BW134 Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 W dniu 3.12.2023 o 09:58, BW134 napisał(a): Nie mogę złapać kanałów z transpondera na którym są m.in TVP1 HD czy Novelas. Brak sygnału. Bardzo niska siła sygnału na 11411 i 11488, w granicach 16-20%. W poniedziałek już te trzy transpondery CANAL+ (11411, 11449 i 11488) działały normalnie. Musiało rzeczywiście zasypać antenę, dziwnie że tylko te trzy były zakłócane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 6 minut temu, BW134 napisał(a): dziwnie że tylko te trzy były zakłócane A mnie to nie dziwi. Podobnie bywa gdy czasza jest odkształcona. Część tarnsponderów może odbierać dobrze a część słabiej lub w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 16 minut temu, BW134 napisał(a): dziwnie że tylko te trzy były zakłócane. Na pewno było ich więcej, przecież Canal+ nie działa na wszystkich TP. Także sporo zagranicznych stacji też mogło nie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 Może z dachu spadła duża bryła śniegu i mogło przestawić czaszę, konwerter lub tak jak napisał "K63" uległa zniekształceniu. W telewizji satelitarnej wystarczy parę mm, aby sygnał lub jakość spadły na %. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maiesky Opublikowano 7 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2023 Cytat W dniu 5.11.2023 o 21:54, Kane0 napisał(a): Mam taki sam problem posiadając moduł CI (bez plusa). Dodatkowo nie działa BBC Earth HD, BBC First. TVP Info HD działa bez zarzutu. Włączając któryś z tych kanałów moduł jest "wyrzucany" i staje się nie widoczny w menu mojej arivy 220 Odnośnie problemu z odbiorem z moduły CAM Cyfrowego Polsatu z 2008. Ciekawe- wczoraj wieczorem jeszcze raz skanowalem 10796, żeby sprawdzić, czy Motowizja zadziała. Przedwczoraj nie odbierałem więc pomyślałem, że ten sam problem co z 10719 bo to też kanał od C+. Nie wiem czy to zrobiło różnicę, ale kanał mi działa. Co więcej- zrobiłem dodatkowo skan 10719 i wreszcie działały TVP HD oraz BBC (innych nie sprawdzałem z tego transpondera, ale pewnie też powinny być dostępne). Dzisiaj rano tylko Motowizja jest OK, kanały z częstotliwości 10719 znowu nie odbieram. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Czy u Was na Evobox HD też nie ma dostępnych stacji Radio Zet i Tok FM? Nie można także słuchać stacji radiowych z Astry. Jest na to jakiś sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 23 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2023 Oba kanały są dostępne ale na liście radiowej. Ja tymczasem mam problem a mianowicie kanały „trzeszczą" mimo że mają 15 dB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarGaw Opublikowano 23 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2023 Witam wszystkich. od miesiąca posiadam Polsat Box 4K Lite multiroom i mam problemy z odbiorem programów. Mianowicie po wyborze w EPG programu załączam go i wyskakuje "błąd odczytu. Nieobsługiwany format dźwięku i wideo. Trwa to kilka minut i program powraca. Na drugim dekoderze program w tym czasie jest. I tak różnie raz jeden a raz drugi dekoder pokazuje ten komunikat. Dzwoniłem do CP standardowo kazano resetować dekodery, lecz to nie pomaga. Wymieniłem konwenter na nowy TELEVES TWIN 74802 i to samo. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Jeszcze jedno. Czy można w dekoderze Box 4K Lite ustawić by po jego uruchomieniu w pierwszej kolejności była lista kanałów ulubionych? Moje ustawienia. https://photos.app.goo.gl/WV4qiu4xzZn4ZgwE9 https://photos.app.goo.gl/XKiXd5koQ8wMp5Fh9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 23 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2023 Poczytaj sobie temat o 4k lite. Problem z "nieobslugiwanym formatem dzwieku / obrazu " jest powszechnym problemem. Jestem juz po trzech wymianach i caly czas to samo. Trzeba czekac na poprawke oprogramowania ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 23 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2023 Skoro wiesz że jest bug w oprogramowaniu to do czego Ci były potrzebne aż trzy wymiany? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 23 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2023 48 minut temu, maciekmm napisał(a): Poczytaj sobie temat o 4k lite. Problem z "nieobslugiwanym formatem dzwieku / obrazu " jest powszechnym problemem. Jestem juz po trzech wymianach i caly czas to samo. Trzeba czekac na poprawke oprogramowania ... A ja napiszę poraz n-ty, że ten problem u mnie nie występuje a mam na pewno to samo oprogramowanie co ty. Od ponad 1.5 roku mam konwerter Unicable II i od święta wyskoczy mi info typu "tego kanału nie ma w twoim abo...". Pamiętajcie ludzie, że konwertery i inny osprzęt nie jest wieczny i być może tu jest problem choć oczywiście nie mogę tego zagwarantować na 100%. Jednakże wymiana konwertera czy kabla HDMI (taki za 50zł styknie przeciętnemu widzowi) raz na kilka lat nie doprowadzi nikogo do bankructwa. Poza tym mam czaszę 90cm i to też gwarantuje mi dobry sygnał. A jeśli chodzi bezpośrednio o Ciebie to już sama wymiana 3x dekodera powinna dać Ci wskazówkę, że coś jest nie halo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 24 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2023 (edytowane) 12 godzin temu, Gizior89 napisał(a): Od ponad 1.5 roku mam konwerter Unicable II i od święta wyskoczy mi info typu "tego kanału nie ma w twoim abo...". Próbujesz za wszelką cenę ustalić jakąś przyczynę, bo akurat jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Przełącz sobie na kanał którego nie masz w pakiecie - prawdopodobnie zobaczysz ten sam komunikat. Edytowane 24 Grudnia 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 24 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2023 26 minut temu, opensource napisał(a): Przełącz sobie na kanał którego nie masz w pakiecie - prawdopodobnie zobaczysz ten sam komunikat. Tak się dzieje co jest logiczne, ale chodziło mi o to, że na innych kanałach które mam w abo to bardzo rzadko występuje; a komunikat "nieobsługiwany format dźwięku/obrazu " na dekoderach 4k jeszcze nie widziałem odkąd je mam. Tego typu komunikat jedynie pamiętam z pozycji Eleven Sports 1 4k jak miałem jeszcze evoboxa PVR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 24 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2023 13 godzin temu, Gizior89 napisał(a): mam konwerter Unicable II i od święta wyskoczy mi info typu "tego kanału nie ma w twoim abo..." Gdy był problem natury odbiorczej, to miałbyś komunikat "Brak sygnału". W/w komunikat świadczy że dekoder sygnał odbiera, ale z jakiegoś powodu nie może go rozkodować. Wg mnie, przyczyna leży pod stronie dekodera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 24 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2023 Dokładnie-to jest efekt przechodzenia z irdeto 3 na nagra(tak jak już wcześniej pisałem wkrótce zamiast Waszych 4K będziecie mieli 8K). W leciwym HD 6000 z CAID 1803 w ogóle nie występuje ten problem mimo, że konwerter-monoblok ma co najmniej 10 lat, czasza jeszcze z analogu jedynie co to wymieniony kabel koncentryczny i poziom sygnału 95%, siła 80-90%. Ja mam CI+ z CAID 1861 takowy problem nie jest widziany-kabel HDMI 10 lat, 10 lat ma ferguson, czasza wraz z konwerterem ma 5 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarGaw Opublikowano 26 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2023 (edytowane) W dniu 23.12.2023 o 23:02, Gizior89 napisał(a): A ja napiszę poraz n-ty, że ten problem u mnie nie występuje a mam na pewno to samo oprogramowanie co ty. Od ponad 1.5 roku mam konwerter Unicable II i od święta wyskoczy mi info typu "tego kanału nie ma w twoim abo...". Pamiętajcie ludzie, że konwertery i inny osprzęt nie jest wieczny i być może tu jest problem choć oczywiście nie mogę tego zagwarantować na 100%. Jednakże wymiana konwertera czy kabla HDMI (taki za 50zł styknie przeciętnemu widzowi) raz na kilka lat nie doprowadzi nikogo do bankructwa. Poza tym mam czaszę 90cm i to też gwarantuje mi dobry sygnał. A jeśli chodzi bezpośrednio o Ciebie to już sama wymiana 3x dekodera powinna dać Ci wskazówkę, że coś jest nie halo. Napisałem że CP mam od miesiąca Czasza talerza 90 konwenter zmieniony na nowy TELEVES TWIN 74802 Kabel HDMI nie oryginał z CP tylko z wyższej półki . Połączenie z konwenterem też kablami z wyższej półki. wczoraj 25.12 dekoder się zawiesił nie można było zmienić kanału, wyłączyć na nic nie reagował. odłączyłem go z sieci to był gorący że jajka można było smażyć. Po około 5 min. włączyłem i wszystko było OK. Ten wzrost temperatury zaczął mnie zastanawiać Czy czasem przed pójściem do pracy nie odłaczać dekoderów z sieci bo może któregoś dnia nie będzie gdzie wracać. Edytowane 26 Grudnia 2023 przez JarGaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 29 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2023 (edytowane) Do trzeszczenia kanałów na dekoderze HD6000 doszedł mi Błąd 04 ale znikął on po ponowieniu uprawnień ale trzeszczenie zostało. Co robić? Edytowane 29 Grudnia 2023 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabl001 Opublikowano 29 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2023 (edytowane) Mi przy nowym dekoderze raz na jakiś czas odcina sygnał tzn. Siła - 30%, Jakość 95% Wyjmę i włożę kabel SAT do dekodera i spokój siła raca do 90%. Dekoder Polsat Box 4K lite 1 minutę temu, pabl001 napisał(a): Edytowane 29 Grudnia 2023 przez pabl001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 31 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2023 Mam pytanie czy po wprowadzeniu otwartego okna w Polsacie tez macie kratkowania zakłócenia na programach TVN , podobna sytuacja był rok temu po skończonej promocji problem ustępował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 31 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2023 Może to zależy od Twojego sprzętu na wynajem-ja mam CI+ i nic takiego nie zauważyłem na tych kanałach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donspecu Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Wczoraj po usunieciu polowy nagran na dekoderze mini hd2000 pojawil sie problem ze dekoder sie zaczal zawieszac. Po 20-100min staje obraz oraz dzwiek. Dekoder reaguje na pilota ale: - przez pierwsze 20 sekund od zawieszenia uda sie wlaczyc menu, program, itp - po okolo pol minuty, calkowita blokada dekodera jednakze dziala dioda na pudelku. - dioda miga przy wciskaniu pilotem. Przez 12 lat nie bylo problemu. Po wyciagnieciu kabla zasilania i ponownego podlaczenia problem powraca po okolo 20-100minut w roznych interwalach. Dodam ze: - chip na karcie wyczyszczony - dekoder mial wlasnie przywrocone fabryczne ustawienia - odkurzony z zewnatrz - w dotyku nie jest goracy - zasilacz zimny - sygnal z anteny 85%+ - po wylaczeniu dekodera (dzialajacego) i chcac go wlaczyc nastepnego dnia, juz jest zawieszony wiec dzieje sie to przy wlaczonym/wylaczonym. jakies pomysly przed wymiana na nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Zasilacz bym sprawdził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Nie ruszam sprzętu, bo to samo było rok temu , wszystko wróciło do normy po zamknięciu otwartych okien . Do tego wtrynią mi używany sprzęt, Polsat tak robi podobnie jak inni dystrybutorzy . Ten przynajmniej mam nowy od początku. Za 7 msc kończę przygodę z Polsatem, zostaje przy streamingu i naziemnej w zupełności to wystarczy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek22krosno Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia Witam. Dawno tu nie zaglądałem. Jestem już od paru dobrych lat klientem Canal+ ale potrzebuję wziąć umowę w Polsacie. Podpowiedzcie mi proszę, który dekoder będzie najprostszy w obsłudze (dla starszych osób). Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia Era prostych mało skompilkowanych dekoderów z Polastu dawno minęła (HD XXXX),teraz są wynalazki typu 4K z którymi są wieczne kłopoty- komunikat błąd nieobsługiwane format video i będziesz biegał do APSu na wymiany sprzętu do puki CAS nie zmieni się na nagra. Jeżeli tv posiada wejście na moduł CI, to proponuję moduł CI+ zrobisz listę kanałów i obsługa tylko 1 pilotem. Tylko jest mały problem, bo od 04.01.2024 znowu brak jest CI+ na stronie Polsatu (może będzie w APS w Twoim mieście). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.