qrczak Opublikowano 16 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 Witam.Znajomy ma problem z dekoderem Polsat Box 4k lite.Co jakiś czas nawet bardzo często pojawia się jemu komunikat Błąd odczytu nieobsługiwany format audio i video czy jakoś tak i musi resetować dekoder.Dekoder wzięty parę dni temu.Przywracałem ustawienia fabryczne zmieniałem kabel problem dalej występuje. Co jeszcze mogę zrobić poza wymianą dekodera,czy to jednostkowy przypadek czy wszystkie tak mają.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 16 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 @qrczak na jakich kanałach występuje ten problem? na 4k? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 16 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 Losowo na różnych z tego co wiem.Dzieje się tak podczas przełączania z kanału na kanał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 16 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 a znika ten problem po kilku/nastu sekundach czy świeci się tapeta non stop? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 W dniu 14.07.2023 o 19:04, kazim napisał(a): Witam, od pewnego czasu mam problem z multiroomem. Ciągle wyskakuje komunikat że MULTIROOM - DEKODER ZABLOKOWANY i że wszytskie dekodery musza działać w tej samej sieci. Po kliknięciu test połączenia jest info że działają w tej samej sieci wszystkie dekodery i jest połączenie a mimi to multiroom jest zablokowany. Wszystko do tej pory działało bez problemowo przez 1,5 roku. Teraz co chwilę pojawia się ten komunikat. Na chwilę pomaga reset ustawień dekodera głównego. Ale po 3-4 dniach problem występuje znowu. Multiroom działa po Wi-Fi. Nic nie było zmienianie w ustawieniach sieciowych i jak wspomniałem 1,5 roku wszystko działało bezproblemowo. czy komuś sie udało rozwiązać problem? Dekoder główny to POLSAT BOX 4K LITE, a dodatkowe to EVOBOX LITE Pozdrawiam Witamy. Prosimy o przywrócenie ustawień fabrycznych na dekoderach oraz reset routera. Później prosimy połączyć się z siecią Wi-Fi ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 16 godzin temu, Gizior89 napisał(a): a znika ten problem po kilku/nastu sekundach czy świeci się tapeta non stop? Problem nie znika trzeba przelączyć na inny kanał i wtedy jest dobrze ,jednak czasami trzeba restartować dekoder bo przełączanie nic nie daje.Jednak dzisiaj problem jakby ustał wydaje mi się ze to mogło być z powodu pogody wczoraj był niemiłosierny upał w domu gorąco a dzisiaj jest chłodniej i dekoder mógł się grzać i to mogło powodować problemy .Zobaczymy co będdzie dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz.b Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 Cześć, przedłużyłem umowę w Polsacie i dostałem nowy dekoder Polsat Box 4K Lite. Po przepięciu starego HD5000 na nowe urządzenie pojawił się problem. Skonfigurowałem wszystko, odpalił się normalnie kanał i przy przełączaniu kanałów wyskoczył błąd "brak sygnału na wejściu SAT". Pobawiłem się trochę i wnioski są takie: - dekoder po uruchomieniu nie łączy się z SAT - aby kanał zaczął się wyświetlać muszę odłączyć i podłączyć przewód SAT - po powyższej operacji wszystko działa (mogę nawet oglądać bez przerwy godzinami) dopóki nie przełączę kanałów - max 2-3 w górę bądź w dół, po przełączeniu wskakuje komunikat "brak sygnału na wejściu SAT". - aby ponownie uzyskać obraz muszę odłączyć i podłączyć kabel SAT i wszystko działa dopóki nie przełącze kanałów Mam Diseqc port A - Astra, B -Hotbird, konwertery to przynajmniej kilkunastoletnie antyki ale na HD5000 działały bez zarzutu. Robiłem restarty, przywracanie do ustawień fabrycznych itd.... Ktoś ma pomysł co tam się mogło wydarzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 (edytowane) Ja podobną sytuację miałem, gdy postanowiłem pozbyć się tunera DVB-T FTA i kupiłem LCD LG z głowicą satelitarną. Miałem problem z przełączeniem między Astrą i HB i nie tylko. Wszystko wskazywało na diseqc. Ale jak odłączyłem kabel od TV to tak jakby wszystko się resetowało i po chwili wszystko działało poprawnie. Po jakiś kilku przełączeniach (tak jak u Ciebie) znowu pojawiał się problem. Kupiłem monoblock i od 10lat bez problemów działa. Może diseqc nie jest kompatybilny? Edytowane 17 Lipca 2023 przez an10ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz.b Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 24 minutes ago, an10ka said: Kupiłem monoblock i od 10lat bez problemów działa. Może diseqc nie jest kompatybilny? być może, aczkolwiek wymiana czegokolwiek na antenie ze względów logistycznych jest na ostatnim miejscu na mojej liście do sprawdzenia. Mądre główy z pomocy technicznej powiedziały, żeby wymienić dekoder bo może jest zepsuty. Po pracy dziś mam zamiar podjechac do punktu i wymienić. Jeżeli to nie pomoże będę szukać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 Pewna emerytka z mojego osiedla 3x wymieniała dekoder CP. Co gorsze dekoder faktycznie był popsuty co kilka dni a Pani wołała osobę, która zajmuje się instalacją TV-SAT i płaciła za sprawdzenie anteny, demontaż i podłączenie nowego dekodera. Teraz przynajmniej będzie miała pomoc z podłączeniem za free bo poznała mnie Ale CP powinien zrekompensować jej jakoś za poniesione koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz.b Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 2 hours ago, milosz.b said: Cześć, przedłużyłem umowę w Polsacie i dostałem nowy dekoder Polsat Box 4K Lite. Po przepięciu starego HD5000 na nowe urządzenie pojawił się problem. Skonfigurowałem wszystko, odpalił się normalnie kanał i przy przełączaniu kanałów wyskoczył błąd "brak sygnału na wejściu SAT". Pobawiłem się trochę i wnioski są takie: - dekoder po uruchomieniu nie łączy się z SAT - aby kanał zaczął się wyświetlać muszę odłączyć i podłączyć przewód SAT - po powyższej operacji wszystko działa (mogę nawet oglądać bez przerwy godzinami) dopóki nie przełączę kanałów - max 2-3 w górę bądź w dół, po przełączeniu wskakuje komunikat "brak sygnału na wejściu SAT". - aby ponownie uzyskać obraz muszę odłączyć i podłączyć kabel SAT i wszystko działa dopóki nie przełącze kanałów Mam Diseqc port A - Astra, B -Hotbird, konwertery to przynajmniej kilkunastoletnie antyki ale na HD5000 działały bez zarzutu. Robiłem restarty, przywracanie do ustawień fabrycznych itd.... Ktoś ma pomysł co tam się mogło wydarzyć? Byłem właśnie w punkcie wymienić dekoder. Niestety dalej to samo... ma ktoś pomysł jak to naprawić dość bezboleśnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 90% waszych problemów u mnie rozwiązało wymiana konwertera na najnowszy który posiadają w salonach 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 (edytowane) A to trzeba mieć aż z salonu po zawyżonej cenie, bo lepszy niż ten sam tańszy ze sklepu tv-sat? Edytowane 17 Lipca 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 Możliwe że w sklepie tv sat mają taniej ale nie sprawdzałem, ale ta cena konwertera nie jest jakaś kosmiczna żeby latać od sklepu do sklepu dla 5zł, a jak ktoś chce przyoszczędzić to niech zobaczy jaki mają model w salonie i wpisze na allegro i tam kupi jak ma smart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz.b Opublikowano 18 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2023 18 hours ago, milosz.b said: Byłem właśnie w punkcie wymienić dekoder. Niestety dalej to samo... ma ktoś pomysł jak to naprawić dość bezboleśnie ? udało mi się. okazało się, że dekoder widzi odwrotnie porty A to B, a B to A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebus861 Opublikowano 18 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2023 Witam, Posiadam dekodery evobox HD i lite. Problem jest na kanałach tvn, comedy central, hbo, gdzie regularnie przerywa obraz. Tzn gubi sygnał na 0% na około sekundę. Dzieje się tak zazwyczaj w słoneczna pogodę. Antena 60 Sila sygnału ponad 80% Jakosc sygnału ponad 70% MER: w granicach 13,3dB. Gdzie może leżeć problem takiego przerywania? Z pozostałymi kanałami jest ok. No polsat HD na MER 11,8dB śmiga aż miło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 19 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2023 Kłania sie wizyta instalatora-antena 80+konwerter+sprawdzenie kabli i zapewnione oglądanie TV w razie opadów deszczu czy sniegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebus861 Opublikowano 19 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2023 Podczas opadów atmosferycznych nie mam żadnego problemu. Na starszych dekoderach nie było tego problemu. Dopiero jak przeszedłem na evobox. Pytanie jest inne, dlaczego tylko na tych kanałach gubi sygnał po czym wskakuje na wartości ponad rekomendowanych.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 19 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2023 21 godzin temu, Sebus861 napisał(a): polsat HD na MER 11,8dB śmiga aż miło Przed kilkoma dniami jakość na 11158 poprawiła się, wiec powinieneś mieć lepiej. 28 minut temu, Sebus861 napisał(a): dlaczego tylko na tych kanałach gubi sygnał Czy w pobliżu anteny, instalacji lub dekodera nie masz jakichś urządzeń bezprzewodowych (router, telefon, kamera, itp.) Jaki masz przewód koncentryczny? Ile lat ma przewód i konwerter? Wszystkie złącza F poprawnie zamontowane - nie mają "luzów"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebus861 Opublikowano 20 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2023 Najbliza odległość routera jest do dekodera około 4m. Konwerter grundig lnc uni t2. Wiekowy i nie za mnie kupowany więc na pewno ma ponad 10lat. Koncentryki - firma mi nie znana 7letnie. Końcówki kilkakrotnie zarabiałem i upewniałem się. Fakt, wczoraj zauważyłem że polsat ma znacznie lepszej jakości sygnał. Około 14dB. Zastanawia mnie ciągle dlaczego słońce ma taki wpływ i tylko na wybrane kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 20 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2023 @Sebus861zmień konwerter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitsurc Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2023 W dniu 17.07.2023 o 10:51, Specjalista Polsat Box napisał(a): Witamy. Prosimy o przywrócenie ustawień fabrycznych na dekoderach oraz reset routera. Później prosimy połączyć się z siecią Wi-Fi ponownie. Witam. Mam dokładnie ten sam problem. Nie działa mi dekoder Multiroom bo ciągle mi wyskakuje komunikat że nie znaleziono dekodera głównego w sieci lokalnej. Dopiero jak zresetuję dekoder główny to zaczyna działać. Jest to bardzo uciążliwe tym bardziej że kiedyś nigdy nie było żadnych problemów. Przywracałem dekodery do ustawień fabrycznych, resetowałem router i łączyłem ponownie z siecią i nic się nie zmienia. Co jeszcze mogę zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2023 W takim przypadku prosimy o udanie się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu. Lista Punktów Sprzedaży znajduje się na stronie: http://www.polsatbox.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roc45 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 (edytowane) Witam. Czy opłaca się wymieniać dekoder Mini HD 2000 na coś nowszego, może lepszego ? Jest to mój główny dekoder Edytowane 7 Sierpnia 2023 przez roc45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2023 @roc45To zależy czy się opłaci czy nie. Wymieniając pewnie będziesz musiał nowy aneks podpisać. Jeśli masz eleveny i duży tv to warto wziąć dekoder 4k/ 4k lite. Ewentualnie możesz moduł CAM wziąć jeśli masz odpowiedni TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.