Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, levybydg napisał:

Jak oceniacie jakość obrazu na tych dodatkowych Eurosportach? Lecą mecze na 255 bodajże,mi się wydaje że obraz lepszy niż na Eurosport HD 1 i 2,ale jestem ciekaw czy to moje subiektywne odczucie tylko.

Również zauważyłem,że Eurosport 5 wyglada lepiej.Obraz jest ostrzejszy niż w przypadku Eurosportu 1.Musieli pewnie przyciąć bitrate.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem zgodnie z końcem umowy rezygnację z usług( umowa do końca sierpnia)

W międzyczasie padł internet i telewizja. W poniedziałek rano złożyłem zawiadomienie na infolinii o usterce.

Oddzwonili wieczorem, że musi pojawić się technik ponieważ nie da się jej wyeliminować zdalnie.

Najbliższa możliwa wizyta to 4 sierpnia (usterka zgłoszona 19 lipca poniedziałek) czyli 18dni kalendarzowych trzeba czekać.

Pani opryskliwie powiedziała, że mają sezon urlopowy i tyle trzeba czekać(miasto Warszawa)

Pracuje zdalnie więc musze mieć sieć i nie mogę sobie pozwolić na tak długi czas oczekiwania.

Tego samego dnia czyli 19 lipca złożyłem na stronie reklamacje jakości działania gdzie żądam rozwiazania umowy w trybie natychmiastowym z przyczyn braku dostępu do usług do 4sierpnia.

 

Dziś dostałem odpowiedź:

"Pragnę poinformować, że rezygnacja może zostać złożona z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego."

 

Na moją wiadomość która składała się z ponad 1000tysiąca znaków odpisali to [beep]o.

Napisałem odpowiedź w której ponownie żądam rozwiązania umowy z przyczyn braku dostępu do usług z ich powodu.

Zamówiłem sobie dodatkowo upc. Nie chce mieć z nimi nic więcej wspólnego.

 

Macie jakiś pomysł co tu zrobić żeby nie płacić im kolejnego miesiąca? Umowę mam do końca sierpnia internet a do końca września tv.

Wypowiedzenie już złożone w tym miesiącu. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U was też ostatnio na wsadzali dubli między kanałami zagranicznymi ? Od półtora tygodnia bodaj 9 sztuk. Jak za MM żałowano miejsca i nadawano HD w SD to w Vectrze wszystko po zapychane i dziwić się że jakośc HD jest jaka jest, już dubli jest za dużo to dodali kolejnych i to prawie na końcu listy, gdzie tu sens gdzie logika ?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Normalnie jest Polsat w pakietach,a National Geographic oficjalnie do końca roku potem,się zobaczymy czy zostanie na stałe.
PS. Kanał Outdoor Channel jest gwarantowany który kończy nadawanie 31.08. info dla tych co chcą zrezygnować z MM.

Edytowane przez andyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do osób które korzystają z programu ChanSort do układania własnych list programowych. W jaki sposób dodać nowe kanały np. eurosporty do własnej listy programowej? Niechciał bym na nowo układać całej listy, a nie widzę możliwości dodania kilku kanałów do stworzonej już listy. Chyba że czegoś nie widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do osób które korzystają z programu ChanSort do układania własnych list programowych. W jaki sposób dodać nowe kanały np. eurosporty do własnej listy programowej? Niechciał bym na nowo układać całej listy, a nie widzę możliwości dodania kilku kanałów do stworzonej już listy. Chyba że czegoś nie widzę.
Musisz przeskanować tv w poszukiwaniu kanałów, następnie eksportować listę na pendrive'a. ChanSort otwierasz z oryginalną listą (przed skanowaniem), dalej otwierasz nową listę i przenosisz kanały nowe (powinny się świecić na czerwono) na listę oryginalną. Zapisujesz, wgrywasz na pendrive'a, pendrive do Tv i import nowej listy. Ręcznego wpisywania parametrów nowych kanałów chyba nie ma w tym programie. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, assain333 napisał:

Złożyłem zgodnie z końcem umowy rezygnację z usług( umowa do końca sierpnia)

W międzyczasie padł internet i telewizja. W poniedziałek rano złożyłem zawiadomienie na infolinii o usterce.

Oddzwonili wieczorem, że musi pojawić się technik ponieważ nie da się jej wyeliminować zdalnie.

Najbliższa możliwa wizyta to 4 sierpnia (usterka zgłoszona 19 lipca poniedziałek) czyli 18dni kalendarzowych trzeba czekać.

Pani opryskliwie powiedziała, że mają sezon urlopowy i tyle trzeba czekać(miasto Warszawa)

Pracuje zdalnie więc musze mieć sieć i nie mogę sobie pozwolić na tak długi czas oczekiwania.

Tego samego dnia czyli 19 lipca złożyłem na stronie reklamacje jakości działania gdzie żądam rozwiazania umowy w trybie natychmiastowym z przyczyn braku dostępu do usług do 4sierpnia.

 

Dziś dostałem odpowiedź:

"Pragnę poinformować, że rezygnacja może zostać złożona z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego."

 

Na moją wiadomość która składała się z ponad 1000tysiąca znaków odpisali to [beep]o.

Napisałem odpowiedź w której ponownie żądam rozwiązania umowy z przyczyn braku dostępu do usług z ich powodu.

Zamówiłem sobie dodatkowo upc. Nie chce mieć z nimi nic więcej wspólnego.

 

Macie jakiś pomysł co tu zrobić żeby nie płacić im kolejnego miesiąca? Umowę mam do końca sierpnia internet a do końca września tv.

Wypowiedzenie już złożone w tym miesiącu. 

 

 

Raczej ciężko Ci będzie w taki sposób zerwać umowę. Co najwyżej zażądaj obniżenia rachunku w związku z brakiem dostępu do usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Grzechu27 napisał:

U was też ostatnio na wsadzali dubli między kanałami zagranicznymi ? Od półtora tygodnia bodaj 9 sztuk. Jak za MM żałowano miejsca i nadawano HD w SD to w Vectrze wszystko po zapychane i dziwić się że jakośc HD jest jaka jest, już dubli jest za dużo to dodali kolejnych i to prawie na końcu listy, gdzie tu sens gdzie logika ?

Też tego nie rozumiem. Pamiętam jak za czasów Multimedii cieszyliśmy się że pozbywają się dubli , głównie SD , układ programów był logicznie ułożony. Kiedy dostaliśmy listę Vectry to na początku nie mogłem opanować tego bałaganu. Programy TV od pozycji 101 ,mnóstwo dubli i zakodowanych dla nas programów. Teraz jest jeszcze gorzej, dodają następne duble a nawet triple ! A jakość obrazu coraz gorsza....

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie po przejęciu MM przez Vectra wszystko zmieniło się na gorsze. Jakość usługi, sposób negocjacji, zawieranie umów, podejście serwisu czy to technicznego czy BOK. Konsultanci rozmawiają z klientem jak z wrogiem. Ogólnie klient to intruz. Jako klienci MM jesteśmy na gorszych zasadach, bo tą całą grupą firm rządzi Vectra. Z Multimedii jest tylko nazwa i ta firma jest agentem sprzedażowym i użytkownikiem nie swojej już sieci. Tym samym jako odbiorcy korzystamy z użyczonej sieci.

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może doczekamy się kiedyś dekodera z Android i będzie Viaplay podobnie jak w Vectra, ale przypuszczam że to tylko marzenie :P. Miał ktoś kiedyś jakieś doświadczenie z dekoderem Smart TV w Vectra i jak to w ogóle działa?

Edytowane przez spider1978
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem te 9 dubli o których wczoraj pisałem, wszystkie są na tej samej częstotliwości co ich standardowe odpowiedniki. Wychodzi na to że są to tzw klony bo to nie możliwe by na jednej częstotliwości było aż 18 kanałów HD. A ja myślałem że w sieci kablowej każdy dubel musi zajmować dodatkowe miejsce a tu nie koniecznie, być może tak też jest z innymi. Za kilka dni a dokładnie 31.07 nadawanie kończy Outdoor Channel, ciekawe co w zamian ? Według mnie naturalnym następcą jest Extreme Sports Channel ten sam nadawca. Kanał jest już w Vectrze więc nie muszą się za bardzo starać tak jak to było z Viasat Nature/History i TBN Polska, albo nic nie dadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maks27: O to mi chodziło tylko żle się wyraziłem, że będzie to adekwatna sytuacja co z TBN Polska że Outdoor Channel zastąpią innym kanałem który ma już Vectra, najbardziej logicznym wydaje się Extreme ale zobaczymy. Może być tak że nic nie dadzą w tedy ten cały pakiet HD to już będzie całkowita lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, spider1978 napisał:

Może doczekamy się kiedyś dekodera z Android i będzie Viaplay podobnie jak w Vectra, ale przypuszczam że to tylko marzenie :P. Miał ktoś kiedyś jakieś doświadczenie z dekoderem Smart TV w Vectra i jak to w ogóle działa?

W każdej chwili możesz podpisać umowę z Vectrą, w Multimedia go nie dostaniesz i to się nie zmieni. Ten dekoder to kopia mi boxa. Działa słabo, potrafi się zawiesić, płynność obrazu fatalna, jakby brakowało klatek.

 

Co do Viaplay, po co ci jakikolwiek operator? Do wszystkich usług typu Netflix, HBO GO, Eleven, czy Viaplay nie potrzebujesz żadnego operatora, rejestrujesz konto bezpośrednio w tych serwisach i ściągają ci kasę z karty 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.07.2021 o 18:03, assain333 napisał:

Najbliższa możliwa wizyta to 4 sierpnia (usterka zgłoszona 19 lipca poniedziałek) czyli 18dni kalendarzowych trzeba czekać.

Pani opryskliwie powiedziała, że mają sezon urlopowy i tyle trzeba czekać(miasto Warszawa)

Pracuje zdalnie więc musze mieć sieć i nie mogę sobie pozwolić na tak długi czas oczekiwania.

 

Miałem to samo (Wawa). Wszystko (net+tv) padło 6 lipca. Technik był dopiero wczoraj... powód awarii? Całkowicie po stronie MM/Vectry. Przełączali blok z MM na Vectrę i coś poszło nie tak. Obstawiam, że u Ciebie jest podobna sprawa. Przełączali i "nie pykło". Stąd mają lawinę zgłoszeń i mniej techników przez urlopy... na infolinii technicznej mają wpisy i komentarze ludzi gdy słyszą, że przy całkowitym braku usług technik będzie już za .... 3-4 tygodnie... możecie sobie wyobrazić komentarze ludzi przy pracy zdalnej lub tak jak u mnie przy półfinałach EURO...

 

Po przełączeniu moje wyjście na świat netem identyfikuje się już jako Vectra a nie MM. Do tego spadł mi wyraźnie upload. Będę to obserwował i reklamował do bólu. Mam ich w nosie. Niech technik przychodzi co drugi dzień. Od razu zamówię na grudzień przy tym tempie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się nieśmiało zapytać - czy u wszystkich pogorszyła się jakość kanałów analogowych, czy tylko u mnie? (żona nie może oglądać TVN24).  W dobie dyskusji o wyższości kanałów 4K nad kanałami HD, w walce o lepsze  bitrate, moje pytanie może wydawać się niestosowne - ale się pytam.

Edytowane przez Zenek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...