k05 Opublikowano 7 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2023 8 godzin temu, karelko napisał(a): Ptaszki ćwierkają, że szykują się duże obniżki na pakiet Natflix w Canal+, bo nabrali tego tyle, że muszą zejść z ilości. A "ćwierkają" jaka duża ma być ta obniżka? Z 5zł na 7zł? Przy tych ograniczeniach w dzieleniu tym bardziej będzie im trudno znaleźć chętnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 Jaka obecnie jest cena za opcje Netflix ze zobowiazaniem i w opcji bez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 Bez zobowiązania to możesz sobie z karty brać. W C+ to 38 standard i dopełnienie do 4k 17. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrafal Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 @ircios to jeżeli dobrze rozumiem politykę cenową w c+ to chyba nie ma sensu skoro za 38 zł ma się 2 urzadzenia w jednej lokalizacji a poza c+ za ~50 2 urzadzenia +1 dla "zewnętrznego" użytkownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 (edytowane) Dla wszystkich zainteresowanych, którzy mają NETLIX-A za pośrednictwem operatora: Szanowny Panie, dziękuję Panu za zgłoszenie z 19 czerwca 2023 roku. Sprawa dotyczyła współdzielenia konta Netflix. Odsłuchałem rozmowę z 8 marca 2022 roku. Reklamację uznałem. SZCZEGÓŁY ROZMOWY Konsultant przekazał Panu nieprawidłowe informacje o możliwości współdzielenia konta. Przepraszam w imieniu firmy za tę sytuację. SZCZEGÓŁY SPRAWY 23 maja 2023 roku Netflix poinformował o zmianach w zasadach współdzielenia konta. W ramach obecnej umowy może Pan nadal korzystać z serwisu Netflix. WAŻNE INFORMACJE Jeśli ma Pan pytania dotyczące dzielenia się swoim kontem w serwisie Netflix, proszę o kontakt z Netflixen przez stronę https://help.netflix.com/pl . Zgodnie z regulaminem serwisu, konto można dzielić tylko z osobami, które mieszkają w jednym gospodarstwie domowym.? W ramach Pana umowy, Netflix nadal działa według opisanych w podanym linku zasad. PODJĘTE KROKI Próbowałem się z Panem skontaktować telefonicznie, aby wyjaśnić kwestie usługi Netflix, jednak bezskutecznie. PODJĘTE KROKI Wyłączyłem usługę Netflix oraz zleciłem korektę rachunku za bieżący miesiąc. Po korekcie saldo wyniesie 48,60 zł nadpłaty. Prognozowany rachunek w przyszłym miesiącu wynosi 109,40 zł. W razie dodatkowych pytań w tej sprawie zapraszam do kontaktu. Z poważaniem G.H. Specjalista ds. Reklamacji Moja reklamacja: REKLAMACJA: Dzień dobry, Chciałbym zgłosić, czy złożyć skargę na działania Platformy Canal Plus w Polsce. Ponad rok temu zgodziłem się na przyłączenie opcji dodatkowej netflix do mojego pakietu - mojej oferty. Wszystko działało bardzo dobrze do czasu, kiedy netflix wprowadził oficjalny zakaz udostępniania konta innym użytkownikom spoza gospodarstwa. Mieszkam w domu, gdzie każdy ma swój własny internet, ale mimo to do tej pory korzystaliśmy wspólnie z Netflix i nie było problemu. Netflix wprowadził końcem maja możliwość dodania użytkownika spoza gospodarstwa za 9,90zł - wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że taka możliwość jest tylko przy wykupieniu normalnej subskrypcji. Natomiast abonenci, którzy mają Netflix wykupiony u zewnetrznęgo operatora - takiej możliwości nie mają. Uważam, że abonenci którzy nie mają możliwości dodania zewnętrznego użytkownika za te 9,90zł miesięcznie, powinni mieć prawo do rezygnacji z tejże opcji u operatora kablowego, czy satelitarnego. To jest jawne żerowanie na ludzkiej bezsilności. Sprawę w dniu dzisiejszym zgłosiłem osobiście do UokiK. Jako wieloletni abonent domagam się rezygnacji z tejże opcji. Nie jestem żadnym piratem, w moim domu każdy ma swój własny internet z adresem IP. Brak dodania użytkownika powoduje spore utrudnienie w korzystaniu z tej opcji Edytowane 21 Czerwca 2023 przez Gursonek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzia Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 4 godziny temu, Gursonek napisał(a): Sprawę w dniu dzisiejszym zgłosiłem osobiście do UokiK. Zgłosiłeś, czy to tylko argument dla wzmocnienia reklamacji? Dobrze, że to wszystko opublikowałeś, przyda się innym w podobnej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Zgłosiłem Dzwoniłem na ogólną infolinię - tam mnie gość pokierował, co i jak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Jak dla mnie skarga bezpodstawna. W regulaminie zawsze był zapis o zakazie dzielenia, to po pierwsze. Po drugie, to nie wina C+, że Netflix nie daje możliwości dokupienie slotu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Jak by nie patrzeć otrzymujesz obecnie nie w pełni funkcjonalną usługę. C+ jest niewinny ale to on kasuję za usługę i on ponosi konsekwencje. Jak najbardziej uważam możliwość rozwiązania umowy za zasadną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Oczywiście, że kolega @Gursonek dobrze zrobił i mysle, że ma rację. Popierwm w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 22 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2023 Gość uznał reklamacje a nie umowy nie ruszył bo nie może. Tylko góra może skasować promocje. Dawanie rabatów przy okazji reklamacji to nic nowego, robili tak z opłatami MR, dzierżawa dekodera itp. NF przymykał oko na jawne obchodzenie regulaminów a teraz powiedział sprawdzam. Umowa jest realizowana wg promocji sprzedawcy i zapisy operatora są tu decydujące. Definicja gospodarstwa: Zespół osób spokrewnionych lub spowinowaconych, a także niespokrewnionych mieszkających razem i utrzymujących się wspólnie. Jeżeli któraś z osób mieszkających razem utrzymuje się oddzielnie, tworzy ona oddzielne, jednoosobowe gospodarstwo domowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzia Opublikowano 22 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2023 Tutaj się rozchodzi o brak nowej opcji, co czyni pakiet Netflixa wykupiony przez operatora niepełnowartościowym. Bo dzielić już można, za dodatkową opłatą. Powinni opcję dodać albo umożliwić rezygnację z Netflixa, jak stało się w przypadku @gursonek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 25 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2023 Wszystkie usługi operatora są świadczone w ramach gospodarstwa. to nie jest dzielenie, tylko osobna subskrypcja niezależna za 9.90, Strzelili sobie w stopę dając za 9.90 co normalnie kosztuje więcej, teraz będą mieli odpływ planów standard na rzecz podklejania się do kogoś za 9.90 Ryzykując wojny z operatorami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzia Opublikowano 25 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2023 Jak zwał tak zwał. Ta osobna subskrypcja niezależna za 9.90 zł jest w ramach danego konta i każdy wykupując pakiet przez operatora powinien ją mieć udostępnioną albo móc zrezygnować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 25 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2023 Nadal są pospisywane w obecnej formie, raczej się to nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj.Graal Opublikowano 21 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2023 Proszę bardzo UOKiK bada sprawę Netflixa tylko tych skarg mało jeśli chodzi o dzielenie kont.Co godzina sprawdzają konto inwigilują jak w komunie czy człowiek w domu, w szkole ,w pracy, u rodziców,dzieci,na wakacjach,u kochanki.I to nie chińska czy ruska tylko amerykańska firma. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 25 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2023 Również udało się wyłączyć reklamacyjne Netflix, który miałem w zobowiązaniu do końca trwania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 25 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2023 Ja pisałem że to się wszystko wyjaśni za kilka miesięcy ale forumowe "mądrale" przecież wiedzą lepiej bo tabelka... Tu się zabawa dopiero zaczyna, bo mało że jaja są z oglądaniem na innym TV jak główny i ich instrukcja kompletnie nie działa przeniesienia uprawnień... to tam oferta jest coraz gorsza i ni wuj cena 60zł nie jest warta tej kupy śmieci i jakości HD. Pełną cenę sami płacą chyba tylko desperaci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awakeman Opublikowano 31 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2023 Mam pytanie, korzystamy z Netflixa w kilka osób, w dwóch państwach. Jakiś czas temu zaczęły przychodzić powiadomienia o potwierdzeniu gospodarstwa domowego, czyli standard. Nie jest to jakiś wielki problem, bo wystarczy odebrać maila z kodem i wszystko znów działa. I moje pytanie jest takie - czy da się tak ciągnąć cały czas, czy może po kilku takich powiadomieniach usługa przestanie działać na którymś z urządzeń? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2023 (edytowane) Miesiąc i wyłączą poza gospodarstwem domowym. Ponowne włączenie i komunikat, że limit się wyczerpał. Aby włączyć ponownie, trzeba być z urządzeniem z gospodarstwa domowego i udostępnić obraz na urządzenie spoza gospodarstwa. Mowa o tv czy np Mibox. Jeśli urządzenia spoza gospodarstwa domowego to urządzenia mobilne, to muszą one być podłączone w gospodarstwie domowym. Edytowane 31 Lipca 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awakeman Opublikowano 31 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2023 Dzięki kolego za szybką odpowiedź. Zadam jeszcze jedno pytanie żeby być pewnym na 100%, że dobrze zrozumiałem. Jeśli pojawia się taka informacja na TV, to czy jeśli moja mama, której jest to TV zadzwoni do mnie i zapyta o kod, to czy jeśli go sprawdzę na mailu u siebie w innym państwie i go jej podam, żeby wbiła w TV, to czy ten patent będzie zawsze przechodził? Dodam tylko, że zdarzyło się do tej pory tak dwa razy. Pierwszy raz jakieś 3 miesiące temu, drugi raz miesiąc temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2023 6 godzin temu, awakeman napisał(a): zapyta o kod, to czy jeśli go sprawdzę na mailu u siebie w innym państwie i go jej podam, żeby wbiła w TV, to czy ten patent będzie zawsze przechodził? Mi raz przeszedł. Za drugim razem komunikat jak dobrze pamiętam, że kody już się wyczerpały. Wtedy udostepniłem obraz ze swojego telefonu , który jest w gospodarstwie domowym na Mibox spoza gospodarstwa domowego I miesiąc już działa . Co będzie za tydzień....? Nie wiem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 28 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2023 Czy przy wlaczeniu 02.10 opcji Netflix , tak jak dla kanalow dodatkowych oplata za Pazdziernik bedzie 0zl , a dopiero od Listopada 55zl do konca umowy ? Czy sa jeszcze inne opcje w C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2023 Tak, będzie za 0...nawet jak włczysz 1.10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob1234567 Opublikowano 30 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2023 Netflix w canal+ nie polecam. Nie można obecnie oglądać N na dwóch odbiornikach jeśli nie ma się wspólnego gospodarstwa czyli wspólnej sieci. Jeśli bym miał N osobno to mogę dopłacić 9,99 i oglądać na dwóch gospodarstwach. Ponieważ mam N w canal+ nie ma takiej możliwości. A umowa jeszcze 1,5 roku i nie do zerwania. Dziadostwo. Kończę z canal+ i tym całym ich żużlem i kopaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.