samuraj Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 12 minut temu, PawelTSW napisał(a): Na 1 kablowej nie ma Ja też korzystam z 1 kabla obecnie, ale nie każdy tak może, jak mają unicable lub wide bandy, poza tym 1 kabel to jest "okrawanie" sprzętu do niezbędnego minimum. Płacąc za dzierżawę deka to mało profesjonalnie to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 19 minut temu, samuraj napisał(a): jak mają unicable lub wide bandy, poza tym 1 kabel to jest "okrawanie" sprzętu do niezbędnego minimum. też jestem tego zdania operator musi to naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 Godzinę temu, PawelTSW napisał(a): Na 1 kablowej nie ma Dobrze, że przynajmniej na takiej nie ma wspomnianej pikselizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 Można to załatwić przez czat czy trzeba pisać "pismo" w wiadomości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 @_Artek_ Napisz reklamacje w Strefie C+ i wyślij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 Ja wlazłem na swoje konto i tam pisałem wiadomość czytaj reklamację.Wysłane z mojego CPH2449 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 Może im więcej reklamacji tym szybciej to naprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 (edytowane) Dziś dostałem odpowiedź na reklamację że na podstawie wiadomości wysłanej ze strefy canal+ i rozmowy telefonicznej (o której pisałem wcześniej) wiedzą że problem występował i nadal występuje więc postanawiają za miesiące luty i marzec obniżyć opłatę za dekoder do 0 zł, czyli razem 10 zł upustu , łaskawcy, osobiście wolałbym aby naprawili problem lub dali możliwość powrotu do poprzedniego softu do czasu naprawy teraźniejszego. Jeszcze jedno, jeśli w kwietniu dalej będzie to samo to przyjdzie pisać znów reklamację... PS. Piszcie reklamacje, im więcej pism dostaną tym może szybciej naprawią problem. Edytowane 31 Marca 2023 przez sławek72 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samuraj Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 postanawiają za miesiące luty i marzec obniżyć opłatę za dekoder do 0 zł, czyli razem 10 zł upustu Sławek72 Za luty i marzec? Na pewno? Te miesiące mamy już dawno oplacone:) Ja im napisałem reklamację z żądaniem zawieszenia opłaty za deka, przynajmniej do czasu naprawienia wadliwego softu, to mi odpisali że winna pixelozie jest moja antena. Ale być może że w końcu przestali zamiatać problem pod dywan bo coraz więcej forumowiczów pisze że dostają różne rekompensaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 @samuraj tak, na pewno, właśnie niedawno na moim koncie w strefie pojawiła się kwota nadpłaty 10 zł, a za te miesiące (chyba dlatego) gdyż w tych miesiącach składałem reklamacje (pierwsza koniec lutego i dwie początek i koniec marca). Dlatego też pisałem że chyba w kwietniu (jeśli nie naprawią błędu z pikselozą) poleci następna reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 Płacąc miesięcznie 112 zł oczekuję że ta telewizja będzie działać. Według Canal+ to są jednak zbyt wysokie wymagania, po powrocie do domu zobaczyłem komunikat o braku sygnału z anteny itp w górnym prawym rogu ekranu. To już nawet nie jest śmieszne by w platformie "Premium" robić co chwila reset wtyczkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 (edytowane) 10 minut temu, Ozzy666 napisał(a): Płacąc miesięcznie 112 zł oczekuję że ta telewizja będzie działać. Telewizja bardzo dobrze działa. Sprzęt nie działa. Tzn dekodery. Na module jest ok, bo własny sprzet. Edytowane 31 Marca 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Tak tylko nawet jeżeli kupię własny wypasiony dekoder 4K z wyświetlaniem logotypów kanałów i zegarkiem po wyłączeniu dekodera to i tak będę musiał wymieniać karty żeby potwierdzić multiroom bo po wifi nie zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Znalazłem jedną poprawioną rzecz. Viaplay włącza się od razu, z listy i z memu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Płacąc miesięcznie 112 zł oczekuję że ta telewizja będzie działać. Według Canal+ to są jednak zbyt wysokie wymagania, po powrocie do domu zobaczyłem komunikat o braku sygnału z anteny itp w górnym prawym rogu ekranu. To już nawet nie jest śmieszne by w platformie "Premium" robić co chwila reset wtyczkowy.To kto co ma i ile za to płaci to w tej platformie kwestia szczęścia\ negocjacji/ znajomosci ostatnio widziałem superpremium+4K za 79,99(nie wiem czy to była oferta pracownicza czy druga niezależna umowa ale to nie istotne bo to i tak nie ten temat) sam się poddałem w negocjacji tylko ze względu na to że wiedziałem że kombinują przy ViaplayAle tu nie chodzi o to kto co ma i za ile chodzi o to że większość z nas normalnie płaci nie kombinuje i nie szuka na lewo a to i tak nie działa tak jak powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, _Artek_ napisał(a): tak będę musiał wymieniać karty żeby potwierdzić multiroom bo po wifi nie zadziała. Twoje karty nie zadziałają ci w żadnym dekoderze z wolnego rynku Edytowane 1 Kwietnia 2023 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 No to tym bardziej powinni zadbać o to żeby te dekodery jakoś działały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 @_Artek_ na własnym sprzęcie, to tylko moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2023 (edytowane) po aktualizacji nie mam dostępu do VOD. dekoder podpięty do netu. próba z odłączeniem od prądu nic nie dała. Nie mogą dodać zdjęcia menu. do usunięcia. Pomogła ponowne wyszukanie sieci. Edytowane 2 Kwietnia 2023 przez inspektor Barnaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2023 (edytowane) A u mnie dziś przycisk power mruga na biało czerwono (0,3 sekundy biały/ 0.3 sekundy czerwony). Nigdy nie miałem czegoś takiego. Bardzo to denerwujące. Jak się dowiedzieć o co mu chodzi? Edytowane 2 Kwietnia 2023 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Ma problem z rozdzielczością. Zazwyczaj pomaga wyłączenie i włączenie dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Przyzwyczaj się to jest nowe oprogramowanie dekodera według specjalistów canal+, czekam tylko aż dekoder wystrzeli po tych ich aktualizacjach z przeciążenia i nadmiaru danych. Nie mają co robić więc bawią się w oprogramowaniu aby mieli co poprawiać i ulepszać, a klient za to płaci! A jak im zgłosisz problem to będą kazali ustawić sobie dobrze antenę, zresetować dekoder i różne inne pierdoły, w ostateczności wina abonenta bo źle trzyma pilota w ręku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2023 13 hours ago, Jacek3 said: A u mnie dziś przycisk power mruga na biało czerwono (0,3 sekundy biały/ 0.3 sekundy czerwony). Nigdy nie miałem czegoś takiego. Bardzo to denerwujące. Jak się dowiedzieć o co mu chodzi? Wypnij kabel hdmi. Pomaga od razu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Wyjąłem na moment wtyczkę zasilania z dekodera no i przeszło mu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 3 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2023 U mnie wtyczka raz pomagało, raz nie, a jednak dłużej się czeka po wypięciu hdmi od razu mu przechodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.