Gość piotr77sat Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 To nie tylko u Ciebie jest. U mnie dzisiaj tylko na wifiboxie ten sam objaw się pojawił. Restart tunera pomògł jak na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) U mnie resety nie pomagaja. Jak migal tak miga. To znaczy, ze dokonal swojego zywota? Mozna u nich dobrac 3 tuner w jednym abonamencie jak sie ma karty cameleon? Edytowane 11 Lutego 2016 przez blueman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr77sat Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Przy dobraniu trzeciego dekodera przy kartach Cameleon z tego co się orientuje trzeba wymienić karty na Cayman. Zależy też jaki teraz masz sprzęt od Nc+ i jak masz umowę. Najlepiej podejdź do APSu lub zadzwoń na infolinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Dostanie P.box i 2 Sagemcomy z Camelami. Cały MR i tak w sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek1979 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Czy ktoś może sprawdzić może jaką ma siłę i jakość sygnału (100% / 56% - ant.1 i 100% /61% - ant.2) na kanale TVP1, w MediaBox bo Mi się chyba antena przestawiła. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STB&OTT Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Witam. Sam wynik (chodzi o parametr JAKOŚC) jest oceniany przez dekoder jako prawidłowy – pasek dla tego parametru jest koloru zielonego (poniżej 50% kolor paska zmienia się na pomarańczowy, a poniżej 20% na czerwony). Uzyskane wyniki prezentowane w oknie MIERNIK SYGNAŁU zależą nie tylko od anteny, konwertera, precyzji ustawienia. Wpływ mają również warunki atmosferyczne (podczas deszczu JAKOŚC będzie niższa niż przy dobrej pogodzie) oraz od regionu Polski (na zachodzie wyniki są lepsze). Jeśli nie zanotowałeś wyników pomiaru sygnału z własnej anteny przy określonych warunkach pogodowych (najlepiej przy małym zachmurzeniu) potrzebujesz wyników z takiego samego zestawu antenowego od kogoś kto mieszka w pobliżu (np. do 150 km) i odczyta je z dekodera mediaBOX+. Warto zebrać wyniki pomiaru sygnału z kilku transponderów np. dla zestawu opisanego w poście: https://forum.satkurier.pl/topic/11513-wifi-premiumbox/page-49?do=findComment&comment=1051923 Pozdrawiam STB&OTT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur912 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Mam problem z odbiorem satelity astra na tunerze nbox+ hotbird jest na super sygnale a astra jest . Dodam ze nie jest to zlym ustawieniem anteny bo gdy nie mialem nc+ a stary odbiornik odbieral astre i hotbird i nie maczalem w antenie ani jednego palca . Teraz gdy mam nbox+ to gdy ustawie na diseq pokazuje sygnal ale po zapisaniu jest hotbird a astra nie . Dodam jeszcze ze konwenter jest ustawiony na tzw. uklad zeza na jednym . Mial ktos moze ten sam problem i udalo mu sie go rozwiazac ? Edytowane 19 Lutego 2016 przez Mr. Orbita Łączę z istniejącym wątkiem poświęconym takim problemom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STB&OTT Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Mam problem z odbiorem satelity astra na tunerze nbox+ ...Dodam jeszcze ze konwenter jest ustawiony na tzw. uklad zeza na jednym . Witam. Ten dekoder został zaprojektowany do odbioru kanałów z satelity Astra 19,2 E w sposób opisany w nFAQ: https://forum.ncplus.pl/forum/showthread.php?t=4483. Pozdrawiam STB&OTT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren84 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Witam Mam problem w wietrzne dni. Praktycznie nie da się oglądać tv (a głównie paczki tvn), same piksele, jakość sygnału 0-20%. Antena jest na dachu, montował monter nc+. Czy jest to normalne zjawisko, czy raczej dzwonić i zgłaszać ? Myślę, że antena może przy wietrze lekko się poruszać stąd ten problem (umocowanie ? ). Jak przestaje wiać od razu poprawa. I czemu najgorzej jest na kanałach tvn-u ? Edytowane 24 Lutego 2016 przez beren84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Nie jest to normalne zjawisko, to źle ustawiona antena lub źle skręcony konwerter, przy wietrze gdy antena drży zjawisko się potęguje. Jak zadzwonisz do nc+ to i tak Ci nie pomogą bo oni nie zajmują się montażem anten satelitarnych, musisz szukać montera we własnym zakresie np. z tego salonu nc+ co kupowałeś usługę (najlepiej jakby dysponował miernikiem dvb-s2 z pomiarem mer, ber). Transponder z TVN-ami jest jednym za najsłabszych na HB dlatego przy źle ustawionej antenie jako pierwsze tracą sygnał. Jaki masz dekoder nc+ i jaki masz sygnał gdy nie wieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 TVN-y mają dosyć wymagający sygnał. Podobnie jest np. na Planete HD, TVP1 HD, TVP2 HD, BBC Brit HD. Najprawdopodobniej jest to efekt mało precyzyjnie ustawionej anteny. Ale przyczyną może być także odkształcony (przez wiatr?), a także zbyt mały, stosunkowo elastyczny (aluminiowy) talerz. Jak duża antena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 ..... musisz szukać montera we własnym zakresie np. z tego salonu nc+ co kupowałeś usługę (najlepiej jakby dysponował miernikiem dvb-s2 z pomiarem mer, ber). Dlaczego namawiasz na większe wydatki? Monterzy od operatora dużo sobie wołają za taką usługę. Tańsi są niezależni monterzy i równie dobrzy jak Ci od operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren84 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Zadzwonie do tego co mi montowal, to bylo w zeszlym roku, zapytam czy cos sobie zazyczy, w koncu on montowal, niech poprawia. Jak nie wieje jakosc i sila w okolicach 70%, dekoder wifi premiumbox+, antena nie wiem (ale rozmiar taki sam jak mają okoliczne domy) Edytowane 24 Lutego 2016 przez beren84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slakos Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Temat już kiedyś opisywałem ale niestety nie otrzymałem odpowiedzi, więc ponawiam moje pytanie. W moim dekoderze, który używany jest w opcji multiroom premium popularnej "mydelniczce" ((BOX+ 2849) na kilku kanałach po przełączeniu bezpośrednim zamiast loga kanału właściwego jest inne. I tak np jak przełączam bezpośrednio na HBO to zamiast symbolu HBO mam tv6, na Eurosporcie 2 jest logo JIm Jam. Śmieszny to problem i właściwie nie przeszkadza w odbiorze. Zastanawiam się tylko czy to problem dekodera i czy można coś z tym zrobić?? Wyłączałem już kilka razy z napięcia i resetowałem do ustawiń fabrycznych, bez zmian. Nie wiem czy to jest problem z którym warto udać się do punktu obsługi nc+?? Może ktoś miał już podobny problem i udzieli mi odpowiedzi??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Warto spróbować zrestartować z menu dekodera. (setup/diagnostyka/informacje o systemie/żółty przycisk na pilocie). Jest też jakaś kombinacja klawiszy do ustawień fabrycznych po których znika nawet multiroom- ikonki też powinny się zaciągnąć od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slakos Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Może jakaś podpowiedź co do tych skrótów klawiszy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 https://www.google.pl/url?q=https://ncplus.pl/sklep/dokumenty/MIX/Migracja-post-paid-instrukcja-dla-dekodera-v3.pdf&sa=U&ved=0ahUKEwiw3uyf3JjLAhWDIJoKHYskAc0QFggLMAA&usg=AFQjCNH77upniey5cIs1Z4Rkimabu3yg1A Tu jest ta kombinacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirk Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Nie wiem czy to odpowiedni temat, ale mam pytanie. Zauważyłem wczoraj że na kanale 252 (RTP Internacional) dźwięk jest strasznie zniekształcony. Czy ktoś to jeszcze zauważył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slakos Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Chciałbym podzielić się pewnymi sposrzeżeniami...Skorzystałem z porad (Warto spróbować zrestartować z menu dekodera. (setup/diagnostyka/informacje o systemie/żółty przycisk na pilocie). Jest też jakaś kombinacja klawiszy do ustawień fabrycznych po których znika nawet multiroom- ikonki też powinny się zaciągnąć od nowa) .Zresetowałem do ustawić fabrycznych i wszystko wróciło do normalności - do czasu.. dopóki nie połączyłem się z usługą multiroom premium. Po ponownym połączeniu "stary" problem z błędnym wyświetlaniem ikon kanałów tvw białym dekoderze powrócił. Może ktoś ma jakiś inny pomysł? Swoją drogą zastanawiam się czy taka przypadłość w dekoderze może być podstawą wymiany?? Edytowane 28 Lutego 2016 przez slakos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RexRX Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Robiłem w piątek ponowną konfigurację Multiroom Standard. Po sprężeniu ich w sieci, byłem zmuszony wysłać uprawnienia na kartę WifiBoxa a że nie wiedziałem który typ karty jest od którego dekodera to wysłałem uprawnienia na obydwa z czego MediaBox był w tamtym momencie wyłączony. I od tamtego czasu coś siadło. Wczoraj tata mi pokazuje że można zmieniać kanały ale na każdym jest pustka a po chwili komunikat słaby sygnał. Zrobiłem reset prądowy i po nim dekoder wylądował na ekranie aktywacyjnym. Problem w tym że dekoder od wczoraj od czasu tego restartu za [beep]ę nie chce przyjąć uprawnień które wysyłałem z poziomu ICA i nadal siedzi na ekranie aktywacyjnym a najlepsze że w zakładce diagnostyka pole numer karty jest puste. A jeśli chodzi o siłę i jakość to 70/40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemmoo Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Wyłączenie z prądu. Wyjęcie karty. Włączenie do prądu bez karty. Po kilku minutach pojawi się komunikat dekoder zablokowany, włóż kartę. Włożenie karty. Odczekanie kilku sekund do pojawienia się ekranu aktywacyjnego. Później na ekranie aktywacyjnym jeszcze około 5 minut. Jak się nie uruchomi to sprawdzenie czy widać numer karty. Jak nie widać serwis. Jak widać ponownie wysłać uprawnienia. Chciałbym podzielić się pewnymi sposrzeżeniami...Skorzystałem z porad (Warto spróbować zrestartować z menu dekodera. (setup/diagnostyka/informacje o systemie/żółty przycisk na pilocie). Jest też jakaś kombinacja klawiszy do ustawień fabrycznych po których znika nawet multiroom- ikonki też powinny się zaciągnąć od nowa) .Zresetowałem do ustawić fabrycznych i wszystko wróciło do normalności - do czasu.. dopóki nie połączyłem się z usługą multiroom premium. Po ponownym połączeniu "stary" problem z błędnym wyświetlaniem ikon kanałów tvw białym dekoderze powrócił. Może ktoś ma jakiś inny pomysł? Swoją drogą zastanawiam się czy taka przypadłość w dekoderze może być podstawą wymiany?? W takim razie to by znaczyło, że problem jest z oprogramowaniem dekodera głównego i na nim trzeba zrobić reset. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekss Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) witam Mam problem z obiorem kilku kanałów - m.in. Eleven, Eleven Sports, nSport+, też TVP1 HD, Canal+Discovery, Canal+1, nickelodeon. Praktycznie wszystkie inne mają super obraz, a na tych wymienionych obraz jest fatalny, pikseloza, nieraz co jakis czas obraz się poprawia i kilka sekund jest ok, ale za chwilę znowu tragedia. Dopiero późnym wieczorem (ok 22-23) obraz się poprawia, ale też nie słabo. Problem pojawił się jakiś czas temu, wcześniej był ok. Nie wiem, czy to kwestia ustawień anteny (ale nic nie zmieniałem), czy konwerter, czy może jakieś zakłócenia. Czekam na sugestie co mógłbym zrobić. Z góry dzięki:) Edytowane 29 Lutego 2016 przez sebekss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Antena mogła się ruszyć od wiatru. Od niej bym zaczął sprawdzanie instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norweski Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Działają Wam kanały z tp. 11075Mhz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Witam. Czy posiadaczom pakietu Superpremium+ działają wszystkie kanały z rodziny MTV? Z tego co zauważyłem, nie działa mi VH1, MTV live, Comedy Central, a raczej widnieje komunikat, że nie mam wykupionych tych kanałów, ale np. MTV Rocks chodzi. Chciałem zadzwonić, ale linie zajęte, a w tej chwili nie mogę czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.