Skocz do zawartości

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)


ircios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@pawel1710 nawet nie zastanawiaj się odstępuj od umowy, z tego co Ci odpowiedzieli widać że chcą aby minął czas na odstąpienie.

Ja po kilku reklamacjach otrzymalem sugestie aby kupować różne dyski, w końcu któryś zadziała. Jeden konsul sugerował dysk 2TB z własnym zasilaniem. Ostatnia odpowiedź była na pisemną reklamację: "operator nie gwarantuje nagrywania" 

Zadzwoniłem pytając dlaczego w instrukcji jest napisane o nagrywaniu ?

Na to sugestia podniesienia abonamentu z 19,99 Start+ na minimum 65 i dopiero wydanie się o coś lepszego.

Niestety moja umowa była w punkcie i tu brak możliwości rezygnacji. Skończyłem na 2 umowie z dekoderem MediaBOX że strony i tu wszystko działa jak trzeba.

Dopiero po fakcie doczytałem opis na stronie że jest przy nim słowo "timeszift",  byłem naiwny że to oznacza nagrywanie.

Używając bez podłączonego dysku działa nawet znośnie tylko raz, góra dwa musiałem go odłączyć z prądu, zawiesił się w czasie szybkiej zmiany kanałów naciskając na pilocie P+/P- przez pierwsze 3 miesięcy.

Wypowiedzenia nie składałem aby móc korzystać z promocji typu "+ miesiaca'.

Jedno pewne umowę zakończę z końcem okresu zastrzeżonego. Kara za wcześniejsze jej rozwiązanie wynosi prawie sumę abonamentu, a zbieram informacje co uzyskać mogę na 2 umowie przy przedłużeniu.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydaje, że próbują brać na przeczekanie, żeby minęły te 14 dni, a potem już będzie musztarda po obiedzie i męcz się z tym dwa lata. Dlatego formularz odstąpienia od umowy już wypełniłem. Jutro idę go zanieść do salonu NC+. Z tego co piszą tu: https://ncplus.pl/pomoc/czy-moge-odstapic-od-nowo-zawartej-umowy 

Mogę ten formularz wysłać listem tradycyjnym,  przez konto Moje NC+, lub złożyć w dowolnym punkcie oznaczonym jako serwis. Znalazłem na ich mapce najbliższy mnie taki punkt i jak wspomniałem, jutro idę im to odstąpienie zanieść. Wypełniłem formularz, który był dostarczony razem z umową, czyli coś takiego:

 

DB09ED61-_qwawhah.jpg

 

Po prostu obok każdej z tych linijek po myślnikach podopisywałem wymagane dane, mam nadzieję, że będzie dobrze.

Edytowane przez pawel1710
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w sumie też jeszcze w ten sposób z umowy żadnego operatora nie rezygnowałem, zawsze po prostu rozwiązywałem umowę z jej końcem, ewentualnie przed końcem jak zmieniali regulaminy, likwidowali kanały i była możliwość przedwczesnego rozwiązania bez kary. Dlatego chciałem żeby mi ten dekoder wymienili, bo sama oferta programowa i cena mi odpowiada. No ale jak robią takie problemy z tą wymianą, choć chcę dekoder za który co miesiąc płaci się więcej, no to nie mam wyboru. Mam nadzieję, że problemów z rezygnacją nie będą robić. Ale od tej pory jakiekolwiek umowy u jakiegokolwiek operatora zawsze będę zamawiał tylko przez neta, żeby w razie czego była możliwość rezygnacji. ;)

Edytowane przez pawel1710
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około 80-90% zależnie od tego na którym gra kanale.
 
Szczerze powiedziawszy, to mnie do szewskiej pasji ten dekoder doprowadza. Wziąłem go, bo nagrywam mało, więc myślę sobie po, co płacić za dekoder z dyskiem 10 czy 15 zł miesięcznie, jak ten jest za 2 zł, a apodłączę sobie do niego pendrive-a 64GB i na kilka nagrań od czasu do czasu mi starczy, a i przewijać i zatrzymywać programy też będę mógł. Mój błąd, że wcześniej nie poczytałem opinii na jego temat, bo to chyba najbardziej mułowaty dekoder z jakim miałem do czynienia. Mam zamiar napisać do NC+ czy wymienią mi go na  Wifi Pemiumbox, a jak nie, to zrywam umowę (brałem przez neta, więc mam 14 dni na odstąpienie) i zamówię ofertę jeszcze raz.
Jeżeli chodzi dokładnie o ten model dekodera i nagrywanie na nim to jest istna zakała wśród dekoderòw nc+. Nadaje się tylko do oglądania kanałów na żywo i ewentualnie do nc go tv,ale i też potrafi załapać zwieche. Lepiej wziąść Wifipremiumbox.
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, pawel1710 napisał:

Ja w sumie też jeszcze w ten sposób z umowy żadnego operatora nie rezygnowałem, zawsze po prostu rozwiązywałem umowę z jej końcem, ewentualnie przed końcem jak zmieniali regulaminy, likwidowali kanały i była możliwość przedwczesnego rozwiązania bez kary. Dlatego chciałem żeby mi ten dekoder wymienili, bo sama oferta programowa i cena mi odpowiada. No ale jak robią takie problemy z tą wymianą, choć chcę dekoder za który co miesiąc płaci się więcej, no to nie mam wyboru. Mam nadzieję, że problemów z rezygnacją nie będą robić. Ale od tej pory jakiekolwiek umowy u jakiegokolwiek operatora zawsze będę zamawiał tylko przez neta, żeby w razie czego była możliwość rezygnacji. ;)

Nie wiem jak w nc+ ale w CP nie ma problemów z odstąpieniem od umowy. Wysyłasz podobne pismo i po otrzymaniu potwierdzenia, ze przejęli rezygnację masz czas na odesłanie. Nie wiem czy w nc+ można dekoder zdać w punkcie. W Polsacie musiałem odesłać kurierem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie chce Operator aby ten dekoder poprawnie obsługiwał nagrywanie to choćby obsługa Unicable by się przydała. W CP każdy dekoder to potrafi, tym bardziej platforma premium powinna to umożliwić.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz idę właśnie do salonu NC+ z tym papierkiem z rezygnacją.

Co do CP, to tam tylko Evobox obsługuje unicable. Evoboxa miałem teraz przez dwa lata (jeszcze go mam, tylko, że już nieaktywny i czeka na zdanie) i też wcale taki doskonały to on nie jest. Miałem kiedyś Turbodekoder z N-ki i Mediabox+ z NC+ i oba moim zdaniem były lepsze niż ten Evobox. Evobox ma nadźgane za dużo zbędnych jak dla mnie opcji, trudno tam cokolwiek znaleźć, a całe menu jest mocno nieintuicyjne. Jedyna jego zaleta, to taka, że działa w miarę płynnie, no może z wyjątkiem EPG, które lubi mocno przyciąć. Do tego EPG tylko na kilka dni, podczas gdy w we wspomnianych wcześniej dekoderach N-ki i NC+ EPG było na dwa tygodnie. No i najlepszy patent. Jak dwa lata temu wziąłem ten dekoder, to czytał praktycznie wszystkie pliki filmowe z pendrive-a bez problemu. Jakieś kilka miesięcy po tym dali aktualizację po której co drugi plik wideo jest odtwarzany bez dźwięku i do tej pory tak zostało. Od tamtej pory było już sporo kolejnych aktualizacji i w żadnej tego nie naprawili. I jak weźmiesz w CP pakiet z HBO Go, to zapomnij o oglądaniu tego bezpośrednio z dekodera. Brak HD i dźwięk jak ze starej taśmy VHS.

Edytowane przez pawel1710
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma idealnych dekoderów chociaż turbo i mediaboxy faktycznie uchodzą za bardzo udane. Miałem również okazję tylko przez kilka godzin co prawda pobawić się Evoboxem. Soft wygląda na bardziej nowoczesny chociaż te "wyskakujące" okna do mnie nie przemawiają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, chyba Cyfrowy Polsat po latach zacofania dekoderowego chciał koniecznie pokazać, że oni też w końcu mają coś nowocześniejszego i jak dla mnie to przekombinowali. Choć w porównaniu z tym co CP oferował wcześniej, to Evobox, to rzeczywiście duży krok na przód.

 

Zaniosłem dziś to odstąpienie od umowy do salonu NC+. Facet przyjął, wprowadził do systemu i powiedział, że to wszystko. Powiedział jeszcze, że odpowiedź kiedy dokładnie nastąpi rozwiązanie tej umowy dostanę w poniedziałek, bo przez weekend nikt się takimi sprawami nie zajmuje. I jeszcze na koniec wyszedł kolejny "smaczek". Ofertę brałem z anteną satelitarną za 1 zł, więc pytam się faceta, czy tą antenę też mam zwrócić, jest jeszcze w pudełku, nie używana, bo wziąłem ją sobie jako zapasową. No i gość nie wiedział, czy mam ją oddać, czy nie. Gdzieś tam dzwonił, chyba do kogoś "wyżej" i ten ktoś też nie wiedział.? Niezły czeski film mają w tej firmie. :D

Edytowane przez pawel1710
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.01.2019 o 21:33, roberttosat napisał:

Ale to nie jest błąd w oprogramowaniu. Jest to ewidentnie problem z sygnałem albo po stronie instalacji albo dekodera (głowicy). 

Ten problem udało mi się rozwiązać - przełączyłem wyjście w multiswitchu. Nadal jest problem z nietransmitowaniem sygnału telegazety po eurozłączu. Odbiornik mam po tym wyjściu podłączony do magnetowidu. Na telewizorze Sony, przy próbie wejścia do telegazety pojawia się komunikat "Telegazeta niedostępna". Na dekoderze DSI83 telegazeta była normalnie transmitowana po eurozłączu i dało się do niej wejść naciskając przycisk włączania teletekstu na pilocie do TV (nie dekodera). Gdzie mogę więc zgłosić zastrzeżenia do oprogramowania dekoderów platformy nc+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mie zwiecha min raz w tygodniu oraz codzienne problemy z włączaniem z pilota. Po włączeniu, jak juz sie uda to pilot reaguje jak chce na różne komendy, zamiast pogłaśniac, przełącza kanały itd, dopiero po kilku minutach się stabilizuje. Potażka!!! Szkoda, że mydelniczka nie ma wi-fi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pawel napisał:

Kupujesz adapter TL-WR702N i masz mydelniczkę z wifi. Tylko wtedy pozbawiasz się funkcji PVR, więc moim zdaniem warto położyć skrętkę.

Ok. Tylko jest problem,  bo nie wymienią mi już tego dekodera na mydelniczkę. Właśnie pytałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2019 o 19:30, Pawel napisał:

Tylko wtedy pozbawiasz się funkcji PVR, 

No niekoniecznie. TP-Linka można zasilać zasilaczem sieciowym dołączonym do zestawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...