Jump to content

marekzer

Users
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-1 Kiepska

About marekzer

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy zdażyło się komuś, że pomimo dyspozycji wyłączania jakiejś opcji dodatkowej(w tym wypadku HBO włączone darmowo na chyba 2 miesiące przy przedłużaniu umowy), drugi miesiąc z rzędu naliczona została opłata? Po pierwszym miesiącu wysłałem wiadomość w tej sprawie i dostałem odpowiedź: Szanowny Panie informuję, że zgodnie z dyspozycją opcja HBO z HBO GO zostanie wyłączona z końcem bieżącego miesiąca. Usługa może być aktywna przez pierwsze dni następnego miesiąca, za ten okres nie będzie jednak naliczana opłata. Opłata i tak została naliczona a HBO oczywiście jest wyłączone. Jest to może powód do wypowiedzenia umowy? pozdrawiam
  2. Dzięki shevchenko1987 za wykonaną pracę z rozpiską. Bardzo przydatne. Wczoraj telefon z DUK Kraków po wypowiedzeniu. Do tej pory miałem Extra+ z 6xCanal+ za 69,90zł, umowa do 30.04.2020 r. Powiedziałem Panu co chcę i za jaka cenę ( Comfort+ z Canal+(wszystkie) + Mistrzowska Piłka - 69,99 zł ). Pan powiedział, ze jest taka możliwość, podobało mi się, że nie ściemniał o braku możliwości czy coś podobnego (straciłem dużo mniej czasu). Dodatkowo bez opłat do 30.06.2020 r. HBO i HBO GO (później z możliwością wyłączenia w dowolnym czasie za 25 zł) i dopełnienie do Extra+ do 31.05.2020r. O dłuższe terminy darmowych dodatków się nie starałem bo nie zależy mi aż tak bardzo. Potwierdził też brak możliwości na tą chwilę wymiany dekodera na inny online, jedynie w punktach stacjonarnych. Pozdrowienia i życzenia zdrowia dla wszystkich.
×
×
  • Create New...