Skocz do zawartości

TV Trwam


kulaq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Reklamodawcy nie podzielają twojej opinii, bo jednak reklamy, choć rzadko, to się pojawiają.

Widocznie podzielają, bo gdyby TV Trwam oferowała atrakcyjniejszy program i nie była zbyt kontrowersyjna, "reklamodawcy" o których wspominasz, czyli jakieś małe nikomu nie znane podmioty, interesowałyby się nie pojedynczymi spotami a kampaniami reklamowymi. Niestety, sami sobie to utrudniają - pomijając już wszelkie tematy związane z formułą ich programu i politykowaniem, mają bardzo niedoświadczone biuro reklamy. Jako stacja o olbrzymim zasięgu powinni podpisać umowę z jakimś brokerem reklamowym, a przecież tych na rynku nie brakuje - rozumiem, że nie będą zainteresowani współpracą z konkurencją, więc zostaje im At Media, IDMnet, Discovery Media... Lepiej zarobić mniej niż nie zarobić nic.

 

I wybacz, nie ma co liczyć, że reklamy zaczną się sukcesywnie pojawiać. Zauważ, że większość startujących stacji, czy to naziemnie czy na satelicie, jest w stanie emitować reklamy od samego początku, czyli reklamodawcy są skłonni wyłożyć pieniądze na promocję w raczkujących telewizjach. TV Trwam ma niestety ugruntowaną opinię i to może minus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tematyka kanału nie ma większego znaczenia dla reklamodawców. A jeśli kanał jest kontrowersyjny, wzbudza emocje, mówi się o nim i do tego jest szeroko dostępny to dla reklamodawców jest jak złoto. W końcu sami producenci reklam starają się, żeby właśnie takie cechy posiadały kampanie reklamowe. Moim zdaniem TVTrwam nie będzie miała problemów z pozyskaniem reklamodawców, firmy same będą chciały się w niej reklamować, tak jak ktoś pisał pieniądze nie śmierdzą, więc prywatne firmy nie będą patrzyły na to w jaki sposób się ten kanał wyróżnia, ważne dla nich że się wyróżnia. To, że nie każdy będzie mógł wykupić blok sprawi, że będzie jeszcze więcej chętnych.

 

PS. Moją dyskusję w tym temacie świetnie odzwierciedla prosty wykres: moja wypowiedź----> kosz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tematyka kanału ma znaczenie, bo świadczy o tym z jakim produktem i do jakiej grupy docelowej się uderza. Rydzyk jednak zapowiedział, że będą sobie wybierać emitowane reklamy, co z pewnością nie zachęca potencjalnych "najemców" czasu antenowego. Kontrowersje jakie wzbudza TV Trwam nie polega z kolei na tym, że ludzie zabijają się, by oglądać TV Trwam - póki co brak jednoznacznych dowodów na to, że ich oglądalność choć z pewnością wzrosła, to że wykładniczo jest większa o tyle, ilokrotnie wzrósł ich zasięg techniczny. I powtarzam po raz kolejny, jeśli reklamy miałyby się pojawić na dużą skalę, to już by to miało miejsce. Póki co stacja nie znalazła się w TOP10 najchętniej oglądanych kanałów w DVB-T, zobaczymy jakie będą wyniki za marzec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

póki co brak jednoznacznych dowodów na to, że ich oglądalność choć z pewnością wzrosła, to że wykładniczo jest większa o tyle, ilokrotnie wzrósł ich zasięg techniczny

 

To po co się produkujesz i przewidujesz w drugą stronę, że raczej nie wzrosła? Skoro nie ma danych to nie ma danych, a nie że nie ma danych no aleee z pewnością ......

 

W przypadku kanałów ogólnopolskich liczy się tylko zasięg, żeby trafić do świadomości jak najszerszej grupy odbiorców. Nie ma takiej siły, żeby np. TVN gwarantował, że przy sprzedaży bloków np. przed faktami czy kuchennymi rewolucjami klient dotrze akurat do np. kobiet w wieku 16-28 lat. Takiej precyzji nikt nie zagwarantuje, ewentualnie, że wśród całej grupy komercyjnej będą odpowiednie wyniki.

 

Co do kontrowersji to tak jak wszędzie, nie ważne jak, ważne że mówią- niby czemu ta zasada miałaby się nie sprawdzać tylko w przypadku telewizji Trwam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gdzie są te reklamy? Nie ma opublikowanych wyników oglądalności TV Trwam, jednak podejrzewam, że są one dobrze znane nadawcom stacji telewizyjnych, którzy dostają bieżące wyniki telemetryczne. Oglądalność stacji była mierzona przed wejściem do NTC, jednak nie mogły być uznane za miarodajne z uwagi na brak umów pomiędzy instytucją a nadawcą, jak i po wejściu do niej.

 

W każdym razie ja czy Ty musimy czekać na oficjalne raporty oglądalności, żeby cokolwiek wywnioskować, jednak strony, które wykładają na reklamę grube miliony doskonale sobie zdają sprawę z tego, kto i w jakim stopniu TV Trwam ogląda. Skutek tego taki, że stacja emituje co najwyżej reklamy ziół na [beep]ie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telewizja Trwam nie jest nawet w połowie tak profesjonalna jak inne stacje, więc może im trochę zająć przygotowanie się do emisji reklam na szerszą skalę, tym bardziej że chcą to robić we własnym zakresie. Do tego reklamodawcy raczej nie są przyzwyczajeni do takiej formy kupowania czasu antenowego, więc i to może wpływać na tempo zwiększania ilości reklam w TVTrwam. W dzisiejszych, wolnorynkowych czasach trzeba mieć bardzo dużo niechęci do TVTrwam, żeby sądzić, że nie będzie chętnych do kupowania bloków (oprócz tych kwestii o których już pisałem), wystarczy spojrzeć jak można przebierać w olbrzymiej ilości produktów kierowanych np. do osób starszych. Tak samo jak w każdym innym segmencie rynku ciężko i tam o jakąś niszę, więc ci, którzy już na nim są, z pewnością z chęcią będą chcieli trafić do szerszego grona odbiorców za pośrednictwem między innymi TVTrwam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol, zapewne jest mierzona :) Ale wynik zna tylko Nielsen i dopóki Trwam nie zapłaci to go nie pozna. Ale Trwam nie zapłaci bo jej nie zależy. Więc oficjalnego wyniku Trwam nie będzie. A bez tego Trwam nie podpisze także umowy z żadnym brokerem reklamowym. Czyli będą sobie sami sprzedawali swój czas i albo ktoś go kupi bez wiedzy o oglądalności albo nie. Dopiero jak przyciśnie brak gotówki to wtedy i Trwam w Nielsenie się pojawi i z brokerem umowę podpisze i będzie 12 minut reklamy w godzinie :) Jest bardzo wiele produktów których reklamy w Trwam spokojnie mogą śmigać, chociażby artykuły codziennego użytku, pasta do zębów, proszki, leki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamodawcy nie podzielają twojej opinii, bo jednak reklamy, choć rzadko, to się pojawiają.

Widocznie podzielają, bo gdyby TV Trwam oferowała atrakcyjniejszy program i nie była zbyt kontrowersyjna, "reklamodawcy" o których wspominasz, czyli jakieś małe nikomu nie znane podmioty, interesowałyby się nie pojedynczymi spotami a kampaniami reklamowymi. Niestety, sami sobie to utrudniają - pomijając już wszelkie tematy związane z formułą ich programu i politykowaniem, mają bardzo niedoświadczone biuro reklamy. Jako stacja o olbrzymim zasięgu powinni podpisać umowę z jakimś brokerem reklamowym, a przecież tych na rynku nie brakuje - rozumiem, że nie będą zainteresowani współpracą z konkurencją, więc zostaje im At Media, IDMnet, Discovery Media... Lepiej zarobić mniej niż nie zarobić nic.

 

I wybacz, nie ma co liczyć, że reklamy zaczną się sukcesywnie pojawiać. Zauważ, że większość startujących stacji, czy to naziemnie czy na satelicie, jest w stanie emitować reklamy od samego początku, czyli reklamodawcy są skłonni wyłożyć pieniądze na promocję w raczkujących telewizjach. TV Trwam ma niestety ugruntowaną opinię i to może minus.

 

 

Właśnie Rydzyk ma niedoświadczone biuro reklamy, pewnie o to rozbija się cały ich problem małej ilości reklam. Bo gdyby Rydzyk wynajął biuro o większej renomie to musiałby im więcej zapłacić, a jak wiadomo on pieniędzmi to się dzielić nie lubi. Zasięg mają duży tak jak inni, a są pomijani bo wykreowali jakiś swój obraz nie każdemu to odpowiada. Większość firm woli umieścić swoje reklamy w TV nie kojarzonej z awanturami bo to też może źle oddziaływać na potencjalnego kupującego.

Poza tym jak już pokazał przypadek RM, które zasięgiem dorównuje RMF FM, duży zasięg nie jest równoznaczny ze zgromadzeniem dużej ilości słuchaczy, tak samo jest pewnie z Trwam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest bardzo wiele produktów których reklamy w Trwam spokojnie mogą śmigać, chociażby artykuły codziennego użytku, pasta do zębów, proszki, leki itp.

 

Rozszerzając temat - Nielsen wykaże dość dokładnie, co i jak (jeśli LuxVeritatis będzie zainteresowane...)

Wykaże także, jaki jest profil widza.

Grupa komercyjna, na którą idą realne budżety na kampanie reklamowe to widownia w przedziale 16-49 lat. Nie jestem przekonany, czy właściciel stacji jest obecnie zainteresowany upublicznieniem takich danych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tv trwam się rozkręca, pasmo filmowe o 21:40 prezentuje coraz piękniejsze wartościowe filmy. Dziś polecam film "Meant to be " polski tytuł to "Niespełniony plan". Masz czas obejrzyj koniecznie ten film warto. A 25 marca w dzień świętości życia kto nie widział film: " Każde życie jest cudem". Brawo trwam tak dalej. O 21:40 przestaw się na Trwam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tv trwam w obecnej formie, nie chodzi mi o tresci ale o sprawy techniczne:jakosc dzwieku,glos lektora,wystroj studia pozostanie tv niszowa z ogladalnoscia na poziomie ulamka %.

Ja czasem przelaczam na tv trw. i po kilku sekundach mam juz dosyc-ten glos lektora przenosi mnie w lata 80-te.Naprawde nie pisze tego zlosliwie ale ogladajac tv nie mam zamiaru czuc sie niekomfortowo,ja to porownuje do nastroju"zakonnego"..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tv trwam się rozkręca, pasmo filmowe o 21:40 prezentuje coraz piękniejsze wartościowe filmy. Dziś polecam film "Meant to be " polski tytuł to "Niespełniony plan". Masz czas obejrzyj koniecznie ten film warto. A 25 marca w dzień świętości życia kto nie widział film: " Każde życie jest cudem". Brawo trwam tak dalej. O 21:40 przestaw się na Trwam.

"Niespełniony plan"

Film podejmuje temat aborcji. Gdy 20-letni Nathan Burr traci pracę, zaczyna zastanawiać się nad swoim życiem. Młody, początkujący pisarz wychowany przez rodzinę zastępczą postanawia odszukać swoją biologiczną matkę. Wspólnie z poznaną w hotelu dziewczyną o imieniu Shelly osiąga cel. Matka Nathana, Linda jest pracownikiem w dziale opieki społecznej. Jej własne doświadczenie związane z porzuceniem syna, znacząco wpłynie na jej pracę z będącą w ciąży

nastolatką - Tori. Gdy Nathan postanawia spotkać się z matką odkrywa tajemnicę, która na zawsze zmieni jego życie. Poruszająca historia o wartości życia

i przeznaczeniu każdego z nas.

"Każde życie jest cudem" z 2012

Ładny film. Opowieść o dziewczynie, która dowiaduje się o powodach swojego stanu psychicznego i innych zaburzeń zdrowotnych (padaczka, astma). Jej rodzice adoptowali ją, gdy była niemowlakiem, dzieckiem, które przeżyło aborcję. Dziewczyna wyrusza w podróż, by poznać okoliczności swoich narodzin. Film dotyka również problemu syndromu poaborcyjnego i przebaczenia. Piękny, wartościowy film. Polecam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jakiś czas temu wspominano tutaj o filmie, jaki tworzą studenci WSKSiM. Otóż chodziło o spektakl teatralno-filmowy w reżyserii Witolda Ludwiga pt. "Brat naszego Boga". Muzykę do niego skomponował Michał Lorenc, a lektorem był Janusz Szydłowski. Dziś miałem przyjemność być na premierowym pokazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

„Brat naszego Boga”, na motywach dramatu Karola Wojtyły, w reż. Witolda Ludwiga.

 

Widowisko stanowi dziękczynne wotum studentów za dar bł. Jana Pawła II w roku jego kanonizacji. W koprodukcji WSKSiM i Telewizji Trwam wzięli udział znakomici mistrzowie polskiej kultury. Narratorem widowiska jest Janusz Szydłowski – słynny lektor filmowy, muzykę do spektaklu skomponował Michał Lorenc, a udźwiękowieniem warstwy filmowej zajął się wybitny polski operator dźwięku, członek Polskiej Akademii Filmowej – Michał Muzyka. Autorem zdjęć filmowych i montażystą obrazu jest Paweł Niemiec z Telewizji Trwam.

 

To historia malarza i powstańca styczniowego Adama Chmielowskiego, który porzuca sztukę, by poświęcić się służbie ubogim. To opowieść o wojnie i cierpieniu, sztuce i miłosierdziu.

 

Przygotowania do spektaklu trwały od stycznia do kwietnia 2014 r. Zdjęcia kręcone były przy udziale około 80 statystów i profesjonalnych grup rekonstrukcyjnych Powstania Styczniowego. Aktorzy i ekipa filmowa pracowali w licznych historycznych lokacjach w Polsce, m.in. Pałacu Dąmbskich w Toruniu, Muzeum Wsi Kieleckiej w Tokarni k. Kielc, a także Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie.

 

Źródło: Radio Maryja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...