Jump to content
minajta

Problemy ze sprzętem i z odbiorem sygnału Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Wymieniałem kiedyś dekoder, tzw. wymiana serwisowa w punkcie. Dostałem nowy, ale bez pilota, ponieważ stary pilot był jeszcze dobry. Nie robiłem awantury. Także punkty żyją własnym życiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, shevchenko1987 napisał:

Gość, który pracuje w APS odmówił wymiany, bo jak stwierdził oni takiego czegoś nie robią. Będę się musiał sam pofatygować i "wyrównać" tego cwaniaka. 

Jeśli odegra tę samą śpiewkę to zadzwoń w jego obecności do CP i złóż oficjalną skargę na punkt a nawet konkretnie na niego- zapewne zostanie sowicie "uhonorowany" ;)

Ale myślę że nie zdążysz nawet numeru wybrać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam takie pytanie, odnośnie dekodera. Mam Sagemcoma, już od 10 lat i ostatnio zaczyna trochę świrować. Wiem, że już ich nie ma na wymianę. To co będzie, jak przyjdę z zepsutym, na co zostanie wymieniony?

Edited by Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na taki sam, ewentualnie na PVR 7000. Oczywiście przy jednym, czy drugim nie licz na nowe, bo tych już dawno nie produkują.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dzisiaj nie mam min. dwóch kanałów - Kino Polska (czarny ekran) i TVP Seriale (błąd odczytu). Evobox HD. Ma ktoś podobnie? Nie chcę dzwonić, bo mi znowu każą jechać w ciemno 20 km na diagnozę sprzętu. Może to problem ogólny. 

ffdb2792ad6c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz w temacie o Evobox HD opisany ten problem. Nie masz co jechać do serwisu bo i tak nic Ci nie pomogą. Trzeba czekać na aktualizacje.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki. Z tym udaniem się do APS to była ironią :) Wskazałem tylko to, co na 99% bym usłyszał :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że to dobry temat. Od rana tylko i wyłącznie na kanale Nickelodeon co 10 minut wyświetla się "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie", ale za 10 sekund znika. Ten problem występuje tylko na tym kanale. U pozostałych nie ma takiego problemu...Nie mam pojęcia o co chodzi? Oglądam "Spongeboba", obraz stoi w miejscu i wyświetla się ten komunikat, po czym za chwilę wszystko wraca na miejsce i mogę oglądać dalej... Dziękuję za pomoc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Czy sytuacja nadal występuje? Jeśli tak, spróbuj ponowić uprawnienia na dekoder. W tym celu zaloguj się do swojego konta w ICOK. Po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, mam następujący problem: po podłączeniu dwóch dekoderów na obu zacinają się programy, na niektórych całkiem brak sygnału. Na niektórych kanałach sygnał skacze - raz ok. 70 procent jakości, za chwilę oba 0 i tak w kolko. Po odłączeniu jednego dekodera, czy to głównego, czy multiroom, każdy z nich osobno działa poprawnie. Dekodery oba wymienione, więc to nie ich wina. Czy może być to uszkodzenie konwertera, że przestał obsługiwać więcej iż 1 dekoder? Wcześniej wszystko śmigało na obu, pewnego dnia przestało.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, be_cool8812 napisał:

Hej, mam następujący problem: po podłączeniu dwóch dekoderów na obu zacinają się programy, na niektórych całkiem brak sygnału. Na niektórych kanałach sygnał skacze - raz ok. 70 procent jakości, za chwilę oba 0 i tak w kolko. Po odłączeniu jednego dekodera, czy to głównego, czy multiroom, każdy z nich osobno działa poprawnie. Dekodery oba wymienione, więc to nie ich wina. Czy może być to uszkodzenie konwertera, że przestał obsługiwać więcej iż 1 dekoder? Wcześniej wszystko śmigało na obu, pewnego dnia przestało.

Aby zweryfikować, czy niedogodności leżą po stronie konwertera, sugeruję, abyś udał się wraz z całym sprzętem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Pracownicy podłączą urządzenia pod inną instalację antenową i postawią odpowiednią diagnozę. Jeśli faktycznie utrudnienia są spowodowane przez konwerter, to oczywiście na miejscu będziesz mógł kupić nowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.01.2020 o 21:04, jaszek napisał:

Od dzisiaj nie mam min. dwóch kanałów - Kino Polska (czarny ekran) i TVP Seriale (błąd odczytu). Evobox HD. Ma ktoś podobnie? Nie chcę dzwonić, bo mi znowu każą jechać w ciemno 20 km na diagnozę sprzętu. Może to problem ogólny. 

ffdb2792ad6c.jpg

 

Wchodzę na forum, a tutaj problem już znany. :)

U znajomego pojawia się ten sam problem. Dodam, że posiada również EVOBOX HD (z dyskiem).

Ostatnio pojawiła się taka informacja na TV Polsat.

Co z tym zrobić?

Wymiana dekoderka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymiana dekodera nic nie da. To problem u nich. Podobno jest w trakcie rozwiązywania. Polecam poczekać a w międzyczasie złożyć reklamację i domagać się rekompensaty w formie korekty faktury. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

czy próbowałaś przywracać ustawienia fabryczne dekodera?

Tak.

Wyłączałem również od zasilania i też zero efektów.

To mi bardziej na soft wygląda.

2 godziny temu, jaszek napisał:

Polecam poczekać a w międzyczasie złożyć reklamację i domagać się rekompensaty w formie korekty faktury.

Ciekawy pomysł :)

Zadzwonić i niech jakiś grosz oddadzą :)

Edited by an10ka
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwonić nie ma sensu. Złóż reklamację przez ICOK. Tylko napisz wyraźnie słowo reklamacja. Bo oni tam mają tendencje do wrzucania wszystkiego do jednego worka nazwanego "Zgłoszenia", co potem skutkuje zabierającą czas wzajemną korespondencją, w której na końcu wyślą do APS z dekoderem. 

 

Na nick Jr. nadal co chwila wyskakuje komunikat o braku uprawnień. Pojawia się i znika. To nie dzieje się tylko na tym kanale. Wczoraj zaobserwowałem go również na którymś z dwóch kanałów Comedy Central. Nie da się oglądać. 

 

Ja bym polecał na Boga dać konsultantom jakieś narzędzie do sprawdzania, czy zgłaszany problem nie jest już znany i rozwiązywany. To znacznie ułatwiłoby życie wszystkim i pomogłoby uniknąć kuriozalnych odpowiedzi na zgłoszenia. 

 

 

Zdjęcie dosłownie sprzed chwili

 

e32b9e9a94c2.jpg

 

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem ciekawe rozwiązanie na "Błąd odczytu" "Nieobsługiwany format wideo".

Wymieniłem konwerter Unicable na konwerter TWIN.

Od 4dni żadne dziwne komunikaty nie wyskakują na EVOBOX HD.

Czyżby problemem była komunikacja między konwerterem a dekoderem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

na jakim kanale sprawdzić siłę i jakość sygnału?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej na TVN, BBC Brit bo nadają z najsłabszych transponderów na Hot Birdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od wczoraj od 6:00 aktualnie nadawane audycje się nie aktualizują, dziś nie ma EPG. 

Dekoder Evobox PVR.

Jeśli zły temat to proszę przenieść gdzie trzeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co ci się nie aktualizuje? właśnie sprawdziłem i EPG mam do środy 26.02 do godziny 6.00

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.02.2020 o 05:31, Ozzy666 napisał:

Najlepiej na TVN, BBC Brit bo nadają z najsłabszych transponderów na Hot Birdzie.

 BBC Brit siła 100% jakość 77%

TVN siła 94% jakość 73%

TVP1 siła 92% jakość 69%

HBO siła 100% jakość 86%

chyba dobrze ustawiłem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,
@BW134 Jeśli sytuacja nadal występuje, to sugeruję, abyś w pierwszej kolejności odłączył dekoder od prądu na ok. 30 sekund i pozostaw go na kanale Polsat Romanse, możesz również włączyć tryb standby.  @Mako Wyniki jakie osiągasz, pozwolą na swobodne korzystanie z usługi. Rekomendujemy minimum 65 % siły i jakości obrazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mako - Na jakim zestawie (dekoder, rozmiar anteny, konwerter) takie wartości ustawiłeś? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...