jacek1969 Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Też to zauważyłem . Na technicolor jest tak samo 32 minuty temu, waldus napisał: Była jakaś aktualizacja tego dekodera ?? Zmienił mi się na czerwono pasek czasu Też to zauważyłem . Na technicolor jest tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Pasek jest na czerwono był na biało i to tyle ze zmian a są rzeczy które wypadałoby zrobić na już np player.pl w sekcji aplikacji dla wszystkich, HBO Max i Viaplay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Viaplay obiecują wkrótce. Cytat Jak informuje CANAL+, jeszcze tej jesieni na dekoderach 4K zadebiutuje również dedykowana aplikacja Viaplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwwpaw Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 To gdzie oglądać od października Premier League bo dedykowane kanały Live są tylko do końca września? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polsat Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 (edytowane) W trakcie odtworzeń nagranych materiałów też jest czerwony pasek cały na czerwono, a nie jak wcześniej na biało, moim zdaniem wcześniej lepiej to wyglądało niż obecnie. Edytowane 27 Września 2022 przez Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 7 minut temu, wwwpaw napisał: To gdzie oglądać od października Premier League bo dedykowane kanały Live są tylko do końca września? W Viaplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel24 Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Godzinę temu, _Artek_ napisał: Pasek jest na czerwono był na biało i to tyle ze zmian a są rzeczy które wypadałoby zrobić na już np player.pl w sekcji aplikacji dla wszystkich, HBO Max i Viaplay Jak pasek jest na czerwono wyślij mi zdjęcie tu i jaką masz sersje oprogramowania ja mam ox73eb ox70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 Też mam 0X73EB 0X70 pobraną 18.03.2022 i nie ma na satelicie żadnej nowej aktualizacji dla mojego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel24 Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 (edytowane) 6 godzin temu, Jacek3 napisał: Też mam 0X73EB 0X70 pobraną 18.03.2022 Ciekawe kiedy będzie. Mam wda nowe 4k dualbox+ w multi rum i tam jest wersja oprogramowania to jest ox743c Edytowane 28 Września 2022 przez Kiler Poprawiono pisownię. Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 Na wersje softu w innym modelu dekodera nie ma co patrzeć. Co do koloru paska. Być może obecnym sofcie jest możliwość aktualizacji wybranych aplikacji przez internet. U mnie w ICTA jest nadal biały ale ja od wczoraj mam dekoder niepodłączony do internetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio Bunio Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 22 godziny temu, _Artek_ napisał: Pasek jest na czerwono był na biało i to tyle ze zmian a są rzeczy które wypadałoby zrobić na już np player.pl w sekcji aplikacji dla wszystkich, HBO Max i Viaplay Wczoraj w technicolor też miałem czerwony a dziś z powrotem biały o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 Ja na Technicolor mam nadal czerwony pasek. Ten czerwony pasek jest tylko jak odtwarzam nagranie bo jak oglądam jakiś kanał to cały czas mam biały pasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 Przy oglądaniu tez robi się czerwony od momentu włączenia kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 Masz racje. Ja nyślałem,że cały czerwony ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Czy ktoś mógłby sprawdzić czy ma epg na kanale Novelas+? Pytam, bo nie wiem czy tylko u mnie go nie ma, czy też to jakiś ogólny problem... Próbowałam ponownie uruchomić dekoder. Nic to nie dało Co ciekawe, problem ten występuje również na innych kanałach, gdy chce się zobaczyć epg na kilka kolejnych dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Odłącz Internet, zrestartuj i sprawdź czy jest EPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 (edytowane) Po restarcie mam nie podłączać internetu? Edit. Po wyłączeniu internetu i restarcie epg faktycznie się pojawiło,ale po ponownym podłączeniu do sieci znów zniknęło Jest szansa, że to się samo naprawi? W sensie: za jakiś czas pojawi się epg? Edytowane 30 Września 2022 przez Villemo666H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Pytanie do operatora, czy coś z tym zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Godzinę temu, Villemo666H napisał: Jest szansa, że to się samo naprawi? W sensie: za jakiś czas pojawi się epg? Samo się raczej nie naprawi. Po podłączeniu neta ciągnie prawdopodobnie EPG z sieci a nie z satelity, bo EPG jest trochę inne po podłączeniu neta. Należałoby zapytać jakiegoś geniusza z C+ dlaczego nie są takie same. Nie byłoby wtedy problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Wiecie może, gdzie to można zgłosić? Jakoś nie bardzo się orientuję, gdzie zgłosić niedziałające epg ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Napisz z SC+ zakładka kontakt > napisz do nas. Wybierz odpowiedni temat. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Odpisali mi. Mają awarię EPG na niektórych kanałach (m.in. na Novelas+). Już nad tym pracują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 Mają problem z EPG na wszystkich kanałach, albo całkowity jego brak, albo błędy. K**** "technicy" z pierwszej łapanki od tygodnia nie potrafią sobie poradzić z głupim EPG, a co dopiero z poważniejszymi problemami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 Problem jest nie tylko z EPG, były problemy wczoraj z funkcją catch up. Spóźniłem się na emisję filmu "Rocky" na Kino TV, chciałem skorzystać z opcji catch up, film w ogóle się nie wczytywał a jak już się udało to jakość obrazu była gorsza niż SD i dodatkowo cięło obraz (z moim netem było wszystko w porządku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 Mnie to mówicie, od piątku - żeby zaprogramować nagranie - muszę najpierw wyłączyć internet (żeby mieć EPG z satelity), a potem znowu włączyć I tak się bawię Może po weekendzie naprawią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.