Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, ircios napisał:

... Śmieszą mnie teksty z listą ulubioną bo jest jedna a inni domownicy to co. Widocznie w szkole ciężko było zapamiętać cyferki....

 

Tak to właśnie działało do tej pory. Można było mieć kilka list ulubionych dla każdego z domowników i właśnie wystarczyło zapamiętać wspomniane cyferki. Teraz utworzysz jedną taka listę, więc nie bardzo jest co zapamiętywać. Więc obiektywnie patrząc jest to krok wstecz w stosunku do dotychczasowego rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i krok wstecz, ale każdy może zapamiętać pod jakimi numerami jest ich kilka kanałów. 

Zawsze w prywatnym sprzęcie miałem jedna listę ułożoną wg mojego widzimisię. Nikt nie miał problemu aby zapamiętać,  że np NG jest na 41, a Minimini na 65. Dziecko 3 letnie wiedziało co ma wcisnąć, aby bajki mieć. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios
 Raczej kolego nie pomagasz pisząc takie teksty, a że można spółki medialne zmusić do określonych zachowań, to przetrenowałem już kilka lat temu na Cyfrowym Polsacie, gdzie udało się przeforsować obsługę napisów do ich dekoderów.

Oni również początkowo udawali, że nie wiedzą o co chodzi, niemniej wspólnie z Rzecznikiem Konsumentów, udało się ich wreszcie przekonać, że nie wszyscy są zainteresowani dubbingiem, czy czytaną listą dialogową przez lektora.

Dość, że można, tylko wymaga to wspólnych działań.

To nie jest tak jak mówisz, że sprzedawca mediów musi zapewnić tylko dostęp do sprzedawanego produktu, ale narzędzie dostępowe powinno spełniać przynajmniej podstawowe standardy obsługi, a jeżeli tak nie jest, albo jest to z jakiegoś powodu niekomfortowe, czy utrudnione, to powinien wziąć za te niedogodności pełną odpowiedzialność.

Płacę spółce Canal+ prawie dwie stówy co miesiąc, zatem wydaje mi się, że kiedy coś jest nie tak, to i oni powinni coś dać od siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, ircios napisał:

Może i krok wstecz, ale każdy może zapamiętać pod jakimi numerami jest ich kilka kanałów. 

Zawsze w prywatnym sprzęcie miałem jedna listę ułożoną wg mojego widzimisię. Nikt nie miał problemu aby zapamiętać,  że np NG jest na 41, a Minimini na 65. Dziecko 3 letnie wiedziało co ma wcisnąć, aby bajki mieć. 

Nie rozumiesz istoty problemu. Tworze dwie listy np. dla siebie sportowe i informacyjne oraz dla żony kanały lifestylowe filmowe. Do tej pory takie listy działały niezależnie. Jak nie wrzuciłeś sportowych kanałów na listę ulubioną to ich po prostu nie było. Klawiszami góra/dół poruszałem się po liście i nie "plątały" mi się niechciane kanały. Więc nie wiem o jakim zapamiętywaniu piszesz. Chyba nigdy nie korzystałeś z funkcji list ulubionych, bo nie wiesz o czym piszesz. Bez urazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po aktualizacji dekodera JADA Ultrabox 4k. Po kilku dniach używania jestem bardzo niezadowolony z ostatniej aktualizacji, aż postanowiłem założyć konto i podzielić się opinią z Wami. Dekoder bardzo często zawiesza się w postaci nagłego zaniku sygnału na TV, słychać sekundowy pisk i świeci się tylko biała dioda. Wyłączenie i włączenie z fizycznego przycisku nie pomaga. Aby móc go ponownie używać muszę go fizycznie odłączyć od prądu. Ponadto zauważyłem, że niekiedy podczas normalnego uruchomienia dekodera i oglądania kanałów, przednia dioda potrafi cały czas migać naprzemiennie w kolorach czerwonym i białym co pół sekundy. Kolejna usterka, gdy ustawię kanał na numer 29 (C+ 4K) i w przeciągu 1-2s nacisnę przycisk PILOT/INFO, EPG czy MENU to dekoder również zawiesza się. Gdy odłączę go wtedy od zasilania i ponownie włącze, dekoder ponownie się uruchamia, aktywuje i załącza ostatni kanał, czyli 29 C+ 4k. Co jest śmieszne, gdy ten kanał się "uruchomi" to w przeciągu 2-3 sekund dekoder ponownie SAM! (bez ingerencji w postaci włączenia jakiegokolwiek przycisku na pilocie) zawiesza się... ponownie muszę go odłączyć i tak w kółko. Aby wyjść z tej "pętli" gdy dekoder uruchomi się na kanale 29 i wyświetli obraz muszę szybko kliknąć przycisk góra lub dół aby zmienić kanał, wtedy się nie zawiesza. To jakaś KPINA! Czy ktoś miał taki przypadek? Oczywiście na poprzedniej wersji nie miałem takich kwiatów, teraz to jakaś loteria jest, żeby nie scrashować tego badziewia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Maciex napisał:

Jestem po aktualizacji dekodera JADA Ultrabox 4k. Po kilku dniach używania jestem bardzo niezadowolony z ostatniej aktualizacji, aż postanowiłem założyć konto i podzielić się opinią z Wami. Dekoder bardzo często zawiesza się w postaci nagłego zaniku sygnału na TV, słychać sekundowy pisk i świeci się tylko biała dioda. Wyłączenie i włączenie z fizycznego przycisku nie pomaga. Aby móc go ponownie używać muszę go fizycznie odłączyć od prądu. 

Dekoder trafiony już był i nie wytrzymał nowego softu. U mnie żadnych takich zjawisk nie ma.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Maciex opisane objawy to słabej jakości kabel HDMI. Zapewne przed aktualizacją miałeś wybrane 1080, a aktualizacja wymusiła ci auto i przełączył się na 2160. Teraz gdy włączasz kanał 4k to dodatkowo zabija go przepustowość i tracisz obraz na tv. Świadczy o tym też ta mrugająca dioda, która oznacza:

 

Biały/Czerwony|Przemienne szybkie miganie|Zła rozdzielczość HDMI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dr.STech napisał:

@Maciex opisane objawy to słabej jakości kabel HDMI.

To raczej nie kwestia jakości, a standardu kabla HDMI.

C+ zaleca kabel HDMI standardu 2a (przynajmniej), jeżeli chcemy korzystać z ustawienia 2160p60 (strona 11 instrukcji dekodera, punkt 3.1).

Edytowane przez Joca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciex napisał:

Jestem po aktualizacji dekodera JADA Ultrabox 4k. Po kilku dniach używania jestem bardzo niezadowolony z ostatniej aktualizacji, aż postanowiłem założyć konto i podzielić się opinią z Wami. Dekoder bardzo często zawiesza się w postaci nagłego zaniku sygnału na TV, słychać sekundowy pisk i świeci się tylko biała dioda. Wyłączenie i włączenie z fizycznego przycisku nie pomaga. Aby móc go ponownie używać muszę go fizycznie odłączyć od prądu. Ponadto zauważyłem, że niekiedy podczas normalnego uruchomienia dekodera i oglądania kanałów, przednia dioda potrafi cały czas migać naprzemiennie w kolorach czerwonym i białym co pół sekundy. Kolejna usterka, gdy ustawię kanał na numer 29 (C+ 4K) i w przeciągu 1-2s nacisnę przycisk PILOT/INFO, EPG czy MENU to dekoder również zawiesza się. Gdy odłączę go wtedy od zasilania i ponownie włącze, dekoder ponownie się uruchamia, aktywuje i załącza ostatni kanał, czyli 29 C+ 4k. Co jest śmieszne, gdy ten kanał się "uruchomi" to w przeciągu 2-3 sekund dekoder ponownie SAM! (bez ingerencji w postaci włączenia jakiegokolwiek przycisku na pilocie) zawiesza się... ponownie muszę go odłączyć i tak w kółko. Aby wyjść z tej "pętli" gdy dekoder uruchomi się na kanale 29 i wyświetli obraz muszę szybko kliknąć przycisk góra lub dół aby zmienić kanał, wtedy się nie zawiesza. To jakaś KPINA! Czy ktoś miał taki przypadek? Oczywiście na poprzedniej wersji nie miałem takich kwiatów, teraz to jakaś loteria jest, żeby nie scrashować tego badziewia.

Ja mam dokładnie ten sam objaw z zawieszaniem się dekodera na kanałach 4K. Myślałem że trafiłem jako jedyny na wadliwy dekoder, ale okazuje się że nie jestem sam. Stronę wcześniej zadawałem pytanie i nikt nie udzielał w tej sprawie informacji poza dwoma użytkownikami. Teraz wiem że nie warto jechać do punktu wymienić dekoder na inny gdyż problem z zawieszaniem się jest w oprogramowaniu. Dodam jeszcze w ramach wyjaśnień że kabel mam bardzo dobrej jakości w wersji 2,1 i dekoder się zawiesza. Natomiast nie zauważyłem aby dioda na dekoderze pulsowała czy zmieniała kolor, w momencie zawieszenia się świeci ciągłym białym światłem i pomaga tylko reset prądowy. 

Zgłoś ten problem do canal plus, ja zgłaszałem ale nie widzą problemu kazali robić reset potem wymienić dekoder bo jestem jedynym klientem który ma problem z dekoderem. Jak widać jednak nie jestem sam z tym problemem. 

Im więcej osób zgłosi ten błąd tym jest nadzieja że go usuną przy następnej aktualizacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 hours ago, Dr.STech said:

@Maciex opisane objawy to słabej jakości kabel HDMI. Zapewne przed aktualizacją miałeś wybrane 1080, a aktualizacja wymusiła ci auto i przełączył się na 2160. Teraz gdy włączasz kanał 4k to dodatkowo zabija go przepustowość i tracisz obraz na tv.

Od samego początku miałem ustawione (jestem tego 100% pewien, też przed aktualizacja) statycznie 2160.

Dzisiaj sprawdziłem na trzech różnych przewodach HDMI, w tym obsługujący 4K120fps (od konsoli). Rezultat jest ten sam. Dekoder gdy przełączę na kanał 4K działa, ale gdy tylko wcisnę przycisk INFO lub MENU to zawiesza się, wyłącza i nic dalej się z nim nie zrobi oprócz wyłączenia i ponownego włączenia zasilacza do prądu.

Co ciekawe gdy przestawię dekoder w tryb rozdzielczości 1080p, problemy znikają. Czyli wniosek taki jakby dekoder po aktualizacji nie wyrabiał przy rozdzielczości 4K. Gdy ustawię dekoder w rozdzielczość 2160p i przełączę na kanał nie-4K, czyli standardowe HD jak TVN czy TVP i wcisnę INFO lub MENU to wszystko jest ok. Chyba pozostaje próba wymiany dekodera na inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zgłosiłeś problem do canal+? Ja będę im ponawiał problem niech działają i go usuną. Zgłoś im też, im więcej osób tym lepiej. 

Też wydaje mi się że dekoder nie wyrabia z kanałami 4k. Zauważyłem że objaw ten jest jeśli dekoder nabierze odpowiedniej temperatury pracy, czyli jak jest zimny i po podłączeniu do prądu, problem z zawieszaniem się występuje po conajmniej 40 minutach od podłączenia do prądu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te planowanie i zaznaczanie programów do nagrania to jakieś nieporozumienie. Co chcę obejrzeć coś nagranego, to mam komunikat, że program nie został nagrany. Nie wiadomo z jakich powodów. Jedne zaznaczone programy nagrywają się inne nie, nawet odcinki tego samego serialu. W poprzednim oprogramowaniu tego nie miałem. Sygnał z satelity prawidłowy, nie było zakłóceń od pogody i co tu robić?

Też miałem kilka razy pulsowanie diody czerwone/białe raz na sekundę, nic oprócz tego nie działo się złego. Co to może oznaczać?

Edytowane przez MarekBury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem przed chwilą dziwną sytuację. Oglądam Polsat Comedy Central Extra od jakiejś godziny, nagle pojawił się ekran aktywacyjny i dekoder zachowywał się jak po zaniku prądu po czym włączył się na kanale 68 czyli tym który oglądałem. Dodam że o zaniku prądu nie ma mowy bo dekoder jest podłączony do zasilacza awaryjnego UPS. Nowe oprogramowanie jak widać jest pełne niespodzianek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lukasz431 napisał:

Witam odłączenie dekodera z kontaktu pomogło na chwile i znowu nie nagrywa TVN, co mam zrobić  waszym zdaniem 

odlacz i podlacz teraz.

 

Ozzy666 nie puszczales jakies reaktywacji?

Edytowane przez catnip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, MarekBury napisał:

Te planowanie i zaznaczanie programów do nagrania to jakieś nieporozumienie. Co chcę obejrzeć coś nagranego, to mam komunikat, że program nie został nagrany. Nie wiadomo z jakich powodów. Jedne zaznaczone programy nagrywają się inne nie, nawet odcinki tego samego serialu. W poprzednim oprogramowaniu tego nie miałem. Sygnał z satelity prawidłowy, nie było zakłóceń od pogody i co tu robić?

Też miałem kilka razy pulsowanie diody czerwone/białe raz na sekundę, nic oprócz tego nie działo się złego. Co to może oznaczać?

Pulsowanie diody i zmieniający kolor może świadczyć o aktualizacji. Przypominam że dziś wyszła jakaś mała łatka poprawiająca pracę dekodera. Też zauważyłem dzisiaj zmieniającą kolor diodę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Daro1 napisał:

Teraz wiem że nie warto jechać do punktu wymienić dekoder na inny gdyż problem z zawieszaniem się jest w oprogramowaniu.

 

Tylko dlaczego występuje u tak małej liczby użytkowników? Stawiałbym raczej na połączenie nowego softu z konkretnymi (nie do końca sprawnymi) egzemplarzami tunera.

 

W ostatnich dniach pojawiła się możliwość cofania (8 godzin) na kanale TVN Turbo.

Edytowane przez Alcatraz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy pozostała - znana mi z Wi-Fi Premiumbox+ - opcja, że można w ustawieniach nagrywania ustawić np. rozpocznij nagranie 5 minut wcześniej lub zakończ 5 minut później?

Chcę wziąć ten dekoder, bo mój "Wi-Fi Premium" szwankuje, ale jak czytam ostatnie komentarze to mam coraz więcej wątpliwości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Villemo666H napisał:

A czy pozostała - znana mi z Wi-Fi Premiumbox+ - opcja, że można w ustawieniach nagrywania ustawić np. rozpocznij nagranie 5 minut wcześniej lub zakończ 5 minut później?

Chcę wziąć ten dekoder, bo mój "Wi-Fi Premium" szwankuje, ale jak czytam ostatnie komentarze to mam coraz więcej wątpliwości...

Tak, ta opcja cały czas jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...