Gość jaszek Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 Zjawisko znamy, ale aby wystąpiło w lipcu, to chyba orbita geostacjonarna musiałaby być mniej więcej nad zwrotnikiem Raka No ale faktycznie trzeba poczekać tych kilka dni, może to był po prostu jakiś nieszczęśliwy zbieg okoliczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 (edytowane) Sprawdzałem kilka chwil temu, i wspomniane dwa transpondery u mnie już oscylują w granicach 11-12dB. Pozostałe np 11158, 11508, 10910, 11449 czy 12284 są na poziomie 15dB. EDIT : Właśnie wystąpiło zjawisko "sun outage", o którym wspominał Mr. Orbita. Od 12:47 do 13:07, nastąpiły u mnie spadki sygnału. Porównanie do szczytowego momentu zakłóceń, od parametrów zmierzonych tuż przed pojawieniem spadku sygnału : MER - przed/w trakcie 10719 - 14/10 10757 - 14/10 10796 - 14/10 10834 - 15/12 10892 - 14/10 10911 - 15/11 11117 - 14/10 11158 - 15/11 11278 - 15/12 11393 - 15/11 11449 - 15/11 11488 - 14/10 11508 - 15/11 12015 - 15/11 12188 - 11/8 - bez szatkowania 12264 - 11/8 - bez szatkowania 12284 - 15/12 12476 - 13/9 Obecnie parametry się unormowały, ale jakość na 12188 i 12264, to nadal 11dB. Edytowane 12 Października 2018 przez Młody Dopisanie informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 Zjawisko sun outage było w okolicach godziny 13:00 i dotknęło w moim przypadku wszystkich transponderów, które zdążyłem sprawdzić. Mocno spadła mi jakość kanału MiniMini+ HD na nc+, TVP Sport HD na CP i nc+ oraz na kilku innych. Gdy jednak natrafiałem na spadki tylko tych dwóch transponderów CP, inne działały jak dzwon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 Ja u siebie miałem podobną sytuację wczoraj ok.południa.Przez większą część dnia miałem pochmurnie,a gdy pojawiło się słońce i już zaczęło świecić na bezchmurnym niebie to wyskoczył komunikat na ekranie że brak sygnału na wejściu sat 1.Ten efekt utrzymywał się ok.pół godziny i w końcu sygnał powrócił do normy. 100% siła sygnału, 94% jakość sygnału,oraz Snr 15.0 dB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 (edytowane) Nadal obserwuje zachowanie transponderów 12188 i 12264 od Cyfrowego Polsatu. Przed chwilą sprawdzałem jakość i w tej chwili wynosi odpowiednio 10 dB - 12264 i 11dB - 12188. Nawet najsłabiej u mnie odbierany transponder z serwisami Canaletto (12576) wypada lepiej, bo ma 12dB. EDIT : Zaczyna się coś dziać na plus, bo jakość zaczyna wzrastać i 12188 ma już 13dB, a 12264 - 12dB. Edytowane 12 Października 2018 przez Młody Dopisanie informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 5 godzin temu, jaszek napisał: Zjawisko znamy, ale aby wystąpiło w lipcu, to chyba orbita geostacjonarna musiałaby być mniej więcej nad zwrotnikiem Raka No ale faktycznie trzeba poczekać tych kilka dni, może to był po prostu jakiś nieszczęśliwy zbieg okoliczności. W październiku też https://satkurier.pl/news/43343/jesienny-sun-outage.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Zrobiłem wczoraj pomiary dwie godziny przed sun outage, w szczycie tego zjawiska i ok. 3 godziny po. Cały dzień słonecznie, niebo bezchmurne, ale antena (90) trochę odkształcona, bo niedawno oberwała konarem. Była mocno pogięta, ale udało mi się jakoś przywrócić ją do "życia" (chociaż przed "wypadkiem" miała dużo lepsze parametry). Teraz czeka na wymianę. Wyniki pomiarów (MER) podaję w kolejności przed / w czasie / po sun outage: 10719 - 13.5 dB / 9.7 dB / 13.6 dB 11508 - 14.7 dB / 10.2 dB / 14.6 dB 12188 - 13.6 dB / 9.4 dB / 13.2 dB 12264 - 13.5 dB / 9,6 dB / 12.9 dB 12475 - 12.5 dB / 8.4 dB / 12.6 dB Jak widać spadek był średnio ok. 4 dB i po wszystkim 3 z 5 tp. wróciły do tej samej jakości. Na 12188 i 12475 jest trochę gorzej. Ale tragedii nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 U mnie natomiast sygnał na transponderach Cyfrowego Polsatu, czyli : 12188 i 12264 wrócił do lepszej kondycji, i od dwóch dni jest całodobowo na poziomie jakościowym MER 14dB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 (edytowane) No u mnie też PS wskoczyły na jakość 80% a było 20%, tylko z kolei Eleveny, Eurosport 2, BBC Brit.... ma brak sygnału 0% siła 0%. Do instalatora to już sił nie mam,"jakość instalacji w bloku jest zadowalająca, szuka pan dziury w całym" Nie bardzo jestem w stanie pojąć że część kanałów siła 100, jakość 80 mer 15,2 a niektóre 0,0,0? Niepojęte to dla mnie. Edytowane 21 Października 2018 przez xut2zs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 (edytowane) ZWYCIĘSTWO. Po 3 miesiącach oglądania tylko 30% kanałów z moich pakietów,anomali opisywanych wcześnie z niemożliwością planowania nagrań i batalii ze wspólnotą mieszkaniową, która twierdziła że wszystko jest ok udało się wywalczyć wizytę montera który stwierdził faktyczne uszkodzenia i wymienił konwerter i kilka multiswitchy. W końcu mogę się cieszyć wszystkimi kanałami i siłą sygnału na poziomie 85% oraz jakością 100% snr średnio >14 Edytowane 23 Października 2018 przez xut2zs 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 W dniu 20.10.2018 o 14:55, Młody napisał: U mnie natomiast sygnał na transponderach Cyfrowego Polsatu, czyli : 12188 i 12264 wrócił do lepszej kondycji, i od dwóch dni jest całodobowo na poziomie jakościowym MER 14dB. Niestety długo to nie trwało. Co prawda sygnał w godzinach 12:00 - 15:00 spada już tylko do 12dB, jednak jest to mocno irytujące, a osłabnięcie jakości widać najbardziej podczas padającego deszczu, gdzie dokładnie widać, że brakuje tych 2dB. Zrobiłem także z zaprzyjaźnionym monterem eksperyment, i samą antenę przestawiliśmy o 2 metry o miejsca docelowego i nic to szczególnie nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forresty Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Macie teraz TVN HD? U mnie jako jedyny nie odbiera. Reset ustawień nic nie daje, wyjęcie karty nic nie daje, odcięcie od zasilania takoż. Zostaje mi jeszcze ponowienie sygnału, ale nie chce mi się w niedzielę ślęczeć kilka godzin na 1 kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 W Rybniku wszystkie kanaly o'key. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 5 godzin temu, forresty napisał: Macie teraz TVN HD? U mnie jako jedyny nie odbiera. Żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 W dniu 28.10.2018 o 08:12, forresty napisał: Macie teraz TVN HD? U mnie jako jedyny nie odbiera. Reset ustawień nic nie daje, wyjęcie karty nic nie daje, odcięcie od zasilania takoż. Zostaje mi jeszcze ponowienie sygnału, ale nie chce mi się w niedzielę ślęczeć kilka godzin na 1 kanale. Witam. Kanały HD z grupy TVN posiadają słabszy sygnał z transpondera i są bardziej czułe na siłę i jakość sygnału. Spróbuj skorygować ustawienie anteny oraz konwertera. Jak to zrobić znajdziesz tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/instrukcja_montazu.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Znajomy ma problem z odbiorem sygnału na niektórych kanałach (np. ES1, ES2, PSP...) na dekoderze HD7000, kanały notorycznie przycinają. Natomiast podpinając pod tą samą instalację antenową dekoder HD3000 wszystko hula. Siła i jakość sygnału na obu dekoderach taka sama. Problem z instalacją czy dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Witam. Czy po przywróceniu ustawień fabrycznych sytuacja nadal się powtarza? Jeśli tak, to należy udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu diagnostyki sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Tak, przywracano ustawienia fabryczne i ponawiano połączenie z satelitą. Nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 W takim razie proszę, przekaż znajomemu, aby udał się do punktu. Pracownik przeprowadzi diagnostykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Dziękuję za informacje, przekażę. Jeszcze jedno pytanie, podczas rozmowy z infolinią poinformowano znajomego, że jeśli odda sprzęt do diagnostyki a sprzęt będzie sprawny to punkt obciąży go finansowo za diagnostykę. Czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 To raczej wina przekazu- właśnie oglądam snooker na ES1 i też co jakiś czas mam przeskok(wczoraj tak samo), zaraz podejrzewałem że to nie jest wina dekodera a to że inni mają taki problem to tylko to potwierdza. ES1- -siła 100% -jakość 90% SNR 14,1 dB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisl@k06 Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Tylko czemu problem występuje na jednym dekoderze, a na tym od MR już nie? Poza tym z tego co wiem, problem u znajomego nie trwa od wczoraj tylko od dobrych kilku miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Tak, może zostać pobrana taka opłata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 (edytowane) Pisałem z wersji moblinej Której jeszcze nikt nie poprawił, dlatego wyszedł lekki bełkot. Chodziło mi oto że przycinki obrazu na Eurosporcie i Elevenach występują często. Trzeba się przyzwyczaić. Edytowane 31 Października 2018 przez xut2zs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 6 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: W takim razie proszę, przekaż znajomemu, aby udał się do punktu. Pracownik przeprowadzi diagnostykę. Dobre sobie, na tyle punktów co byłem w CP/PLUS w ani jednym nie sprawdzali sprzętu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.