Skocz do zawartości

Internetowe Centrum Abo. - Cyfra


hubikas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oby tak było. Wczoraj konsultant zapewniał mnie, że opłata za miesiąc sierpień wyniesie 52.90zł. Do tej pory wszystko w ICA się zgadzało aż do poczatku sierpnia kiedy to HBO mi nie odłączono i zniknęła ulga na C+. Poczekam cierpliwie do momentu płatności, jeśli kwota będzie dalej zawyżona zadzwonie ponownie i dopiero po wyjaśnieniu dokonam płatności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby tak było. Wczoraj konsultant zapewniał mnie, że opłata za miesiąc sierpień wyniesie 52.90zł. Do tej pory wszystko w ICA się zgadzało aż do poczatku sierpnia kiedy to HBO mi nie odłączono i zniknęła ulga na C+. Poczekam cierpliwie do momentu płatności, jeśli kwota będzie dalej zawyżona zadzwonie ponownie i dopiero po wyjaśnieniu dokonam płatności.

 

Najlepiej od razu interweniować i to reklamować. Wpłata powinna zostać dokonana w terminie w takiej wysokości jak to określa harmonogram, a błędne naliczenie kwoty nie zwalnia Cię z obowiązku uregulowania zawyżonej należności. Oczywiście gdy reklamacja zostanie uwzględniona później Ci wyrównają ewentualną nadpłatę.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obeszło się bez ponownej rozmowy z konsultantem: w ICA widnieje już kwota 52,9zł :) Zadziwiająco sprawnie i szybko im to poszło: niecałe 48h od zgłoszenia problemu wszystko jest jak powinno być.

 

Wiem, że błędne naliczenie nie zwalnia mnie z obowiązku uregulowania należności, zawszę mogę zapłacić mniej, powstanie mi saldo ujemne (niedopłata) i w przypadku uwzględnienia reklamacji owe saldo ujemne zostanie wyzerowane (testowane empirycznie).

 

Pozostaje dalej pilnować swoich interesów i dokładnie śledzić co się dzieje na koncie abonenckim, przy włączaniu/wyłączaniu opcji dodatkowych, żeby nie spotkały mnie kolejne niespodzianki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja po zmianie pakietów sprawdziłem sobie w ICA jak to u mnie wygląda:

Miałem włączone opcje:

- Optimum

- Filmbox

- HD MIX

- Canal+ HD

- HBO HD

+ dekoder PVR HD

umowa była zawierana w styczniu (zniżki na cały okres umowy). Razem całość 97,80 zł. Po symulacji wyszło mi za pakiet PrestiżHD+ 94,10 zł. do końca okresu umowy. (a do tego za ten miesiąc mam jeszcze 10 zł. rabatu na HBO). Wyszło więc, że jest taniej i dochodzą jeszcze dodatkowe programy :) W sumie tylko Cinemaxy i Orange sport ale zawsze coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem dzisiaj, że w ICA w zakładce modyfikacja zniknęły opcje do wyboru pakietów i opcji programowych. Wyświetla się tylko nr telefonu. Czy u Was jest podobnie? Druga sprawa - w piątek wysłałem zapytanie poprzez ICA czy może jest szansa na otrzymanie jakiegoś rabatu na opcję HBO, a dzisiaj otrzymałem odpowiedź, że zgodnie z niby moją dyspozycją od października wyłączą mi HBO. W ICA wprowadzili nową opłatę za październik już bez HBO. Macie jakiś pomysł jak to się da odkręcić? Napisałem do nich maila z załączonymi wcześniej wiadomościami, które wysyłałem do nich i ich odpowiedziami. Mało tego, przy wyłączeniu HBO chyba mogę stracić też Canal+ Film HD a tego samego już nie idzie włączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o ICA to wszystkie warianty w zakładce OFERTA/MODYFIKACJA PAKIETU znikają tylko wtedy gdy dokonasz w danym miesiącu modyfikacji pakietu. Wtedy pozostaje tylko lakoniczna informacja z numerem telefonu CTA pod który trzeba zadzwonić żeby zmodyfikować ofertę ponownie. Natomiast od kolejnego miesiąca wszystko wraca do normy i znów można jednorazowo zmodyfikować pakiet samodzielnie z poziomu ICA. Przynajmniej tak jest u mnie od zawsze.

 

Co do tego wyłączenia paczki HBO to musisz jak najszybciej złożyć reklamację i zażądać cofnięcia dyspozycji wyłączenia tej opcji dodatkowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Taa, ale zniknęło Całkowita należność

 

Czasami płaciłem kartą za dwa miesiące z góry.

Było to przydatne, faktycznie nie ma.

 

Nie wiem dlaczego wam w symulacji wychodzi np. 93 zł

 

Pewnie sumuje wszystkie zniżki i odlicza od kwoty pakietu.

Potwierdził u mnie konsultant więc gdyby pojawił się błąd to rozmowa jest nagrana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że ICA nie funkcjonuje jak powinna na przeglądarkach innych niż IE.

U mnie na Chrome, Firefox czy Operze również pojawiały się różne dziwne rzeczy.

Napisałem maila do nich w tej sprawie. Otrzymałem taką oto odpowiedź.

 

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Internetowe Centrum Abonentów działa prawidłowo przy użyciu przeglądarki Internet Explorer.

 

W związku z powyższym, proszę o ponowną weryfikację działania naszego serwisu pod domyślną przeglądarką internetową. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...