Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
W dniu 4.09.2021 o 00:28, VIEWYOUR napisał:

Mam problem z zalogowaniem się do ICOK, non stop wyświetla "KONTO ZABLOKOWANE"

Ja odblokowałem konto, poprzez nową aplikację iPolsatBox ze sklepu GooglePlay.

Wpisałem swoje dotychczasowe dane i bez problemu zalogowałem się na niej do swojego konta. Potem o dziwo już normalnie logowałem się poprzez stronę www.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, maniek357 napisał:

Zamiast robić kolejne nieudane próby logowania i blokować konto, zróbcie reset hasła.

Reset hasła masz na myśli kliknięcie w "Nie pamiętam hasła" ? Jeśli tak to już to zrobiłem dwa raz, wczoraj i dzisiaj. Zmiana hasła przebiega pomyślnie, ale gdy próbuje się zalogować nowym hasłem to od razu mi pisze, że konto zablokowane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.08.2021 o 17:46, tweed77 napisał:

Zadzwoń na infolinię Polsatu - w rozmowie z konsultantem poproś o całkowite usunięcie konta.

Po tym będziesz mógł sobie utworzyć dostęp na nowe dane czyli e-mail i tak dalej.

Witam, w aplikacji w edycji konta, widzę dwie opcje: odwiąż od konta iPolsat Box, oraz usuń konto.  

W edycji emaila widzę bardzo stary nie używany login/email z brakiem już  dostepu (płatny).

Próbuję go zmienić na obecny, którym się normalnie loguje,ale mam info,że się nie da bo jest zajęty (no logiczne bo mój ) 

Dlatego kombinuję jak skutecznie użyć tych dwóch wspomnianych opcji aby uporządkować dane?

Czy jeśli usunę konto i będę chciał założyć za chwilę na ten sam email to nie będzie konfliktu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bloo411 Wczoraj byłem u córki- inna sieć i to samo wyskoczyło mi na laptopie i smartfonie- wylogowałem się i logowałem ponownie przez ICOK,niby byłem zalogowany, ale jak uruchomiłem jakikolwiek kanał to wyskakiwała opcja że mam wykupić dostęp, zadziałało dopiero za drugim czy nawet za trzecim razem- przekaż rodzicom by próbowali,

o dziwo-wróciłem do domu i już żadnego problemu z dostępem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cidik ja napisałem w ICOK: proszę o rozwiązanie umowy z końcem okresu zobowiązania.

To wystarczyło na drugi dzień dzwonili z DUK że jest poprawnie zarejestrowane i ewentualna rozmowa o aneksie po wycofaniu rezygnacji.

Edytowane przez maks27
  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Mam problem zalogowaniem się do https://icok.polsatbox.pl/logowanie.cp

gdyż wywala komunikat

Drogi użytkowniku

Jakie informacje o Tobie przetwarzamy i dlaczego
Używamy plików cookie lub podobnych technologii w celu zapewnienia Ci dostępu do serwisu, usprawniania jego działania, profilowania i wyświetlania treści dopasowanych do Twoich potrzeb. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookie lub podobnych technologii poprzez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce bądź aplikacji lub zmianę ustawień swojego konta w serwisie. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji serwisu.

Dane osobowe dotyczące korzystania z serwisu, w tym zapisywane i odczytywane z plików cookie lub podobnych technologii będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym dowodowych, analitycznych i statystycznych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celu wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Administratorem Twoich danych osobowych jest Cyfrowy Polsat S.A. Jako administrator dbamy o to, żeby Twoje dane były przetwarzane zgodnie z prawem i bezpieczne.

Twoje prawa
Przysługuje Ci prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.

Sprawdź szczegóły
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień, informacje dotyczące plików cookie lub podobnych technologii, w tym dotyczące możliwości zarządzania ustawieniami prywatności, znajdują się w Polityce Prywatności.

Czy chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści naszych partnerów?
Za Twoją zgodą dostęp do informacji o korzystaniu przez Ciebie z naszego serwisu mogą mieć nasi Zaufani Partnerzy, którzy wykorzystują pliki cookie lub podobne technologie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści. Jeśli chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści, zaznacz poniższą zgodę.

Zgoda jest dobrowolna, nawet jeśli jej nie wyrazisz, możesz nadal korzystać z serwisu.

Wyrażam zgodę na przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu do informacji przechowywanej w moim urządzeniu przez Zaufanych Partnerów Cyfrowy Polsat S.A. oraz na przetwarzanie przez Cyfrowy Polsat S.A. i Zaufanych Partnerów danych osobowych dotyczących korzystania z serwisu, w celach marketingowych tych partnerów, w tym na profilowanie i wyświetlanie treści dopasowanych do moich potrzeb.

Nie, przejdź do portalu       Tak, przejdź do portalu »

 

 

Po wybraniu Nie lub Tak na dole strona ponowie wywala ten sam komunikat i tak w koło macieju na dwóch laptopach. Wyczyściłem ciasteczka i dane witryny i nie można się zalogować. Macie to samo??

 

 

 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...