czerstwy Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Dekodery zawsze są aktywne i to często na najwyższy pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) Ja zamawiałem we wtorek przez internet potem konsultanta potwierdziła moje dane, ale nic mi nie mówiła o kopiowaniu swoich dokumentów, treści umów mi też nie czytała, szczegóły dotyczyły tylko dekodera Evoboxa oraz zamówiłem antenę z tym nowym konwerterem. Edit: ktoś potwierdzi, że kurierowi trzeba przekazać kopie dowodu i prawa jazdy ? Edytowane 31 Marca 2016 przez LWIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otasz Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Ile sobie liczą za antenę z tym konwerterem? Mam antenę z konwerterem po CP, na której przez ostatnie dwie umowy korzystałem z nc+. Czy jeśli podłącze do tego tego Evobox'a, to stracę tylko możliwość nagrywania kilku programów jednocześnie (co jest dla mnie zbędne), czy jakieś inne funkcje też nie będą działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Z tego co zapamiętałem 129 zł + 49 zł za dekoder EvoBox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) Ja zamawiałem we wtorek przez internet potem konsultanta potwierdziła moje dane, ale nic mi nie mówiła o kopiowaniu swoich dokumentów, treści umów mi też nie czytała, szczegóły dotyczyły tylko dekodera Evoboxa oraz zamówiłem antenę z tym nowym konwerterem. Edit: ktoś potwierdzi, że kurierowi trzeba przekazać kopie dowodu i prawa jazdy ? Tak. Musisz mieć kopie D.O. i np. prawa jazdy. Ksero obu stron, obok siebie na 2 kartkach. Daj kurierowi zgodne, bo nie wyda Edytowane 31 Marca 2016 przez cidik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Ponowię swoje pytanie, czy pewne dane mogą być zakryte na tych kopiach, np. numer karty płatniczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) Witam, Tą ofertę można wrzucić pod "SmartDom"? Bo raczej w innej nie ma opcji "trzy dekodery za 5zł"? Można, ja miesiąc temu z niej korzystałem, tylko, że w opcji dwa dekodery za 5 zł A nie pamiętasz czy wybór dekodera do multiroom jest pewny? Tzn. czy przyślą taki jaki chcesz, czy w razie braku tego dekodera przyślą i tak jaki chcą ??? Jest dokładnie tak jak wspomniałeś. Wybierasz dekoder i jeżeli jest dostępny to go otrzymasz, jeżeli nie to przydzielą Ci jakiś losowy model. Jeżeli masz zamiar zamawiać to polecam HD5500s do MR Edytowane 31 Marca 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Ponowię swoje pytanie, czy pewne dane mogą być zakryte na tych kopiach, np. numer karty płatniczej? Dla własnego bezpieczeństwa powinieneś zasłonić numer karty! Numer karty CP do szczęścia nie jest potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Jeżeli masz zamiar zamawiać to polecam HD5500s do MR Tak z ciekawości spytam, czemu akurat ten? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Czy po złożeniu zamówienia w promocji Happy Hours na pakiet premium przez ich stronę przychodzi jakiś mail na skrzynkę mailową potwierdzający, że Cyfrowy Polsat otrzymał moje zamówienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5dario Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Czy przychodzi jakiś mail,sms ,że przesyłka z dekoderem została wysłana?Miałem rozmowę z konsultantem 30.03 , kiedy można się spodziewać kuriera?Jest jakiś standard? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati007kom Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Czy przychodzi jakiś mail,sms ,że przesyłka z dekoderem została wysłana?Miałem rozmowę z konsultantem 30.03 , kiedy można się spodziewać kuriera?Jest jakiś standard? Mi po 10 minutach od rozmowy przyszedł sms że w dniu jutrzejszym nastapi proba dostarczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Jak długo od złożenia zamówienia przez stronę Cyfrowego Polsatu czekaliście na telefon od konsultanta? Chodzi mi o tą promocję Happy Hours. Ja zamawiałem dziś o godzinie 8:00 i narazie nikt nie dzwonił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid5283007 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Mi konsultantka powiedziała, że albo dziś powinien być kurier albo w poniedziałek, a rozmawialiśmy również 30.03 @wally79 do mnie dzwonili po 15, a też zamawiałem z samego rana Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez dawid5283007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pesymik Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Jak długo od złożenia zamówienia przez stronę Cyfrowego Polsatu czekaliście na telefon od konsultanta? Chodzi mi o tą promocję Happy Hours. Ja zamawiałem dziś o godzinie 8:00 i narazie nikt nie dzwonił. Do mnie dzwonili następnego dnia. Email przychodzi po rozmowie telefonicznej. Pewnie im się ruch zwiększył to i czas oczekiwania będzie dłuższy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5dario Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Właśnie konsultantka wspominała ,że ma przyjść mail ale nic nie otrzymałem. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pesymik Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 u mnie to było kilka minut. Pewnie zapomniała wysłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zamówię Evoboxa z 2 x multiroom. Chcę tylko dekodery 5500s i takie zamówię w rozmowie z konsultantem. Inne nie wchodzą w rachubę. Gdy kurier przywiezie sprzęt i okaże się, że dekodery są inne niż 5500s odmówię odebrania przesyłki. Moje postępowanie będzie OK czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Zamówiłem we wtorek ten pakiet Premium w promocji HH, tego samego dnia konsultantka potwierdziła, że kurier będzie u mnie w czwartek, puki co jest już piątek i nic. Jakiś termin mają na przysłanie, czy tak jak im się widzi ? Napisałem do nich o co chodzi, odpowiedź miałem taką: Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że zgłoszenie jest weryfikowane pod numeremSP/2016/........................ . Informacje o zakończeniu sprawy przekażemy wodrębnej korespondencji. Ta odpowiedź jakaś taka obła, ale nic poczekamy. Pierwszy minus za nieterminowość tego o czym mówiła konsultanta Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez LWIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marik Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu w podsumowaniu zamówienia na samym dole p[sze że czas dostawy wynosi do siedmiu dni roboczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Dzięki, ja żadnych sms-ów nie dostałem. 7 dni roboczych, czyli zamawiając we wtorek teoretycznie powinienem otrzymać maksymalnie do przyszłego czwartku. Kiepsko to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 A ja mam troszkę inne pytanie. Z końcem kwietnia dopiero kończy się moja umowa na NC+. Jestem już praktycznie zdecydowany na pakiet Premium od CP ale pytanie brzmi czy jeśli teraz chcę skorzystać z HappyHour i wypełnię formularz przez stronę ale będę chciał ustalić datę startu usługi np na 25-IV-2016 to czy jest taka możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 @jordan87 nie będzie takiej możliwości. Umowa wchodzi w życie z chwilą jej podpisania. Ja od rana czekam na telefon w sprawie potwierdzenia zamówienia pakietu premium z promocji Happy Hours i na chwilę obecną cisza. Muszą mieć chyba dużo zamówień. Czy jest ktoś kto dziś składał zamówienie i zadzwonili do niego w celu potwierdzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 @jordan87 nie będzie takiej możliwości. Umowa wchodzi w życie z chwilą jej podpisania. Ale przecież zawarciem umowy nie jest wypełnienie formularza tylko podpisanie umowy u kuriera lub APS (o ile jest taka możliwość) Może mogą wysłać kuriera z umową później. W każdym bądź razie wypełnię formularz w niedzielę i przy kontakcie telefonicznym spróbuję to przesunąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Nie możliwości przesunięcia wejścia w życie umowy. Podpisujesz umowę i obowiązuje. Jedyne co można wykombinować, to nie wyrażenie zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi natychmiast. Chodzi o prawo do zapoznania się z umową i odstąpienia bez konsekwencji w ciągu 14-tu dni. Usługa zaczyna działać 15-go dnia po podpisaniu umowy. HH jest do 4 kwietnia + 14 dni da Ci start usługi (odkodowanie kanałów)19 kwietnia. Oferty HH nie są dostępne w APS-ach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.