Skocz do zawartości

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po aktualizacji z 16.02.2016, jest lepiej ze stabilnością działania, a co do dysku jeszcze nie do końca przebadałem. Warto też zwrócić uwagę na kieszeń do dysku, gdyż u mnie to ona była wadliwa i po podłączeniu zasilania zewnętrznego w postaci ładowarki jako tako to działało, a teraz już bez zasilania działa lecz z nową kieszenią. Najważniejsze jest aby wyłączyć szybki start, chyba że ktoś wyłącza całkiem dekoder z sieci na noc to rano wszystko działa. Po wyłączeniu szybkiego startu najważniejsze, żeby po około 5 minutach dekoder się wyłączył, czyli nie świeci dioda zielona ani czerwona i wtedy po włączeniu dekoder będzie widział dysk.  Piszę o tym, iż miałem dekoder, który się nie wyłączał mimo wyłączonego szybkiego startu i rano dysk niby był zapełniony, więc trzeb na to zwrócić uwagę. Co do reszty działania dekodera i dysku będę informował.

Edytowane przez mikolo6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Od pewnego czasu nie mam dostępu do niemieckiego kanału SRF INFO HD nadawanego z transpondera 11526 DVB-S2 ponieważ zmienił on SR z 27500 na 29700. W dekoderze zapewne zapisana jest jego stara wartość co skutkuję tym że na danym kanale mam komunikat Brak sygnału z satelity Hotbird. Sprawdź podłączenie anteny. Proszę o odpowiedź może ktoś już walczył z tym dekoderem. Pozdrawiam :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wymieniałem wczoraj router do domowego internetu, komputery i dekoder główny działa jak należy, wifi też działa, coś się jednak dzieje z dekoderem WiFibox+ do multiroomu, niby jest połączony, siła sygnału nawet większa niż przy poprzednim routerze, działają serwisy internetowe, działa też pięknie bez zacinek radio, ale nie działa NC+ GO TV, niby wszystkie filmy się wczytują, ale po uruchomieniu któregoś dosłownie po 30 sekundach wszystko zamiera, obraz, po chwili też dźwięk i tak szczerze powiedziawszy zawiesza się sam dekoder, ciężko wyjść wtedy z aplikacji. Co może być tego przyczyną? Wina leży po stronie routera? Jest to D-LINK DWR-921 (LTE). Myślę że raczej dekoder. Restartowałem, wyłączałem już z gniazdka zarówno router a później dekoder, ale problem nadal jest. Czy ktoś się już z tym spotkał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy ktoś z szanownych kolegów próbował podłaczyć do wifi boxa dysk twardy sagemcoma, o taki:

 

 

qSdP2pY.jpg

 

 

Z opisów wynika, że to dysk od premium boxa o pojemności 500gb. Czy po jego podłączeniu do wifiboxa, dekoder część dysku zabierze pod usługę VOD? Co się dzieje z innymi dyskami większymi niż 500gb?

Edytowane przez spiro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czy ktoś z użytkowników WiFibox+ może mi potwierdzić, czy na dzień dzisiejszy poprawnie działa usługa nc+ go TV i odtwarzają się filmy z dowolnej kolekcji (odtwarzają dłużej niż 1 minutę)? Będę wdzięczny za sprawdzenie i odpowiedź.

U mnie wszystko działa OK. Nigdy nie miałem problemów. router neostrady - być może ma to znaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...