Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Z jakiego urządzenia korzystasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romano39 Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2021 Mam dwa tunery Evobox HD i w multiroomie Evobox Lite HD i mam problem na dwóch tunerach z oglądaniem niektórych kanałów takich jak Polsat Comedy Extra HD, MTV 90s, MTV 00s i MTV Live HD. Problem mam taki a mianowicie oglądając program wyskakuje na 15 sekund "Nie ma tego programu w twoim abonamencie" i na dole pokazany jest błąd E030-0. Błąd wyskakuje raz na teledysku, albo wcale, a czasem na jednym teledysku potrafi wyskoczyć dwa razy. Takie zachowanie nie jest regularne, ale zawsze się zdarza w którym momencie codziennie. Czy irytujące jest jak się ogląda serial na POLSAT COMEDY EXTRA HD. Z tego co się doczytałem w Internecie na forach że ten błąd E030-0 jest spowodowany tym że są jakieś problemy z nadaniem klucza szyfrowania na dany kanał? A na tych częstotliwościach też nadają inne kanały w HD z którymi takich problemów z odbiorem nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udzieliłem odpowiedzi w poprzednim wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MEJU Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2021 Witam, wczoraj wymieniłem dekoder główny Evobox PVR z powodu przerywania obrazu. Po podłączeniu i konfiguracji wszystko działa, natomiast mam problem z dekoderem multiroom Evobox Lite, cały czas jest komunikat " usługa multiroom jest aktywna dekoder musi działać w tej samej sieci lokalnej co główny dekoder, w sieci lokalnej nie znaleziono dekodera głównego". Na uszkodzonym dekoderze głównym multiroom działał normalnie, wszystko jest skonfigurowane prawidłowo, router WIFI wykrywa oba dekodery w sieci, dwa razy dzwoniłem na infolinię i za każdym razem kazali tylko odłączyć przewód zasilania od dekoderów i przywrócić ustawienia fabryczne, ale to nic nie daje. Ma ktoś rozwiązanie na ten problem bo już nie chcę się denerwować dzwoniąc po raz kolejny na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Obecnie nie działają tp 12264 , 12284 , 12015 i 12188 brak sygnału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Nie ma sygnału z żadnego transpondera Hot Bird-a 13B, awaria całego satelity? Podsumowanie co nie działa: https://forum.satkurier.pl/topic/39152-eutelsat-hot-bird-13b-ma-awarię/ Ciekawe jak szybko włączą, raczej takich przerw konserwacyjnych nie ma, nie widziałem zapowiedzi, że ma coś nie działać, zresztą gdyby Eutelsat miał coś robić, to etapami, a nie całego satelitę off. EDIT: O 6:41 włączono ostatni brakujący z polskich 12,015 GHz, pol. H - aktualnie parę transponderów jeszcze nie działa, ale z PL jest już komplet. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 (edytowane) W nocy była awaria całego satelity HB 13B. Część z częstotliwości zostało przeniesionych na TP na innych satelitach z grupy HB 13E. Niestety, to może powodować zaniżoną jakość sygnału. Aktualnie jest problem z TP 78. Eutelstat pracuje nad rozwiązaniem problemu. Na słabszych instalacjach antenowych mogą występować chwilowe problemy z odbiorem sygnału np. glitche na obrazie. Aktualnie nie działa TP 128 (11,075 GHz V) na którym jest nadawana TVP Polonia. Edit: Aktualnie na TP 74 i 78 nie powinno być problemów z odbiorem sygnału. Pozostaje problem z TVP Polonia, ale to już TVP Edit: Transponder 128 z TVP Polonia został uruchomiony, ale jakość sygnału jest bardzo niska w związku z tym na gorzej ustawionych antenach odbiór może być niemożliwy. MER momentami na antenie 90 cm spada do 10 dB. Edit: Aktualnie wszystkie kanały są już nadawane poprawnie. Edytowane 6 Września 2021 przez support458 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys1972 Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 kanały 11,12,13, 25 , 35 i bajkowe poprostu sila sygnalu 0 i jakosc 0, na innych jest 80 sily i50 jakosci. zmienilem konwerter, inic nie dalo. w polsacie odpowiadaja tylko ze mam ustawienia domyslne wlaczyc, robilem i nic najbardziej mi chodzi o bajkowe kanaly(tylko boomerang dziala) bo dzieci nie daja spokoju. moze cos popradzicie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konra Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 Miałem podobnie brak kanałów tvp sport, eurosport ,TNT tak dziwnie wybiórczo ale był komunikat ,,tego kanału nie ma w twoim abonamencie ,, siła sygnału 0 jakość 0 pomogło trzecie ponowienie sygnału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys1972 Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 dzieki, wlasnie ponownie kliknolem , zobaczymy czy cos da to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winio007 Opublikowano 11 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2021 Witam Was, poszukuję porady. Wymieniłem ostatnio dekoder na nowy 4K Polsat Box (nie znam dokładnie oznaczenia) i zauważyłem, że podczas przełączania kanałów, gdy wskakuje obraz, zwalnia on na jakieś 2, 3 sekundy (klatkuje) i później działa już normalnie. Dzieje się to na każdym kanale, niezależnie od ustawionej rozdzielczości obrazu na dekoderze. Jakość jak i siła sygnału są na dobrym poziomie. Zmieniałem też kabel HDMI na inny bo myślałem, że to wąskie gardło, ale też nic. Pytanie czy tak po prostu działa ten dekoder, że musi przetrawić chwilę i później ok. czy jest jednak w czymś problem? Na poprzednim dekoderze Evobox PVR problemu nigdy nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 11 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2021 (edytowane) Tak działa ten dekoder , każde lub prawie każde przełączenie na inny kanał powoduje takiego jakby " slow motion " czyli spowolnienia 1-3 sekundy i obraz leci dalej , to tak dla uwagi @support458 @Specjalista Polsat Box Edytowane 11 Września 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winio007 Opublikowano 11 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2021 Ok. Dzięki za info patryszq. Jest to nieco irytujące, bo po nowym sprzęcie człowiek oczekuje lepszej płynności, a tu jakieś sztuczki magiczne... Może ktoś się zreflektuje na przyszłych aktualizacjach W każdym razie dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawex Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 Panowie pomocy! Oglądam na tv Samsunga poprzez aplikację Polsat box np. Polsat Sport i mam "cofanie" akcji co jakiś czas o kilka sekund i powtarzanie jej. Telewizor podpięty kablowo pod router internet w granicach 60-100mb Co może być przyczyną? Zamieszczam link z krótkim nagraniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wodnik Szuwarek Opublikowano 12 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2021 To jest ficzer jeszcze z czasów Ipli. Zgłaszane do Polsatu wielokrotnie i do dzisiaj tego nie naprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxb931 Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 (edytowane) W dniu 12.09.2021 o 21:15, Pawex napisał: Panowie pomocy! Oglądam na tv Samsunga poprzez aplikację Polsat box np. Polsat Sport i mam "cofanie" akcji co jakiś czas o kilka sekund i powtarzanie jej. Telewizor podpięty kablowo pod router internet w granicach 60-100mb Co może być przyczyną? Zamieszczam link z krótkim nagraniem Chyba problem występuje na wszystkich Samsungach i jeśli występował już w IPLI to pewnie nic z tym nie zrobią, a jest to bardzo irytujące. Pytanie dlaczego tak się dzieje tylko w przypadku kilku kanałów, a nie wszystkich. Pisałem w tej sprawie do pomocy PBG, ale nikt nie odpisał ... Może dałoby się zrobić jakieś zbiorowe zgłoszenie, żeby się ktoś tym zainteresował. Edytowane 14 Września 2021 przez maxb931 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 evobox 4K, dekoder główny posiada nPVR, dekodery dodatkowe maja nieaktywne nPVR oprogramowanie wersja 59.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu_97 Opublikowano 19 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 Hej, od rana mam problem z odbiorem kanałów Kino Polska, TNT oraz ID. Kto wie? Może jeszcze z kilkoma? Komunikat to oczywiście "Brak sygnału. Sprawdź instalację antenową...". Pozostałe kanały oczywiście działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 19 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 (edytowane) U mnie wszystko działa . TNT siła 74% , jakość 81% , KP siła 72% jakość 81% , dekoder PB4K edit Ale na Evobox LITE na w/w kanałach jest błąd odczytu video lub dźwięku lub nie pokazuje się nic Edytowane 19 Września 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 19 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 EVOBOX PVR-TNT siła96%,jakość90 snr14,1, KP siła92, jakość91 snr14,2db, ID siła 97%,jakość 99% snr14,9%. antena80-konwerter unicable.Pogoda pochmurno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgiwer Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 (edytowane) Skąd Wy bierzecie tak wysoką jakość sygnału sięgającą 80%, u mnie max to 49% na programach TVN-owskich a TVP 42%, Polsatowskie trochę lepiej bo nawet 60% mam w porywach, oczywiście przy takich parametrach jak zaczyna padać deszcz to po oglądaniu. Antena 80-tka, konwerter INVERTO BLACK PREMIUM TWIN, ustawienie optymalne, czyli minimalne przestawienie w prawo/lewo, góra/dół pogarsza sygnał, dekoder główny HD 5000 a multiroom HD3000 przewód nie pamiętam jakiej firmy ale tani nie był, odpowiednio zarobiony, już nie wiem co zrobić by polepszyć tą jakość sygnału, siła jest na poziomie 80-ciu paru %. Mieszkam na wysokiej górze więc budynki nie mają szans zasłaniać, z 20m od domu jest orzech ale nie sądzę by on zasłaniał sygnał, sąsiad ma Canal+ i mówi że on ma mocny sygnał i nawet w ulewie ogląda. Macie jakieś pomysły co mogę jeszcze spróbować Edytowane 20 Września 2021 przez mcgiwer poprawa nazy dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 Sprawdź dekoder na antenie sąsiada, może konwerter wadliwy egzemplarz lub antena nie ma prawidłowej geometrii i to powoduje słabszy sygnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgiwer Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 Sprawdzę jeszcze to, choć na obydwu dekoderach ta jakość sygnału jest słaba.Edit.Wada konwertera raczej odpada bo go wymieniałem jakiś czas temu ze względu na słabą jakość, złej geometrii anteny nie brałem pod uwagę., Sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu_97 Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 W dniu 19.09.2021 o 10:58, patryszq napisał: Ale na Evobox LITE na w/w kanałach jest błąd odczytu video lub dźwięku lub nie pokazuje się nic Ja właśnie mam Evobox Lite, ale dziś już działa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 Ja ustawiałem na kanale 4-TVP2 i 101-BBC brit.Ważna jest jakość sygnału.Na mutiromie HD 3000 mam siła 90-98,jakość 70-100%.w zależnośći od transpondera.Jeśli masz prawidłowo ustawioną antenę to musisz popracować nad konwerterem[skręt w prawo i odsunąc lub przysunąć do talerza]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.