Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, PawelTSW napisał(a):

Na 1 kablowej nie ma :)

Ja też korzystam z 1 kabla obecnie, ale nie każdy tak może,  jak mają unicable lub wide bandy, poza tym 1 kabel to jest "okrawanie" sprzętu do niezbędnego minimum.

Płacąc za dzierżawę deka to mało profesjonalnie to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem odpowiedź na reklamację że na podstawie wiadomości wysłanej ze strefy canal+ i rozmowy telefonicznej (o której pisałem wcześniej) wiedzą że problem występował i nadal występuje więc postanawiają za miesiące luty i marzec obniżyć opłatę za dekoder do 0 zł, czyli razem 10 zł upustu 😂, łaskawcy, osobiście wolałbym aby naprawili problem lub dali możliwość powrotu do poprzedniego softu do czasu naprawy teraźniejszego. Jeszcze jedno, jeśli w kwietniu dalej będzie to samo to przyjdzie pisać znów reklamację...

PS.

Piszcie reklamacje, im więcej pism dostaną tym może szybciej naprawią problem.

 

Edytowane przez sławek72
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postanawiają za miesiące luty i marzec obniżyć opłatę za dekoder do 0 zł, czyli razem 10 zł upustu

 

Sławek72

Za luty i marzec? Na pewno? Te miesiące mamy już dawno oplacone:)

 

Ja im napisałem reklamację z żądaniem zawieszenia opłaty za deka, przynajmniej do czasu naprawienia wadliwego softu, to mi odpisali że winna pixelozie jest moja antena.

Ale być może że w końcu przestali zamiatać problem pod dywan bo coraz więcej forumowiczów pisze że dostają różne rekompensaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@samuraj tak, na pewno, właśnie niedawno na moim koncie w strefie pojawiła się kwota nadpłaty 10 zł, a za te miesiące (chyba dlatego) gdyż w tych miesiącach składałem reklamacje (pierwsza koniec lutego i dwie początek i koniec marca). Dlatego też pisałem że chyba w kwietniu (jeśli nie naprawią błędu z pikselozą) poleci następna reklamacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płacąc miesięcznie 112 zł oczekuję że ta telewizja będzie działać. Według Canal+ to są jednak zbyt wysokie wymagania, po powrocie do domu zobaczyłem komunikat o braku sygnału z anteny itp w górnym prawym rogu ekranu. To już nawet nie jest śmieszne by w platformie "Premium" robić co chwila reset wtyczkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Ozzy666 napisał(a):

Płacąc miesięcznie 112 zł oczekuję że ta telewizja będzie działać.

Telewizja bardzo dobrze działa. Sprzęt nie działa. Tzn dekodery. Na module jest ok, bo własny sprzet.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płacąc miesięcznie 112 zł oczekuję że ta telewizja będzie działać. Według Canal+ to są jednak zbyt wysokie wymagania, po powrocie do domu zobaczyłem komunikat o braku sygnału z anteny itp w górnym prawym rogu ekranu. To już nawet nie jest śmieszne by w platformie "Premium" robić co chwila reset wtyczkowy.

To kto co ma i ile za to płaci to w tej platformie kwestia szczęścia\ negocjacji/ znajomosci ostatnio widziałem superpremium+4K za 79,99(nie wiem czy to była oferta pracownicza czy druga niezależna umowa ale to nie istotne bo to i tak nie ten temat) sam się poddałem w negocjacji tylko ze względu na to że wiedziałem że kombinują przy Viaplay
Ale tu nie chodzi o to kto co ma i za ile chodzi o to że większość z nas normalnie płaci nie kombinuje i nie szuka na lewo a to i tak nie działa tak jak powinno.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyzwyczaj się to jest nowe oprogramowanie dekodera według specjalistów canal+, czekam tylko aż dekoder wystrzeli po tych ich aktualizacjach z przeciążenia i nadmiaru danych. Nie mają co robić więc bawią się w oprogramowaniu aby mieli co poprawiać i ulepszać, a klient za to płaci! A jak im zgłosisz problem to będą kazali ustawić sobie dobrze antenę, zresetować dekoder i różne inne pierdoły, w ostateczności wina abonenta bo źle trzyma pilota w ręku :) 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...