LWIK Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Ja musiałem drugi raz składać zamówienie, bo pierwsze wcięło z ich systemu. Mam nadzieję, że drugiego też mi nie wetnie, ale sam mam negatywne odczucia odnośnie obsługi, w ogóle nie są zorientowani w temacie Najważniejsze, że dostałeś sms-a to znaczy, że jesteś chociaż w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5dario Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Najważniejsze, że dostałeś sms-a to znaczy, że jesteś chociaż w systemie. Pocieszyłeś mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchydmg Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 U mnie podobnie. Zamawiałem 29.03, telefon od konsultanta 30.03, zaraz po rozmowie przyszedł SMS z nr zamówienia. Natomiast wczoraj dostałem maila ze szczegółami umowy, a 2 godziny później dostałem SMS o problemach technicznych. Napisałem do nich maila i odpisali mi, że przesyłka jest w realizacji. Mam nadzieję, że do piątku się wyrobią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeplum Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja zamówiłem 01.04 i w ten sam dzień telefon od CP. Wysłali 04.04 i od wczoraj mam konwerter Unicable (Evobox + HD5000) na dachu i korzystam z Premium (oferta z Happy Hours). Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez jeplum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5dario Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) W końcu coś ruszyło. Dostałem info,że zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej. Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Przed chwilą też dostałem sms-a, że przekazano do realizacji firmie kurierskiej FedEx i podanie nr listu przewozowego. Moja wątpliwa przygoda z jakością usług CP od pierwszego zamówienia, czyli 29.03.2016r. trwa nadal Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez LWIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Ponad miesiąc? Powaga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Sory od 29.03.2016r. poprawiam wyżej Edit: dobrze, że zobaczyłeś Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez LWIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 29.03 złożyłeś zamowienie na stonie tak?A kiedy zadzwonił konsultant? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 No ale to i tak ponad tydzień. Widać tyle ludzi przenosi się z konkurencji, że nie udźwignęli wszystkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Konsultantka zadzwoniła 29.03.2016r. i wszystko uzgodniła ze mną z informacją, że w przeciągu 2 dni powinien być u mnie kurier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 2 dni?Uwierz zawsze jest mowa o 7 dniach roboczych. No ale to i tak ponad tydzień. Widać tyle ludzi przenosi się z konkurencji, że nie udźwignęli wszystkiego to akurat swoją drogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Nie wiem czego poprzednie posty poleciały do kosza skoro było związane z ofertą dla nowych w CP.@kyczniker tak się składa że potrafię czytać i pisałeś blisko 3 tygodnie temu że niebawem oferty zmienią się na stronie CP i będzie 2 miesiące gratis.A to że w punkcie są 2 miesiące gratis to wiem doskonale bo śledzę to co @swojadroga pisze.Pytam kiedy te zmiany z ofertami na stronie które już jakiś czas temu zapowiadałeś że ulegną zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeplum Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) 2 dni? Uwierz zawsze jest mowa o 7 dniach roboczych. to akurat swoją drogą Ja zamówiłem 01.04 (piątek), w ten sam dzień zadzwonił do mnie konsultant, aby potwierdzić zamówienie (happyhours, evobox, multiroom). W 04.04 (poniedziałek) nastąpiła wysyłka i odebrałem we wtorek dekodery + podpisanie umowy. Już u mnie działa od dwóch (sam wymieniłem konwerter na unicable). Oczywiście przy zamówieniu mówią do 7 dni roboczych, bo pewnie czasami mogą się zdarzyć małe poślizgi z różnych przyczyn (nieobecność odbiorcy przesyłki na którego jest umowa; poślizg w wysyłce czy spóźniona informacja od BIKu, która też opóźnia przesyłkę) Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez jeplum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zaczynam się bać pisać na tym forum. Posty lecą do kosza a pisze się na temat. Dzisiaj po 12 dostałem wiadomość, że zamówienie o nr Z2016 ... zostało przekazane do realizacji firmie kurierskiej FedEx oraz numer listu przewozowego. Po wpisaniu śledzenia tej firmy i podanego numeru nic nie ma. To już może [beep]oła, ale tak jakoś w moim przypadku leci to jak krew z nosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Sprawdź jutro śledzenie przesyłek. I jeszcze raz proponuję do życia podchodzić nieco chłodniej. CP wygenerowało już list przewozowy, ale kurier odbiera przesyłki później. Fizyczne odebranie od CP przesyłki przez kuriera również nie generuje natychmiastowej zmiany w śledzeniu przesyłki. Jest zwłoka. Zazwyczaj zmiana statusu w śledzeniu przesyłki zmienia się po dotarciu przesyłki do sortowni firmy kurierskiej. Tyle OT. A do kosza lecą posty naruszające regulamin forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Czy ktoś może podpowiedzieć jak zachowa się CP w przypadku gdy wezmę "TV na próbę" w punkcie sprzedaży i będę chciał po kilku dniach jednak zrezygnować. Czy w jakiś sposób będą próbować walczyć o klienta lepszą promocją itp. ? Może ktoś spotkał się z taką sytuacją ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5dario Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Zaczynam się bać pisać na tym forum. Posty lecą do kosza a pisze się na temat. Dzisiaj po 12 dostałem wiadomość, że zamówienie o nr Z2016 ... zostało przekazane do realizacji firmie kurierskiej FedEx oraz numer listu przewozowego. Po wpisaniu śledzenia tej firmy i podanego numeru nic nie ma. To już może [beep]oła, ale tak jakoś w moim przypadku leci to jak krew z nosa. Mam identyczną sytuacje.W systemie śledzenia teraz jeszcze nie może znaleźć przesyłki.Najważniejsze,że zamówienie się nie zgubiło .Jak zamawiałem "n" 6 lat temu to czekałem na dekoder prawie 2 tygodnie --musiałem 2 raz zamawiać.Teraz ta sytuacja wygląda dosyć podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid5283007 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 U mnie również ta sama sytuacja, gdybym wiedział że to tak będzie wyglądało to bym już wolał iść do salonu i kupić po normalnej cenie ale chociaż wszystko by już grało jak należy, a tak to co trochę jakieś problemy, które irytują tylko.. I znając życie pewnie dziś nie ma co się spodziewać kuriera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schranzmania Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Próbujcie szukać tu: https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5dario Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Próbujcie szukać tu: https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do wow Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schranzmania Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Nie ma za co też czekam na dekoder... a to co się otwiera czyli główna strona Fedex to sprawdza się przesyłki międzynarodowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid5283007 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Dzięki @schranzmania teraz się już uspokoiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schranzmania Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Do mnie właśnie dotarł kurier z Cyfrowy Polsatem zamówione było 1.04.2016r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Po jakim czasie od otrzymania sms o wysyłce dotarł do was kurier?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.