Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla nowych abonentów Polsat Box


Łukasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja musiałem drugi raz składać zamówienie, bo pierwsze wcięło z ich systemu. Mam nadzieję, że drugiego też mi nie wetnie, ale sam mam negatywne odczucia odnośnie obsługi, w ogóle nie są zorientowani w temacie :(

Najważniejsze, że dostałeś sms-a to znaczy, że jesteś chociaż w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie. Zamawiałem 29.03, telefon od konsultanta 30.03, zaraz po rozmowie przyszedł SMS z nr zamówienia. Natomiast wczoraj dostałem maila ze szczegółami umowy, a 2 godziny później dostałem SMS o problemach technicznych. Napisałem do nich maila i odpisali mi, że przesyłka jest w realizacji. Mam nadzieję, że do piątku się wyrobią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą też dostałem sms-a, że przekazano do realizacji firmie kurierskiej FedEx i podanie nr listu przewozowego. Moja wątpliwa przygoda z jakością usług CP od pierwszego zamówienia, czyli 29.03.2016r. trwa nadal :(

Edytowane przez LWIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego poprzednie posty poleciały do kosza skoro było związane z ofertą dla nowych w CP.@kyczniker tak się składa że potrafię czytać i pisałeś blisko 3 tygodnie temu że niebawem oferty zmienią się na stronie CP i będzie 2 miesiące gratis.A to że w punkcie są 2 miesiące gratis to wiem doskonale bo śledzę to co @swojadroga pisze.Pytam kiedy te zmiany z ofertami na stronie które już jakiś czas temu zapowiadałeś że ulegną zmianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 dni?

Uwierz zawsze jest mowa o 7 dniach roboczych.

to akurat swoją drogą

;)

 

Ja zamówiłem 01.04 (piątek), w ten sam dzień zadzwonił do mnie konsultant, aby potwierdzić zamówienie (happyhours, evobox, multiroom). W 04.04 (poniedziałek) nastąpiła wysyłka i odebrałem we wtorek dekodery + podpisanie umowy. Już u mnie działa od dwóch (sam wymieniłem konwerter na unicable).

 

Oczywiście przy zamówieniu mówią do 7 dni roboczych, bo pewnie czasami mogą się zdarzyć małe poślizgi z różnych przyczyn (nieobecność odbiorcy przesyłki na którego jest umowa; poślizg w wysyłce czy spóźniona informacja od BIKu, która też opóźnia przesyłkę)

Edytowane przez jeplum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam się bać pisać na tym forum. Posty lecą do kosza a pisze się na temat. Dzisiaj po 12 dostałem wiadomość, że zamówienie o nr Z2016 ... zostało przekazane do realizacji firmie kurierskiej FedEx oraz numer listu przewozowego. Po wpisaniu śledzenia tej firmy i podanego numeru nic nie ma. To już może [beep]oła, ale tak jakoś w moim przypadku leci to jak krew z nosa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jutro śledzenie przesyłek. I jeszcze raz proponuję do życia podchodzić nieco chłodniej.

CP wygenerowało już list przewozowy, ale kurier odbiera przesyłki później. Fizyczne odebranie od CP przesyłki przez kuriera również nie generuje natychmiastowej zmiany w śledzeniu przesyłki. Jest zwłoka. Zazwyczaj zmiana statusu w śledzeniu przesyłki zmienia się po dotarciu przesyłki do sortowni firmy kurierskiej. Tyle OT.

A do kosza lecą posty naruszające regulamin forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może podpowiedzieć jak zachowa się CP w przypadku gdy wezmę "TV na próbę" w punkcie sprzedaży i będę chciał po kilku dniach jednak zrezygnować. Czy w jakiś sposób będą próbować walczyć o klienta lepszą promocją itp. ? Może ktoś spotkał się z taką sytuacją ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam się bać pisać na tym forum. Posty lecą do kosza a pisze się na temat. Dzisiaj po 12 dostałem wiadomość, że zamówienie o nr Z2016 ... zostało przekazane do realizacji firmie kurierskiej FedEx oraz numer listu przewozowego. Po wpisaniu śledzenia tej firmy i podanego numeru nic nie ma. To już może [beep]oła, ale tak jakoś w moim przypadku leci to jak krew z nosa. 

Mam identyczną sytuacje.W systemie śledzenia teraz jeszcze nie może znaleźć przesyłki.Najważniejsze,że zamówienie się nie zgubiło :-| .Jak zamawiałem "n" 6 lat temu to czekałem na dekoder prawie 2 tygodnie --musiałem 2 raz zamawiać.Teraz ta sytuacja wygląda dosyć podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również ta sama sytuacja, gdybym wiedział że to tak będzie wyglądało to bym już wolał iść do salonu i kupić po normalnej cenie ale chociaż wszystko by już grało jak należy, a tak to co trochę jakieś problemy, które irytują tylko.. I znając życie pewnie dziś nie ma co się spodziewać kuriera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...