Gość kingofsouth Opublikowano 26 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2018 @radzion19, u mnie też już Hustler HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mniam Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 (edytowane) W dniu 26.12.2018 o 17:55, shark napisał: @mniam Konkretnie na tym modelu dekodera Tobie nie wskaże rozwiązania, ale miałem podobny przypadek z Technisatem (dwa dekodery tego samego operatora). W tym przypadku istnieje funkcja SAT1, SAT2, które nie reagują na siebie wzajemnie i można mieć te dwa dekodery w ciągłym użyciu bez wyłączania z prądu. Przejrzałem jeszcze raz instrukcję i niestety kicha, nic nie ma odnośnie kodowania pilota.Rozmawiałem dzisiaj z infolinią techniczną. Niestety nie ma możliwości zmiany kodowania pilota bo tunera pewnie jest w FW. Popełnili błąd za który płacą teraz klienci brakiem komfortu. Edytowane 29 Grudnia 2018 przez mniam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Czy macie problemy z odbiorem niektórych kanałów TVP? Np. TVP INFO, TVP SERIALE? U mnie pikselosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Nie wiem gdzie mieszkasz, ale w części kraju są teraz obfite opady śniegu. Może oblepił Ci antenę lub konwerter? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Właśnie, że nie ma opadów. Oświęcim. Przeszło już. Może kosmici??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paqui8 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Mam problem z odbiorem. 5 dni temu nagle ustał sygnał. Po włączeniu TV pojawia się ekran aktywacja i informacja 0 moc sygnału 0 jakość. Zastanawiam się, czy to na pewno antena i instalacja, bo już kiedyś tak było, że przyjechał technik (a mieszkam baardzo "daleko od szosy" i jest to dla mnie duży problem ściągnąć kogoś, żeby zobaczył, co i jak) okazało się, że na jego mierniku sygnału śmiga, ale dekoder pokazywał 5 procent. Teraz jest zero. Nie było śniegu, nie było wiatru... Nie wiem. Dzwoniłam do obsługi klienta, obstawiają zepsuty kabel HDMI, ale chyba nie bo na zdrowy rozum, czy kabel może być zepsuty, jak mogę oglądać wszystkie nagrania? Mam mediaboxa z dyskiem i wszystko nagrane się odtwarza... Jak myślicie: dekoder się psuje, czy raczej antena? Mieszkam za granicą i wieźć dekoder w walizce do Polski to jest ryzykowna sprawa, bo nie wiem czy on to przeżyje... :). A umowa podpisana na 2 lata... Edytowane 6 Stycznia 2019 przez Barti Poprawiono pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Masz instalację jedno czy dwukablową? Mediabox ma wbudowane dwa tunery.Na obu jest brak sygnału? Poszukaj kogoś ze sprawną instalacją antenowa i na niej sprawdź Mediaboxa. Inna możliwość to wpięcie do obecnej anteny innego tunera i sprawdzenie, czy będzie odbierał. W pierwszej kolejności trzeba ustalić, czy to wina tunera czy instalacji antenowej. Wtyki złącza F przy tunerze się nie poluzowały? Edytowane 6 Stycznia 2019 przez Barti Po każdym znaku interpunkcyjnym, przestankowym itp. wstawiamy jeden odstęp (spację). Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paqui8 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Mam instalacje jednokablową. Sprawdziłam konfigurację w dekoderze i wydaje się, że OK. Podłączyć do innej instalacji nie ma jak, jako że mieszkam w dziczy i najbliższa znana mi antena w punkcie nc+ w Polsce. Nie mam tez innego dekodera, żeby sprawdzić . Będę sprawdzać na dachu, czy antena się nie ruszyła. W konfiguracji było ustawione bez DiSEqC. Wcisnęłam "skonfiguruj ponownie", wyświetla się "antena Hot Bird LNB1, konfiguracja niekompletna, pewne funkcje dekodera mogą być niedostępne". Edytowane 6 Stycznia 2019 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Może jakaś przeszkoda przed anteną lub uszkodzony konwerter lub kabel antenowy. Zazwyczaj jeśli antena jest obrócona to mamy siłę, tylko brak jakości. Trzeba koniecznie kogoś z miernikiem sygnału. Jeśli nikogo nie znajdziesz to próbuj sam. Wymień konwerter, złącza, żeby wykluczyć wszystkie ogniwa. Nie wykluczone, że sam dekoder padł. Żeby się upewnić, musisz podjechać do Centrum nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paqui8 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Niestety jestem zielona w temacie kabli, konwerterow i instalacji....na dachu wszystko wyglada normalnie...niedlugo jade do pl wiec zabiorę dekoder do punktu niech sprawdzą. Jestem tylko kilka dni ..jakie są opcje jesli dekoder zepsuty..naprawiają , wymieniają ...jak to wygląda..? Edytowane 6 Stycznia 2019 przez paqui8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 30 minut temu, paqui8 napisał: jesli dekoder zepsuty..naprawiają , wymieniają ...jak to wygląda..? Wymieniają. 3 godziny temu, paqui8 napisał: Mam instalacje jednokablową. Podobny problem - https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2968954.html Możesz jeszcze spróbować przywrócenia ustawień fabrycznych |(domyślnych). Cytat Reset możesz wykonać z poziomu menu tj. SETUP -> Instalacja -> Ustawienia domyślneTylko w szczególnych przypadkach potrzebne jest wykonanie resetu wprowadzając kody za pomocą pilota (płynnie, z niewielkimi przerwami między nieciśnięciem kolejnych klawiszy). Są dwa sposoby resetowania różniące się zakresem wprowadzanych zmian. SETUP, a następnie czerwony czerwony i kolejno cyfry 2 7 3 7 3 8 - pozostawia nagrania na dysku SETUP, a następnie czerwony czerwony i kolejno cyfry 7 3 7 3 8 - kasuje przy tym zawartość dysku. Reset przywraca domyślne ustawienia antenowe, ustawienia sieci, ustawienia telewizora, ustawienia grup oraz statusu, kasuje listy ulubionych kanałów i ustawienia blokady rodzicielskiej (ale nie przywraca domyślnego kodu PIN), czasowo kasuje aktywacje obu rodzajów multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paqui8 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Zrobiłam reset. Teoretycznie ten co zostawia nagrania. Teraz po włączeniu automatycznie włacza sie pobieranie listy kanałów a potem konfiguracja anteny i juz nie mozna isc nigdzie dalej ,a przycisk list ani setup juz nie działa...:((((( czyli straciłam prawdopodobnie 50 filmow które miałam do obejrzenia:((((. Jest gorzej niz było ...... Edytowane 6 Stycznia 2019 przez paqui8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 18 godzin temu, kerpen napisał: Właśnie, że nie ma opadów. Oświęcim. Przeszło już. Może kosmici??? To tylko świadczy że masz nie najlepiej wykonaną instalację antenową albo kiepsko ustawioną antenę. Właśnie najczęściej wtedy przy gorszej pogodzie wychodzą problemy na dwóch częstotliwościach albo na tej gdzie masz tvp info seriale albo w drugim przypadku gdzie są tvny na 11508. Też miałem identyczne problemy po ustawianiu przez instalatora, kupiłem sobie miernik i sam ustawiłem lepiej i od tej pory działa normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajes Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Jak wybrałaś opcje bez formatowania dysku to masz wszystko na nik co było nagrane. Po prostu nie możesz przejść dalej bo box nie widzi sygnału z anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paqui8 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 1 minutę temu, krajes napisał: Jak wybrałaś opcje bez formatowania dysku to masz wszystko na nik co było nagrane. Po prostu nie możesz przejść dalej bo box nie widzi sygnału z anteny. Tez mam taką nadzieję bo drżę o.moja długo kompletowaną kolekcję....ale dlaczego przed formatowaniem mogłam oglądac a teraz juz nie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajes Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Bo tak mądry autor sprzętu zdecydował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Jeżeli dekoder "wyzionął ducha", to wymieniając go, także stracisz wszystkie nagrania. Edytowane 6 Stycznia 2019 przez K63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paqui8 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Cóż , byle działał bo jezdze do Polski dwa razy w roku a umowy nie mozna rozwiazac ani zamrozic i jak sie zepsuje to bede płacic za nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 5 godzin temu, paqui8 napisał: Tez mam taką nadzieję bo drżę o.moja długo kompletowaną kolekcję....ale dlaczego przed formatowaniem mogłam oglądac a teraz juz nie ... Bo zrobiłaś fabrykę, a po takich ustawieniach dekoder się uruchomi i wczyta listę kanałów dopiero jak dostanie sygnał SAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paqui8 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Hehe jako całkowicie zielona w temacie robię co mi mówią forumowicze..... No nic możne się uda odzyskać, a jak nie to wymienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Wczoraj wieczorem zauważyłem brak programu Cinemax HD - wyświetlił się napis "Brak sygnału" i brak programu Filmbox Premium HD - wyświetlił się napis "Program niedostępny". Pozostałe programy działały bez zarzutu. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Filmbox Premium HD wczoraj zmienił transponder - pewnie dlatego Ci nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 Dzięki. A pomoc techniczna napisała: Informuję, że komunikat, który wyświetla się na Pana/Pani odbiorniku pojawia się w sytuacji, kiedy wskaźnik jakości sygnału jest na poziomie 0%. Jest to bezpośrednio związane z nieprecyzyjnie ustawioną anteną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robiq Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 U mnie coś podobnego działo się z mediabox i to kilka czy kilkanaście dni temu. Z obydwu anten pokazywało brak sygnału. Jedyne co pomagało to w informacjach fabrycznych wybranie opcji ponownego uruchomienia. Stwierdziłem, że może dekoder się psuje, miałem go 4 lata. Przy przedłużeniu umowy wymienilem go na 4k, głównie skusił mnie dwa razy większy dysk twardy. No i wszystko byłoby pięknie gdyby nie to, że gdy mam ustawiony diseq z drugą anteną, to pojawia się ekran "obecnie program nie jest nadawany" czy coś w tym stylu. Na forum nc plus pisali o tym pół roku temu i widać, że to za krótki okres dla platformy aby wysłać update. Ogólnie słabo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 DiSEqC masz na jednej, czy obu antenach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.