Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla nowych abonentów Polsat Box


Łukasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zamawiałem we wtorek przez internet potem konsultanta potwierdziła moje dane, ale nic mi nie mówiła o kopiowaniu swoich dokumentów, treści umów mi też nie czytała, szczegóły dotyczyły tylko dekodera Evoboxa oraz zamówiłem antenę z tym nowym konwerterem.

 

Edit: ktoś potwierdzi, że kurierowi trzeba przekazać kopie dowodu i prawa jazdy ?

Edytowane przez LWIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile sobie liczą za antenę z tym konwerterem? Mam antenę z konwerterem po CP, na której przez ostatnie dwie umowy korzystałem z nc+. Czy jeśli podłącze do tego tego Evobox'a, to stracę tylko możliwość nagrywania kilku programów jednocześnie (co jest dla mnie zbędne), czy jakieś inne funkcje też nie będą działać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamawiałem we wtorek przez internet potem konsultanta potwierdziła moje dane, ale nic mi nie mówiła o kopiowaniu swoich dokumentów, treści umów mi też nie czytała, szczegóły dotyczyły tylko dekodera Evoboxa oraz zamówiłem antenę z tym nowym konwerterem.

 

Edit: ktoś potwierdzi, że kurierowi trzeba przekazać kopie dowodu i prawa jazdy ?

 

Tak. Musisz mieć kopie D.O. i np. prawa jazdy. Ksero obu stron, obok siebie na 2 kartkach. Daj kurierowi zgodne, bo nie wyda :P

Edytowane przez cidik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Witam,

Tą ofertę można wrzucić pod "SmartDom"?

Bo raczej w innej nie ma opcji "trzy dekodery za 5zł"?

 

Można, ja miesiąc temu z niej korzystałem, tylko, że w opcji dwa dekodery za 5 zł :)

 

 

A nie pamiętasz czy wybór dekodera do multiroom jest pewny? Tzn. czy przyślą taki jaki chcesz, czy w razie braku tego dekodera przyślą i tak jaki chcą ???

 

Jest dokładnie tak jak wspomniałeś. Wybierasz dekoder i jeżeli jest dostępny to go otrzymasz, jeżeli nie to przydzielą Ci jakiś losowy model. Jeżeli masz zamiar zamawiać to polecam HD5500s do MR :)

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo od złożenia zamówienia przez stronę Cyfrowego Polsatu czekaliście na telefon od konsultanta? Chodzi mi o tą promocję Happy Hours. Ja zamawiałem dziś o godzinie 8:00 i narazie nikt nie dzwonił.

Do mnie dzwonili następnego dnia. Email przychodzi po rozmowie telefonicznej.

Pewnie im się ruch zwiększył to i czas oczekiwania będzie dłuższy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówię Evoboxa z 2 x multiroom. Chcę tylko dekodery 5500s i takie zamówię w rozmowie z konsultantem. Inne nie wchodzą w rachubę. Gdy kurier przywiezie sprzęt i okaże się, że dekodery są inne niż 5500s odmówię odebrania przesyłki.

Moje postępowanie będzie OK czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem we wtorek ten pakiet Premium w promocji HH, tego samego dnia konsultantka potwierdziła, że kurier będzie u mnie w czwartek, puki co jest już piątek i nic. Jakiś termin mają na przysłanie, czy tak jak im się widzi ?

 

Napisałem do nich o co chodzi, odpowiedź miałem taką:

 

Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że zgłoszenie jest weryfikowane pod numerem
SP/2016/........................ . Informacje o zakończeniu sprawy przekażemy w
odrębnej korespondencji.

 

Ta odpowiedź jakaś taka obła, ale nic poczekamy. Pierwszy minus za nieterminowość tego o czym mówiła konsultanta :(

Edytowane przez LWIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam troszkę inne pytanie.

 

Z końcem kwietnia dopiero kończy się moja umowa na NC+. Jestem już praktycznie zdecydowany na pakiet Premium od CP ale pytanie brzmi czy jeśli teraz chcę skorzystać z HappyHour i wypełnię formularz przez stronę ale będę chciał ustalić datę startu usługi np na 25-IV-2016 to czy jest taka możliwość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jordan87 nie będzie takiej możliwości. Umowa wchodzi w życie z chwilą jej podpisania.

 

Ja od rana czekam na telefon w sprawie potwierdzenia zamówienia pakietu premium z promocji Happy Hours i na chwilę obecną cisza. Muszą mieć chyba dużo zamówień. Czy jest ktoś kto dziś składał zamówienie i zadzwonili do niego w celu potwierdzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jordan87 nie będzie takiej możliwości. Umowa wchodzi w życie z chwilą jej podpisania.

Ale przecież zawarciem umowy nie jest wypełnienie formularza tylko podpisanie umowy u kuriera lub APS (o ile jest taka możliwość)

Może mogą wysłać kuriera z umową później.

 

W każdym bądź razie wypełnię formularz w niedzielę i przy kontakcie telefonicznym spróbuję to przesunąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie możliwości przesunięcia wejścia w życie umowy. Podpisujesz umowę i obowiązuje. Jedyne co można wykombinować, to nie wyrażenie zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi natychmiast. Chodzi o prawo do zapoznania się z umową i odstąpienia bez konsekwencji w ciągu 14-tu dni. Usługa zaczyna działać 15-go dnia po podpisaniu umowy.  HH jest do 4 kwietnia + 14 dni da Ci start usługi (odkodowanie kanałów)19 kwietnia.

Oferty HH nie są dostępne w APS-ach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...