Skocz do zawartości

Internetowe Centrum Abo. - Cyfra


hubikas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie czy możliwe jest zmienianie pakietów przez ICa bez opłat? DLa przykładu jeśli podpisałbym umowę na Powitalny+c+ (jako ten główny), a np w 2 miesiącu zmienił na komfo+c+ a w innym znowu na powitalny+c+ i tak w kółko, to nie problem? (bo i tak poniżej zadaklarowanego w umowie bym nie schodził) Albo tak "lawirować" pomiędzy POdst+ a komfo+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiana pakietu niższego na wyższy jest, jeśli się nie mylę bezpłatna, ale zamiana pakietu wyższego na niższy jest już płatna - od ciebie będzie zależeć czy ci się będzie opłacać dokładać te kilkanaście zł za zmianę wyższego pakietu na niższy :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy też od zawartej umowy lub aneksu. Ja mam w regulaminie że nie mogę przed końcem umowy zmniejszyć pakietu na niższy, na wyższy owszem mogę podnieść, a Canal + w każdej chwili można odłączyć, ale tylko telefonicznie. A poza tym jeżeli nawet jest w regulaminie że można zmniejszyć pakiet to tylko telefonicznie, a nie przez ICA. Także wszystko zależy od umowy lub aneksu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może napisać ktoś kto ma pakiet prestiżowy HD jaka cena za pakiet mu się wyświetla na ica ? Ja niby płacę tyle samo co dotychczas , bo mam promocyjną cenę 84,45 zł przez 9 miesięcy , ale cena od której jest odejmowany rabat to 188,90 a nie 168,90 jak dotychczas . To pomyłka , czy była podwyżka cen ? Żeby nie kazali mi płacić więcej po upływie promocji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy komuś nie dotarł do tej pory magazyn oraz blankiet wpłat? Kurcze dobrze ze można w banku czy na poczcie zapłacić na ten sam numer rachunku co za poprzednie miesiące.

 

ja nie dostalem magazynu ani blankietu czy nr konta na ktory moge wplacac, moze dlatego ze 8,05 podpisalem dopiro umowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak pierwszy miesiąc jest wliczony w opłatę aktywacyjną ,że niby GRATIS a rachunki otrzymasz do 17.06 razem z magazynem+ na 100%

 

Ps : Zarejestruj się do programu ZŁOTY+ i zbieraj punkty naprawdę warto tu masz numer 22 310 4646 Pozdrawiam i życzę miłych chwil z C+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAŻAJCIE NA ZMIANĘ PAKIETU I OPCJI DODATKOWYCH PRZEZ ICA

 

Symulacja płatności, która pojawia się po dokonaniu zmian może nie być prawdziwa. Właśnie mnie się to przytrafiło. Zamówiłem przez ICA jedną dodatkowa opcję. Wyświetliła się symulacja płatności - mile się zdziwiłem, gdyż kwoty wyświetlone w symulacji były nieco niższe, niż wynikałoby to z mojej umowy. Byłem pewny, że w związku z nowym zamówieniem otrzymałem jakiś dodatkowy rabat. Niestety, po zaakceptowaniu symulacji i tym samym zamówieniu opcji, w ICA, w zakładce z rozliczeniami dalej widniała wyższa kwota do zapłaty.

 

Złożyłem w tej sprawie reklamację i w odpowiedzi otrzymałem:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że na wskutek błędu systemowego w Internetowym Centrum Abonenta stawka nie wskazywała rzeczywistej należności.

 

Uprzejmie przepraszam za powstałe niedogodności.

 

Wynika stąd, że prezentowana w ICA symulacja kosztów wcale nie musi być prawdziwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, każdy system może mieć błędy. Tylko, że ten błąd dotyka szczególnie wrażliwej sfery - finansów. Wyobrażacie sobie, co by się działo, gdyby w jakimś systemie bankowym był drobny błąd i pieniądze zaczęłyby znikać z konta? Chyba nikt wówczas nie przyjąłby tłumaczenia, że to tylko system i może mieć błędy.

 

Moim zdaniem Cyfra powinna jak najszybciej ten błąd usunąć, a do tego czasu wyświetlić na stronie ICA informację, że symulacja może nie być poprawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Cyfra powinna przyznane przez system ceny zaakceptować. Analogicznie jeśli kupujesz w sklepie jakiś towar i pracownik tego sklepu omyłkowo ometkował go zbyt niską ceną, zgodnie z prawem sprzedawca musi Ci ten towar sprzeadć po tej cenie. To że tutaj pojawił sie błąd systemu to już sprawa Cyfry. Wydaje mi się, że można by się tu wykłócić. W końcu całe to ICA nie ma zadań wyłącznie informacyjnych, ale służy też składaniu konkretnych zleceń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg. wczorajszej rozmowy z konsultantką Cyfry+ w czerwcu pojawi się możliwość samodzielnego planowania wyłączania usług

 

rozwiązanie byłoby dobre - choć z pewnością będą ograniczenia zgodne z procedurami wewnętrznymi c+ tj.

 

do 17/18 dnia miesiąca aby odłączyć daną opcje [ pakiet lub premium ] zaległość za poprzedni miesiąc nie może być większa niż 10pln

 

po 17/18 musi być opłacony rachunek bierzący

 

- a swoją drogą ciekawe cóż to za konsultantka i z jakiego działu, bo reszta konsultantów nic o tym nie wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może napisać ktoś kto ma pakiet prestiżowy HD jaka cena za pakiet mu się wyświetla na ica ? Ja niby płacę tyle samo co dotychczas , bo mam promocyjną cenę 84,45 zł przez 9 miesięcy , ale cena od której jest odejmowany rabat to 188,90 a nie 168,90 jak dotychczas . To pomyłka , czy była podwyżka cen ? Żeby nie kazali mi płacić więcej po upływie promocji .
20 PLN to najem dekodera PVR, który też masz pewnie zrabatowany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

 

Mam problem z zalogowaniem się do ICA i może ktoś z was mi doradzi jak go rozwiązać (nie chcę zakładać nowego wątku).

 

Otóż od października nie mogę się zalogować na swoje konto ICA (przed październikiem było wszystko ok). Trzy razy rozmawiałem o tym z konsultantem, ale porady nie przyniosły rozwiązania. Ostatnio napisałem wiadomość przez kontakt Pomoc Techniczna na stronie ICA, bo coraz bardziej przeszkadza mi brak dostępu (z każdą głupotą muszę dzwonić), ale 0 odpowiedzi na mój e-mail.

 

Jak sądzicie, co może być powodem?

- wszystkie wpisywane dane są zgodne z umową (nr karty z karty, nr abonenta z umowy)

- próbowałem wejścia przez pierwsze logowanie, nic

- nie mam usługi multiroom

- próbowałem na trzech różnych przeglądarkach, nic

 

Z góry dzięki za Wasze pomysły/ sugestie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...