K63 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Jakość sygnału na różnych częstotliwościach może być inna. Taka jest specyfika emisji satelitarnej. Ale nawet 39% na antenie 85 cm to stosunkowo mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajny06 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) no jest mało ale mam skoki na tym tp od 39 do 69. Edytowane 11 Marca 2018 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) Czy działa wam dziś bezproblemowo tp. 12265 V tam gdzie nadaje TVP2 HD i Polsat Doku? Mam konwerter unicable inverto z Polsatu, na evobox po SCR tnie i na hd3000 na legacy też, MER 8dB. Na wszystkich innych transponderach MER 14-15dB. Dajcie znać, coś mi się wydaje że czeka mnie wymiana drogiego konwertera bo zrobiła się chyba dziura częstotliwościowa Edytowane 11 Marca 2018 przez kfm877 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 U mnie aktualnie MER wynosi 13 dB, stabilnie. Mam taki sam konwerter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Czy działa wam dziś bezproblemowo tp. 12265 V tam gdzie nadaje TVP2 HD i Polsat Doku? Mam konwerter unicable inverto z Polsatu, na evobox po SCR tnie i na hd3000 na legacy też, MER 8dB. Na wszystkich innych transponderach MER 14-15dB. Dajcie znać, coś mi się wydaje że czeka mnie wymiana drogiego konwertera bo zrobiła się chyba dziura częstotliwościowa Działa bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Dzięki za sprawdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kpotocki Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Witam wszystkich, mam dziwny problem od kilku dni moje dwa dekodery nc+ niezależne od siebie (Pace 2 kable do anteny, Philips) po każdym wyłączeniu zmieniają godzinę tak jakby na czas letni i wariują bo gdy coś się aktualnie nagrywa na pace nie da rady odpalić innego kanału wyskakuje komunikat o sprawdzeniu ilości kabli czy twin czy pojedynczy a ustawienia są na twin na 100% i idą dwa kable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas777 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Mam taki sam problem. 2 razy pace do jednego jeden kabel podpięty do drugiego dwa. Do tego splitter. Na obydwu po załączeniu pojawia się ten komunikat. Gdy dekoder wyłączony to nagrywa program godzinę za wcześnie. Wszystko zaczęło się w niedzielę. U kuzyna ta sama sytuacja. Ktoś coś wie na ten temat??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asffaf Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Jaką polecacie baterię CR2032 do pilota WifiBOX / Wifipremium Box ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
72adam Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Alkaiczną najlepiej,np. Warta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasi1908 Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Mam ten sam problem po włączeniu dekodera pojawia się taki sam komunikat!Sprawdziłem całą instalacje miernikiem i jest wszystko ok.Znowu coś kombinują i nie chcą się przyznać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 (edytowane) Pisałem coś podobnego w odpowiednim temacie, czyli tam gdzie pisze się tylko o Pejsie. Poczekajcie, aż będzie zmiana czasu. Może wtedy wszystko wróci do normy. BO przecież to chyba nie celowe zagrania nc u tak wielu abonentów, aby sprzęt wymieniali na nowszy z parowaną kartą Edytowane 21 Marca 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszP39 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Witam mam pewien problem z Media boxem. Chciałem dzisiaj zamienić wejście tego dekodera z kanału HDMI 1 na HDMI 2 gdzie do tej pory miałem podpięty dekoder innej telewizji.Zamieniłem kable między dekoderami i nie ma dźwięku z media boxa. Po powrocie do poprzedniego kabla dźwięk jest normalnie. Drugi dekoder na tamtym kablu śmiga normalnie. Ktoś kuma o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Te "kanały" HDMI1,HDMI2 to gdzie ?W telewizorze,amplitunerze ? Co to za dekoder innej telewizji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszP39 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 (edytowane) Wejścia w Telewizorze a drugi dekoder jest z Neti,kabel kupiony przeze mnie więc nie jest z żadnego zestawu. Chodzi oczywiście o kabel HDMI. Edytowane 16 Kwietnia 2018 przez lukaszP39 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Widać telewizor na HDMI2 nie czyta dźwięku z mediaboxa. Jak masz ustawiony dźwięk w zakładce Dolby Digital w mediaboxie ?Mediabox ma chyba też zakładkę sterowania HDMI -CEC.Wyłączałeś tą opcję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Wyłącz dźwięk DD w dekoderze albo zrób ustawienia fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszP39 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 DD mam wyłączony a HDMI CEC mam włączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów. Mam przejściowe kłopoty z odbiorem. Objawiają one się zanikiem jakości na obu wejściach antenowych (na końcu link do krótkiego filmiku obrazującego co się dzieje). Co mam: dekoder ABD5720SX i ADB2852S. Antena po polsatowska chyba 80 cm, Konwerter quad (TechniSat Phoenix CE UHD Quad). Problem dotyczy tego pierwszego dekodera, na multiroomie w tym czasie jest ok. Co zrobiłem: wymiana konwertera (poprzedni był inverto też quad typu nie pamiętam), wymiana kabli, wymiana dekodera, ustawienie anteny a problem nadal występuje okresowo. Przykładowy film jest z kanału Canal+1, w tym samym czasie np kanał NICKTTOONS problem występuje na jednym wejściu antenowym. Co może powodować takie przejściowe zaniki jakości? Trwają one czasami godzinę lub dwie w różnych porach czasami codziennie a czasami co 2-3 dni. https://megawrzuta.pl/download/b30966e0c6efe425065fdd48e03cc882.html Edytowane 4 Maja 2018 przez Adam-T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz09 Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Witam ,mam taki problem, posiadam moduł ci aston crypt 2.26 wczoraj w trakcie oglądania wyskoczył komunikat ,, kanały kodowane,, uprawnienia karty są aktualne, działa tylko TVP Info hd. Dzwoniłem do NC+ ,podałem nr karty niby do godziny ma być wszystko ok,chodzi mi o to czy ktoś miał z takim przypadkiem styczność. Czy można zaktualizować kartę w module czy musi być w dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 (edytowane) Ja od wczoraj doświadczam problemy z uprawnieniami. Najpierw na jednym z dwóch wifiboxów pojawił się komunikat o braku uprawnień do odbioru, przełączyłem na kanał 11 i chciałem wykonać aktualizację uprawnień przez moje ncplus ale jakoś same wskoczyły. Po kilkudziesięciu minutach pojawił się taki sam komunikat na ultraboxie, tutaj pomogło jedynie wysłanie nowych uprawnień przez moje ncplus. Dzisiaj znów to samo na wifiboxie, pomogło ponownie wysłanie uprawnień. Ktoś ma takie problemy? Z sygnałem u mnie ok, po ręcznej aktualizacji uprawnień wszystko zaczyna po chwili działać. Na drugim wifiboxie nic się nie dzieje. Edytowane 12 Maja 2018 przez iksiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volfram2002 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 (edytowane) Czy padła karta? Dzisiaj u mnie wyłączali ze dwa razy prąd na osiedlu...i jak wróciłem z roboty okazało się że nie działa mi nc+. Mam dwa dekodery i na obydwu nie chodzi karta- nie czyta jej- wyskakuje komunikat- karta uszkodzona lub źle włożona - TVP info chodzi i instalacja oki Co robić...czy uwaliło kartę ? tak jak pisałem kartę uwaliło... Na szczęście udało mi się ją wymienić na nową ...i ...dostałem tak jak dotąd-kartę cameleon. ..choć chcieli mi wcisnąć caymana Edytowane 5 Czerwca 2018 przez volfram2002 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 (edytowane) Czyżby jakaś awaria? Na kilku kanałach pojawia sie plansza, że program jest aktualnie nie nadawany np. TVP2 HD, History H2, na TVP Rozrywka leci 4FUN. Może mój dekoder ześwirował. Ma ktoś podobnie ? Edytowane 14 Czerwca 2018 przez odja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 Awaria Cyfrowego Polsatu w nadawaniu kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 OK. Dzięki za odpowiedź, bo juz sie obawiałem, ze mój dekoder przed samym Mundialem się zrypał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.