Skocz do zawartości

Netflix w ofercie platformy CANAL+


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, karelko napisał(a):

Ptaszki ćwierkają, że szykują się duże obniżki na pakiet Natflix w Canal+, bo nabrali tego tyle, że muszą zejść z ilości. :D

A "ćwierkają" jaka duża ma być ta obniżka? Z 5zł na 7zł? 😂

Przy tych ograniczeniach w dzieleniu tym bardziej będzie im trudno znaleźć chętnych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla wszystkich zainteresowanych, którzy mają NETLIX-A za pośrednictwem operatora:

 

Szanowny Panie,

dziękuję Panu za zgłoszenie z 19 czerwca 2023 roku. Sprawa dotyczyła współdzielenia konta Netflix. Odsłuchałem rozmowę z 8 marca 2022 roku. Reklamację uznałem.

SZCZEGÓŁY ROZMOWY

Konsultant przekazał Panu nieprawidłowe informacje o możliwości współdzielenia konta.

Przepraszam w imieniu firmy za tę sytuację.
 
SZCZEGÓŁY SPRAWY

23 maja 2023 roku Netflix poinformował o zmianach w zasadach współdzielenia konta. W ramach obecnej umowy może Pan nadal korzystać z serwisu Netflix.
 
WAŻNE INFORMACJE

Jeśli ma Pan pytania dotyczące dzielenia się swoim kontem w serwisie Netflix, proszę o kontakt z Netflixen przez stronę https://help.netflix.com/pl . Zgodnie z regulaminem serwisu, konto można dzielić tylko z osobami, które mieszkają w jednym gospodarstwie domowym.? W ramach Pana umowy, Netflix nadal działa według opisanych w podanym linku zasad.
 
PODJĘTE KROKI

Próbowałem się z Panem skontaktować telefonicznie, aby wyjaśnić kwestie usługi Netflix, jednak bezskutecznie.

PODJĘTE KROKI

Wyłączyłem usługę Netflix oraz zleciłem korektę rachunku za bieżący miesiąc.

Po korekcie saldo wyniesie 48,60 zł nadpłaty.

Prognozowany rachunek w przyszłym miesiącu wynosi 109,40 zł.

 

W razie dodatkowych pytań w tej sprawie zapraszam do kontaktu.

Z poważaniem   
G.H.
Specjalista ds. Reklamacji

 

Moja reklamacja:

 

REKLAMACJA:

Dzień dobry,

Chciałbym zgłosić, czy złożyć skargę na działania Platformy Canal Plus w Polsce. Ponad rok temu zgodziłem się na przyłączenie opcji dodatkowej netflix do mojego pakietu - mojej oferty. Wszystko działało bardzo dobrze do czasu, kiedy netflix wprowadził oficjalny zakaz udostępniania konta innym użytkownikom spoza gospodarstwa. Mieszkam w domu, gdzie każdy ma swój własny internet, ale mimo to do tej pory korzystaliśmy wspólnie z Netflix i nie było problemu. Netflix wprowadził końcem maja możliwość dodania użytkownika spoza gospodarstwa za 9,90zł - wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że taka możliwość jest tylko przy wykupieniu normalnej subskrypcji. Natomiast abonenci, którzy mają Netflix wykupiony u zewnetrznęgo operatora - takiej możliwości nie mają.

Uważam, że abonenci którzy nie mają możliwości dodania zewnętrznego użytkownika za te 9,90zł miesięcznie, powinni mieć prawo do rezygnacji z tejże opcji u operatora kablowego, czy satelitarnego. To jest jawne żerowanie na ludzkiej bezsilności.

Sprawę w dniu dzisiejszym zgłosiłem osobiście do UokiK. Jako wieloletni abonent domagam się rezygnacji z tejże opcji. Nie jestem żadnym piratem, w moim domu każdy ma swój własny internet z adresem IP. Brak dodania użytkownika powoduje spore utrudnienie w korzystaniu z tej opcji

Edytowane przez Gursonek
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość uznał reklamacje a nie umowy nie ruszył :) bo nie może. Tylko góra może skasować promocje.

Dawanie rabatów przy okazji reklamacji to nic nowego, robili tak z opłatami MR, dzierżawa dekodera itp.

 

NF przymykał oko na jawne obchodzenie regulaminów a teraz powiedział sprawdzam.

Umowa jest realizowana wg promocji sprzedawcy i zapisy operatora są tu decydujące.

 

Definicja gospodarstwa:

Zespół osób spokrewnionych lub spowinowaconych, a także niespokrewnionych mieszkających razem i utrzymujących się wspólnie. Jeżeli któraś z osób mieszkających razem utrzymuje się oddzielnie, tworzy ona oddzielne, jednoosobowe gospodarstwo domowe.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie usługi operatora są świadczone w ramach gospodarstwa.

to nie jest dzielenie, tylko osobna subskrypcja niezależna za 9.90,

Strzelili sobie w stopę dając za 9.90 co normalnie kosztuje więcej, teraz będą mieli odpływ planów standard na rzecz podklejania się do kogoś za 9.90

Ryzykując wojny z operatorami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Proszę bardzo UOKiK bada sprawę Netflixa tylko tych skarg mało jeśli chodzi o dzielenie kont.Co godzina sprawdzają konto inwigilują jak w komunie czy człowiek w domu, w szkole ,w pracy, u rodziców,dzieci,na wakacjach,u kochanki.I to nie chińska czy ruska tylko amerykańska firma.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem że to się wszystko wyjaśni za kilka miesięcy ale forumowe "mądrale" przecież wiedzą lepiej bo tabelka... :) Tu się zabawa dopiero zaczyna, bo mało że jaja są z oglądaniem na innym TV jak główny i ich instrukcja kompletnie nie działa przeniesienia uprawnień... to tam oferta jest coraz gorsza i ni wuj cena 60zł nie jest warta tej kupy śmieci i jakości HD. Pełną cenę sami płacą chyba tylko desperaci... :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, korzystamy z Netflixa w kilka osób, w dwóch państwach. Jakiś czas temu zaczęły przychodzić powiadomienia o potwierdzeniu gospodarstwa domowego, czyli standard. Nie jest to jakiś wielki problem, bo wystarczy odebrać maila z kodem i wszystko znów działa. I moje pytanie jest takie - czy da się tak ciągnąć cały czas, czy może po kilku takich powiadomieniach usługa przestanie działać na którymś z urządzeń?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc i wyłączą poza gospodarstwem domowym. Ponowne włączenie i komunikat,  że limit się wyczerpał. Aby włączyć ponownie, trzeba być z urządzeniem z gospodarstwa domowego i udostępnić obraz na urządzenie spoza gospodarstwa. Mowa o tv czy np Mibox. Jeśli urządzenia spoza gospodarstwa domowego to urządzenia mobilne, to muszą one być podłączone w gospodarstwie domowym. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za szybką odpowiedź. Zadam jeszcze jedno pytanie żeby być pewnym na 100%, że dobrze zrozumiałem. Jeśli pojawia się taka informacja na TV, to czy jeśli moja mama, której jest to TV zadzwoni do mnie i zapyta o kod, to czy jeśli go sprawdzę na mailu u siebie w innym państwie i go jej podam, żeby wbiła w TV, to czy ten patent będzie zawsze przechodził?

Dodam tylko, że zdarzyło się do tej pory tak dwa razy. Pierwszy raz jakieś 3 miesiące temu, drugi raz miesiąc temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, awakeman napisał(a):

zapyta o kod, to czy jeśli go sprawdzę na mailu u siebie w innym państwie i go jej podam, żeby wbiła w TV, to czy ten patent będzie zawsze przechodził?

Mi raz przeszedł. Za drugim razem komunikat jak dobrze pamiętam,  że kody już się wyczerpały. Wtedy udostepniłem obraz ze swojego telefonu , który jest w gospodarstwie domowym na Mibox spoza gospodarstwa domowego I miesiąc już działa . Co będzie za tydzień....? Nie wiem. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Netflix w canal+ nie polecam. Nie można obecnie oglądać N na dwóch odbiornikach jeśli nie ma się wspólnego gospodarstwa czyli wspólnej sieci. Jeśli bym miał N osobno to mogę dopłacić 9,99 i oglądać na dwóch gospodarstwach. Ponieważ mam N w canal+ nie ma takiej możliwości. A umowa jeszcze 1,5 roku i nie do zerwania. Dziadostwo. Kończę z canal+ i tym całym ich żużlem i kopaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...