neuro_wrw_gang_ Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Z końcem września. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 @neuron: Co z reklamacją złożyłeś w końcu czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Tak,umozyli mi te 50 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Mówiłem, że się uda! ...żeby tylko jeszcze uzupełnili ofertę do pełnej... Kontynuuje swoje "prywatne śledztwo"! Zacznę gnębić lokalny BOK, miejscowego technika, przedstawiciela handlowego, pracowników technicznych oraz konsultantów MMP poprzez infolinie i chat! W końcu ktoś pęknie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 W końcu ktoś pęknie! Do końca 2015 roku będziesz miał pełną ofertę.Tak ptaszki u mnie ćwierkają.Cały Górny Śląsk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Info z twoich przypuszczeń czy z któregoś z wymienionych źródeł? Za tydzień lub dwa będę wiedział coś konkretniejszego! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Któregoś z wymienionych żródeł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Wielkie dzięki! To wiadomość roku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kaczy Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Chyba pierwszy raz zakrojona kampania na taką skalę. Płock w natarciu. Widać MM mocno przejęła się wejściem UPC na ten rynek. http://www.multimedia.pl/lp3x0_plock?ut ... aign=Plock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony87 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Hehe, dopisali "tylko do Płocka" i tyle. Ta promocja jest dostępna od maja: http://www.multimedia.pl/lp3x0 To tak jak z przecenami w sklepach - trik z przekreśloną ceną itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homsky Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zacznę gnębić lokalny BOK, miejscowego technika, przedstawiciela handlowego, pracowników technicznych oraz konsultantów MMP poprzez infolinie i chat! W końcu ktoś pęknie! Czasami odnoszę wrażenie że jedynymi ludźmi w miarę zorientowanymi co się dzieje w danej lokalizacji są technicy, zarówno BOK, konsultanci czy infolinia nie mają bladego pojęcia, czasem na pytania odpowiaadają to co klient chciałby usłyszeć, a nie jest to zgodne z prawdą Za tydzień lub dwa będę wiedział coś konkretniejszego! No jestem ciekaw ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Odnośnie "bezawaryjności" MM. Właśnie trwa u mnie awaria (wszystkich usług) o czym doniosła mi rodzinka z domu. Na infolinii jest już ustawiona informacja o awarii. Przewidywany czas usunięcia to około 13:00. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zastanawia mnie, jak to będzie z rezygnacjami w z wiązku z wyłączeniami analogowej TV? Jak już się zaczną, to zerwać umowę bez konsekwencji pewnie będą mogli tylko jej abonenci? Posiadacze cyfry nie, ponieważ dla nich to promocyjna bonusowa usługa, nie będąca przedmiotem umowy. A, co jeśli mamy usługi łączone z analogową TV (np. internet)? Rezygnacja przysługiwała będzie tylko na część umowy? Wypadało by się dowiedzieć. To nie będzie takie oczywiste, bo pewnie konsultanci będą ostro zachęcali do cyfry i tego pakietu StartBox Plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Sytuacja dynamiczna, niestety... usunięcie awarii już nie około 13:00 a około 16:00. Edit 14:00 Bezawaryjna sieć - teraz już 23:00.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutek60 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zastanawia mnie, jak to będzie z rezygnacjami w z wiązku z wyłączeniami analogowej TV? Moim zdaniem najprościej byłoby zaoferowanie analogowcom paketu StartBox wraz z dekoderem w cenie, którą dotychczas płacili. Myślę, że większość osób z radością przesiądzie się z Poloneza do Passata za te same pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Raczej StartBox ma za duże braki. Do tego celu specjalnie utworzyli StartBox Plus. Nie ma go na stronie, ale to on ma być proponowany przy wyłączeniach. W cenie raczej wyższej, bo jest więcej kanałów. Operator chciałby przy okazji więcej zarobić, a nie tylko przenieść ludzi. To jest biznes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Raczej z Poloneza do Skody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Tylko nie wiadomo czy przy okazji nie straci. Proponując Start Box Plus za tą samą cenę co abonent płacił dotychczas za analog zwiększamy prawdopodobieństwo że klient przejdzie na cyfrę.Gdy ta cena będzie wyższa i to znacznie to biznes może się nie udać.Lepiej mieć 200tysięcy abonentów płacących 29zł niż 20tysięcy płacących 49zł.Chyba w MM umieją liczyć ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Nie zgadzam się. Doświadczenie mnie przekonało, że lepiej mieć stałą grupkę płacących więcej. Trzeba włożyć w to mniej wysiłku i obsługa mniej kosztuje. Niejednokrotnie w ten sposób zarobisz więcej. Multimedia też sobie najwyraźniej przekalkulowała, że zyska więcej niż straci. Inaczej by tego nie proponowali. Pomyśl czasem troszkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutek60 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Jak już wcześniej pisałem jest wielu klientów analoga, którzy sporo płacą za TV, więc przesiadka na cyfrową TV będzie dla nich "po kosztach", poza tym część klientów po przejściu na cyfrówkę zechce pewnie wykupić pakiety premium. Z początku będzie to niewielka grupa, ale z czasem będzie się zwiększać. Dochodzi do tego możliwość korzystania z VOD, wykupywanie wyższych, a zatem droższych pakietów. MM na tym nie straci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Awarii c.d. przesuwania terminu c.d. obecnie środa, godzina 10:00. 24h bez żadnej usługi od operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Nie fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Awarii c.d. przesuwania terminu c.d. No cóż,awarie się zdarzają.To tylko technika.U mnie miesiąc temu była awaria sieci gazowniczej.Obiecali naprawić za 4 godziny,naprawili dopiero na dzień następny.Pewnych rzeczy nikt nie przewidzi.Proponuję melisę i czekać,czekać,czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolop Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 @mixiorek To nawet analog Ci nie działa ani DVB-T w kablu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Nic nie działa, nie ma żadnej usługi. Będzie reklamacja na 100%. Edit: Około 11:00-12:00 po około 24-25h przerwy usługi wróciły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.