Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

internet 600 - 5
mb-44
hd-5
hbo+go-20
c+ pr-29
11-5
catchup+nagrywarka siec.+ usb pvr-2+3+2
mr-5

 

To jest 10 zł więcej niż obecnie mam za to samo z wyjątkiem neta [120], więc stwierdziłem, że jednak mi nie pasuje. Maxbox to promocja typu "wynegocjuj cenę", więc zamierzam wynegocjować te 10 zł mniej, żeby cena została ta sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, leszek234 said:

Do znawców tematu: wczoraj zmieniłem łącze ze 150 na 300Mbit, Pani konsultantka stwierdziła przy tym, że mój aktualny router Cisco EPC 3212 jest za słaby do nowej prędkości więc proponuje wizytę technika i wymianę na nowy, "lepszy" router. Czy aby na pewno ten EPC 3212 nie obsługuje 300Mbitów? (w necie znalazłem info, że działa do 440Mbit). Jeśli już dojdzie do wymiany to jaki router jest w miarę bezinwazyjny (nie zawiesza się itp). Pytam, bo jeśli mam wymienić tego Cisco, z którego jestem zadowolony na jakiś badziew, który codziennie będę musiał resetować, żeby dobrze działał to wolę pozostać przy starym. Z góry dzięki za odpowiedź.

Przy przejściu ze 120 na 300 też miałem wymienianego tego 3212 , bez tego nie dało się u mnie w ogóle przejść na 300. Kobieta z BOK twierdziła, że nie ma potrzeby wymiany ale gdy odpowiedziałem SMSem sakramentalne TAK to zadzwoniła, że niestety nie jest w stanie wprowadzić nowej umowy w  system bez wymiany modemu. Dostałem owianego tutaj złą sławą Arrisa ale ani razu się nie zawiesił ani nic się nie dzieje a mam go od lipca. Aczkolwiek mam go w trybie bridge czyli działa tak jak to CISCO - bez włączonego WiFi i tylko z jednym aktywnym portem Ethernet.

Fakt, jest duży, ma jasne lampki i żre więcej prądu niż CISCO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Seth napisał:

internet 600 - 5
mb-44
hd-5
hbo+go-20
c+ pr-29
11-5
catchup+nagrywarka siec.+ usb pvr-2+3+2
mr-5

 

To jest 10 zł więcej niż obecnie mam za to samo z wyjątkiem neta [120], więc stwierdziłem, że jednak mi nie pasuje. Maxbox to promocja typu "wynegocjuj cenę", więc zamierzam wynegocjować te 10 zł mniej, żeby cena została ta sama.

za dekoder nie płacisz? Ja mam mb tez za 44 + 10 za dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, klosz007 napisał:

Aczkolwiek mam go w trybie bridge czyli działa tak jak to CISCO - bez włączonego WiFi i tylko z jednym aktywnym portem Ethernet.

A miałeś problem żeby przełączyć go w tryb bridge? Wyczytałem,że odłącza się koncentryk, wciska reset na 10s i resetuje się do ustawień fabrycznych, wtedy można go przełączyć w tryb bridge, podłącza się koncentryk i pobiera sobie swoje ustawienia ale tryb pozostaje ustawiony przez nas. Możesz potwierdzić tą procedurę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, yoodash napisał:

za dekoder nie płacisz? Ja mam mb tez za 44 + 10 za dekoder.

To jest propozycja na 24 miesiące przy wypowiedzeniu przez polsaty. Wychodzi na to, że opłata za sprzęt to tylko mr. Jak mam obecnie to nawet mi się nie chce sprawdzać.

Ciekaw jestem, czy mimo, że w ofercie jest "wynegocjuj cenę", to oni mają wewnętrzne wytyczne, że poniżej jakiejś kwoty nie zejdą. Widziałem tu maxboksy za mniej niż 30+14. Ciekawe jest to, że konsultantka twierdziła, że jeśli internet ma dać za minimum (5 zł), to mb musi być za 44. Widziała mniejszą kwotę za mb, ale wtedy z kolei internet był za 25 i całość wychodziła drożej. I to wszystko nie są rzeczy, które widzę w regulaminach, które dostałem. Wygląda jak jakieś wewnętrzne dokumenty. Sam jestem ciekawy czym to się skończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Seth napisał:

Wychodzi na to, że opłata za sprzęt to tylko mr. Jak mam obecnie to nawet mi się nie chce sprawdzać.

Nie wydaje mi się, ja zliczając koszty z smsów dostaję 89 zeta a z babką ugadane jest 99 więc 10 zł jest ukryte jako opłata za dekoder. Wątpię, żeby była opcja uniknięcia tej opłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, leszek234 napisał:

Nie wydaje mi się, ja zliczając koszty z smsów dostaję 89 zeta a z babką ugadane jest 99 więc 10 zł jest ukryte jako opłata za dekoder. Wątpię, żeby była opcja uniknięcia tej opłaty.

Ja mam w aneksie jak wół max box 44pln i dekoder 10 pln

Edytowane przez yoodash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po kolejnej rozmowie z infolinią. Umowa przedłużana w październiku, więc po 7 lipca i standardowo tak jak mówiłem dwie tabele z różną listą gwarantowaną. Konsultantka gdzieś to konsultowała i zaproponowała założenie zgłoszenia reklamacyjnego. Zatem czekamy :) Szczerze mówiąc, zwiększenie neta by mnie satysfakcjonowało, ale na to raczej bez wypowiedzenia nie ma szans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, klosz007 napisał:

[...]Dostałem owianego tutaj złą sławą Arrisa ale ani razu się nie zawiesił ani nic się nie dzieje a mam go od lipca. Aczkolwiek mam go w trybie bridge czyli działa tak jak to CISCO - bez włączonego WiFi i tylko z jednym aktywnym portem Ethernet.

Fakt, jest duży, ma jasne lampki i żre więcej prądu niż CISCO.

 Jasne lampki?! Ja w nocy go kapciem zasłaniam, bo to świeci jak latarka !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ubinoob napisał:

Jestem po kolejnej rozmowie z infolinią. Umowa przedłużana w październiku, więc po 7 lipca i standardowo tak jak mówiłem dwie tabele z różną listą gwarantowaną. Konsultantka gdzieś to konsultowała i zaproponowała założenie zgłoszenia reklamacyjnego. Zatem czekamy :) Szczerze mówiąc, zwiększenie neta by mnie satysfakcjonowało, ale na to raczej bez wypowiedzenia nie ma szans.

Nie tyle bez wypowiedzenia, ile bez podstawy do wypowiedzenia.

Mi BOK proponował zwiększenie neta z 120 do 300 w tej samej cenie jak powiedziałem po co dzwonię. Zadzwoniłem do DUK, bo chcę 600.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, klosz007 napisał:

Przy przejściu ze 120 na 300 też miałem wymienianego tego 3212 , bez tego nie dało się u mnie w ogóle przejść na 300. Kobieta z BOK twierdziła, że nie ma potrzeby wymiany ale gdy odpowiedziałem SMSem sakramentalne TAK to zadzwoniła, że niestety nie jest w stanie wprowadzić nowej umowy w  system bez wymiany modemu. Dostałem owianego tutaj złą sławą Arrisa ale ani razu się nie zawiesił ani nic się nie dzieje a mam go od lipca. Aczkolwiek mam go w trybie bridge czyli działa tak jak to CISCO - bez włączonego WiFi i tylko z jednym aktywnym portem Ethernet.

Fakt, jest duży, ma jasne lampki i żre więcej prądu niż CISCO.

 

Obsługuje 300, ale jest takie polecenie odgórne działu technicznego, żeby nie dawać takich modemów bo one mają tylko 8 kanałów w downstreamie i ciężej utrzymać przepustowość jak są takie modemy w sieci. Dlatego coraz mocniej ograniczają te stare modemy, bo mają mniej kłopotu. Do tego stopnia, że konsultanci nie mogą zatwierdzić umowy bez otwarte zgłoszenia wymiany modemu. Można to oszukać w taki sposób, że potem anulować wizytę technika w automatycznym biurze ? Niemniej, do 300Mb/s+ proponuję jednak zmienić ten modem, bo w różnych regionach jest różne wysycenie kanałów.

 

42 minuty temu, Seth napisał:

Nie tyle bez wypowiedzenia, ile bez podstawy do wypowiedzenia.

Mi BOK proponował zwiększenie neta z 120 do 300 w tej samej cenie jak powiedziałem po co dzwonię. Zadzwoniłem do DUK, bo chcę 600.

 

Wiadomo o co chodzi. Po to potrzebna decyzja działu reklamacji.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ubinoob napisał:

Obsługuje 300, ale jest takie polecenie odgórne działu technicznego, żeby nie dawać takich modemów bo one mają tylko 8 kanałów w downstreamie i ciężej utrzymać przepustowość jak są takie modemy w sieci. Dlatego coraz mocniej ograniczają te stare modemy, bo mają mniej kłopotu. Do tego stopnia, że konsultanci nie mogą zatwierdzić umowy bez otwarte zgłoszenia wymiany modemu. Można to oszukać w taki sposób, że potem anulować wizytę technika w automatycznym biurze ? Niemniej, do 300Mb/s+ proponuję jednak zmienić ten modem, bo w różnych regionach jest różne wysycenie kanałów

Obawiam się, że podczas wizyty technika stracę zewnętrzne IP, dziwnym trafem w tej chwili dostaję na zewnętrznym routerze adresy z puli 84.xx.xx.xx, poza tym nie mam pewności czy uda się tego Arrisa przełączyc w tryb bridge. Czy jestem w stanie jakoś sprawdzić wysycenie tych kanałów? Na stronie konfiguracji Cisco widzę tylko:

 

Channel 1: -4.7 dBmV   41.3 dB
Channel 2: -2.6 dBmV   42.3 dB
Channel 3: -2.5 dBmV   42.5 dB
Channel 4: -2.8 dBmV   42.4 dB
Channel 5: -2.9 dBmV   42.0 dB
Channel 6: -3.4 dBmV   41.9 dB
Channel 7: -3.8 dBmV   41.8 dB
Channel 8: -4.0 dBmV   41.9 dB

 

Czy z tego mogę to odczytać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz w umowie usługi "Mega BSM" (bezprzewodowa sieć multimedialna) to nie stracisz, a raczej nie masz, skoro masz epc3212.

Nowy modem pobierze sobie config i sam się w bridge przełączy. Wszystko zostanie po staremu, tylko sprzęt będzie inny.

 

Nie da się sprawdzić wysycenia w ten sposób. Parametry sygnału masz ładne, ale nie wiadomo jak kanały są wykorzystane. Zawsze możesz anulować wizytę technika w automatycznym biurze obsługi i jeśli będzie źle to zadzwonisz i umówisz sobie od nowa wizytę.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rejestrowałem wypowiedzenie. Miła rozmowa bez żadnej propozycji. W przypadku rezygnacji z telewizji za neta zapłacę tak jak już pisałem zgodnie z obecnym cennikiem czyli 10zł. Decyzję wyboru telewizji chcę podjąć do Świąt. I jeśli nastąpi zmiana firmy to z neta w marcu także zrezygnuję. póki co temat otwarty i czekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 hours ago, Ubinoob said:

Jeśli nie masz w umowie usługi "Mega BSM" (bezprzewodowa sieć multimedialna) to nie stracisz, a raczej nie masz, skoro masz epc3212.

Nowy modem pobierze sobie config i sam się w bridge przełączy. Wszystko zostanie po staremu, tylko sprzęt będzie inny.

 

Nie da się sprawdzić wysycenia w ten sposób. Parametry sygnału masz ładne, ale nie wiadomo jak kanały są wykorzystane. Zawsze możesz anulować wizytę technika w automatycznym biurze obsługi i jeśli będzie źle to zadzwonisz i umówisz sobie od nowa wizytę.

Dokładnie tak to działa, ja miałem publiczny IP na CISCO a więc był w bridge. Po wymianie Arris został w bridge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jednak ostatecznie zrezygnowałem z usług Multimedii. Przeszedłem do Netii - szczerze, trochę dla zasady, bo MM w sumie w ostatnim czasie robiła bardzo mało, żeby jakkolwiek próbować mnie zatrzymać u nich. Ciekawostką niech będzie fakt, że przez cały proces mojej rezygnacji, nie dostałem ani jednej propozycji zostania z MM, nie dostałem żadnej oferty zamiennej na internet, czy inne rzeczy. No cóż, pozbyli się klienta, który byl z nimi od samego początku - bez żalu. Nadal będę się udzielał na forum, ale teraz już w dziale Netia :) Wszystkim życzę wytrwałości i pamiętajcie, walczcie o swoje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rejestrowałem wypowiedzenie. Miła rozmowa bez żadnej propozycji. W przypadku rezygnacji z telewizji za neta zapłacę tak jak już pisałem zgodnie z obecnym cennikiem czyli 10zł. Decyzję wyboru telewizji chcę podjąć do Świąt. I jeśli nastąpi zmiana firmy to z neta w marcu także zrezygnuję. póki co temat otwarty i czekam
U mnie również zarejestrowane wypowiedzenie. Jakbym zostawił net to musiałbym aneks podpisać 20 zł/msc przy 300mb. Czekam na ich ruch. Jak nie to mam kilka opcji wyboru

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...