grzego44 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Ja problemy zgłaszam przez Messenger ipli i także przyspieszają interwencję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 @wislok bardziej niż temu specjaliście to obrywa się samemu CP, że nie potrafią zrobić poprawnej aplikacji, mimo że więksi od nich gracze nie mają z tym problemu. Specjaliście co najwyżej obrywa się za sposób przedstawiania informacji. Zamiast napisać przykładowo że przekaże uwagi osobom odpowiedzialnym za aplikacje (co też byłoby pewnie zwykłą PRową gadką, ale przynajmniej wyszedł by na tym lepiej) to powtarza formułki, których go nauczyli na szkoleniu, a które ja odbieram jako lekceważenie klienta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wislok Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 @diabeu u mnie nie ma Polsatu Sport,a gdzieś pisano,że niby został przywrócony. Pewnie ,że nie dbają o to aplikację, bo ma ruszyć nowa - połączone siły Discovery i CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 @wislok jeśli te same osoby będą odpowiedzialne za tą aplikację co za Iplę to dalej będzie takie badziewie ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 16 godzin temu, wislok napisał: @diabeu u mnie nie ma Polsatu Sport,a gdzieś pisano,że niby został przywrócony. Pewnie ,że nie dbają o to aplikację, bo ma ruszyć nowa - połączone siły Discovery i CP. Ja mówiłem. Wyłącz aplikację jako działającą w tle i uruchom ponownie. Zauważyłem, że pokazywała mi programy z wczoraj kiedy ostatnio używałem apki. Po ponownym załadowaniu wyświetliły się teraźniejsze tytuły emitowanych programów. U mnie wygląda to tak: Co do wspólnej platformy CP/TVN/Discovery to raczej chodzi o to, że będzie to aplikacja Discovery. Podobno początkowo ma oferować usługi AVOD (co znając Polsat brzmi nieco przerażająco) a jako, że pieniążki dorzuca też TVN to reklam na pewno nie zabraknie Mam tylko nadzieję, że zaoferują SVOD dla zainteresowanych. Swoją drogą, sporo się tego robi. HBO GO podrożało, Disney+ z kontentem National Geo też tani nie będzie a do tego dochodzą jeszcze Netflixy, Amazony, iple, playery i inne bajery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Faktycznie wcześniej nie zauważyłem tego dopisku w opisie pakietu Ipla Sport: "Mecze Polaków w ramach European Qualifiers, a także kanał Polsat Sport w czasie tych meczów, będą dostępne jedynie na platformach: PC (www.ipla.tv oraz aplikacja IPLA PC)/Samsung Smart TV/Panasonic Smart TV", czyli na Samsungach i Panasonicach Polsat Sport jest nawet w trakcie meczów Polaków w kwalifikacjach ale już np. w LG czy Sonych nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 W dniu 26.10.2019 o 00:03, regedit32 napisał: Polsat Sport powrócił na AndroidTV. A może oprócz problemów licencyjnych Cyfrowy Polsat to po prostu bałaganiarze. Na poparcie swojej tezy podam przykład regulaminu w pliku pdf, który dostałem do zakupionego pakietu. W pakiecie tym pakiet TV kosztuje 60zł, na stronie 50zł a ja zapłaciłem 25... Wyceńcie, ile na prawdę kosztuje ten pakiet a nie uprawiacie taką partyzantkę z włączaniem i wyłączaniem. Nigdy nie wiadomo, kiedy będzie można skorzystać z WYKUPIONEGO podkreślam pakietu. Nieprawidłowości odnośnie braku kanałów PS zostały rozwiązane. Jeśli chodzi o pakiety IPLA, to zakup w promocyjnej cenie jest dostępny dla Klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa (umożliwia to opcja ,,Logowanie Cyfrowy Polsat'' lub powiązanie numeru w sieci Plus). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian1906 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Mam pytanie o pakiet IPLA plus. W opisie jest napisane żeby zalogować się kontem icok. Zalogowałem się, dalej materiały mam z reklamami. Wie ktoś może co mam zrobić żebym miał ten pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Z tego co pamiętam to w ustawieniach powiązałem z kontem Ipla numer telefonu z Plusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian1906 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 mi chodzi o Abonentów Cyfrowego Polsatu. Bezpłatny pakiet dla Klientów zalogowanych numerem telefonu w Plusie oraz Abonentów Cyfrowego Polsatu zalogowanych kontem ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 47 minut temu, damian1906 napisał: Mam pytanie o pakiet IPLA plus. W opisie jest napisane żeby zalogować się kontem icok. Zalogowałem się, dalej materiały mam z reklamami. Wie ktoś może co mam zrobić żebym miał ten pakiet. Witam, pakiet Ipla Plus jest dostępny dla abonentów Cyfrowego Polsatu, którzy logują się danymi z Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://www.ipla.tv/pakiety/plusfree Proszę, zweryfikuj w tabeli dostępności: https://bit.ly/2q5EIrG czy sprzęt, na którym odtwarzasz materiały, obejmuje brak reklam w danym pakiecie. Niektóre urządzenia nie posiadają bezpośredniego wsparcia naszego serwisu i dostęp do treści może się różnić. Jeżeli spełniasz wszystkie warunki i masz aktywny pakiet, a reklamy nadal się pojawiają, to napisz w tej sprawie wiadomość na adres: pomoc@ipla.tv Po wysłaniu zgłoszenia otrzymasz maila zwrotnego z numerem referencyjnym. Prześlij mi go, a ja postaram się przyspieszyć realizację odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wislok Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat Czy Polsat Sport powróci na LG w aplikacji Ipla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat do tej pory przez przeglądarkę na laptopie dostępne były wszystkie kanały. Tymczasem wchodzę dzisiaj w listę kanałów i za nic nie mogę tam znaleźć takiego kanału jak Polsat Sport Fight. No naprawdę, ta usługa to jest jeden wielki żart. Przy okazji dodam że kiedyś wybrane seriale czy filmy z kanałów takich jak AXN, Paramount, AMC itp dostępnych w pakiecie Filmu i Seriale były dostępne jako VOD mając wykupiony ten pakiet. Teraz żeby móc je oglądać trzeba zabulić dodatkowo za Iplę Premium. Niezły myk ;). Edytowane 30 Października 2019 przez diabeu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sybi Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Żona ogląda serial Przyjaciółki. Ma taki problem, że w dedykowanej aplikacji na telewizorze LG odcinki serialu kończą się na poprzednim sezonie, natomiast przez stronę www może oglądać praktycznie na bieżąco. Czy jest możliwość, żeby zawartość aplikacji doaktualizować? Proszę o odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 (edytowane) Polsat przeniósł swoje wybrane pozycje z prime time obecnego sezonu do pakietu ipla premium. M.in przyjaciółki czy kiepskich. I zdaje się, że na lg sobie nie pooglądasz, nawet jak zapłacisz. Edytowane 3 Listopada 2019 przez kozaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 17 godzin temu, sybi napisał: Żona ogląda serial Przyjaciółki. Ma taki problem, że w dedykowanej aplikacji na telewizorze LG odcinki serialu kończą się na poprzednim sezonie, natomiast przez stronę www może oglądać praktycznie na bieżąco. Czy jest możliwość, żeby zawartość aplikacji doaktualizować? Proszę o odpowiedź IPLA nie jest wspierana na LG, zgodnie z tabelą: https://bit.ly/2PJFC7W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo82 Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 W dniu 19.08.2019 o 11:10, nSat napisał: Witam miałem to samo na samsungu, po naprawie przestał mi działać samo odnawialny pakiet WIEDZA I NEWS. Zgłosiłem reklamację, to mi odpisali, że nastąpił problem z pobraniem opłaty i pakiet został wyłączony. Jak im odpisałem, ze pakiet mam powiązany z telefonem i płacę za niego razem z rachunkiem (załączyłem screena rachunku), to mi odpisali, że "kwestię rozliczeń prosimy wyjaśnić z operatorem sieci Plus". Żeby było śmieszniej opłatę ponownie naliczono a pakiet nie działa. Ręce opadają. Może Pan specjalista z cyfrowego polsatu jest w stanie coś zaradzić? pozdrawiam Witam. Mam podobny problem z aktywacją pakietu Wiedza i News. Dotychczas pobierało mi 5zł miesięcznie z mojego konta telefonu na kartę w Plusie. Teraz nie mogę tego pakietu uruchomić. Zrobiłem zgłoszenie na pomoc Ipla. Oto jego numer [#OWQ-869861] Z góry dziękuję za zainteresowanie Pana Specjalisty moim zgłoszeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Dziękuję za numer. Przekazałem go do odpowiedniego działu w celu przyspieszenia realizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 W dniu 3.11.2019 o 16:43, sybi napisał: Żona ogląda serial Przyjaciółki. Ma taki problem, że w dedykowanej aplikacji na telewizorze LG odcinki serialu kończą się na poprzednim sezonie, natomiast przez stronę www może oglądać praktycznie na bieżąco. Czy jest możliwość, żeby zawartość aplikacji doaktualizować? Proszę o odpowiedź Nieudaczniki z Ipli nie potrafią zrobić poprawnej aplikacji na LG Smart TV, więc niestety możesz zapomnieć. Tak jak o pełnej ofercie kanałów live. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 1 godzinę temu, diabeu napisał: Nieudaczniki z Ipli nie potrafią zrobić poprawnej aplikacji na LG Smart TV A może to ten LG jest takie (do 4 liter) bo nikt tu praktycznie nie ma(może sporadycznie) problemów z innymi telewizorami, ale LG przewija się tu nieustannie i to nie tylko w temacie IPLI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 (edytowane) 33 minuty temu, OlafS napisał: A może to ten LG jest takie (do 4 liter) bo nikt tu praktycznie nie ma(może sporadycznie) problemów z innymi telewizorami, ale LG przewija się tu nieustannie i to nie tylko w temacie IPLI Jakoś Netflix, APV, HBO GO, Raktuten, Chili i wiele innych światowych marek nie ma problemu z aplikacjami na LG Smart TV. Tylko dla Ipli to stanowi niebywały problem. Edytowane 6 Listopada 2019 przez diabeu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Chcesz IPLE- nie kupuj LG... kup coś porządnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Nie, po prostu nie kupie już Ipli, tylko porządne usługi, które normalnie działają . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas_20 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 A nie pomyślał nikt, że to jest kwestia jakichś umów Polsatu z LG? Że się po prostu nie dogadali? Przecież przez chwilę podobno było dostępne wszystko i działało więc to nie kwestia techniczna. Aspekty finansowe w tej sprawie są bardzo istotne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Też uważam że to pewnie kwestia siana a nie techniczna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.