Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 26.12.2018 o 17:55, shark napisał:

@mniam

Konkretnie na tym modelu dekodera Tobie nie wskaże rozwiązania, ale miałem podobny przypadek z Technisatem (dwa dekodery tego samego operatora). W tym przypadku istnieje funkcja SAT1, SAT2, które nie reagują na siebie wzajemnie i można mieć te dwa dekodery w ciągłym użyciu bez wyłączania z prądu.

 

Przejrzałem jeszcze raz instrukcję i niestety kicha, nic nie ma odnośnie kodowania pilota.Rozmawiałem dzisiaj z infolinią techniczną. Niestety nie ma możliwości zmiany kodowania pilota bo tunera pewnie jest w FW. Popełnili błąd za który płacą teraz klienci brakiem komfortu.

Edytowane przez mniam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam problem z odbiorem.  5 dni temu nagle ustał sygnał.  Po włączeniu TV pojawia się ekran aktywacja i informacja 0 moc sygnału 0 jakość. Zastanawiam się, czy to na pewno antena i instalacja, bo już kiedyś tak było, że przyjechał technik (a mieszkam baardzo "daleko od szosy" i jest to dla mnie duży problem ściągnąć kogoś, żeby zobaczył, co i jak) okazało się, że na jego mierniku sygnału śmiga, ale dekoder pokazywał 5 procent. Teraz jest zero. Nie było śniegu, nie było wiatru... Nie wiem. Dzwoniłam do obsługi klienta, obstawiają zepsuty kabel HDMI, ale chyba nie bo na zdrowy rozum, czy kabel może być zepsuty, jak mogę oglądać wszystkie nagrania? Mam mediaboxa z dyskiem i wszystko nagrane się odtwarza... Jak myślicie: dekoder się psuje, czy raczej antena? Mieszkam za granicą i wieźć dekoder w walizce do Polski to jest ryzykowna sprawa, bo nie wiem czy on to przeżyje... :). A umowa podpisana na 2 lata...

Edytowane przez Barti
Poprawiono pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz instalację jedno czy dwukablową? Mediabox ma wbudowane dwa tunery.Na obu jest brak sygnału? Poszukaj kogoś ze sprawną instalacją antenowa i na niej sprawdź Mediaboxa. Inna możliwość to wpięcie do obecnej anteny innego tunera i sprawdzenie, czy będzie odbierał. W pierwszej kolejności trzeba ustalić, czy to wina tunera czy instalacji antenowej. Wtyki złącza F przy tunerze się nie poluzowały?

Edytowane przez Barti
Po każdym znaku interpunkcyjnym, przestankowym itp. wstawiamy jeden odstęp (spację). Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam instalacje jednokablową. Sprawdziłam konfigurację w dekoderze i wydaje się, że OK. Podłączyć do innej instalacji nie ma jak, jako że mieszkam w dziczy i najbliższa znana mi antena w punkcie nc+ w Polsce. Nie mam tez innego dekodera, żeby sprawdzić . Będę sprawdzać na dachu, czy antena się nie ruszyła.

W konfiguracji było ustawione bez DiSEqC. Wcisnęłam "skonfiguruj ponownie",  wyświetla się "antena Hot Bird LNB1, konfiguracja niekompletna, pewne funkcje dekodera mogą być niedostępne".

Edytowane przez Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakaś przeszkoda przed anteną lub uszkodzony konwerter lub kabel antenowy. Zazwyczaj jeśli antena jest obrócona to mamy siłę, tylko brak jakości. Trzeba koniecznie kogoś z miernikiem sygnału. Jeśli nikogo nie znajdziesz to próbuj sam. Wymień konwerter, złącza, żeby wykluczyć wszystkie ogniwa. Nie wykluczone, że sam dekoder padł. Żeby się upewnić, musisz podjechać do Centrum nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jestem zielona w temacie kabli, konwerterow i instalacji....na dachu wszystko wyglada normalnie...niedlugo jade do pl wiec zabiorę dekoder do punktu niech sprawdzą. Jestem tylko kilka dni ..jakie są opcje jesli dekoder zepsuty..naprawiają , wymieniają ...jak to wygląda..?

Edytowane przez paqui8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, paqui8 napisał:

jesli dekoder zepsuty..naprawiają , wymieniają ...jak to wygląda..?

Wymieniają.

3 godziny temu, paqui8 napisał:

Mam instalacje jednokablową.

Podobny problem - https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2968954.html

 

Możesz jeszcze spróbować  przywrócenia ustawień fabrycznych |(domyślnych).
 

Cytat

 

Reset możesz wykonać z poziomu menu tj. SETUP -> Instalacja -> Ustawienia domyślne
Tylko w szczególnych przypadkach potrzebne jest wykonanie resetu wprowadzając kody za pomocą pilota (płynnie, z niewielkimi przerwami między nieciśnięciem kolejnych klawiszy). Są dwa sposoby resetowania różniące się zakresem wprowadzanych zmian.

  • SETUP, a następnie czerwony czerwony i kolejno cyfry 2 7 3 7 3 8 - pozostawia nagrania na dysku
  • SETUP, a następnie czerwony czerwony i kolejno cyfry 7 3 7 3 8 - kasuje przy tym zawartość dysku.


Reset przywraca domyślne ustawienia antenowe, ustawienia sieci, ustawienia telewizora, ustawienia grup oraz statusu, kasuje listy ulubionych kanałów i ustawienia blokady rodzicielskiej (ale nie przywraca domyślnego kodu PIN), czasowo kasuje aktywacje obu rodzajów multiroom.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłam reset. Teoretycznie  ten co zostawia nagrania.  Teraz po włączeniu  automatycznie włacza sie pobieranie listy kanałów a potem konfiguracja anteny i juz nie mozna isc nigdzie dalej ,a przycisk list ani setup  juz nie działa...:((((( czyli straciłam prawdopodobnie 50 filmow które miałam do obejrzenia:((((. Jest gorzej niz było ......

Edytowane przez paqui8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, kerpen napisał:

Właśnie,  że nie ma opadów.  Oświęcim. 

Przeszło już. Może kosmici???

To tylko świadczy że masz nie najlepiej wykonaną instalację antenową albo kiepsko ustawioną antenę. Właśnie najczęściej wtedy przy gorszej pogodzie wychodzą problemy na dwóch częstotliwościach albo na tej gdzie masz tvp info seriale albo w drugim przypadku gdzie są tvny na 11508. Też miałem identyczne problemy po ustawianiu przez instalatora, kupiłem sobie miernik i sam ustawiłem lepiej i od tej pory działa normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, krajes napisał:

Jak wybrałaś opcje bez formatowania dysku to masz wszystko na nik co było nagrane. Po prostu nie możesz przejść dalej bo box nie widzi sygnału z anteny.

Tez  mam taką nadzieję bo drżę o.moja długo kompletowaną kolekcję....ale dlaczego przed formatowaniem  mogłam oglądac a teraz juz nie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, paqui8 napisał:

Tez  mam taką nadzieję bo drżę o.moja długo kompletowaną kolekcję....ale dlaczego przed formatowaniem  mogłam oglądac a teraz juz nie ...

Bo zrobiłaś fabrykę, a po takich ustawieniach dekoder się uruchomi i wczyta listę kanałów dopiero jak dostanie sygnał SAT. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie coś podobnego działo się z mediabox i to kilka czy kilkanaście dni temu. Z obydwu anten pokazywało brak sygnału. Jedyne co pomagało to w informacjach fabrycznych wybranie opcji ponownego uruchomienia. Stwierdziłem, że może dekoder się psuje, miałem go 4 lata. Przy przedłużeniu umowy wymienilem go na 4k, głównie skusił mnie dwa razy większy dysk twardy. No i wszystko byłoby pięknie gdyby nie to, że gdy mam ustawiony diseq z drugą anteną, to pojawia się ekran "obecnie program nie jest nadawany" czy coś w tym stylu. Na forum nc plus pisali o tym pół roku temu i widać, że to za krótki okres dla platformy aby wysłać update. Ogólnie słabo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...