andrzejgratis Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 @techochonWifi box nadaje się tylko do MR. Jeśli masz możliwość to wymień dekoder na 4k. Obraz powinien być nieco lepszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
techochon Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Niestety na razie wstrzymali wymiane na dekodery 4k, na chwile obecna tylko wifipremium box z 1080p. Jest sens wymieniac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Lepiej poczekaj na dekoder 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 3 godziny temu, techochon napisał: Niestety na razie wstrzymali wymiane na dekodery 4k, na chwile obecna tylko wifipremium box z 1080p. Jest sens wymieniac? @techochon Jak będzie kończyć Ci się umowa, to przy przedłużeniu umowy powinieneś mieć możliwość wymiany na dekoder 4K UltraBox+ z dyskiem 1 TB lub bez dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
techochon Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Niestety niedawno przedluzona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 @techochon To napisz pismo z prośbą o udostępnienie Ci możliwości wymiany na dekoder 4K UltraBox+ i może się przychylą. Dekoder WiFi Box+ już Ci nie odpowiada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Dziwne, aby komuś to cudo odpowiadało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
techochon Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 8 godzin temu, lukx95 napisał: @techochon To napisz pismo z prośbą o udostępnienie Ci możliwości wymiany na dekoder 4K UltraBox+ i może się przychylą. Dekoder WiFi Box+ już Ci nie odpowiada? Wczesniej nie narzekalem, jak dla mnie jest calkiem ok. Problem pojawil sie teraz po zmianie na wiekszy tv 4k, bo wyszly wszelkie niedoskonalosci obrazu. Stad moja nadzieja, ze na ultraboxie lepiej beda wygladac tez kanaly hd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 Dekoder cudowanie nie poprawi nadawanych w słabej jakości kanałów. Na spektakularna poprawę nie ma co liczyć. Tym bardziej, że zmieniłeś telewizor na 4K, więc dochodzi dodatkowe skalowanie obrazu w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 14 godzin temu, lukx95 napisał: Jak będzie kończyć Ci się umowa, to przy przedłużeniu umowy... Dziwne to, że abonent ma cokolwiek do powiedzenia tylko przed przedłużeniem umowy. Później ląduje na kolejne miesiące pomiędzy lędźwiami a górną częścią ud i zajmuje tę zaszczytną pozycję aż do kolejnego okresu przed przedłużeniem umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 Raczej normalne a nie dziwne. Wszędzie tak jest.Canal+ nie jest tu żadnym wyjątkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 (edytowane) W dniu 23.04.2021 o 13:27, emes napisał: Canal+ jest oporny, ale piszę do nich reklamację, że dekoder nie przechodzi w prawdziwy stan czuwania. Reklamacja odrzucona, gdyż dekoder posiada deklarację zgodności wg której w trybie czuwania, przy wyłączonej opcji Szybki start, pobiera poniżej 1W. Jeżeli pobiera więcej, to należy udać się do Autoryzowanego Przedstawiciela Canal+ celem diagnozy. Tak też zrobiłem. Pierwsza odpowiedź, że "widać ten model tak ma". Dopiero po sprawdzeniu odpowiedzi na reklamację, zgodzono się wymienić dekoder. Niewiele to dało. Napisałem odwołanie do C+, które zostało odrzucone ze stwierdzeniem "specyfikacja techniczna może ulec zmianie bez wiedzy użytkownika. Sprzęt rozwija się poprzez aktualizację oprogramowania, co może spowodować zwiększony pobór mocy". Czyli przeczy to poprzedniej odpowiedzi. Zaobserwowałem, że jak wyłączy się dekoder, następnie zaraz włączy się go ponowie i znowu wyłączy, to wtedy po ok. kilkunastu minutach przechodzi w prawidłowy stan czuwania. Po pojedynczym wyłączeniu może on być w tym pseudo stanie czuwania nawet kilkanaście godzin. Edytowane 20 Maja 2021 przez emes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 To było do przewidzenia, że reklamacji nie uznają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nkardo Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 (edytowane) Dysk hdd wd portable SE 1TB Coś się zmieniło w sprawie non stop działającego dysku? W opcjach nagrywania nie da się permanentnie zmienić ustawienia timeshift z "zawsze" do "po naciśnięciu pauzy", tzn. zmienia, ale po wyjściu z menu i wejściu znowu jest aktywna opcja "zawsze". Szybki start mam wyłączony, przedwczoraj chodził dysk kilka godzin, potem na wyłączonym całą noc. Wczoraj po kilkukrotnym zmienieniu timeshift na "po naciśnięciu pauzy" (mimo że powracało do opcji "zawsze aktywny") po wyłączaniu dekodera wyłączał się do wieczora również dysk, chociaż może to zbieg okoliczności i po prostu ściągnęło vod, ale jak to jest z tym vod? Ściąga całę tytuły korzystając, że mam dysk hdd 1000GB i sobie sam usuwa w zależności od zajętości tego dysku? Zarządzanie dyskiem ustawione na "ręczne". Beznadzieja, bo dysk mam w sypialni i mi ta praca przeszkadza w nocy. Czy wyłączając samemu z sieci przy dekoderze w głębokim uśpieniu, mimo że dysk coś tam "mieli" (mruga dioda") nie uszkodzę dysku przy codziennym wyłączanu w ten sposób przez długi czas? W sumie nie przeszkadza tak bardzo dźwięk przez całą noc, tylko bardziej chodzi o szybsze zużycie dysku. Dziękuję za pomoc. Edycja: automatyczne wyłączanie wyłączyłem dopiero dziś. Nagrywanie i timeshift działa prawidłowo Od wczoraj wieczora działa do teraz (choć nie mam pewności, że w nocy się wyłączył, ale od rana znowu działą mimo wyłączonego wifiboxa, z tym że nie ma charakterystycznego odgłosu zapisu jak przy uruchomionym dekoderze, tylko jest szum, po prostu jest włączony, a przedwczoraj normalnie się wyłączał razem z dekoderem. Edycja 2: wyłączyłem wyłączony dekoder z sieci. Uruchomiłem ponownie. Po wyłączeniu dekodera pilotem dysk pochodził nie wiem ile (najwyżej 30 minut) i już teraz jest ok, nie wydaje żadnych dźwięków, mimo że dioda dysku mruga jednostajnie. Edytowane 24 Maja 2021 przez nkardo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goofy Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Witam, mam ten dekoder w multiroom, pytanie czy Wasze dekodery też są takie wolne? Przełączam kanał na pilocie i muszę czasem czekać ze 2-3 sekundy zanim się przełączy. To samo czasem się dzieje z włączaniem dekodera. Był już powrót do ustawień fabrycznych kilka razy i to samo. Masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Mój dekoder nie jest wolny.Przełączam kanały na pilocie i są od razu. Może coś się dzieje z twoim dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 W dniu 20.05.2021 o 14:23, ircios napisał: To było do przewidzenia, że reklamacji nie uznają. Tak, ale chciałem wyczerpać drogę reklamacji. Teraz poszła skarga do UKE, które pozytywnie mnie zaskoczyło i szybko podjęło temat. Na razie C+ podtrzymuje, że dekoder spełnia wszelkie normy. Choć w odpowiedzi do UKE przyznali, że "Konfiguracja dekoderów do usługi Multiroom Standard, wpływa na wartości poboru prądu, mogą one być różne od podanej w specyfikacji technicznej. Tym samym, zarówno Dekoder główny w celu aktywacji dekodera dodatkowego jak i dekoder dodatkowy w celu autoryzacji od dekodera głównego, nie będą przechodziły w głęboki tryb czuwania, gdzie zużycie energii jest poniżej 1W. Do takiego działania można także zaliczyć pobieranie uprawnień na kartę, niezbędnych konfiguracji dla aplikacji START, EPG, itp." Nadal uważam, że w grupie siła, więc zachęcam do słania reklamacji do C+ oraz skarg do UKE, gdyż wydaje się, że wiele jednak zależy od oprogramowania tego dekodera. Ja akurat mam stary multoroom z dwoma niezależnymi kartami i dekoder główny nawet nie jest podłączony do LANu, bo nie jest to wymagane. Tak przy okazji to zauważyłem, że nawet jak dekoder przejdzie w stan głębokiego czuwania, to o 4:00 rano zapala się czerwona dioda, jasność zegara rośnie i dekoder zaczyna pobierać 11W. O 5:00 następuje boot, a potem wyłączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 O tej porze nad ranem dekoder sprawdza dostępność aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 2 godziny temu, emes napisał: Tak przy okazji to zauważyłem, że nawet jak dekoder przejdzie w stan głębokiego czuwania, to o 4:00 rano zapala się czerwona dioda, jasność zegara rośnie i dekoder zaczyna pobierać 11W. O 5:00 następuje boot, a potem wyłączenie. To jednak przechodzi ci do głębokiego czuwania? Wcześniej pisałeś, że tego nie robi. Po co zatem ta afera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 To niech sprawdza sobie w tle gdy abonent go włączy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 3 minuty temu, Dr.STech napisał: Po co zatem ta afera? Bo zamiast 1 W zużywa 1,1 W w nocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 3 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2021 22 godziny temu, PawelTSW napisał: Bo zamiast 1 W zużywa 1,1 W w nocy nie 1,1W, ale 11W 22 godziny temu, Dr.STech napisał: To jednak przechodzi ci do głębokiego czuwania? Wcześniej pisałeś, że tego nie robi. Po co zatem ta afera? Pisałem, że nie przechodzi od razu po wyłączeniu. Tylko po kilku czy nawet kilkunastu godzinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 3 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2021 @emes to czemu nie wyłączysz całkowicie prądu na noc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 3 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2021 To jest oczywiście obejście problemu. Ale nadal nie pochwalam niechlujstwa C+ w tej sprawie. Zarówno w kwestii sposobu działania dekodera jak i komunikacji z klientem. Sprawa pewnie dotyczy tysięcy osób, które pewnie nawet nie mają świadomości, że tryb uśpienia to fikcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domcio181 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Ja już zmieniłem główny dekoder na Ultraboxa 4k (też czasem mieli dyskiem z pobieraniem), ale przed oddaniem wykonałem testy wifiboxa. MR standard na kartach Cameleon był + nie podpięty dek do internetu. Tak w skrócie: przywróciłem dekoder do ustawień fabrycznych (co jakiś czas tak robię), zanim pobrał okładki kanałów nawet sprawnie działał. Zmieniałem ustawienia startu szybki-wolny kilka razy, wyłączałem dek kilkukrotnie i poczekałem parę dni aż się wszystko ustawi. Wyłączanie dekodera się ustabilizowało do akceptowalnego poziomu: w nocy po tej 23 czy 2:00 wyłącza się zawsze, rano tak jak pisał ktoś być może się i uruchamia, ale później przechodzi w tryb pełnego wyłączenia, w ciągu dnia wyłącza się różnie: czasem po 30 minutach, czasem po 2-4h. Najważniejsze, że się wyłącza, szczególnie na noc, jest chłodny. Tyle na ten moment mi wystarczyło. Ale jeśli piszecie do nich to dobrze - może coś wreszcie poprawią z softem, bo parę rzeczy kłuje nawet w stosunku do starego sagemcoma - coś nie koniecznie z dyskami dobrze współpracuje, po włączeniu podpiętego widział go lub był monit o konfigurację. PS. Jak wyłączyłem na sekundę zasilacz i włączyłem to przechodził do głębokiego uśpienia, więc nie zawsze trzeba odpinać na całą noc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.