miniupiniu Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 W dniu 29.04.2023 o 16:52, blade1230 napisał(a): Za pierwszyw razem konsul też mi takiego gotowca wysłał. Jak ich zjechałem w odpowiedzi to przekazano moją reklamację dalej w której przyznają że o wszystkim wiedzą. I reklamacje uwzględnili. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 Co za różnica czy odpisują ze wiedza czy nie skoro w ramach reklamacji i tak korygują rachunki Ostatecznie i tak są świadomi problemów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 A taka że pocisną taki kit ludziom i spuszczą głowy myśląc że tak ma być. I jest jak jest że już 5 miesiąc nas tak zbywają i mudlą oczy . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 (edytowane) Oczywiście odniosłem się do reklamacji i uznali: Szanowny Panie, dziękuję Panu za zgłoszenie z 28 kwietnia 2023 roku, w którym odwołuje się Pan od naszej decyzji z tego samego dnia. Sprawa dotyczyła problemów z działaniem dekoderów dodatkowych. Uznałem Pana reklamację. Szczegóły przesyłam poniżej. INFORMACJE TECHNICZNE Potwierdzam, że obecnie pracujemy nad poprawą działania dekoderów Ultrabox+ 4K z serii JADA. Nie obserwujemy jednak ogólnej awarii w działaniu dekoderów. SERWIS SPRZĘTU Obecnie nie mamy możliwości wymiany dekoderów dodatkowych na inną serię. W przypadku usterki może Pan sprawdzić sprzęt w naszym punkcie. Lista placówek dostępna na stronie internetowej: pl.canalplus.com/mapa-salonow. W przypadku usterki sprzęt wymienimy na taki sam, wolny od wad. Wymianie podlega jedynie sprzęt bez uszkodzeń mechanicznych. Decyzję odnośnie wymiany sprzętu podejmuje pracownik punktu CANAL+. PODJĘTE KROKI Zgodnie z naszą odpowiedzią na Pana reklamację z 14 listopada 2022 roku obecnie nie pobieramy opłaty za pierwszy z dekoderów dodatkowych, za drugi dekoder naliczamy opłatę 10,00 zł. Mając na uwadze dalszą współpracę wprowadziłem bezpłatną promocję na drugi dekoder dodatkowy do końca Pan a umowy tj. do 30 kwietnia 2025 roku. Zleciłem również anulowanie opłaty za multiroom w bieżącym miesiącu. Korektę na kwotę 10,00 zł zrealizujemy w najbliższym możliwym terminie. Po realizacji korekty do zapłaty w bieżącym miesiącu pozostanie kwota 109,99 zł. PRZYSZŁE PŁATNOŚCI Prognozowany abonament w czerwcu 2023 roku wyniesie 169,99 zł. Przepraszam za niedogodności. W razie dodatkowych pytań w tej sprawie zapraszam do kontaktu. 6 godzin temu, miniupiniu napisał(a): Za pierwszyw razem konsul też mi takiego gotowca wysłał. Jak ich zjechałem w odpowiedzi to przekazano moją reklamację dalej w której przyznają że o wszystkim wiedzą. I reklamacje uwzględnili. A o co prosiłeś w reklamacji? Edytowane 2 Maja 2023 przez blade1230 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 O rekompensatę z tytułu błędnego oprogramowania dekodero i utrudnieniu w odbiorze i oglądania tv od stycznia bieżącego roku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 1 hour ago, miniupiniu said: A taka że pocisną taki kit ludziom i spuszczą głowy myśląc że tak ma być. I jest jak jest że już 5 miesiąc nas tak zbywają i mudlą oczy . Oczywiście ze nie spuszcza skoro zaczęli wypłacać rekompensaty i to niemałe, wiec im zależy na czasie by to naprawić. Długo zbywali na bambus ludzi ale teraz granie na czas im jest mocno nie rękę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 Przynajmniej udało się zejść ze wszystkich opłat sprzętowych. Miejmy nadzieję, że w końcu to naprawią. Kiedyś te dekodery były szybkie jak błyskawica. Nic się nie zacinało, żadnych problemów. A teraz to jedna wielka porażka/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 3 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2023 (edytowane) Od około 2 tygodni po przełączeniu kanałów czasami nie ma głosu lub obrazu. Poczytałem Wasze posty i wiem, że problem nie dotyczy tylko mnie. Przed chwilą rozmawiałem z gościem z infolini i chciał ode mnie model telewizora żeby technicy mogli wnieść poprawki do softu. Wiedział, że ostatnia aktualizacja coś spieprzyła. Jeśli jest to problem "globalny" nie mogą przywrócić poprzedniego softu? Zapomniałem mu powiedzieć, że też czasami występuje pikseloza. Sygnał bez zarzutu.. Edytowane 3 Maja 2023 przez daro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 3 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2023 Strata czasu na infolinii. Trzeba pisać reklamacje. Najlepiej dodatkowo załączyć zdjęcia i filmiki. Jak mi napisała ze to nie jest problem globalny, to załączyłem jej od znajomych screeny z odpowiedziami innych konsultantów. To odrazu zmienili narrację. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 4 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 (edytowane) 13 godzin temu, blade1230 napisał(a): Strata czasu na infolinii. Trzeba pisać reklamacje. Reklamacja napisana, zdjęcia i filmiki załączone "Reklamacja. Od około 2 tygodni mój dekoder nie działa właściwie. Przy przełączaniu kanałów czesto nie ma głosu, a jak jest głos, nie ma obrazu. Często nie ma również ani głosu ani obrazu. Pojawia się również komunikat jak na zdjęciu. Nadmieniam, że dzieje się to przy bardzo dobrych warunkach pogodowych, przy dobrym sygnale i jakości. Ponadto często występuje na części ekranu tzw. pikseloza, która przeszkadza w odbiorze programu. Mam również wrażenie, że pilot (przy nowych bateriach) działa wolniej lub nie działa wcale przy przełączaniu kanałów. Muszę kilkakrotnie naciskać przyciski. Część tych objawów widoczne jest na załączonych filmach i zdjęciu. Proszę o jak najszybsze wyjaśnienie sprawy. Nie płacę za złe działanie dekodera. Podejrzewam, że objawy w/w spowodowane są przez soft. Proszę więc o ile jest to możliwe, przywrócenie poprzedniego oprogramowania. Czekam na odpowiedź. " Edytowane 4 Maja 2023 przez daro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 4 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 Dostałem po raz drugi rabat na abonament 50% - kwiecień i maj. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 4 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 Gdzie konkretnie składacie skargę, bo mam zamiar to zrobić? Lepiej to zrobić telefonicznie czy w strefie C+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 4 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 No i jest odpowiedź:"Szanowny Panie, dziękuję za Pana zgłoszenia z 21 kwietnia 2023 roku. Sprawa dotyczyła problemów z obrazem i dźwiękiem na dekoderach do opcji Multiroom. Reklamację uznałam. SZCZEGÓŁY SPRAWY Zleciłam kontakt z Panem w celu zdiagnozowania problemu. Konsultant zgłosił problem zaniku dźwięku i problem z obrazem na różnych kanałach do działu technicznego. Proszę o cierpliwość. Mając na uwadze Pana zadowolenie skorygowałam opłatę za opcje Multiroom naliczoną w maju 2023 roku. Po zrealizowaniu korekty do uregulowania do 18 maja 2023 roku pozostanie 211,89 złotych. W razie dodatkowych pytań w tej sprawie zapraszam do kontaktu. Chcemy poznać Pana opinię o sposobie rozpatrzenia tej reklamacji. Wkrótce na adres mailowy wyślemy ankietę oceniającą moją odpowiedź. Proszę o jej wypełnienie. Z poważaniem"w tym miesiącu pójdzie kolejna reklamacja i tak do skutku... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 4 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 (edytowane) Ogólnie dziwi mnie, że wolą być setki tysięcy złotych do tyłu (bo niech nawet 5% abonentów zgłosi problem przez kolejne 2-3 miesiące to wychodzą już naprawdę spore kwoty) niż coś z tym zrobić. Może z ADB też są w jakimś konflikcie tak jak wcześniej z Technicolorem? Edytowane 4 Maja 2023 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 4 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 Po napisaniu reklamacji szybko napisał do mnie konsul żebym udał się do punktu Canal i wymienił dekoder. Zapytał jeszcze czy ma wycofać reklamację. Nie zgodziłem się, pisząc jednocześnie, że wielu z użytkowników zgłasza ten problem i wymiana dekodera może nic nie dać. Później otrzymałem info, że reklamację zarejestrowano. Pożyjemy, zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 4 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 4 godziny temu, Arkon napisał(a): Gdzie konkretnie składacie skargę, bo mam zamiar to zrobić? Lepiej to zrobić telefonicznie czy w strefie C+? Zawsze składam przez strefę i Ty zrób tak samo, Kategoria => Sprawy techniczne, w treści na początek zaznacz że to zgłoszenie reklamacyjne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 No i jest odpowiedź. Przyznali, że pracują nad softem i oczywiście 50zl zniżki na czerwiec. Jak piszecie reklamację dodawajcie zdjęcia i filmiki. Ja dodałem dwa filmy i jedno zdjęcie, gdzie dokładnie widać problemy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Też dostałem 50zł rabatu.....ale to nie rozwiązuje problemu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Wyprosiliście rabat to teraz pozostaje się cieszyć.Przecież sami tego chcieliście Przez miesiąc nie możecie narzekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Jedyne rozwiązanie na dzień dzisiejszy to wymiana na ITCA, mi udało się wymienić po dwóch reklamacjach, i problemu nie ma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 dokładnie jak wyżej- dostałem jeden miesiąc za free co mnie satysfakcjonuje w perspektywie iż udało się wymienić na model ITCA. Ma on swoje wady również, ale w porównaniu do Jada to działa jak złoto 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas88 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Na moją reklamację także odpisali że problemu z działaniem dekoderów nie stwierdzili, ale... "Ciągle pracujemy nad ulepszeniem naszej oferty oraz dostępnych funkcji dekodera. Przepraszam za niedogodności. W trosce o Pana zadowolenie postanowiłam skorygować rachunek za maj o 75,00 zł." 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuss1 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Godzinę temu, utede napisał(a): Ma on swoje wady również, ale w porównaniu do Jada to działa jak złoto No właśnie - czy ktoś mógłby napisać jakie wady ma model ITCA w porównaniu z JADA. Być może też uda mi się wymienić - mam tylko chwilowe przycinki obrazu głównie na kanałach sportowych, po "menu" dekodera chodzi się dość płynnie. I sam już nie wiem, czy warto bawić się w wymianę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 @Markuss1 Mi się trafił model, na którym kolory nie były odpowiednio nasycone. Bez zmiany ustawien widzę to na korzyść JADA. Nigdy nie było potrzeby restartu, spowolnienia reakcji itp. Obecny dekoder (odpukać) działa wzorowo- instalacja jednokablowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuss1 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 2 minuty temu, lakiman napisał(a): @Markuss1 Obecny dekoder (odpukać) działa wzorowo- instalacja jednokablowa. Jednokablowa podpięta pod konwerter "unicable" tak? Czy na nim też można nagrywać 3 różne kanały i oglądać czwarty (tak jak na JADA)? Menu i inne funkcje są takie same? Z góry dziękuję za odpowiedź 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.