filip932 Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 3 minuty temu, levybydg napisał: Jak oceniacie jakość obrazu na tych dodatkowych Eurosportach? Lecą mecze na 255 bodajże,mi się wydaje że obraz lepszy niż na Eurosport HD 1 i 2,ale jestem ciekaw czy to moje subiektywne odczucie tylko. Również zauważyłem,że Eurosport 5 wyglada lepiej.Obraz jest ostrzejszy niż w przypadku Eurosportu 1.Musieli pewnie przyciąć bitrate. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assain333 Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 Złożyłem zgodnie z końcem umowy rezygnację z usług( umowa do końca sierpnia) W międzyczasie padł internet i telewizja. W poniedziałek rano złożyłem zawiadomienie na infolinii o usterce. Oddzwonili wieczorem, że musi pojawić się technik ponieważ nie da się jej wyeliminować zdalnie. Najbliższa możliwa wizyta to 4 sierpnia (usterka zgłoszona 19 lipca poniedziałek) czyli 18dni kalendarzowych trzeba czekać. Pani opryskliwie powiedziała, że mają sezon urlopowy i tyle trzeba czekać(miasto Warszawa) Pracuje zdalnie więc musze mieć sieć i nie mogę sobie pozwolić na tak długi czas oczekiwania. Tego samego dnia czyli 19 lipca złożyłem na stronie reklamacje jakości działania gdzie żądam rozwiazania umowy w trybie natychmiastowym z przyczyn braku dostępu do usług do 4sierpnia. Dziś dostałem odpowiedź: "Pragnę poinformować, że rezygnacja może zostać złożona z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego." Na moją wiadomość która składała się z ponad 1000tysiąca znaków odpisali to [beep]o. Napisałem odpowiedź w której ponownie żądam rozwiązania umowy z przyczyn braku dostępu do usług z ich powodu. Zamówiłem sobie dodatkowo upc. Nie chce mieć z nimi nic więcej wspólnego. Macie jakiś pomysł co tu zrobić żeby nie płacić im kolejnego miesiąca? Umowę mam do końca sierpnia internet a do końca września tv. Wypowiedzenie już złożone w tym miesiącu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 U was też ostatnio na wsadzali dubli między kanałami zagranicznymi ? Od półtora tygodnia bodaj 9 sztuk. Jak za MM żałowano miejsca i nadawano HD w SD to w Vectrze wszystko po zapychane i dziwić się że jakośc HD jest jaka jest, już dubli jest za dużo to dodali kolejnych i to prawie na końcu listy, gdzie tu sens gdzie logika ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 To u was w MM świecą w końcu te kanały dodatkowe od Eurosportu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 Świecą tylko Eurosport 4K zakodowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 A jak to w końcu jest z tymi kanałami Polsatu w ofercie. Na jednych ulotkach patrzę są dodatkowo płatne, na innych że jest normalnie w pakietach. Rozumiem że w ofercie nie ma kanałów NationalGrographic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 (edytowane) Normalnie jest Polsat w pakietach,a National Geographic oficjalnie do końca roku potem,się zobaczymy czy zostanie na stałe. PS. Kanał Outdoor Channel jest gwarantowany który kończy nadawanie 31.08. info dla tych co chcą zrezygnować z MM. Edytowane 21 Lipca 2021 przez andyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 Czyli w ofercie NG jest tak? Bo na rozpisce nie widzę. A na jakiej pozycji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 na pozycji 509 bodajże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 A pozostałe kanały od NG też są? Czy tylko ten główny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 Pytanie do osób które korzystają z programu ChanSort do układania własnych list programowych. W jaki sposób dodać nowe kanały np. eurosporty do własnej listy programowej? Niechciał bym na nowo układać całej listy, a nie widzę możliwości dodania kilku kanałów do stworzonej już listy. Chyba że czegoś nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 2 minuty temu, wojtekmedia2 napisał: A pozostałe kanały od NG też są? Czy tylko ten główny? Główny tylko pozostałe nie dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 21 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2021 Pytanie do osób które korzystają z programu ChanSort do układania własnych list programowych. W jaki sposób dodać nowe kanały np. eurosporty do własnej listy programowej? Niechciał bym na nowo układać całej listy, a nie widzę możliwości dodania kilku kanałów do stworzonej już listy. Chyba że czegoś nie widzę.Musisz przeskanować tv w poszukiwaniu kanałów, następnie eksportować listę na pendrive'a. ChanSort otwierasz z oryginalną listą (przed skanowaniem), dalej otwierasz nową listę i przenosisz kanały nowe (powinny się świecić na czerwono) na listę oryginalną. Zapisujesz, wgrywasz na pendrive'a, pendrive do Tv i import nowej listy. Ręcznego wpisywania parametrów nowych kanałów chyba nie ma w tym programie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 13 godzin temu, assain333 napisał: Złożyłem zgodnie z końcem umowy rezygnację z usług( umowa do końca sierpnia) W międzyczasie padł internet i telewizja. W poniedziałek rano złożyłem zawiadomienie na infolinii o usterce. Oddzwonili wieczorem, że musi pojawić się technik ponieważ nie da się jej wyeliminować zdalnie. Najbliższa możliwa wizyta to 4 sierpnia (usterka zgłoszona 19 lipca poniedziałek) czyli 18dni kalendarzowych trzeba czekać. Pani opryskliwie powiedziała, że mają sezon urlopowy i tyle trzeba czekać(miasto Warszawa) Pracuje zdalnie więc musze mieć sieć i nie mogę sobie pozwolić na tak długi czas oczekiwania. Tego samego dnia czyli 19 lipca złożyłem na stronie reklamacje jakości działania gdzie żądam rozwiazania umowy w trybie natychmiastowym z przyczyn braku dostępu do usług do 4sierpnia. Dziś dostałem odpowiedź: "Pragnę poinformować, że rezygnacja może zostać złożona z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego." Na moją wiadomość która składała się z ponad 1000tysiąca znaków odpisali to [beep]o. Napisałem odpowiedź w której ponownie żądam rozwiązania umowy z przyczyn braku dostępu do usług z ich powodu. Zamówiłem sobie dodatkowo upc. Nie chce mieć z nimi nic więcej wspólnego. Macie jakiś pomysł co tu zrobić żeby nie płacić im kolejnego miesiąca? Umowę mam do końca sierpnia internet a do końca września tv. Wypowiedzenie już złożone w tym miesiącu. Raczej ciężko Ci będzie w taki sposób zerwać umowę. Co najwyżej zażądaj obniżenia rachunku w związku z brakiem dostępu do usług. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 13 godzin temu, Grzechu27 napisał: U was też ostatnio na wsadzali dubli między kanałami zagranicznymi ? Od półtora tygodnia bodaj 9 sztuk. Jak za MM żałowano miejsca i nadawano HD w SD to w Vectrze wszystko po zapychane i dziwić się że jakośc HD jest jaka jest, już dubli jest za dużo to dodali kolejnych i to prawie na końcu listy, gdzie tu sens gdzie logika ? Też tego nie rozumiem. Pamiętam jak za czasów Multimedii cieszyliśmy się że pozbywają się dubli , głównie SD , układ programów był logicznie ułożony. Kiedy dostaliśmy listę Vectry to na początku nie mogłem opanować tego bałaganu. Programy TV od pozycji 101 ,mnóstwo dubli i zakodowanych dla nas programów. Teraz jest jeszcze gorzej, dodają następne duble a nawet triple ! A jakość obrazu coraz gorsza.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 Generalnie po przejęciu MM przez Vectra wszystko zmieniło się na gorsze. Jakość usługi, sposób negocjacji, zawieranie umów, podejście serwisu czy to technicznego czy BOK. Konsultanci rozmawiają z klientem jak z wrogiem. Ogólnie klient to intruz. Jako klienci MM jesteśmy na gorszych zasadach, bo tą całą grupą firm rządzi Vectra. Z Multimedii jest tylko nazwa i ta firma jest agentem sprzedażowym i użytkownikiem nie swojej już sieci. Tym samym jako odbiorcy korzystamy z użyczonej sieci. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spider1978 Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 (edytowane) Może doczekamy się kiedyś dekodera z Android i będzie Viaplay podobnie jak w Vectra, ale przypuszczam że to tylko marzenie . Miał ktoś kiedyś jakieś doświadczenie z dekoderem Smart TV w Vectra i jak to w ogóle działa? Edytowane 22 Lipca 2021 przez spider1978 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 Sprawdziłem te 9 dubli o których wczoraj pisałem, wszystkie są na tej samej częstotliwości co ich standardowe odpowiedniki. Wychodzi na to że są to tzw klony bo to nie możliwe by na jednej częstotliwości było aż 18 kanałów HD. A ja myślałem że w sieci kablowej każdy dubel musi zajmować dodatkowe miejsce a tu nie koniecznie, być może tak też jest z innymi. Za kilka dni a dokładnie 31.07 nadawanie kończy Outdoor Channel, ciekawe co w zamian ? Według mnie naturalnym następcą jest Extreme Sports Channel ten sam nadawca. Kanał jest już w Vectrze więc nie muszą się za bardzo starać tak jak to było z Viasat Nature/History i TBN Polska, albo nic nie dadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 TBN Polska też był wcześniej w Vectrze zanim go u nas dali w zamian za Viasat Nature/History HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 U mnie niema dubli co u was na IPS3000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 @maks27: O to mi chodziło tylko żle się wyraziłem, że będzie to adekwatna sytuacja co z TBN Polska że Outdoor Channel zastąpią innym kanałem który ma już Vectra, najbardziej logicznym wydaje się Extreme ale zobaczymy. Może być tak że nic nie dadzą w tedy ten cały pakiet HD to już będzie całkowita lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 7 godzin temu, spider1978 napisał: Może doczekamy się kiedyś dekodera z Android i będzie Viaplay podobnie jak w Vectra, ale przypuszczam że to tylko marzenie . Miał ktoś kiedyś jakieś doświadczenie z dekoderem Smart TV w Vectra i jak to w ogóle działa? W każdej chwili możesz podpisać umowę z Vectrą, w Multimedia go nie dostaniesz i to się nie zmieni. Ten dekoder to kopia mi boxa. Działa słabo, potrafi się zawiesić, płynność obrazu fatalna, jakby brakowało klatek. Co do Viaplay, po co ci jakikolwiek operator? Do wszystkich usług typu Netflix, HBO GO, Eleven, czy Viaplay nie potrzebujesz żadnego operatora, rejestrujesz konto bezpośrednio w tych serwisach i ściągają ci kasę z karty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 Liczę na jakiś muzyczny Eska tv extra, Eska rock , Vox music tv ,BBC first lub Fox Comedy albo zagraniczny BBC world news. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 23 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2021 W dniu 21.07.2021 o 18:03, assain333 napisał: Najbliższa możliwa wizyta to 4 sierpnia (usterka zgłoszona 19 lipca poniedziałek) czyli 18dni kalendarzowych trzeba czekać. Pani opryskliwie powiedziała, że mają sezon urlopowy i tyle trzeba czekać(miasto Warszawa) Pracuje zdalnie więc musze mieć sieć i nie mogę sobie pozwolić na tak długi czas oczekiwania. Miałem to samo (Wawa). Wszystko (net+tv) padło 6 lipca. Technik był dopiero wczoraj... powód awarii? Całkowicie po stronie MM/Vectry. Przełączali blok z MM na Vectrę i coś poszło nie tak. Obstawiam, że u Ciebie jest podobna sprawa. Przełączali i "nie pykło". Stąd mają lawinę zgłoszeń i mniej techników przez urlopy... na infolinii technicznej mają wpisy i komentarze ludzi gdy słyszą, że przy całkowitym braku usług technik będzie już za .... 3-4 tygodnie... możecie sobie wyobrazić komentarze ludzi przy pracy zdalnej lub tak jak u mnie przy półfinałach EURO... Po przełączeniu moje wyjście na świat netem identyfikuje się już jako Vectra a nie MM. Do tego spadł mi wyraźnie upload. Będę to obserwował i reklamował do bólu. Mam ich w nosie. Niech technik przychodzi co drugi dzień. Od razu zamówię na grudzień przy tym tempie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek Opublikowano 23 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2021 (edytowane) Chciałem się nieśmiało zapytać - czy u wszystkich pogorszyła się jakość kanałów analogowych, czy tylko u mnie? (żona nie może oglądać TVN24). W dobie dyskusji o wyższości kanałów 4K nad kanałami HD, w walce o lepsze bitrate, moje pytanie może wydawać się niestosowne - ale się pytam. Edytowane 23 Lipca 2021 przez Zenek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.