Seth Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 internet 600 - 5 mb-44 hd-5 hbo+go-20 c+ pr-29 11-5 catchup+nagrywarka siec.+ usb pvr-2+3+2 mr-5 To jest 10 zł więcej niż obecnie mam za to samo z wyjątkiem neta [120], więc stwierdziłem, że jednak mi nie pasuje. Maxbox to promocja typu "wynegocjuj cenę", więc zamierzam wynegocjować te 10 zł mniej, żeby cena została ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 3 hours ago, leszek234 said: Do znawców tematu: wczoraj zmieniłem łącze ze 150 na 300Mbit, Pani konsultantka stwierdziła przy tym, że mój aktualny router Cisco EPC 3212 jest za słaby do nowej prędkości więc proponuje wizytę technika i wymianę na nowy, "lepszy" router. Czy aby na pewno ten EPC 3212 nie obsługuje 300Mbitów? (w necie znalazłem info, że działa do 440Mbit). Jeśli już dojdzie do wymiany to jaki router jest w miarę bezinwazyjny (nie zawiesza się itp). Pytam, bo jeśli mam wymienić tego Cisco, z którego jestem zadowolony na jakiś badziew, który codziennie będę musiał resetować, żeby dobrze działał to wolę pozostać przy starym. Z góry dzięki za odpowiedź. Przy przejściu ze 120 na 300 też miałem wymienianego tego 3212 , bez tego nie dało się u mnie w ogóle przejść na 300. Kobieta z BOK twierdziła, że nie ma potrzeby wymiany ale gdy odpowiedziałem SMSem sakramentalne TAK to zadzwoniła, że niestety nie jest w stanie wprowadzić nowej umowy w system bez wymiany modemu. Dostałem owianego tutaj złą sławą Arrisa ale ani razu się nie zawiesił ani nic się nie dzieje a mam go od lipca. Aczkolwiek mam go w trybie bridge czyli działa tak jak to CISCO - bez włączonego WiFi i tylko z jednym aktywnym portem Ethernet. Fakt, jest duży, ma jasne lampki i żre więcej prądu niż CISCO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Godzinę temu, Seth napisał: internet 600 - 5 mb-44 hd-5 hbo+go-20 c+ pr-29 11-5 catchup+nagrywarka siec.+ usb pvr-2+3+2 mr-5 To jest 10 zł więcej niż obecnie mam za to samo z wyjątkiem neta [120], więc stwierdziłem, że jednak mi nie pasuje. Maxbox to promocja typu "wynegocjuj cenę", więc zamierzam wynegocjować te 10 zł mniej, żeby cena została ta sama. za dekoder nie płacisz? Ja mam mb tez za 44 + 10 za dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 17 minut temu, klosz007 napisał: Aczkolwiek mam go w trybie bridge czyli działa tak jak to CISCO - bez włączonego WiFi i tylko z jednym aktywnym portem Ethernet. A miałeś problem żeby przełączyć go w tryb bridge? Wyczytałem,że odłącza się koncentryk, wciska reset na 10s i resetuje się do ustawień fabrycznych, wtedy można go przełączyć w tryb bridge, podłącza się koncentryk i pobiera sobie swoje ustawienia ale tryb pozostaje ustawiony przez nas. Możesz potwierdzić tą procedurę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 9 minut temu, yoodash napisał: za dekoder nie płacisz? Ja mam mb tez za 44 + 10 za dekoder. To jest propozycja na 24 miesiące przy wypowiedzeniu przez polsaty. Wychodzi na to, że opłata za sprzęt to tylko mr. Jak mam obecnie to nawet mi się nie chce sprawdzać. Ciekaw jestem, czy mimo, że w ofercie jest "wynegocjuj cenę", to oni mają wewnętrzne wytyczne, że poniżej jakiejś kwoty nie zejdą. Widziałem tu maxboksy za mniej niż 30+14. Ciekawe jest to, że konsultantka twierdziła, że jeśli internet ma dać za minimum (5 zł), to mb musi być za 44. Widziała mniejszą kwotę za mb, ale wtedy z kolei internet był za 25 i całość wychodziła drożej. I to wszystko nie są rzeczy, które widzę w regulaminach, które dostałem. Wygląda jak jakieś wewnętrzne dokumenty. Sam jestem ciekawy czym to się skończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Teraz, Seth napisał: Wychodzi na to, że opłata za sprzęt to tylko mr. Jak mam obecnie to nawet mi się nie chce sprawdzać. Nie wydaje mi się, ja zliczając koszty z smsów dostaję 89 zeta a z babką ugadane jest 99 więc 10 zł jest ukryte jako opłata za dekoder. Wątpię, żeby była opcja uniknięcia tej opłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoodash Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 (edytowane) 28 minut temu, leszek234 napisał: Nie wydaje mi się, ja zliczając koszty z smsów dostaję 89 zeta a z babką ugadane jest 99 więc 10 zł jest ukryte jako opłata za dekoder. Wątpię, żeby była opcja uniknięcia tej opłaty. Ja mam w aneksie jak wół max box 44pln i dekoder 10 pln Edytowane 8 Grudnia 2020 przez yoodash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Nie mam takiej opłaty. Maxbox to jest 30+14, gdzie 14 to jest dostęp do usługi tv za pomocą dekodera, więc zakładam, że opłata za dekoder jest w tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
linar10 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Oni wpisują to co im pasuje żeby suma się zgadzała. Ja mam maxbox za 10 zl w umowie, a internet 600 za 20 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ubinoob Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Jestem po kolejnej rozmowie z infolinią. Umowa przedłużana w październiku, więc po 7 lipca i standardowo tak jak mówiłem dwie tabele z różną listą gwarantowaną. Konsultantka gdzieś to konsultowała i zaproponowała założenie zgłoszenia reklamacyjnego. Zatem czekamy Szczerze mówiąc, zwiększenie neta by mnie satysfakcjonowało, ale na to raczej bez wypowiedzenia nie ma szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retrol Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 17 godzin temu, klosz007 napisał: [...]Dostałem owianego tutaj złą sławą Arrisa ale ani razu się nie zawiesił ani nic się nie dzieje a mam go od lipca. Aczkolwiek mam go w trybie bridge czyli działa tak jak to CISCO - bez włączonego WiFi i tylko z jednym aktywnym portem Ethernet. Fakt, jest duży, ma jasne lampki i żre więcej prądu niż CISCO. Jasne lampki?! Ja w nocy go kapciem zasłaniam, bo to świeci jak latarka !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 2 godziny temu, Ubinoob napisał: Jestem po kolejnej rozmowie z infolinią. Umowa przedłużana w październiku, więc po 7 lipca i standardowo tak jak mówiłem dwie tabele z różną listą gwarantowaną. Konsultantka gdzieś to konsultowała i zaproponowała założenie zgłoszenia reklamacyjnego. Zatem czekamy Szczerze mówiąc, zwiększenie neta by mnie satysfakcjonowało, ale na to raczej bez wypowiedzenia nie ma szans. Nie tyle bez wypowiedzenia, ile bez podstawy do wypowiedzenia. Mi BOK proponował zwiększenie neta z 120 do 300 w tej samej cenie jak powiedziałem po co dzwonię. Zadzwoniłem do DUK, bo chcę 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ubinoob Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 18 godzin temu, klosz007 napisał: Przy przejściu ze 120 na 300 też miałem wymienianego tego 3212 , bez tego nie dało się u mnie w ogóle przejść na 300. Kobieta z BOK twierdziła, że nie ma potrzeby wymiany ale gdy odpowiedziałem SMSem sakramentalne TAK to zadzwoniła, że niestety nie jest w stanie wprowadzić nowej umowy w system bez wymiany modemu. Dostałem owianego tutaj złą sławą Arrisa ale ani razu się nie zawiesił ani nic się nie dzieje a mam go od lipca. Aczkolwiek mam go w trybie bridge czyli działa tak jak to CISCO - bez włączonego WiFi i tylko z jednym aktywnym portem Ethernet. Fakt, jest duży, ma jasne lampki i żre więcej prądu niż CISCO. Obsługuje 300, ale jest takie polecenie odgórne działu technicznego, żeby nie dawać takich modemów bo one mają tylko 8 kanałów w downstreamie i ciężej utrzymać przepustowość jak są takie modemy w sieci. Dlatego coraz mocniej ograniczają te stare modemy, bo mają mniej kłopotu. Do tego stopnia, że konsultanci nie mogą zatwierdzić umowy bez otwarte zgłoszenia wymiany modemu. Można to oszukać w taki sposób, że potem anulować wizytę technika w automatycznym biurze Niemniej, do 300Mb/s+ proponuję jednak zmienić ten modem, bo w różnych regionach jest różne wysycenie kanałów. 42 minuty temu, Seth napisał: Nie tyle bez wypowiedzenia, ile bez podstawy do wypowiedzenia. Mi BOK proponował zwiększenie neta z 120 do 300 w tej samej cenie jak powiedziałem po co dzwonię. Zadzwoniłem do DUK, bo chcę 600. Wiadomo o co chodzi. Po to potrzebna decyzja działu reklamacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 na czyich nadajnikach działa oferta telefonii komórkowej MM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 1 godzinę temu, Ubinoob napisał: Obsługuje 300, ale jest takie polecenie odgórne działu technicznego, żeby nie dawać takich modemów bo one mają tylko 8 kanałów w downstreamie i ciężej utrzymać przepustowość jak są takie modemy w sieci. Dlatego coraz mocniej ograniczają te stare modemy, bo mają mniej kłopotu. Do tego stopnia, że konsultanci nie mogą zatwierdzić umowy bez otwarte zgłoszenia wymiany modemu. Można to oszukać w taki sposób, że potem anulować wizytę technika w automatycznym biurze Niemniej, do 300Mb/s+ proponuję jednak zmienić ten modem, bo w różnych regionach jest różne wysycenie kanałów Obawiam się, że podczas wizyty technika stracę zewnętrzne IP, dziwnym trafem w tej chwili dostaję na zewnętrznym routerze adresy z puli 84.xx.xx.xx, poza tym nie mam pewności czy uda się tego Arrisa przełączyc w tryb bridge. Czy jestem w stanie jakoś sprawdzić wysycenie tych kanałów? Na stronie konfiguracji Cisco widzę tylko: Channel 1: -4.7 dBmV 41.3 dB Channel 2: -2.6 dBmV 42.3 dB Channel 3: -2.5 dBmV 42.5 dB Channel 4: -2.8 dBmV 42.4 dB Channel 5: -2.9 dBmV 42.0 dB Channel 6: -3.4 dBmV 41.9 dB Channel 7: -3.8 dBmV 41.8 dB Channel 8: -4.0 dBmV 41.9 dB Czy z tego mogę to odczytać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ubinoob Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Jeśli nie masz w umowie usługi "Mega BSM" (bezprzewodowa sieć multimedialna) to nie stracisz, a raczej nie masz, skoro masz epc3212. Nowy modem pobierze sobie config i sam się w bridge przełączy. Wszystko zostanie po staremu, tylko sprzęt będzie inny. Nie da się sprawdzić wysycenia w ten sposób. Parametry sygnału masz ładne, ale nie wiadomo jak kanały są wykorzystane. Zawsze możesz anulować wizytę technika w automatycznym biurze obsługi i jeśli będzie źle to zadzwonisz i umówisz sobie od nowa wizytę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 (edytowane) Wielkie dzięki za pomoc, chyba faktycznie odwołam na razie, zobaczę jak się będzie sprawował stary (niestety dopiero od 1 stycznia) i ewentualnie zamówię technika, gdyby było coś nie tak. Edytowane 9 Grudnia 2020 przez leszek234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Trwają negocjacje z Polsatem czy już pozamiatane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Ponoć trwają, ale ja bym sobie wielkich nadziei nie robił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian96 Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Jak dla mnie grają na czas i tyle. Jak złożyłem wypowiedzenie to źle wprowadzili daty zakończenia usług i trzeba było wydzwaniać na infolinię... masakra jakaś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monter-Piroman Opublikowano 9 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Dziś rejestrowałem wypowiedzenie. Miła rozmowa bez żadnej propozycji. W przypadku rezygnacji z telewizji za neta zapłacę tak jak już pisałem zgodnie z obecnym cennikiem czyli 10zł. Decyzję wyboru telewizji chcę podjąć do Świąt. I jeśli nastąpi zmiana firmy to z neta w marcu także zrezygnuję. póki co temat otwarty i czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 8 hours ago, Ubinoob said: Jeśli nie masz w umowie usługi "Mega BSM" (bezprzewodowa sieć multimedialna) to nie stracisz, a raczej nie masz, skoro masz epc3212. Nowy modem pobierze sobie config i sam się w bridge przełączy. Wszystko zostanie po staremu, tylko sprzęt będzie inny. Nie da się sprawdzić wysycenia w ten sposób. Parametry sygnału masz ładne, ale nie wiadomo jak kanały są wykorzystane. Zawsze możesz anulować wizytę technika w automatycznym biurze obsługi i jeśli będzie źle to zadzwonisz i umówisz sobie od nowa wizytę. Dokładnie tak to działa, ja miałem publiczny IP na CISCO a więc był w bridge. Po wymianie Arris został w bridge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek34 Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Dzisiaj jednak ostatecznie zrezygnowałem z usług Multimedii. Przeszedłem do Netii - szczerze, trochę dla zasady, bo MM w sumie w ostatnim czasie robiła bardzo mało, żeby jakkolwiek próbować mnie zatrzymać u nich. Ciekawostką niech będzie fakt, że przez cały proces mojej rezygnacji, nie dostałem ani jednej propozycji zostania z MM, nie dostałem żadnej oferty zamiennej na internet, czy inne rzeczy. No cóż, pozbyli się klienta, który byl z nimi od samego początku - bez żalu. Nadal będę się udzielał na forum, ale teraz już w dziale Netia Wszystkim życzę wytrwałości i pamiętajcie, walczcie o swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marmidi Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Dziś rejestrowałem wypowiedzenie. Miła rozmowa bez żadnej propozycji. W przypadku rezygnacji z telewizji za neta zapłacę tak jak już pisałem zgodnie z obecnym cennikiem czyli 10zł. Decyzję wyboru telewizji chcę podjąć do Świąt. I jeśli nastąpi zmiana firmy to z neta w marcu także zrezygnuję. póki co temat otwarty i czekamU mnie również zarejestrowane wypowiedzenie. Jakbym zostawił net to musiałbym aneks podpisać 20 zł/msc przy 300mb. Czekam na ich ruch. Jak nie to mam kilka opcji wyboru Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.