killerów dwóch Opublikowano 27 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2023 3 godziny temu, Pawel napisał(a): Skoro zaakceptowałeś nowe warunki to o co masz pretensję ?Mogłeś zrezygnować z usługi do końca ubiegłego roku. Mam pretensje do Multimedii, że gra nieczysto i wyłudza od ludzi kasę większą niż jej się należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2023 Nie chcę występować jako obrońca MM, bo sam jestem ich abo i w listopadzie przedłużyłem umowę. Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie zostałem poinformowany o klauzuli inflacyjnej która została zawarta w mojej nowej umowie. Konsultantka ani słowem o tym nie wspomniała. I to jest nieczyste zagranie. Ty zostałeś poinformowany o zmianach w regulaminie i miałeś możliwość odstąpienia od umowy. Nie zrobiłeś tego, więc nie rozumiem oburzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip932 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2023 Ja też nie dostałem żadnej informacji ma e-mail czy na skrzynkę ebok.To będzie nie fair jak podniosą.Już nie mówię o sobie,bo się dowiedziałem z Internetu i jestem świadomy tej podwyżki.Jestem ciekaw jak zareagują ludzie,którzy nie dostali takiej informacji i nie mają jak sprawdzić i przeczytać o tej podwyżce,bo nie są użytkownikami Internetu.Tak swoją drogą muszą sobie odbić po nałożonej karze przez UOKIK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieny Opublikowano 28 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2023 Jak przedłużałem umowę na internet w listopadzie i pytałem się o tą podwyżkę inflacyjna to konsultant powiedział, że u mnie nie ma takiego zapisu, więc może być że tam gdzie siec jest na sprzedaż to nie będzie zwiększania o inflację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 28 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2023 Czy mógłby ktoś rzucić okiem na telefon, jak zachowuje się sklep Play na samym wifi? Chodzi mi o to, czy da się zaktualizować coś w telefonie albo zainstalować jakąkolwiek aplikację. Dziś od rana u mnie 4 telefony zwariowały. Zarówno aktualizacje, jak i też instalacja aplikacji ze sklepu Google ładują się do ponad 90% potem jest błąd instalacji. Dzieje się tak tylko na wifi Multimedii. Sklep Google na samym LTE we wszystkich telefonach działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 28 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2023 Sprawdziłem, u mnie po wifi sklep Play działa dobrze. Zaktualizowałem kilka aplikacji. Telefony Poco F3 i OnePlus 9 pro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 28 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2023 Dzięki za info. Niestety cały czas jest to samo. Robiłem co mogłem z routerem, telefonami i się poddałem. Jeszcze nigdy nie widziałem takich cudów ze strony dostawcy internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 28 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2023 Dostęp do sklepu Google Play to nie problem dostawcy tylko zwykle urządzenia. Sprawdź lepiej router czy nie przestawiałeś sobie czy ktoś nie przestawił czasem na jakieś inne DNS niż powinny być operatora. Miałem podobne problemy jak używałem własnego serwera domowego do usuwania reklam na Pihole czy AdGuard, wystarczyło dodać sklep Play do wyjątków. Nie masz czasem u operatora usługi skanowania antywirusa czy jakiegoś firewalla ? Jak masz to wyłącz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquarius Opublikowano 28 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2023 (edytowane) Nie wprowadzajcie w błąd. Nikt w Multimediach nie dostał maila o podwyżkach od 1 marca 2023 (chyba, że o czymś nie wiem). Temat dotyczy, póki co, jedynie Vectry. Podpisywałem przedłużenie na 2 lata od 1 grudnia 2022 po cenach aktualnych na listopad 2022 (cenach wyższych niż prędzej, bo uwzględniających inflację w 2022 roku), więc nie mogę dostać podwyżki rocznej np. 14%, bo nie miałem jeszcze umowy przez cały rok, żeby moje warunki uległy takiej inflacji (ewentualnie o inflację w samym grudniu, ale musieliby to jakoś wyliczyć i uzasadnić). Czemu niektórzy z łatwością zgodziliby się na podwyżki, bo w Multimediach jest taniej niż gdzieś indziej? A co jeśli ktoś słabo, albo w ogóle nie potrafi negocjować i ma przedłużoną niedawno umowę na np. internet 60 Mb/s za 39 zł? Też ma "sprawiedliwie" płacić więcej o kilkanaście procent, bo jest grupa bardziej ogarniętych cebularzy, którzy mają taniej niż jest gdzieś indziej? Edytowane 29 Stycznia 2023 przez aquarius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2023 (edytowane) W dniu 29.01.2023 o 00:58, aquarius napisał(a): Nie wprowadzajcie w błąd. Nikt w Multimediach nie dostał maila o podwyżkach od 1 marca 2023 (chyba, że o czymś nie wiem). Temat dotyczy, póki co, jedynie Vectry. Podpisywałem przedłużenie na 2 lata od 1 grudnia 2022 po cenach aktualnych na listopad 2022 (cenach wyższych niż prędzej, bo uwzględniających inflację w 2022 roku), więc nie mogę dostać podwyżki rocznej np. 14%, bo nie miałem jeszcze umowy przez cały rok, żeby moje warunki uległy takiej inflacji (ewentualnie o inflację w samym grudniu, ale musieliby to jakoś wyliczyć i uzasadnić). Sprawdź w umowie czy masz punkt odnośnie klauzuli waloryzacyjnej. Ja mam umowę z 2021 roku i nie mam w niej tejże klauzuli,dlatego dostałem w listopadzie maila że dodają tą klauzulę,a jak nie akcpetuję tej zmiany to do końca 2022 roku mogłem wypowiedzieć umową bez kar(umowa na czas oznaczony na warunkach promocyjnych). Z tego co tu było pisane to w umowach z grudnia 2022 roku ta klauzula już widnieje. Edytowane 30 Stycznia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2023 (edytowane) Ja ma taki zapis w umowie z listopada. Zobaczymy ja to wyjdzie w praktyce. W nowej umowie za internet płacę mniej niż na poprzedniej tzn. 22 zł za 150 mega (wcześniej miałem 25 zł za 60 mega). Do tego dochodzi 10 zł za pakiet bezpieczny internet. Ciekawe czy ten drugi tez będzie podlegał waloryzacji. Edytowane 29 Stycznia 2023 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquarius Opublikowano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2023 (edytowane) 6 godzin temu, levybydg napisał(a): Sprawdź w umowie czy masz punkt odnośnie klauzuli waloryzacyjnej. Co ma do rzeczy, czy mam klauzulę waloryzacyjną, czy jej nie mam? Na tym wątku ludzie piszą, że rzekomo dostali maila z podwyżką. Czegoś takiego nie było w Multimediach i na razie nie będzie. Na razie taki coś jest testowane w Vectrze. Jeśli UOKiK tego nie zakwestionuje, to może wejdzie u nas. Poza tym, nie można podwyższyć opłat o całoroczną inflację 14%, jeśli taka klauzula weszła od listopada 2022. W Vectrze było to już wcześniej w umowach. Edytowane 29 Stycznia 2023 przez aquarius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2023 @aquariusA odpowiesz mi na pytanie? Masz klauzulę waloryzacyjną? Jak masz i masz umowę na czas oznaczony na warunkach promocyjnych, to jak chcesz wypowiedzieć to płacisz kary umowne. Ja nic nie napisałem o tym czy to jest zgodne z prawem UE czy RP i czy UOKiK to bedzie podważał. Sam w listopadzie pisałem tutaj,że te zmiany wydają mi się niezgodne z prawem unijnym. A dziś po prostu próbuję Ci wyjaśnić co podpisałeś z MM,o ile masz w umowie klauzulę o której mówimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominreda Opublikowano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2023 Witam. Jak wasz net Szczecin i okolice? Multimedia mi zamula. Mam łącze 600. Po kablu leci mi 170 a po wifi 5G... 7 Mb/s. Zrobiłem restart modemu i routera. Niestety nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2023 Od siebie dodam, że usługi Google Play od soboty rano praktycznie nie działają i wiem, że to wina operatora. Jestem abonentem z rejonu miasta Brzesko. Wystarczy pogrzebać trochę w necie by znaleźć, że dość często sieć Vectry miała awarie właśnie usług Google. Ciekawe. Za Multimedii takich cudów nie było. Teraz cały ruch idzie przez vectranet.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enox Opublikowano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2023 (edytowane) 10 godzin temu, killerów dwóch napisał(a): Od siebie dodam, że usługi Google Play od soboty rano praktycznie nie działają i wiem, że to wina operatora. Jestem abonentem z rejonu miasta Brzesko. Wystarczy pogrzebać trochę w necie by znaleźć, że dość często sieć Vectry miała awarie właśnie usług Google. Zmień DNS na 8.8.8.8 i 8.8.4.4 powinno pomóc Edytowane 30 Stycznia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2023 Zmieniałem w routerze na różne DNS-y, w tym Google ale niestety nie pomaga. Tzn. http i https działają zawsze OK, ale usługi instalowania aplikacji w sklepie Play niestety nie działają. Nie da się nic poradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquarius Opublikowano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2023 (edytowane) 6 godzin temu, levybydg napisał(a): A dziś po prostu próbuję Ci wyjaśnić co podpisałeś z MM,o ile masz w umowie klauzulę o której mówimy. Przecież wiem, że mam klauzulę waloryzacyjną i jestem świadomy co ona oznacza, jak chyba wszyscy co mają 18 lat i mogli prawnie podpisać nową umowę. Przy przedłużaniu, Pani czytała mi ten fragment i dokładnie wyjaśniła, co on oznacza, więc w pełni świadomie podpisałem umowę. Obecnie nie ma tematu podwyżek w Multimediach, bo takiej informacji (o podwyżce) nikt nie dostał. PS.: Nie róbcie z siebie ofiar, jak frankowicze, którzy twierdzą, że mieli pomroczność przy podpisywaniu kredytu i mając ponad 18 lat nie wiedzieli co to jest waluta obca. Edytowane 29 Stycznia 2023 przez aquarius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2023 3 godziny temu, dominreda napisał(a): Witam. Jak wasz net Szczecin i okolice? Multimedia mi zamula. Mam łącze 600. Po kablu leci mi 170 a po wifi 5G... 7 Mb/s. Zrobiłem restart modemu i routera. Niestety nie pomaga. Internet jakoś od początku grudnia chodzi fatalnie w okresie weekendowym. Tak od około godziny 17 w piątek po 1 w nocy, sobota, niedziela wieczorami to samo. Dzisiaj nawet na kablu miałem 9,2 mbit/s przy 600 mbit. Poleciało zgłoszenie na eBok. Zgłaszałem 22 stycznia podobne problemy i gość kazał robić jakiś test ? pro speedtest ? ze specjalnym certyfikatem. Posprawdzałem na trasach, że urządzenia Vectra / MM przeciążone są (wyrzucanie pakietów, pingi po 200). Ciekawe jaka będzie odpowiedź, jeśli nie będzie nic konstruktywnego to napiszę pismo do operatora w tej sprawie. Często na zgłoszenia odpowiadają, że 30% minimalnie podają transferu wg. obecnych umów, ale speedtest dzisiaj np. pokazywał 9,2, wczoraj 15 mbit/s, lipa jest po całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 30 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2023 7 godzin temu, aquarius napisał(a): Przecież wiem, że mam klauzulę waloryzacyjną i jestem świadomy co ona oznacza, jak chyba wszyscy co mają 18 lat i mogli prawnie podpisać nową umowę. Przy przedłużaniu, Pani czytała mi ten fragment i dokładnie wyjaśniła, co on oznacza, więc w pełni świadomie podpisałem umowę. Obecnie nie ma tematu podwyżek w Multimediach, bo takiej informacji (o podwyżce) nikt nie dostał. PS.: Nie róbcie z siebie ofiar, jak frankowicze, którzy twierdzą, że mieli pomroczność przy podpisywaniu kredytu i mając ponad 18 lat nie wiedzieli co to jest waluta obca. Chłopie,to ty tu płakałeś że będą podwyżki. Skoro wiesz co podpisałeś to wiesz dobrze że jedyne co możesz to właśnie płakać jak w marcu dostaniesz taką samą podwyżkę jak każdy inny klient MM. Oczywiście możesz jeszcze wypowiedzieć umowę i zapłacić kary za te 20 miesięcy które zostanie ci do końca umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquarius Opublikowano 30 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, levybydg napisał(a): Chłopie,to ty tu płakałeś że będą podwyżki. Skoro wiesz co podpisałeś to wiesz dobrze że jedyne co możesz to właśnie płakać jak w marcu dostaniesz taką samą podwyżkę jak każdy inny klient MM. Gwarantujesz mi, że w Multimediach dostanę podwyżkę od marca 2023? Podaj źródło tej informacji. Edytowane 30 Stycznia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 30 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2023 Dalej nie rozumiesz co czytasz. Dostaniesz czy to w marcu czy w sierpniu.Ale jak dostaniesz to taką samą jak wszyscy,a nie mniejszą bo podpisałeś umowę niedawno. A ty piszesz że na pewno nie dostaniesz 14 %.Zapytaj ludzi z vactry co podpisali umowy w grudniu,czy dostali teraz 14% czy jakiś ułamek tej kwoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seth Opublikowano 30 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2023 W dniu 29.01.2023 o 00:58, aquarius napisał(a): A co jeśli ktoś słabo, albo w ogóle nie potrafi negocjować i ma przedłużoną niedawno umowę na np. internet 60 Mb/s za 39 zł? Też ma "sprawiedliwie" płacić więcej o kilkanaście procent, bo jest grupa bardziej ogarniętych cebularzy, którzy mają taniej niż jest gdzieś indziej? "Daniel pije, jeleń stawia" Jak nie umieją to gdzie indziej też dostaną standardową ofertę, która pewnie będzie droższa niż w MM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 30 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2023 Informacyjnie do osób, które mają problemy z łączem internetowym Vectra / Multimedia. Po zgłoszeniu do eBok w mojej lokalizacji 5 minut temu był restart jakiś urządzeń operatora. Modem nie wylogował się, ale wycięło na jakieś 3 minuty dostęp do internetu i router nie dostawał nic na port WAN. Zobaczymy jak będzie dalej z kondycją internetu. Każdy kto ma nędznie działający internet niech zgłasza do eBok razem ze speedtestem i przykładowo traceroute do onet.pl lub 8.8.8.8. Ja w ten sposób wykryłem problemy z pingami na urządzeniach operatora. Być może teraz zostało to wyeliminowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 30 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2023 Są problemy u operatora. Gdzieś w okolicy vectranet.pl wszystkie pingi i tracerty wpadają do wielkiej czarnej dziury i już po pingach Natomiast też dziś pisałem do BOK: Dzień dobry. Chciałbym zgłosić, że od soboty 28.01.2023 do chwili obecnej nie działa w urządzeniach mobilnych sklep Play. Nie da się niczego zaktualizować, czy też zainstalować. Sprawdzane na 4 telefonach, natomiast nie ma żadnych problemów jeśli telefony zostaną przełączone na sieć mobilną, tam wszystko działa. Jest jakiś problem z Waszej strony. Otrzymałem taką odpowiedź: "Mamy ogólną awarię związaną z przedstawianym problemem. Nasi Administratorzy pracują już nad usunięciem usterki. Postaramy się jak najszybciej problem rozwiązać. Jest to problem nam znany i pracujemy nad jego usunięciem" I to by było na tyle, podobno to norma w Vectra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.