Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla nowych abonentów Polsat Box


Łukasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie możliwości przesunięcia wejścia w życie umowy. Podpisujesz umowę i obowiązuje. Jedyne co można wykombinować, to nie wyrażenie zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi natychmiast. Chodzi o prawo do zapoznania się z umową i odstąpienia bez konsekwencji w ciągu 14-tu dni. Usługa zaczyna działać 15-go dnia po podpisaniu umowy.  HH jest do 4 kwietnia + 14 dni da Ci start usługi (odkodowanie kanałów)19 kwietnia.

Oferty HH nie są dostępne w APS-ach.

No to dla mnie jest to bardzo dobre rozwiązanie. A ten półroczny okres darmowy zacznie się z chwilą podpisania umowy u kuriera, czy z chwilą rozpoczęcia świadczenia usługi po 14 dniach?? Jeżeli nie zgodzę się na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia usługi to na dekoderze będzie ciemność, czy ma on jakiś okres działania demo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam się niepokoić jeśli chodzi o tą całą promocję Happy Hours. Wczoraj wysłałem tuż po 8:00 rano zamówienie poprzez stronę Cyfrowego Polsatu i do chwili obecnej nikt do mnie nie dzwonił. Nie wiem czy czekać czy zadzwonić do BOK i zapytać czy w ogóle takie zgłoszenie do nich dotarło. Teraz jestem w kropce bo nie wiem jakie kroki powziąć. Czy jest na forum osoba, która również wczoraj wysyłała zamówienie a do chwili obecnej nikt z Cyfrowego Polsatu z nią się nie kontaktował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie stoi na przeszkodzie żebyś zadzwonił do nich na tel. 699 00 2222 lub 222 127 222 i spytał się. Ja zostałem zarejestrowany, dzwoniłem do nich, aby spytać się czy wiadomo chociaż , że dekoder z anteną do mnie został wysłany, ale konsul nie był w stanie odpowiedzieć na tak banalne pytanie, czyli sprawdzić tego :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj składałem zamówienie o 14.45 i nikt jeszcze do mnie nie dzwonił. Może dlatego, że najpierw muszą sprawdzić klienta czy nie jest dłużnikiem a nie wiem czy w piątek po południu i sobotę takie sprawdzenie jest możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą dzwoniłem na infolinię okazało się, że są tam moje dane (kiedyś byłem ich abonentem), ale Pani nie widzi mojego zgłoszenia - zamówienia na pakiet premium w promocji HH (pomimo, że we wtorek złożyłem zamówienie i tego samego dnia miałem kontakt z konsultantem), zapisała moje uwagi podała nr zgłoszenia do działu reklamacyjnego, może się okaże, że promocja mi minie zanim zaczną coś w tej kwestii robić. Normalnie żenada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam się niepokoić jeśli chodzi o tą całą promocję Happy Hours. Wczoraj wysłałem tuż po 8:00 rano zamówienie poprzez stronę Cyfrowego Polsatu i do chwili obecnej nikt do mnie nie dzwonił. Nie wiem czy czekać czy zadzwonić do BOK i zapytać czy w ogóle takie zgłoszenie do nich dotarło. Teraz jestem w kropce bo nie wiem jakie kroki powziąć. Czy jest na forum osoba, która również wczoraj wysyłała zamówienie a do chwili obecnej nikt z Cyfrowego Polsatu z nią się nie kontaktował?

Witam.Ja wczoraj zamówiłem ok 10 a ok19 dzwoniła pani z CP.Poczekaj do ciebie też zadzwonią mają sporo klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum umarło na jakiś czas

 

Zamówienie złożone 1.04.2016r na Happy Hour wczoraj ok 20 telefon od konsultanta z potwierdzeniem, czy dekoder wysłany tego nie wiem narazie cisza...


Na czym polega promocja "Wymiana konwertera w zestawie do odbioru Telewizji satelitarnej w APS" czy mozna wziąść konwerter "unicable" do Evoboxa za 69zł ?

Edytowane przez schranzmania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero drugi raz zamówiona oferta pakietu premium w HH w dniu wczorajszym dała pozytywny rezultat. Wcześniej cały czas konsultanci wmawiali mi, że trzeba czekać, chociaż powinni wiedzieć, że nie ma mojego poprzedniego zgłoszenia (potwierdziła to jedna z bardziej kumatych konsultantek). Po zamówieniu potwierdzenie danych, wysłanie sms-a z nr zgłoszenia oraz wiadomości na maila w tym propozycja umowy. Mam nadzieję, że dekoder przyjdzie do piątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie wam dali dekodery do multiroom?? Mi oferowali tylko HD 3000 i HD 5000. Mówią, że nie ma innych w systemie oprócz tych dwóch. Podobno w różnych dniach jest różna dostępność dekoderów CP do multiroom. Kiedyś była możliwość wybrania innych np. 5500s a od jakiegoś czasu nie ma. 

 

Wziąłem Evoboxa, antenę z konwerterem i 2 x HD5000.

Czas zacząć oglądanie nagrań w turboboxie. Miesiąc czasu pozostał. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można, ja miesiąc temu z niej korzystałem, tylko, że w opcji dwa dekodery za 5 zł :)

 

 

 

Jest dokładnie tak jak wspomniałeś. Wybierasz dekoder i jeżeli jest dostępny to go otrzymasz, jeżeli nie to przydzielą Ci jakiś losowy model. Jeżeli masz zamiar zamawiać to polecam HD5500s do MR :)

Dzięki Krzysiek11:).Konsultant twierdzi że przenigdy takiej obcji MRx2=5zł nie ma i nie było :(

 

 Podobno w różnych dniach jest różna dostępność dekoderów CP do multiroom. Kiedyś była możliwość wybrania innych np. 5500s a od jakiegoś czasu nie ma. 

 

Może tak być.Wczoraj były w systemie

Edytowane przez 6868
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@6868

promocja "Trafny Wybór" - dla Abonentów Konkurencji z rabatem na 2 i 3 MR(pierwszy MR za 5 zł, drugi i trzeci za 0 zł) jest dostępna tylko w APS.

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem wczoraj takiego smsa- " Z przyczyn technicznych zamówiona przesyłka nie może być dostarczona w terminie.Zamówienie zostanie zrealizowane w najbliższym czasie.Przepraszamy za utrudnienia .Cyfrowy Polsat."

Zamówienie złożone tydzień temu.Ręce opadają. Złożyć na nowo zamówienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...