Gość filolog Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Nie możliwości przesunięcia wejścia w życie umowy. Podpisujesz umowę i obowiązuje. Jedyne co można wykombinować, to nie wyrażenie zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi natychmiast. Chodzi o prawo do zapoznania się z umową i odstąpienia bez konsekwencji w ciągu 14-tu dni. Usługa zaczyna działać 15-go dnia po podpisaniu umowy. HH jest do 4 kwietnia + 14 dni da Ci start usługi (odkodowanie kanałów)19 kwietnia. Oferty HH nie są dostępne w APS-ach. No to dla mnie jest to bardzo dobre rozwiązanie. A ten półroczny okres darmowy zacznie się z chwilą podpisania umowy u kuriera, czy z chwilą rozpoczęcia świadczenia usługi po 14 dniach?? Jeżeli nie zgodzę się na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia usługi to na dekoderze będzie ciemność, czy ma on jakiś okres działania demo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Jeśli informacja, że start usługi (odkodowanie kanałów) jest niezrozumiała, to tak, będzie ciemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zaczynam się niepokoić jeśli chodzi o tą całą promocję Happy Hours. Wczoraj wysłałem tuż po 8:00 rano zamówienie poprzez stronę Cyfrowego Polsatu i do chwili obecnej nikt do mnie nie dzwonił. Nie wiem czy czekać czy zadzwonić do BOK i zapytać czy w ogóle takie zgłoszenie do nich dotarło. Teraz jestem w kropce bo nie wiem jakie kroki powziąć. Czy jest na forum osoba, która również wczoraj wysyłała zamówienie a do chwili obecnej nikt z Cyfrowego Polsatu z nią się nie kontaktował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Nic nie stoi na przeszkodzie żebyś zadzwonił do nich na tel. 699 00 2222 lub 222 127 222 i spytał się. Ja zostałem zarejestrowany, dzwoniłem do nich, aby spytać się czy wiadomo chociaż , że dekoder z anteną do mnie został wysłany, ale konsul nie był w stanie odpowiedzieć na tak banalne pytanie, czyli sprawdzić tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Ja wczoraj składałem zamówienie o 14.45 i nikt jeszcze do mnie nie dzwonił. Może dlatego, że najpierw muszą sprawdzić klienta czy nie jest dłużnikiem a nie wiem czy w piątek po południu i sobotę takie sprawdzenie jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Przed chwilą dzwoniłem na infolinię okazało się, że są tam moje dane (kiedyś byłem ich abonentem), ale Pani nie widzi mojego zgłoszenia - zamówienia na pakiet premium w promocji HH (pomimo, że we wtorek złożyłem zamówienie i tego samego dnia miałem kontakt z konsultantem), zapisała moje uwagi podała nr zgłoszenia do działu reklamacyjnego, może się okaże, że promocja mi minie zanim zaczną coś w tej kwestii robić. Normalnie żenada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aresal Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zaczynam się niepokoić jeśli chodzi o tą całą promocję Happy Hours. Wczoraj wysłałem tuż po 8:00 rano zamówienie poprzez stronę Cyfrowego Polsatu i do chwili obecnej nikt do mnie nie dzwonił. Nie wiem czy czekać czy zadzwonić do BOK i zapytać czy w ogóle takie zgłoszenie do nich dotarło. Teraz jestem w kropce bo nie wiem jakie kroki powziąć. Czy jest na forum osoba, która również wczoraj wysyłała zamówienie a do chwili obecnej nikt z Cyfrowego Polsatu z nią się nie kontaktował? Witam.Ja wczoraj zamówiłem ok 10 a ok19 dzwoniła pani z CP.Poczekaj do ciebie też zadzwonią mają sporo klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Jeśli by dzwonili, a nie można było odebrać, to oddzwaniają w innym terminie, czy zamówienie przepada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 To zadzwoń wtedy pod ten numer który się wyświetli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marik Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Ten numer co oddzwonisz to numer centrali,telefonistka na centrali niema możliwośći połączyć cię z tą osobą co do ciebie dzwoniła, ja tak miałem i taką odpowiedź uzyskałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Jeśli by dzwonili, a nie można było odebrać, to oddzwaniają w innym terminie, czy zamówienie przepada? zadzwonią w innym terminie i nie przepada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schranzmania Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Forum umarło na jakiś czas Zamówienie złożone 1.04.2016r na Happy Hour wczoraj ok 20 telefon od konsultanta z potwierdzeniem, czy dekoder wysłany tego nie wiem narazie cisza... Na czym polega promocja "Wymiana konwertera w zestawie do odbioru Telewizji satelitarnej w APS" czy mozna wziąść konwerter "unicable" do Evoboxa za 69zł ? Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez schranzmania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otasz Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Nie, możesz tylko zlecić CP, aby zamontowali Ci nowy konwerter Unicable zamiast starego, ale w ten nowy musisz zaopatrzyć się sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schranzmania Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 czyli 69zł kosztuje sama wymiana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Dopiero drugi raz zamówiona oferta pakietu premium w HH w dniu wczorajszym dała pozytywny rezultat. Wcześniej cały czas konsultanci wmawiali mi, że trzeba czekać, chociaż powinni wiedzieć, że nie ma mojego poprzedniego zgłoszenia (potwierdziła to jedna z bardziej kumatych konsultantek). Po zamówieniu potwierdzenie danych, wysłanie sms-a z nr zgłoszenia oraz wiadomości na maila w tym propozycja umowy. Mam nadzieję, że dekoder przyjdzie do piątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otasz Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) czyli 69zł kosztuje sama wymiana ? Tak. Dojazd montera (do 20 km), wymiana, ustawienie wszystkiego. Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez otasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Jakie wam dali dekodery do multiroom?? Mi oferowali tylko HD 3000 i HD 5000. Mówią, że nie ma innych w systemie oprócz tych dwóch. Podobno w różnych dniach jest różna dostępność dekoderów CP do multiroom. Kiedyś była możliwość wybrania innych np. 5500s a od jakiegoś czasu nie ma. Wziąłem Evoboxa, antenę z konwerterem i 2 x HD5000. Czas zacząć oglądanie nagrań w turboboxie. Miesiąc czasu pozostał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 @filolog Ostatnio w APS oferowane są HD3000, HD5000 i HD6000 do MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
6868 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Można, ja miesiąc temu z niej korzystałem, tylko, że w opcji dwa dekodery za 5 zł Jest dokładnie tak jak wspomniałeś. Wybierasz dekoder i jeżeli jest dostępny to go otrzymasz, jeżeli nie to przydzielą Ci jakiś losowy model. Jeżeli masz zamiar zamawiać to polecam HD5500s do MR Dzięki Krzysiek11:).Konsultant twierdzi że przenigdy takiej obcji MRx2=5zł nie ma i nie było Podobno w różnych dniach jest różna dostępność dekoderów CP do multiroom. Kiedyś była możliwość wybrania innych np. 5500s a od jakiegoś czasu nie ma. Może tak być.Wczoraj były w systemie Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez 6868 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) @6868 promocja "Trafny Wybór" - dla Abonentów Konkurencji z rabatem na 2 i 3 MR(pierwszy MR za 5 zł, drugi i trzeci za 0 zł) jest dostępna tylko w APS. Edytowane 5 Kwietnia 2016 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
6868 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 @6868 promocja "Trafny Wybór" - dla Abonentów Konkurencji z rabatem na 2 i 3 MR(pierwszy MR za 5 zł, drugi i trzeci za 0 zł) jest dostępna tylko w APS. Ok,jutro Cię sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 @6868, dodam jeszcze, że szukaj jej w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu, nie w salonach Plusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5dario Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Dostałem wczoraj takiego smsa- " Z przyczyn technicznych zamówiona przesyłka nie może być dostarczona w terminie.Zamówienie zostanie zrealizowane w najbliższym czasie.Przepraszamy za utrudnienia .Cyfrowy Polsat." Zamówienie złożone tydzień temu.Ręce opadają. Złożyć na nowo zamówienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Na razie wstrzymaj się z zamawianiem na nowo, najlepiej możesz zadzwonić do konsultanta na infolinię i zapytać się o twoje zamówienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5dario Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Dzwoniłem przed chwilą i ..... właściwie nie wiem po co jest ta cała infolinia....konsultant nic więcej nie wie bo to nie ich działka -wysyłka dekoderów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.