Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze można było też zmniejszyć siódemkę i wepchać napis "tvn" do środka koła lub przerzucić (w kole mógłby być u góry lub z boku po lewej stronie) na lewą stronę i wtedy to wyglądałoby na przykład tak:

3a51d15561556581ae6a4abe08c5da7b.jpg

od biedy można było skrzyżować obecne logo z przyszłym by wyglądało tak:

Sb13AzH.png

z tym że napis TVN rzecz jasna byłby po właściwej stronie.

Swoją drogą tak wyglądałoby logo gdyby robione je na bazie symbolu TVN24:

tvn7.png

Podsumowując można inaczej zrobić logo dla TVN7 - napewno nie tak paskudnie jak w poniedziałkowym przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe logo beznadziejne, wg mnie najlepsze było bodajże to pierwsze "tvnsiedem" zbliżone wyglądem do loga samego TVN. Jak to jest, że niektóre programy co jakiś czas zmieniają logo a inne praktycznie od zawsze mają takie same? Logo to przecież identyfikacja marki więc po co to zmieniać co chwilę? To tak jakby np. Coca-Cola co roku czcionkę zmieniała.

Tak jak pisałem przy okazji nSport+ - w Polsce wszystko funkcjonuje pod znakiem: co by tu jeszcze :censored: ?

 

Po :censored: ruszać coś, co jest dobre?!? :chair: Pomijam fakt, że najlepsze było pierwsze i wciąż twierdzę, że nie trzeba było tamtego ruszać. No, ale - co by tu jeszcze :censored: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logo zostało ruszone, m.in. żeby wywołać na nowo zainteresowanie marką. Jak widać po reakcjach, udało im się. To, plus unowocześnienie oprawy i większa spójność marek. Przeprowadzone wzorowo, imho. :P

 

Coca-Cola ma mega silną markę i nie potrzebuje takich akcji. Tylko trochę, co jakiś czas wprowadza lekkie modyfikacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem właśnie (na poprzedniej stronie) o takim rozwiązaniu jakie podał @Acore. A nawet ciekawsze byłoby logo, gdyby tylko litera "t" i częściowo "v" znalazły się przed kołem (po lewej stronie), a druga część liery "v" i "n" znalazły się już we wnętrzu koła. Może ktoś zrobi i taki rysunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M.in. dlatego. Zmieniają, żeby na nowo wzbudzić zainteresowanie kanałem.

Ale to jest dobre tylko na chwilę, a niesmak pozostanie na długo. Poza tym tych zniesmaczonych nowym logo mogą już nie odzyskać (przynajmniej pewnej części z nich) i po chwilowym skoku oglądalności (zakładam, że najdłużej miesiąc), wszystko wróci do normy, a nawet może lekko spaść (ci zniesmaczeni).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że nie masz kontaktu z pewnymi sprawami, nie znaczy, że one nie występują. Ja znam osobiście kilka osób, które zrażając się do loga danego kanału (mniejsza o powody - bywają naprawdę różne) znalazły sobie inny (podobny tematycznie) kanał, przywiązując się do niego i znajdując w jego ramówce odpowiednie dla siebie pozycje programowe do takiego stopnia, że pytając ich, czy oglądali to, czy owo na antenie wcześniej często oglądanego kanału, odpowiadają - nie zaglądam tam już od roku. Naprawdę z imienia i nazwiska mogę wymienić kilka takich osób. Dlatego wiem, że jest to możliwe. Jak się człowieka raz zrazi do czegoś, to ciężko go ponownie sobie zjednać.

 

Nie chodzi mi oczywiście o kanały premium, tylko pokroju właśnie TVN7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...