ratu Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 W sprawie opcji Canal+ HD otrzymałem enigmatyczne wyjaśnienie, że "opcja CANAL+ HD zmieniła swoją nazwę na CANAL+ Prestiżowy, jednak oferta kanałowa w danej opcji pozostaje bez zmian." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Oby tak było. Wczoraj konsultant zapewniał mnie, że opłata za miesiąc sierpień wyniesie 52.90zł. Do tej pory wszystko w ICA się zgadzało aż do poczatku sierpnia kiedy to HBO mi nie odłączono i zniknęła ulga na C+. Poczekam cierpliwie do momentu płatności, jeśli kwota będzie dalej zawyżona zadzwonie ponownie i dopiero po wyjaśnieniu dokonam płatności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAKTUS Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Mnie też wczoraj znikła zniżka na CANAL+ (gdy chciałem włączyć dodatkową opcję symulacja wykazała jej brak).Po e-mailu wszystko zostało wyjaśnione a gdy włączyłem ORANGE SPORT w systemie znowu wszystko było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łobuziara Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 czasem jest tak ze znizki na dana opcje spadaja, rowniez jesli chodzi o dekoder. wystarczy zadzonic a konsultant od reki ta znizki wprowadzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Oby tak było. Wczoraj konsultant zapewniał mnie, że opłata za miesiąc sierpień wyniesie 52.90zł. Do tej pory wszystko w ICA się zgadzało aż do poczatku sierpnia kiedy to HBO mi nie odłączono i zniknęła ulga na C+. Poczekam cierpliwie do momentu płatności, jeśli kwota będzie dalej zawyżona zadzwonie ponownie i dopiero po wyjaśnieniu dokonam płatności. Najlepiej od razu interweniować i to reklamować. Wpłata powinna zostać dokonana w terminie w takiej wysokości jak to określa harmonogram, a błędne naliczenie kwoty nie zwalnia Cię z obowiązku uregulowania zawyżonej należności. Oczywiście gdy reklamacja zostanie uwzględniona później Ci wyrównają ewentualną nadpłatę. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Obeszło się bez ponownej rozmowy z konsultantem: w ICA widnieje już kwota 52,9zł Zadziwiająco sprawnie i szybko im to poszło: niecałe 48h od zgłoszenia problemu wszystko jest jak powinno być. Wiem, że błędne naliczenie nie zwalnia mnie z obowiązku uregulowania należności, zawszę mogę zapłacić mniej, powstanie mi saldo ujemne (niedopłata) i w przypadku uwzględnienia reklamacji owe saldo ujemne zostanie wyzerowane (testowane empirycznie). Pozostaje dalej pilnować swoich interesów i dokładnie śledzić co się dzieje na koncie abonenckim, przy włączaniu/wyłączaniu opcji dodatkowych, żeby nie spotkały mnie kolejne niespodzianki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Po zmianie pakietów na swoim koncie widzę że posiadając nadal te same kanały rachunek jest o 2,50 zł mniejszy (narazie ) Poprzednie pakiety Aktualny pakiet Ostatnie trzy rozliczenia oczywiście za wrzesień jeszcze nie przyszły rachunki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 U mnie pokazuje tyle samo, z tymże wzrosło mi naliczenie i wzrósł mi rabat. Ale ciekawa rzecz dzieje się, jak robię symulację zmiany pakietu z Optimum na Optimum HD - cena abonamentu (już po odjęciu rabatu) wzrasta aż o 45 zł !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAKTUS Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Pewnie system nie wyłączył dodatkowych opcji które są już w wyższym pakiecie ,tylko je zdublował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekhm Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Przez nowe pakiety mogą być problemy z wizualizacją wysokości abonamentu. Kierujcie maile z pytaniami o to ile będziecie płacić po zmianie lub dzwoncie, ew. zaczekajcie kilka dni z próbami zmieniania pakietu i opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Jak to jest z księgowaniem wpłat w cyfrze? wpłaty 19,50 zł za wrzesień za multipakiet dokonałem w piątek, dziś jest wtorek, a w ica nadal jest brak informacji o wpłacie. Jak długo księgują pieniądze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terra incognita Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 wpłaty bankowe są widoczne mniej więcej 2 - 3 dni robocze ; poczta polska to minimum tydzien, a przeważnie ~ 10 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azzu Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 czy za 1500 pkt w programie ZLOTY PLUS bedzie mozna wybrac opcje CINEMAX i CINEMAX 2 za darmo przez miesiac??wiem ze kiedys tak bylo mozna,ale niewiem czy nadal jest to aktualne.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppp280 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Ja po zmianie pakietów sprawdziłem sobie w ICA jak to u mnie wygląda: Miałem włączone opcje: - Optimum - Filmbox - HD MIX - Canal+ HD - HBO HD + dekoder PVR HD umowa była zawierana w styczniu (zniżki na cały okres umowy). Razem całość 97,80 zł. Po symulacji wyszło mi za pakiet PrestiżHD+ 94,10 zł. do końca okresu umowy. (a do tego za ten miesiąc mam jeszcze 10 zł. rabatu na HBO). Wyszło więc, że jest taniej i dochodzą jeszcze dodatkowe programy W sumie tylko Cinemaxy i Orange sport ale zawsze coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filmowiec BRH- Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Moim zdaniem w ica powinna być opcja samemu dezaktywować pakiety opcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DXmaniac Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Zauważyłem dzisiaj, że w ICA w zakładce modyfikacja zniknęły opcje do wyboru pakietów i opcji programowych. Wyświetla się tylko nr telefonu. Czy u Was jest podobnie? Druga sprawa - w piątek wysłałem zapytanie poprzez ICA czy może jest szansa na otrzymanie jakiegoś rabatu na opcję HBO, a dzisiaj otrzymałem odpowiedź, że zgodnie z niby moją dyspozycją od października wyłączą mi HBO. W ICA wprowadzili nową opłatę za październik już bez HBO. Macie jakiś pomysł jak to się da odkręcić? Napisałem do nich maila z załączonymi wcześniej wiadomościami, które wysyłałem do nich i ich odpowiedziami. Mało tego, przy wyłączeniu HBO chyba mogę stracić też Canal+ Film HD a tego samego już nie idzie włączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Jeśli chodzi o ICA to wszystkie warianty w zakładce OFERTA/MODYFIKACJA PAKIETU znikają tylko wtedy gdy dokonasz w danym miesiącu modyfikacji pakietu. Wtedy pozostaje tylko lakoniczna informacja z numerem telefonu CTA pod który trzeba zadzwonić żeby zmodyfikować ofertę ponownie. Natomiast od kolejnego miesiąca wszystko wraca do normy i znów można jednorazowo zmodyfikować pakiet samodzielnie z poziomu ICA. Przynajmniej tak jest u mnie od zawsze. Co do tego wyłączenia paczki HBO to musisz jak najszybciej złożyć reklamację i zażądać cofnięcia dyspozycji wyłączenia tej opcji dodatkowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Po symulacji wyszło mi za pakiet PrestiżHD+ 94,10 zł. do końca okresu umowy. Mi przed chwilą wyszło 93,88zł za PrestiżHD+ i Pace PVR HD. Zadzwoniłem do CTA aby potwierdzić, okazuje się że to prawda więc podmieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Pojawił się indywidualny numer konta w Finansach / Zapłać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Taa, ale zniknęło Całkowita należność, gdzie można było podejrzeć ile się ma do zapłaty w następnym miesiącu i w razie ich pomyłki odpowiednio wcześnie zareagować . Miałem 1 taki przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobo40 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Nie wiem dlaczego wam w symulacji wychodzi np. 93 zł. Mnie wyszło 123, od czego to zależy? Obecnie mam Komfort+ za 49 zł. HD MIX za 8 zł i Canal+ 50% taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Taa, ale zniknęło Całkowita należność Czasami płaciłem kartą za dwa miesiące z góry. Było to przydatne, faktycznie nie ma. Nie wiem dlaczego wam w symulacji wychodzi np. 93 zł Pewnie sumuje wszystkie zniżki i odlicza od kwoty pakietu. Potwierdził u mnie konsultant więc gdyby pojawił się błąd to rozmowa jest nagrana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki1680 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Ja płaciłem zawsze kartą - 20 sekund i po sprawie, a teraz będzie trzeba robić przelew lub skorzystać z polecenia zapłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jargla Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Nadal można płacić kartą, nic się nie zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Augi Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Zauważyłem że ICA nie funkcjonuje jak powinna na przeglądarkach innych niż IE. U mnie na Chrome, Firefox czy Operze również pojawiały się różne dziwne rzeczy. Napisałem maila do nich w tej sprawie. Otrzymałem taką oto odpowiedź. "Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Internetowe Centrum Abonentów działa prawidłowo przy użyciu przeglądarki Internet Explorer. W związku z powyższym, proszę o ponowną weryfikację działania naszego serwisu pod domyślną przeglądarką internetową. " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi