Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 20.01.2022 o 11:37, Wojtasekole napisał:

Chciałem złożyć wypowiedzenie i otrzymałem następującą ofertę: 

 

MaxBox, HD, HBO + GO, C+ Prestige, Eleven, Net 150mb, 3 Multiroom.

 

Cena 109 zł na 24 miesiące. 

 

Podwyżka o 10 zł z porównaniem do poprzedniej umowy - dorzuciłem dodatkowy Multiroom. 

Boszeeeeee jakim jestem łosiem :( wieki tu na forum nie zaglądałem. Za to samo płacę 160zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, klosz007 napisał:

Czy ktoś z forumowiczów orientuje się czy u nas będą dostępne te okolicznościowo-olimipadowe Eurosporty 3-9 ?

Z tego co czytałem w artykułach Vectra nie jest zainteresowana tymi kanałami. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawarłem nowy aneks do umowy jeszcze w grudniu 2021 r. Umowa miała być na 2 lata. W styczniu wszystko działało i wcześniej również. Dzisiaj włączam telewizor i na drugim odbiorniku 0 lamałów. Wchodzę na eBok tam się okazuje, że został praktycznie tylko MaxBox + HBO i internet. Dzwonię na infolinię i okazuje się, że ze względu na wymówienie brak usług i nie będą działały. Mam sms z dokładną datą akceptacji. Kobieta zaczyna szukać w komputerze czegoś i po dłuższym oczekiwaniu pisze do jakiegoś działu reklamacje i prośbę o włączenie. Dostaję zapewnienie, że jeszcze dziś usługi wrócą. Instrukcje otrzymałem również co do tego, że jeśli chcę rekompensatę finansową za błąd operatora to muszę napisać pismo. Drogą elektroniczną wysyłam pismo i po 30 minutach odpowiedź, że konieczność odsłuchania i weryfikacji tego czy umowa była zawarta... Przecież była zawierana z DUK w grudniu 2021 i akceptowana za pomocą SMS'a, zgodnie z zasadami jakie przyjęła Multimedia. Jestem bez TV na jednym z odbiorników a na drugim działa częściowo. Wygląda na to, że wspaniała Multimedia próbuje się wycofać z umowy, którą sama zaproponowała. Warunki były dobre cenowo, a umowa długoterminowa. Teraz mam napisane, że rozpatrzenie ma zająć od 14 do 31 dni. Przez 11 lat korzystania z MM nie miałem jeszcze takiego przypadku. Co najciekawsze ta nowa umowa była już w systemie po dniu 31.12.21 r. Później w magiczny sposób zniknęła z systemu i w eBok mam tylko Maxbox, HBO, HBO Go, reszty brak. Ktoś więc umyślnie umowę usunął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co mają do rzeczy regulaminy i ich zasady kiedy firma nie respektuje umów "promocyjnych", które sama zawiera z klientami. Dalej ciągnie się temat przywrócenia moich usług. Przez kilka dni już nie mam telewizji na jednym z odbiorników. Zacząłem więc wyjaśniać sprawę od dziś. Okazało się, że przez złożenie pisma, na które sam zostałem nakierowany przez telefoniczny BOK teraz sprawa ma być wyjaśniana do 14 dni roboczych i ogólnie to nie wiadomo czy ta umowa w ogóle jest skuteczna. Zawarłem umowę na 24 miesiące z startem 1.1.2022 r. i z tych nowych warunków korzystałem tylko 1 miesiąc, bo 4 lutego okazało się, że nie chodzą usługi. Po zalogowaniu z całego pakietu został tylko Maxbox, HBO, HBO GO i internet. Dziś po wielogodzinnej walce niby dla jednego z odbiorników przywrócono c+ i Eleven, ale po zalogowaniu do eBok w ogóle nie widać tych paczek aktywnych. Jak chodzi o multiroom twierdzą, że była rezygnacja. Po uzyskaniu informacji, że wprowadzano dziś zmiany na moim koncie i mam szukać kanałów w TV sprawdziłem, że jedna z kart nadal ma status brak dostępu. Stwierdzono po kolejnym kontakcie z BOK, że trzeba dział techniczny zawiadomić by przypisał na nowo uprawnienia. W dziale technicznym stwierdzili, iż nie da rady, bo ktoś dał do systemu wymówienie usług i jedna z kart teraz jest nieaktywna. Poszło zlecenie aktywacji karty i przełączenie do BOK ponownie, gdzie się dowiedziałem, że jest pismo reklamacyjne i rozpatrywanie go potrwać może do 14 dni. Niezbyt długo więc nowym pakietem się nacieszyłem. Z mojej pozycji wygląda to tak, że ludzie z firm zewnętrznych poprzez telefon zawierali umowy utrzymaniowe na nieopłacalnych warunkach dla operatora. Teraz operator robi wszystko by z tych umów się wymiksować. Miałem mieć to co w podpisie za 94 PLN x 24 miesiące. Troche mała kwota jak na taki pakiet i chyba operator ma w planach wycofanie się z tej umowy. W ostatniej dzisiejszej rozmowie Pani stwierdziła, że to wszystko musi być wnikliwie sprawdzone na nagraniach. Tyle tylko, że na mocy nagrań umowy nie zawarłem tylko poprzez sms z akceptacją. Uważajcie więc na ludzi, którzy do Was dzwonią, bo to wszystko fajnie tylko początkowo wygląda. Nagranie czy sms może zniknąć zawsze w tajemniczych okolicznościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty to zawsze masz jakieś problemy.
I zawsze Ci robią pod górkę.
Spisek.

Ja tam złego słowa powiedzieć nie mogę ,nawet jak zdarzały się jakieś nieporozumienia,to zawsze można po ludzku wszystko wyprostować.

Za tydzień sprawdzę tą Twoją teorie spiskową,zadzwonię złożyć wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja się przyzwyczaiłem do tego, że ty jaki kolega Michaelis i jeszcze paru innych wiedzą i robią wszystko najlepiej na świecie. Nie sprowokujesz mnie więc do jakiejś dużej dyskusji. Przykro mi, że masz nudne życie i dowartościowujesz się w ten sposób. Co do umowy i usług to najchętniej bym z nich zrezygnował. Rozwiązałbym tym sposobem dwa problemy. Nie musiałbym pisać na tym forum oraz co ranek nie musiałbym interweniować w Multimedii i sprawdzać tego czy usługi kupione w styczniu na 2 lata zaczęły już działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.02.2022 o 21:41, thommy18 napisał:

 Ktoś więc umyślnie umowę usunął...

Teorie spiskowe. Nikt niczego nie usunął, pewnie system nie załapał tego smsa i tyle. Sam tak miałem, wysłałem smsem potwierdzenie i nowa umowa nie wskoczyła. Żadna niesamowita oferta to nie była.

Rzeczywiście wyjaśniali to 14 dni, z tym że mi nie wyłączyli jeszcze usług. Znaleźli mojego smsa z potwierdzeniem, sprawdzili rozmowę. W ramach przeprosin podbili mi tv na najwyższy pakiet i dorzucili pół roku hbo. Zdarza się.

Edytowane przez Grobel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przeczę, że może się to zdarzyć. Dzisiaj wszystko zostało sprostowane i usługi działają, ale gdyby nie jedna osoba z BOK (rozmawiałem chyba z 10 osobami od piątku i każdy twierdził, że to nie jego wina albo nie ma takiej mocy by przywrócić usługi), która się okazała kompetentna i odpowiedzialna poprowadziła do końca sprawe, a po włączeniu zadzwonniła z przeprosinami. Jak widać jeśli się chce to można. Nie jest jedynym rozwiązaniem to by wmówić drugiej stronie, że nic się nie może albo inne ciekawe stwierdzenie "proszę się uzbroić w cierpliwość".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszałem nic na ten temat by miało być HBO MAX. Poza tym to ta oferta kablowa, którą mam jak dla mnie jest lux. I to zarówno jeśli chodzi o zawartość jak i o cenę. Gdybym chciał sobie obejrzeć wszystko to by wyszło, że 24h spędzam przy kanałach telewizyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie Maxbox, HD, Eleven, HBO+GO, C+prestige, net300, 2xmultiroom, MBSM, MMgo - 122PLN.
Umowa na 24 m-ce z listopada 2021.
Nie wiem czy to max, ale wtedy konsultant twierdził, że tak
Pozdrawiam.
Maxbox,Eleven,C+Prestige, HBO+HBOGO,2xCam Internet600(zwiększony że 120) za 124 PLN w umowie na 24 msc.Bez wypowiedzenia.

Serdeczności dla wiadomego kolegi.
:-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to co mam w podpisie za 94,99. Gdybym nie dobrał HBO cena byłaby 90. Od lat najpierw składam wymówienie na wszelkie usługi jakie mam (pod koniec umowy), potem dzwonię do Działu Utrzymania i umowę zawieram telefonicznie. Gdy się tego nie zrobi praktycznie zawsze oferta jest droższa niż poprzednia. Co na teraz uległo zmianie to również to, że chcąc umowę na 12 miesięcy cena również rośnie. Uzgodniłem, że biorę na 24 miesiące i dobieram HBO, więc wyszło 4,99 drożej niż wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...