Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie zaczęły się skoki sygnału na tym dekoderze (wcześniej tego nie było). Sygnał spada do zera i rośnie, za chwilę znowu do zera. Pomaga restart dekodera, ale po 1-2 dniach znowu zaczyna tak się dziać. Co ciekawe, do tej samej instalacji antenowej podłączony jest dekoder satelitarny moich rodziców i tam nie występuje taka sytuacja.

Edytowane przez Bloo411
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaczęły się skoki sygnału na tym dekoderze (wcześniej tego nie było). Sygnał spada do zera i rośnie, za chwilę znowu do zera. Pomaga restart dekodera, ale po 1-2 dniach znowu zaczyna tak się dziać. Co ciekawe, do tej samej instalacji antenowej podłączony jest dekoder satelitarny moich rodziców i tam nie występuje taka sytuacja.

Ja w sobotę do południa i wczoraj tez do południa miałem to samo. Wyskakiwał komunikat Brak sygnału sprawdź połączenie na wejściu sat 1 lub poczekaj na poprawę pogody lub Program nie jest nadawany E2001. Przy tym drugim komunikacie siła i jakość sygnału pokazywało ponad 90%,a była ciemność.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu. Po awarii modelu ITCA, wymieniłem na JADA(innego nie mieli w salonie i nie mają)

i zaczęła się gehenna z komunikacją miedzy TV (KD-55XE8577) z soundbarem (S40R) i PS4Pro a soundbar. Pomaga tylko wyjęcie

kabla HDMI z tv i wtedy komunikacja wraca. Ktoś, coś, jakiś pomysł?

 

Edytowane przez waldek1979
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.11.2022 o 17:08, leonk1974 napisał:


Ja w sobotę do południa i wczoraj tez do południa miałem to samo. Wyskakiwał komunikat Brak sygnału sprawdź połączenie na wejściu sat 1 lub poczekaj na poprawę pogody lub Program nie jest nadawany E2001. Przy tym drugim komunikacie siła i jakość sygnału pokazywało ponad 90%,a była ciemność.

Miałem to samo .

Dzisiaj , działa dobrze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, waldek1979 napisał:

Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu. Po awarii modelu ITCA, wymieniłem na JADA(innego nie mieli w salonie i nie mają)

i zaczęła się gehenna z komunikacją miedzy TV (KD-55XE8577) z soundbarem (S40R) i PS4Pro a soundbar. Pomaga tylko wyjęcie

kabla HDMI z tv i wtedy komunikacja wraca. Ktoś, coś, jakiś pomysł?

 

Włączyłeś sterowanie telewizorem w ustawieniach dekodera? Bez tego nie działa ARC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dr.STech

 

Dziękuję za pomoc. Częściowo pomogło. Komunikacja powróciła, ale za to dekoder, gdy się go wyłącza to razem z tv, bez kina domowego. W wersji ITCA, taki problem nie występował, pomimo wyłączonego sterowania. Teraz dekoder odgrywa

moim zdaniem rolę takiego "pasożyta". Bo jeżeli chcę oglądać np. HBO MAX w aplikacji android tv, to tylko z włączonym dekoderem, po jeżeli jego wyłączę, to ponownie będę musiał włączyć tv.  

 

Edytowane przez waldek1979
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 hours ago, waldek1979 said:

Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu. Po awarii modelu ITCA, wymieniłem na JADA(innego nie mieli w salonie i nie mają)

i zaczęła się gehenna z komunikacją miedzy TV (KD-55XE8577) z soundbarem (S40R) i PS4Pro a soundbar. Pomaga tylko wyjęcie

kabla HDMI z tv i wtedy komunikacja wraca. Ktoś, coś, jakiś pomysł?

 

Też miewam problemy z soundbarem Sonos. Brak dźwięku czasem wystepuje i w apce soundbara też sugeruje mi wyjęcie kabla hdmi. Znalazłem szybsze obejście- w menu dekodera wystarczy zmienić ustawienie hdmi-cec... bez różnicy czy masz 'tak' i zmieniasz na 'nie' czy odwrotnie. Wystarczy zmienić wartość i nagle dźwięk wraca.
Zaczynam żałować zmiany itca na jada, może będę szukał powrotu
Edit. Widzę wyżej że już poniekąd rozwiązane- nie zauważyłem.
@Dr.STech Niemniej "Włączyłeś sterowanie telewizorem w ustawieniach dekodera? Bez tego nie działa ARC." jest nie do końca prawdą- mój soundbar ma e-arc i nie wymaga tego w deku w opcji sterowania. Działa na obu opcjach

Edytowane przez utede
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj normalnie ogladalem tv. Dziś wyłączam a tam brak sygnału . Dekoder podlaczony pod unicable i przypisane 8 kanalow i przy kazdym na czerwono. Dodatkowo wywalilo polaczenie z netem po wifi przy próbie ustanowienia nowego restartuje dekoder i tak w kółko.  Przywrocilem ustawienia fabryczne, pobrala sie aktualizacja, w konfiguracj anteny wszystkie 8 kanalow wskoczylo na zielono ale dopiero po dluzszej chwili , poobralo liste kanałów i jest "brak programu e2001" naprzemian z "niedostepny sygnal sat nss1". Z siecia dalej nie da sie polaczyc bo restartuje dekoder podczas konfigurowania. Na 2 dekoderze unicable jest wszystko dobrze i na pozostalych 2 legacy tez. Czy aktualizacja mogla uszkodzic dekoder?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...