kondziak Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 To chyba nie jest regułą bo ja jestem z byłej cyfry i nie chcą mi dać drugiego pvra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr77sat Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Na dzień dzisiejszy nie dostaniesz już drugiego pvr-a. Osobiście miałem też dwa. Pace. Jeden wysiadł dali wifipremiumboxa, drugi siadł dali Wifiboxa. Tylko jeszcze karty cameleon posiadam, a dekodery jeszcze nie sparowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Mogłeś wcale nie brać Wifiboxa. Dostalbyś Pejsa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk123 Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Eh, znowu to padło zaczęło się samo zawieszać kilka razy dziennie. Albo zanika głos albo nie da rady przełączyć kanału. Dramat. Rozumiem, że jeżeli pójdę do punktu serwisowego to muszę im oddać ten dekoder na 24 godziny, żeby sprawdzili, czy rzeczywiście mogą mi wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 A ktoś Ci zwróci za jeden dzień opłacony za TV? Sprawdzają od ręki i oby te objawy były, bo jak nie to zapomnij o wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) Lepiej późno niż wcale Nowa aktualizacja już od poniedziałku http://polskieplatformy.pl/2017/04/07/nowa-aktualizacja-oprogramowania-wifibox-juz-10-kwietnia/ Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez SatZnawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Jakoś trudno mi uwierzyć,że będzie lepiej.Do tej pory nie mogę sobie darować,że mój "stary" dekoder 2849 wymieniłem na ten "nowoczesny" złom,za który przy wymianie jeszcze zapłaciłem 80 zł(a nie poczytałem na forum o "zachwytach" z jego użytkowania). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Prawdopodobnie będzie gorzej przez obciążenie nc+go... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Zapewne będzie jeszcze gorzej, już teraz jest źle a co dopiero po dodaniu tych nowych funkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Aktualizacja rozpoczęta! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Świetna aktualizacja. Zaniemówilem. Najpierw błąd aktualizacji. Po 2, udanej aktualizacji, brak skalowania obrazu. Co bym nie zrobił, nie działa. I najważniejsze - aplikacja start, wciskam zero i.............. Usługa tymczasowo niedostępna. Szok poprostu szok . Jedyny plus to epg działa znacznie lepiej niż do tej pory. Dodatkowo zmieniła się czcionka. Ogolnie - altualizacja spartolona Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Oprogramowanie wchodzi bezproblemowo. Co do skalowania obrazu tak samo, jak w przypadku wifiPremiumbox, nie działa na kanałach z flagą nadawczą. Aplikacja start musi pobrać dane aby pokazywała informacje, trzeba odczekać jakiś czas najlepiej w trybie czuwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Przed aktualizacją skalowanie działało i tak powinno zostać. Aplikacja Start do tej pory nie działa. Bubel, a nie oprogramowanie. Ale to już standard jak widać. 2 "aktualizacje" temu skalowanie działało automatycznie. Po poprzedniej aktualizacji trzeba było każdorazowo przestawiać po restarcie dekodera. A teraz, równie dobrze tej funkcji może nie być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzozi89 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) U mnie aplikacja Start również nie działa. Jedyna zmiana, jaką widzę to miernik sygnału. EPG działa u mnie tak samo jak poprzednio, nie widzę żadnej różnicy. I nazwy programów wszystkie z dużych liter. edit: "Start" już działa. Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez brzozi89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Aplikacja START+ będzie działać po podłączeniu dysku zewnętrznego. Jest on wymagany do zapisania danych rozruchowych dla aplikacji. Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Oprogramowanie wchodzi bezproblemowo. Co do skalowania obrazu tak samo, jak w przypadku wifiPremiumbox, nie działa na kanałach z flagą nadawczą. Aplikacja start musi pobrać dane aby pokazywała informacje, trzeba odczekać jakiś czas najlepiej w trybie czuwania. Ale co nie jest tak z tym skalowaniem obrazu? Sam mam tylko dekoder WiFi PremiumBox+ i nie mam jakiś zniekształceń obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Przyłączam się do pytania. O co chodzi ze skalowaniem obrazu? Czu u was na Wifiboxie też te EPG działa, jak chce? Mam Wifiboxa bez altualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Po aktualizacji działa w porządku. Dane migrują do nowego softu, stary nie będzie wspierany.Chodzi o PillarBox - czarne pasy lewo-prawo, gdy program jest nadawany w 4:3. Poprzednie oprogramowanie nieprawidłowo obsługiwało flagę WSS. Flaga WSS przesyła sygnał, aby program 4:3 pokazywać w 4:3 bez zniekształceń proporcji poprzez rozciągniecie na cały ekran.Dotychczas obraz dało się rozciągnąć, teraz dekoder obsługuje flagi WSS, jak miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) @nc+ user co do dysku - to potwierdzone dane? Dzwoniłem na infolinię i nic o tym nie mówili (o konieczności obecności dysku). Przyjeli tylko zgłoszenie. Co do skalowania obrazu - nie o to chodzi. Chodzi o pasy gora dół. Dekoder jest podpięty pod telewizor rodziców, stary w formacie 4:3 gniazdkiem scart. Obraz jest paskudnie rozciągnięty góra dół. Kiedyś ustawialem proporcje na 4:3 i były pasy gora dół. Teraz to nie dziala. I o takie skalowanie mi chodzi. @brzozi89 Podpiąłeś jakiś dysk, czy samo z siebie zaczęło działać? Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Nie wiem, jak na wifiboxie dokładnie to wygląda, ale generalnie musisz mieć ustawione 4:3 + zachowaj oryginalny format. To samo na TV. Jak dekoder albo TV ma ustawione "wypełnij ekran" to będzie rozciągał audycje 16:9 w pionie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Dobrze mam wszystko ustawione. Na wifi w ustawieniach sd mam format 4:3. Sprawdziłem co innego - vod. Na np. HBO wszystkie pozycje mi się ładnie skalują (pasy u dołu i góry) Tak więc problem leży w sofcie. Co do aplikacji start - podpiąłem pod usb pendrive i dalej aplikacja start nie działa. Więc dysk nie wchodzi w grę Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompatrz Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) U mnie też jak wchodzę w aplikację wyświetla od samego początku Usługa chwilowo niedostępna. Spróbuj za kilka minut. A tu już 2 dni mijają i nie działa. Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez tompatrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 No i po 2 dniach apka start zaczeła działać - Bez Żadnego Dysku - więc nc+ user racji nie miał - nie wprowadzaj ludzi w błąd . Zostalo dalej skalowanie obrazu - jak nie działało, tak nie działa. Widać ewidentnie że soft niedopracowany. Trzeba będzie rodzicom fundnąć jakiś plaski telewizor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Wez wrzuc zdjecie jak Ty tam masz to skalowanie ustawione... oryginalny, zoom, pelny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Obraz ustawiony na oryginalny, format 4:3. Na obrazku poglądowym mam pokazane pasy na dole i u góry Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.