Bloo411 Opublikowano 1 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2022 (edytowane) U mnie zaczęły się skoki sygnału na tym dekoderze (wcześniej tego nie było). Sygnał spada do zera i rośnie, za chwilę znowu do zera. Pomaga restart dekodera, ale po 1-2 dniach znowu zaczyna tak się dziać. Co ciekawe, do tej samej instalacji antenowej podłączony jest dekoder satelitarny moich rodziców i tam nie występuje taka sytuacja. Edytowane 1 Listopada 2022 przez Bloo411 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2022 Może dekoder umiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 1 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2022 U mnie zaczęły się skoki sygnału na tym dekoderze (wcześniej tego nie było). Sygnał spada do zera i rośnie, za chwilę znowu do zera. Pomaga restart dekodera, ale po 1-2 dniach znowu zaczyna tak się dziać. Co ciekawe, do tej samej instalacji antenowej podłączony jest dekoder satelitarny moich rodziców i tam nie występuje taka sytuacja.Ja w sobotę do południa i wczoraj tez do południa miałem to samo. Wyskakiwał komunikat Brak sygnału sprawdź połączenie na wejściu sat 1 lub poczekaj na poprawę pogody lub Program nie jest nadawany E2001. Przy tym drugim komunikacie siła i jakość sygnału pokazywało ponad 90%,a była ciemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek1979 Opublikowano 2 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 (edytowane) Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu. Po awarii modelu ITCA, wymieniłem na JADA(innego nie mieli w salonie i nie mają) i zaczęła się gehenna z komunikacją miedzy TV (KD-55XE8577) z soundbarem (S40R) i PS4Pro a soundbar. Pomaga tylko wyjęcie kabla HDMI z tv i wtedy komunikacja wraca. Ktoś, coś, jakiś pomysł? Edytowane 2 Listopada 2022 przez waldek1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 2 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 W dniu 1.11.2022 o 17:08, leonk1974 napisał: Ja w sobotę do południa i wczoraj tez do południa miałem to samo. Wyskakiwał komunikat Brak sygnału sprawdź połączenie na wejściu sat 1 lub poczekaj na poprawę pogody lub Program nie jest nadawany E2001. Przy tym drugim komunikacie siła i jakość sygnału pokazywało ponad 90%,a była ciemność. Miałem to samo . Dzisiaj , działa dobrze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 2 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 1 godzinę temu, waldek1979 napisał: Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu. Po awarii modelu ITCA, wymieniłem na JADA(innego nie mieli w salonie i nie mają) i zaczęła się gehenna z komunikacją miedzy TV (KD-55XE8577) z soundbarem (S40R) i PS4Pro a soundbar. Pomaga tylko wyjęcie kabla HDMI z tv i wtedy komunikacja wraca. Ktoś, coś, jakiś pomysł? Włączyłeś sterowanie telewizorem w ustawieniach dekodera? Bez tego nie działa ARC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 2 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 Miałem to samo . Dzisiaj , działa dobrze .Czyli nie tylko u mnie były jakieś zakłócenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek1979 Opublikowano 2 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 (edytowane) @Dr.STech Dziękuję za pomoc. Częściowo pomogło. Komunikacja powróciła, ale za to dekoder, gdy się go wyłącza to razem z tv, bez kina domowego. W wersji ITCA, taki problem nie występował, pomimo wyłączonego sterowania. Teraz dekoder odgrywa moim zdaniem rolę takiego "pasożyta". Bo jeżeli chcę oglądać np. HBO MAX w aplikacji android tv, to tylko z włączonym dekoderem, po jeżeli jego wyłączę, to ponownie będę musiał włączyć tv. Edytowane 2 Listopada 2022 przez waldek1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 2 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 Miałem to samo . Dzisiaj , działa dobrze .Znowu coś zaczyna szaleć. Zauważyłem,że robi się tak kiedy często i szybko zmieniam kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 3 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2022 U mnie wszystko hula , aż miło . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 3 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2022 Trzeba będzie do APS pojechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 3 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2022 (edytowane) 22 hours ago, waldek1979 said: Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu. Po awarii modelu ITCA, wymieniłem na JADA(innego nie mieli w salonie i nie mają) i zaczęła się gehenna z komunikacją miedzy TV (KD-55XE8577) z soundbarem (S40R) i PS4Pro a soundbar. Pomaga tylko wyjęcie kabla HDMI z tv i wtedy komunikacja wraca. Ktoś, coś, jakiś pomysł? Też miewam problemy z soundbarem Sonos. Brak dźwięku czasem wystepuje i w apce soundbara też sugeruje mi wyjęcie kabla hdmi. Znalazłem szybsze obejście- w menu dekodera wystarczy zmienić ustawienie hdmi-cec... bez różnicy czy masz 'tak' i zmieniasz na 'nie' czy odwrotnie. Wystarczy zmienić wartość i nagle dźwięk wraca. Zaczynam żałować zmiany itca na jada, może będę szukał powrotu Edit. Widzę wyżej że już poniekąd rozwiązane- nie zauważyłem. @Dr.STech Niemniej "Włączyłeś sterowanie telewizorem w ustawieniach dekodera? Bez tego nie działa ARC." jest nie do końca prawdą- mój soundbar ma e-arc i nie wymaga tego w deku w opcji sterowania. Działa na obu opcjach Edytowane 3 Listopada 2022 przez utede Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electrix Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Ktoś wie co wnosi aktualizacja oprogramowania? Po 4:00 dekoder coś pobrał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Faktycznie, jakaś aktualizacja była ale żadnych nowości nie zauważyłem.Jedynie grafiki po naciśnięciu przycisku menu jakby trochę szybciej się pojawiają ale może to to tylko pierwsze wrażenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Może widzisz, to co chcesz zobaczyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Nie wykluczam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Zmiany głównie w VOD i możliwość cofania o 8h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 To wszystko było.... chyba że dodali płynne cofanie niezależnie od epg ale nie sądzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Szkoda, że nie można robić dziur na własnej liście kanałów. Ale i tak ogromny plus, że taką listę można sobie w ogóle ułożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieczarra88 Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Czy jest jeszcze taka funkcja jak zdalne nagrywanie ? kiedyś robiło się to z poziomu nieistniejącego już nc+go więc pytanie czy robi się teraz to jakoś inaczej czy przepadło bezpowrotnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Wszystko co dobre zostało dawno wycięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost589 Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Wczoraj normalnie ogladalem tv. Dziś wyłączam a tam brak sygnału . Dekoder podlaczony pod unicable i przypisane 8 kanalow i przy kazdym na czerwono. Dodatkowo wywalilo polaczenie z netem po wifi przy próbie ustanowienia nowego restartuje dekoder i tak w kółko. Przywrocilem ustawienia fabryczne, pobrala sie aktualizacja, w konfiguracj anteny wszystkie 8 kanalow wskoczylo na zielono ale dopiero po dluzszej chwili , poobralo liste kanałów i jest "brak programu e2001" naprzemian z "niedostepny sygnal sat nss1". Z siecia dalej nie da sie polaczyc bo restartuje dekoder podczas konfigurowania. Na 2 dekoderze unicable jest wszystko dobrze i na pozostalych 2 legacy tez. Czy aktualizacja mogla uszkodzic dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Jak mogła uszkodzić, jak pobrała się dopiero po factory, czyli już po awarii z sygnałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost589 Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Chodzilo mi w takim sensie ze sama aktualizacha cos namieszala moze bardziej. Bo teraz ani sygnalu ani polaczenia z wifi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 (edytowane) Przed aktualizacją nie miałeś sygnału, ani połączenia wifi. Po aktualizacji nic się nie zmieniło. Raczej padł dekoder ale sprawdź jeszcze podłączając go w miejsce drugiego, który działa. Edytowane 4 Listopada 2022 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.