Patjyk Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 (edytowane) KE w tym roku zmieni przepisy dotyczące reklam. Otóż doba będzie podzielona na 3 części. Od 0:00 do 6:00, Od 6:00 do 18:00 i od 18:00 do 0:00. W nocy nadawca będzie mógł puszczać reklamy, ile będzie mu się podobało. Nawet przez 6 godzin. A w dzień będzie limit 20% czasu antenowego, ale na dzień, a nie jak do tej pory było przez godzinę. Czyli rano nadawca może zdecydować na brak reklam, ale w godzinach największej oglądalności (18-22) może puścić więcej reklam, niż dotychczas. Więcej tutaj: http://serwisy.gazetaprawna.pl/media/artykuly/1140611,reklamy-beda-mogly-zajac-polowe-czasu-antenowego.html Zapraszam do kulturalnej dyskusji. Moim zdaniem jest to absurdalny pomysł, wiele osób może zrezygnować z TV na rzecz internetu. Edytowane 21 Czerwca 2018 przez Patjyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozio11 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Nadawca powinien sam decydować co, ile i w jakich godzinach puszcza. Jeśli uważa, że opłaca mu się puszczać reklamy bez przerwy - jego sprawa ale on musi liczyć się z konsekwencjami tego czynu. Dla mnie to nonsens, że w prywatnych stacjach ktoś tam nakazuje co ma puszczać i ile w ciągu określonego przedziału czasu. Jeśli nadawca po 15-minutowym kawałku filmu zdecyduje się puścić 30 minut reklam to musi liczyć się z tym, że następnym razem odbiorca wybierze inny kanał. Z resztą telewizja i tak prędzej czy później odejdzie do lamusa, wśród młodych osób zdecydowana większość wybiera swobodę oglądania programów w serwisach typu Netflix niż "Trudne Sprawy" przerywane 15-minutowymi reklamami podpasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumerang Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Czytałem o tych propozycjach już jakiś czas temu, jeśli oni uważają że zwiększenie liczby reklam poprawi atrakcyjność telewizji tradycyjnej to się mocno zdziwią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Moim zdaniem jest to absurdalny pomysł, wiele osób może zrezygnować z TV na rzecz internetu.I tak już wiele osób właśnie rezygnuje z niej dla treści dostępnych w Internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 21 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Tak, ale jeśli wejdą takie przepisy w życie oficjalnie, to jeszcze więcej osób zrezygnuje z tradycyjnej TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Żadna strata. I tak nie ma tam już niczego ciekawego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekS Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Nadawca powinien sam decydować co, ile i w jakich godzinach puszcza. Jeśli uważa, że opłaca mu się puszczać reklamy bez przerwy - jego sprawa ale on musi liczyć się z konsekwencjami tego czynu. Dla mnie to nonsens, że w prywatnych stacjach ktoś tam nakazuje co ma puszczać i ile w ciągu określonego przedziału czasu. Jeśli nadawca po 15-minutowym kawałku filmu zdecyduje się puścić 30 minut reklam to musi liczyć się z tym, że następnym razem odbiorca wybierze inny kanał. Z resztą telewizja i tak prędzej czy później odejdzie do lamusa, wśród młodych osób zdecydowana większość wybiera swobodę oglądania programów w serwisach typu Netflix niż "Trudne Sprawy" przerywane 15-minutowymi reklamami podpasek. Zasadniczo bym się zgodził, ale jest jedno ale - zwróć uwagę że wiele programów funkcjonuje w pakietach. Nie masz swobodnego wyboru że chcesz kanał Z bo kanał Y nie przypasuje (na przykład z powodu reklam). I sądzę że właśnie tu może być pies pogrzebany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Ja już od dawna nie oglądam kanałów pokroju Polsatu, czy TVN ze względu na reklamy. A jak już coś chcę koniecznie obejrzeć to najpierw to nagrywam a potem oglądam. Szkoda mojego czasu na reklamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Wróciłem w niedzielę ze Stanów. Tam w ciągu kwadransa (niecałego) widziłem DWA bloki reklamowe. Najwyraźniej wszystko idzie w tą stronę. Osobiście na razię jadę na "pseudo prepaidzie", wtajemniczeni w możliwości poenkowych kart z niektórych dekoderów wiedzą o co chodzi. Jadę, bo jest to stosunkowo dobry stosunek treści do ceny (szczególnie jak się kupiło na zapas parę lat temu). I zastanawiam się, co zrobić, jak to się skończy - prepaid, czy może jakaś umowa? Powyższy ruch i ewentualne ruchy nadawców chcących wykorzystać nowe możliwości mogą mi zdecydowanie ułatwić decyzję o całkowitej rezygnacji z telewizji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrak Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Nie wiem jak to jest normowane w USA i czy w ogóle jest ale wychodzi że tam jest w ciągu godziny 41 min programu i 19 min przerw, oczywiście w te 19 min przerw pewnie część odchodzi na promocję więc pewnie na reklamy będzie podobnie ok 12-15 min. Ale zazwyczaj mają inny układ bo przerwy są częstsze i krótsze i do tego zazwyczaj przerwy są tylko w trakcie tego samego programu - pomiędzy dwoma różnymi reklam brak - taki chwyt marketingowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Wróciłem w niedzielę ze Stanów. Tam w ciągu kwadransa (niecałego) widziłem DWA bloki reklamowe. Najwyraźniej wszystko idzie w tą stronę.Wystarczy u nas zobaczyć wybrane programy rodem z USA. Często widzimy intro i outro w środku programu. Tylko u nas nie przerywają właśnie tak często jak tam. Nie wiem jak to teraz jest, ale kiedyś jak oglądałem jakiś kanał z USA, to reklamy były często, ale te wraz z blokami autopromocji były w miarę szybkie i dynamiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Wystarczy u nas zobaczyć wybrane programy rodem z USA. Często widzimy intro i outro w środku programu. Dokładnie to samo miałem napisać- najczęściej w Lombardzie czy w Aukcjach - kompletny obłęd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matjot Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 Albo cięcia i potem powtórka tego fragmentu, co przed przerwą w Ameryce, a u nas przed kilkoma sekundami. Ostatnio Puls stosuje ten chwyt z wsadzaniem reklam tylko w trakcie programów, nie pomiędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Ustawa wejdzie w drugiej połowie tego roku https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/czas-reklamowy-w-telewizji-na-zmianie-w-limicie-12-minut-najbardziej-zyska-telewizja-polska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Telewizja sama siebie wykończy ilością reklam. Ja już praktycznie niczego nie oglądam prócz krótkich wiadomości najczęściej w TVP3 bo tam jeszcze są jakieś sensowne wiadomości zamiast sensacji politycznych i kilku programów poradnikowych w kanałach które nie przerywają bloków reklamowych. Żona dwa seriale w kanałach które nie przerywają programów reklamami. Z Pay TV mam tylko abonament w jednej z platform za 19,99 i to tylko dla dwóch kanałów - dziecięcego i tematycznego. Pozostałe to NTC i tak już pewnie zostanie do końca istnienia telewizji. Polsatowskich kanałów nie oglądam żadnych, TVN24 ostatnio nadaje tyle reklam że trudno trafić w przerwę pomiędzy nimi - ilekroć przełączę na ten kanał to jest reklama . Ja rozumiem reklamy i niech ich będzie ile nadawca zapragnie. Tylko dlaczego za te reklamy jest abonament i dlaczego te reklamy są zakodowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) Skoro masz tak ograniczony (ilościowo) dostęp do kanałów, to omijają Cię zapewne "dobre kanały", które pokazują reklamy tylko pomiędzy lub wcale. O NTC to nie ma co wgl mówić, bo to była, jest i będzie zawsze tv pod reklamy a nie pod widza. Wiadomo, że Internet z czasem wyprze TV, ale tam też grasują reklamy, jeśli chcemy coś za darmo, (Spotify czy YouTube), w sumie przewagą płatnych serwisów jest tryb "watch now", a nie brak reklam, bo w tv możesz sobie kupić HBO itp...telewizje ogranicza ramówka do której Ty się musisz dostosować i oglądać to co emitują. Reklamy na kanałach TVP to faktycznie paradoks. Mają dwa źródła utrzymania... z czego reklamy są lepsze dla nich. Powinni zrobić porzadek: kanały z abonamentu bez reklam i kanały z reklamami. Abonament nie za posiadanie odbiornika, tylko za faktycznie oglądanie tych (przykładowo 3 utrzymywanych z abonamentu)kanałów. Przykładowo niech to będzie TVP 1 HD, TVP 2 HD i TVP Info HD... Dopłata doliczana do rachunku kablówki/sat jako abonament na te 3 kanały (nie chcesz ogladać/płacić to Ci operator zablokuje), w dvb-t zakodować te 3 kanały i normalnie przysyłać fakturki za abonament dla tych co chcą oglądać, a nie takie teraz robienie z ludzi [beep]ów... Płaćcie abo bo upadniemy... Ale w sumie oglądajcie reklamy bo pewnie nie płacicie tak nas traktuje TVP Edytowane 29 Czerwca 2018 przez nieczęstygość99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.