazu na większości kanałów (wystarczy poczytać osobny wątek na naszym forum), Net natomiast mają ciekawy np 50Mb za 1zł przez 6mies. potem 49.90zł lub 100Mb za 1zł potem 59,90zł i co najważniejsze bezproblemowy i bezawaryjny.

 

Co do TV to chyba faktycznie trzeba się zastanowić nad przejściem do platformy satelitarnej.

 

Z innej beczki.

Wczoraj chyba jakaś awaria się pojawiła w mojej lokalizacji....

 

W mojej lokalizacji w piątek tylko u wszystkich użytkowników DTV wysypała się lista programowa - trzeba było od nowa skanować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba jestem abonentem spod szczęśliwej gwiazdy. Od samego początku MM w Częstochowie nigdy nie było awarii DTV a ci co mają od nich internet też nie narzekają.Nigdy żadna lista się nie wysypała a ta którą wgrałem w 1914 roku gdy brałem moduły CAM jest do tej pory uzupełniana automatycznie o nowości.

Tak sobie myślę ,że w różnych miastach jest różna jakość sieci MM.Stąd może te awarie i przerwy albo cienki internet.Nie chcę zapeszać , ale oby tak dalej u mnie.Technicznie jestem zadowolony,ale programowo wciąż chcę podstawowe w HD /Pulsy,Stopklatki,Fokus,Polsat News,itp/. Chyba zupełnie osiwieje zanim się doczekam. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba jestem abonentem spod szczęśliwej gwiazdy. Od samego początku MM w Częstochowie nigdy nie było awarii DTV a ci co mają od nich internet też nie narzekają.
Żeby oddać sprawiedliwość MM w mojej lokalizacji jeżeli chodzi o awaryjność usług jest bardzo dobrze. Już nie pamiętam kiedy była jakaś awaria. Była kilka lat temu jakaś, ale przecież to się zdarza. Internet też dział OK. Od kilku miesięcy mamy podniesiony net do 30Mb (wcześniej max 6 Mb) i w speedtestach nie spada poniżej deklarowanej prędkości. Czytam też czasami tutaj, lub na FB o problemach z fakturami, konsultantami. Mi się nic takiego nie zdarzyło, zawsze wszystko w porządku, żeby tylko jeszcze uzupełnili ofertę do pełnej...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyższy post oznacza że nasza kablówka w wielu miejscach nie sprawia problemu.To dobrze.Jeśli chodzi o konsultantów to już nie jest tak dobrze. Kilka razy spotkałem się z zupełnym brakiem kompetencji i brakiem znajomości listy programów DTV.Konsultantka była zdziwiona że program Viasat Nature/History HD nie jest w superboxie.Nie za bardzo rozróżniała Polsat Viasat Nature od w/w. No ,ale to są też ludzie.A ludzie są różni i nie każdy nadaje się na konsultanta. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...