sapcio7 Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 Aplikacja iPolsat box jest już dostępna w sklepie play 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 Podobno już jest aplikacja na telefony ciekawe jaką tu będzie autoryzacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 iPB logujesz się jak dawniej do ICOK autoryzacji brak ☀ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 U mnie po wpisaniu danych logowania chwilę mieli i ... komunikat: błąd spróbuj później, więc póki co na razie nie zaloguję się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIEWYOUR Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 (edytowane) Mam problem z zalogowaniem się do ICOK, non stop wyświetla "KONTO ZABLOKOWANE" Edytowane 3 Września 2021 przez VIEWYOUR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotek Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 Też mam problem z zalogowanie się na ICOK. Mimo odczekania 3h i zmiana hasła dalej konto zablokowane. Dodzwonić do Polsatu jakoś się nie mogę. Ma ktoś jakoś radę jak to samemu zrobić ? Nie mam jak zapłacić rachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 Zamiast robić kolejne nieudane próby logowania i blokować konto, zróbcie reset hasła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonus14 Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 W dniu 4.09.2021 o 00:28, VIEWYOUR napisał: Mam problem z zalogowaniem się do ICOK, non stop wyświetla "KONTO ZABLOKOWANE" Ja odblokowałem konto, poprzez nową aplikację iPolsatBox ze sklepu GooglePlay. Wpisałem swoje dotychczasowe dane i bez problemu zalogowałem się na niej do swojego konta. Potem o dziwo już normalnie logowałem się poprzez stronę www. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotek Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 34 minuty temu, maniek357 napisał: Zamiast robić kolejne nieudane próby logowania i blokować konto, zróbcie reset hasła. Reset hasła masz na myśli kliknięcie w "Nie pamiętam hasła" ? Jeśli tak to już to zrobiłem dwa raz, wczoraj i dzisiaj. Zmiana hasła przebiega pomyślnie, ale gdy próbuje się zalogować nowym hasłem to od razu mi pisze, że konto zablokowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 Był już ten temat wałkowany, widzę, że znowu mają ten sam błąd , trzeba odczekać, może nawet do jutra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotek Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 Udało mi się odzyskać dostęp do konta. Wczoraj też miałem ten sam problem. Dzisiaj od razu dałem odzyskiwanie hasła, wszystko przebiegło pomyślnie. W końcu mogłem się zalogować i opłacić rachunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 17 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2021 W dniu 15.08.2021 o 17:46, tweed77 napisał: Zadzwoń na infolinię Polsatu - w rozmowie z konsultantem poproś o całkowite usunięcie konta. Po tym będziesz mógł sobie utworzyć dostęp na nowe dane czyli e-mail i tak dalej. Witam, w aplikacji w edycji konta, widzę dwie opcje: odwiąż od konta iPolsat Box, oraz usuń konto. W edycji emaila widzę bardzo stary nie używany login/email z brakiem już dostepu (płatny). Próbuję go zmienić na obecny, którym się normalnie loguje,ale mam info,że się nie da bo jest zajęty (no logiczne bo mój ) Dlatego kombinuję jak skutecznie użyć tych dwóch wspomnianych opcji aby uporządkować dane? Czy jeśli usunę konto i będę chciał założyć za chwilę na ten sam email to nie będzie konfliktu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 19 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 Moi rodzice także nie mogą zalogować się do Polsat Box GO wykorzystując dane do logowania z iCOK CP (logon i hasło). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 19 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 @Bloo411 Wczoraj byłem u córki- inna sieć i to samo wyskoczyło mi na laptopie i smartfonie- wylogowałem się i logowałem ponownie przez ICOK,niby byłem zalogowany, ale jak uruchomiłem jakikolwiek kanał to wyskakiwała opcja że mam wykupić dostęp, zadziałało dopiero za drugim czy nawet za trzecim razem- przekaż rodzicom by próbowali, o dziwo-wróciłem do domu i już żadnego problemu z dostępem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 Nie wiem czy w dobrym temacie piszę: czy jodstąpienie od umowy można załatwić przez telefon na infolinii, czy trzeba pisać maila? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 Wzór pisma o odstąpienie wypełniasz własnoręcznie , podpisujesz - robisz skan lub foto wysyłasz przez iPB lub listownie lub zanosisz do punktu stacjonarnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 Jeśli mam np okres rozliczeniowy od 25 września, to na wypowiedzeniu mam mieć date, że wypowiadam umowe z dniem jej zakończenia tj 24 października? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 12 minut temu, cidik napisał: Jeśli mam np okres rozliczeniowy od 25 września, to na wypowiedzeniu mam mieć date, że wypowiadam umowe z dniem jej zakończenia tj 24 października? Tu masz wzór: https://icyfrowypolsat.pl/wzor-wypowiedzenia-umowy/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 (edytowane) @cidik ja napisałem w ICOK: proszę o rozwiązanie umowy z końcem okresu zobowiązania. To wystarczyło na drugi dzień dzwonili z DUK że jest poprawnie zarejestrowane i ewentualna rozmowa o aneksie po wycofaniu rezygnacji. Edytowane 20 Września 2021 przez maks27 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 tutaj (umowa brata) umowa skoczyła się dawno. Okres wypowiedzenia to będą 3 miesiące dlatego dopytywałem o szczegóły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 CZemu okres wypowiedzenia 3 miesiące? Teraz nie jest miesiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 właśnie widzę że miesiąc. Byłem pewny że 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 Powinno wystarczyć formuła: z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maria Meinke Opublikowano 6 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 23 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 Mam problem zalogowaniem się do https://icok.polsatbox.pl/logowanie.cp gdyż wywala komunikat Drogi użytkowniku Jakie informacje o Tobie przetwarzamy i dlaczego Używamy plików cookie lub podobnych technologii w celu zapewnienia Ci dostępu do serwisu, usprawniania jego działania, profilowania i wyświetlania treści dopasowanych do Twoich potrzeb. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookie lub podobnych technologii poprzez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce bądź aplikacji lub zmianę ustawień swojego konta w serwisie. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji serwisu. Dane osobowe dotyczące korzystania z serwisu, w tym zapisywane i odczytywane z plików cookie lub podobnych technologii będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym dowodowych, analitycznych i statystycznych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celu wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Administratorem Twoich danych osobowych jest Cyfrowy Polsat S.A. Jako administrator dbamy o to, żeby Twoje dane były przetwarzane zgodnie z prawem i bezpieczne. Twoje prawa Przysługuje Ci prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie. Sprawdź szczegóły Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień, informacje dotyczące plików cookie lub podobnych technologii, w tym dotyczące możliwości zarządzania ustawieniami prywatności, znajdują się w Polityce Prywatności. Czy chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści naszych partnerów? Za Twoją zgodą dostęp do informacji o korzystaniu przez Ciebie z naszego serwisu mogą mieć nasi Zaufani Partnerzy, którzy wykorzystują pliki cookie lub podobne technologie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści. Jeśli chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści, zaznacz poniższą zgodę. Zgoda jest dobrowolna, nawet jeśli jej nie wyrazisz, możesz nadal korzystać z serwisu. Wyrażam zgodę na przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu do informacji przechowywanej w moim urządzeniu przez Zaufanych Partnerów Cyfrowy Polsat S.A. oraz na przetwarzanie przez Cyfrowy Polsat S.A. i Zaufanych Partnerów danych osobowych dotyczących korzystania z serwisu, w celach marketingowych tych partnerów, w tym na profilowanie i wyświetlanie treści dopasowanych do moich potrzeb. Nie, przejdź do portalu Tak, przejdź do portalu » Po wybraniu Nie lub Tak na dole strona ponowie wywala ten sam komunikat i tak w koło macieju na dwóch laptopach. Wyczyściłem ciasteczka i dane witryny i nie można się zalogować. Macie to samo?? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.