Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie są kanały, ale musiałem ręcznie skanować telewizor. Mam moduły CAM. Jeśli masz dekoder to wyłącz go z prądu. Po włączeniu przeskanuj na nowo kanały. W przypadku CAM wyjmij moduł z telewizora i odącz telewizor z prądu na 15 sekund. Włóż moduł i podłącz telewizor. Przeskanuj kanały i powinny się pojawić. Istotnie z automatu nie wchodzą chociaż mam ustawioną automatyczną aktualizację listy.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, thommy18 napisał:

U mnie są kanały, ale musiałem ręcznie skanować telewizor. Mam moduły CAM. Jeśli masz dekoder to wyłącz go z prądu. Po włączeniu przeskanuj na nowo kanały. W przypadku CAM wyjmij moduł z telewizora i odącz telewizor z prądu na 15 sekund. Włóż moduł i podłącz telewizor. Przeskanuj kanały i powinny się pojawić. Istotnie z automatu nie wchodzą chociaż mam ustawioną automatyczną aktualizację listy.

Wielkie dzięki. Mam moduł i zastosowałem się do Twojej instrukcji, kanały się pojawiły i działają. Z tym, że Canal+ Now - info - przerwa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, thommy18 napisał:

Po rozmowie z działem sprzedażowym bez składania wymówienia. Mogą usunąć pakiet HD bez kary, plan MaxBox, Eleven, pełny C+, Multiroom na 2x CAM, net 300 - cena 105 PLN przy umowie na 24 miesiące, jeśli net 150 to cena - 4 PLN. Przy pakiecie na 12 miesięcy cena samego c+ to 49 PLN. W styczniu 2022 ceny pakietów mają iść w górę z tego co mi mówiła kobieta.

Co pójdzie w górę czy w dół to o tym zadecyduje wolny rynek i chęć - lub brak chęci - zawierania umów przez klientów. Chodzi o to, żeby przy przedłużaniu umowy wszystkie składniki umowy kończyły się tego samego dnia. W przeciwnym razie będą cię wodzili za nos już zawsze. Bo to oni będą górą przy każdych kolejnych negocjacjach umowy.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kleofas11 napisał:

Co pójdzie w górę czy w dół to o tym zadecyduje wolny rynek i chęć - lub brak chęci - zawierania umów przez klientów. Chodzi o to, żeby przy przedłużaniu umowy wszystkie składniki umowy kończyły się tego samego dnia. W przeciwnym razie będą cię wodzili za nos już zawsze. Bo to oni będą górą przy każdych kolejnych negocjacjach umowy.

Jeśli do tej pory płacę 90 PLN za to co mam w podpisie, a od teraz proponują nie taniej niż za 101 PLN to ceny poszły w górę czy w dół ? O terminach końca promocji poszczególnych składników już rozmawiałem i ponoć da się to zrobić, ale jak to w praktyce będzie wyglądało to nie wiem. Mnie tylko trochę martwi okres umowy 24 miesiące, bo za 2 lata to nie wiadomo czy taki twór jak Multimedia będzie w ogóle istniał. Sprawa jest do dalszej analizy. Według mnie korzystniej zawrzeć umowę jeszcze przed nowym rokiem, gdyż po nowym roku ceny wywindują jeszcze wyżej. Kwoty jakich będą oczekiwać dostawcy są uzależnione również od ilości klientów korzystających z sieci kablowych. Liczba odbiorców kablówek będzie malała na rzecz usług online (C+ Platforma, Netflix i inne). Jeśli tak jest to klienci, którzy pozostali w sieciach kablowych siłą rzeczy dostaną wyższe ceny do zapłaty. Kwestia w tym by podwyżka była jak najmniejsza. Dla mnie przejście do platform online byłoby mało korzystne, bo mam więcej odbiorników telewizyjnych niż tylko 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, thommy18 napisał:

Liczba odbiorców kablówek będzie malała na rzecz usług online (C+ Platforma, Netflix i inne). Jeśli tak jest to klienci, którzy pozostali w sieciach kablowych siłą rzeczy dostaną wyższe ceny do zapłaty.

W obliczu wszechogarniającej konkurencji (kilkadziesiąt kanałów w HD niedługo w DVB-T2, masa serwisów VOD - w przyszłym roku w Polsce wystartują 3 nowe HBO MAX, Disney+, SkyShowtime, rozwój internetu światłowodowego i telefonii 5G).

Podnosić ceny za przestarzałe usługi telewizyjne (tj. naszpikowane milionami reklam 95 % kablówkowych kanałów) ?

Każda podwyżka cen spowoduje skutek odwrotny do zamierzonego.

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W iptv brak nowych kanałów co nie dziwi bo to osobny byt tylko fajnie traktują ludzi którzy mają pakiet canal + i nie mają tych kanałów a drudzy mają płacąc defakto mniej j pieprz... kapitalizm

Edytowane przez Arczi13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, RICK SANCHEZ napisał:

Jaki twór MM to już marka budowana latami, Vectra nie będzie mogła sobie pozwolić na zniknięcie MM, oczywiście jakość usług to już inny temat... 

Teoretycznie masz racje a praktycznie może być różnie. Historia pokazuje, że nie takie marki chowano do grobu. Choćby Era czy Idea. Obie dużo bardziej rozpoznawalne niż Multimedia Polska a jednak już ich nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z internetm w Gdyni to jakaś masakra, wczoraj wieczorem przerwy, dziś znowu raz działa raz nie. Żałuję mocno, że podpisałem nie dawno nową umowę i to na dwa lata.

Najgorzej, że wyboru za bardzo nie ma, Vectra - internet też do bani albo Orange, tutaj nie wiem, jak często nie działa.

Na MM przed przejęciem przez ta gównianą Vectrę przez 5 lat może dwa razy miałem przerwę w dostępie do netu a teraz to na porządku dziennym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, aquarius napisał:

Ustaw na stałe DNS od Google'a albo inny zewnętrzny.

Czasem rekonfiguruja i przez to na nie ma netu. Z innymi, przestoje będą rzadsze.

 

U mnie wczoraj też wieczorem nie było Internetu. I faktycznie od czasu przejęcia przez Vectrę jest gorzej.

aquarius

W routerze zmienić DNS, tzn. mam tam możliwość dopisać opcjonalne,o to chodzi?

https://megawrzuta.pl/download/5cf32738cb5eef4d3a3a1e816a8ecfdf.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, andyp napisał:

W Dynamic dns wpisujesz dane.

Dzięki za info.

 

Grigorios Quedin

zastosowałeś się do porady kolegi thomy18 - u mnie też nie było, dzięki jego wskazówkom już mam.

W dniu 1.12.2021 o 13:52, marciniozo napisał:
W dniu 1.12.2021 o 12:38, thommy18 napisał:

U mnie są kanały, ale musiałem ręcznie skanować telewizor. Mam moduły CAM. Jeśli masz dekoder to wyłącz go z prądu. Po włączeniu przeskanuj na nowo kanały. W przypadku CAM wyjmij moduł z telewizora i odącz telewizor z prądu na 15 sekund. Włóż moduł i podłącz telewizor. Przeskanuj kanały i powinny się pojawić. Istotnie z automatu nie wchodzą chociaż mam ustawioną automatyczną aktualizację listy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...