Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To jest tzw. oferta lojalnościowa, czyli żeby zatrzymać obecnych abonentów, którzy wysłali wypowiedzenie. Ktoś z C+ dzwoni do takich osób i oferuje podobne promocje :wink: W C+ nie jest już to jakieś nowe podejście do abonenta, bo robią tak już od dłuższego okresu czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem w okresie wypowiedzenia zeszłorocznej umowy w promoci świątecznej (komfortowy+ oraz opcja Canal+, dekoder SD).

Cyfra zapropnowała przedłużenie umowy na kolejne 18 miesięcy

przy zachowaniu dotychczasowego pakietu w cenie 42 zł miesięcznie i opcji Canal+ przez okres 18 miesięcy free.

Czyżby nowe podejście do dotychczasowych abonentow?

Oferta wydaje się kusząca

Hej jak jest z opcjami HD i czy zaproponowali Tobie jakieś wyższe pakiety? Jestem ciekaw bo takze wlasnie jestem w okresie wypowiedzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam więc przedłużenie promocji dla osób chcących zawrzeć Aneks. 42PLN komfortowy -29 Podstawowowy do obydwu CanalPlus gratis 18 miesiecy SD. Stała cena przez 18 miesięcy( trzeba mieć swój tuner bo nawet najem SD w tych promocjach 10 PLN miesięcznie). Fajnie bo Aneks powoduje skrócenie poprzedniej umowy. Można dzwoniąć zamówić takie same promocje jak dla nowych klientów 223346191. Inna opcja to 50% na 11 miesięcy umowa na 13 lub na 18 na kazdy pakiet. Jestem naprawde pozytywnie zaskoczony bo Cyfraplus ma chyba najlepiej rozwinięty pakiet lojalnościowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem umowę z cyfrą+ dwuletnią i już jest na czas nieokreślony. Posiadałem pakiet podstawowy + canal+, teraz wyłączyłem canal+ i wziąłem pakiet komfortowy. Przy okazji pytałem, się czy mi jakichś warunków lepszych nie dadzą, skoro chcę przedłużyć umowę. To mi jedynie ten telewizor za 1zł zaproponowali, oczywiście musiałbym pakiet zwiększać czego nie chcę. Tak wiec pytam: czy mogę wypowiedzieć umowę dzwoniąc do nich (czekając 15minut, aż ktoś odbierze...) i wtedy coś mi zaczną proponować normalnego, czy muszę to jakoś na piśmie im wysłać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez telefon umowy nie możesz wypowiedzieć, tylko na piśmie.

 

Możesz za to zadzwonić i zapytać co Ci proponują. I nie musisz dzwonić na infolinie, tylko od razu na Dział Utrzymania Klienta Cyfry+ pod numer (22) 310 45 65. Ja tam dzwoniłem godzinę temu i po formułce o nagrywaniu rozmów od razu połączenie zostało odebrane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie drugiej umowy, a mianowicie słyszałem że nie chętnie wyrażają zgodę na podpisanie drugiej umowy. Pierwszą umowę mam do końca maja 2010 r. Zakładam, że jednak wyrażą zgodę i od razu zamówię przez infolinię i stąd moje pytania:

1) Czy umowę muszę podpisać we wskazanym podczas rozmowy punkcie, czy mogę później wybrać inny?

2) Jeśli to pierwsze, to co będzie, jeśli w tym punkcie nie będzie dekodera, którym jestem zainteresowany? Czy będę musiał wziąć ten, który mają w magazynie?

3) Czy wogóle podczas zamawiania przez infolinię podaję model dekodera?

4) Jak długo zgoda na zawarcie drugiej umowy "widoczna" jest w systemie?

5) Czy muszę podpisać umowę niezwłocznie po uzyskaniu zgody, czy mogę również np. po kilkunastu dniach?

Proszę napiszcie o swoich doświadczeniach w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM SERDECZNIE

Jest to mój pierwszy post na tym forum wiec chce sie przywitac.

 

Chcialem dla porowniania dla innych uzytkownikow C+ pokazac jaka mi oferte przedstawiono.

 

Podpisalem umowe z cyfra rok temu tzw. swiateczna.. placilem za pakiet KOMFORTOWY+ i do tego C+/HBO/Cinemax'y (pakiet premium) okolo 130 zl /msc po zakonczeniu sie promocji takie byly rachunki.

 

Dzis dzowniac do centrum abonemnta do ludzi od utrzymania klietna powiedzialem ze chce wypowiedziec umowe przed zakonczeniem jeszcze 6msc z dniem 1 stycznia 2010.r zaplacic kare umowna 300zl i definitywnie rozwiazac umowe. Bardzo mila Pani zaproponowala mi

 

 

- przedluzenie umowy na kolejne 18msc , rozwiazujac JUZ umowe obecną (czyli defacto pol roku mi anulowano :) )

- pakiet Komfortowy przez 11msc za 50% plus pakiet C+ pelny za darmo przez 9msc

 

 

Czyli mam praktycznie to samo za 32zl przez najblizsze 11msc a nie za 132 zl jak do teraz plaicilem.

Wiem WIem moglo byc lepiej ale ja juz jestem zadowolony . :)

Prosze napisac jakie Panstwo dostali propozycje i jesli ktos jest obyty z tematem czy otrzymalem dobra propozycje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie też przedłużyłem umowę. Umowa na 18 miesięcy, warunki mi się podobają, dekoder z tym całym pvr hd darmowy wynajem (konwerter ma kilka wyjść, więc problemu z tym nie mam). To co dostanę: pakiet komfortowy, canal+ stąd 2 kanały hd, jeszcze dodatkowe 5 kanałów hd - tak pierwsze 11 miesięcy płacąc 46,90. Potem miałbym płacić za to 78,85, ale oczywiście mogę potem wyłączyć dodatki.

edit: na symulacji płatności nie było 75zł jak słyszałem przez telefon tylko 78,75. I nie usłyszałem o dokładnej kwocie, tzn. słyszałem 46zł, a nie 46,90. Ale wybaczę im taką różnicę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam małe pytanko - może i trochę naiwne - ale wolę spytać i się poradzić. Otóż chciałbym podpisać umowę na obecną promocję "Świąteczne doładowanie" bo bardzo fajne warunki oferują. ALE, niestety jestem związany do końca stycznia umową z innym operatorem i nie chciałbym płacić dwóch abonamentów w styczniu. Moje pytanie zatem brzmi: czy można podpisać umowę teraz z zastrzeżeniem, że zaczyna ona obowiązywać od 1 lutego? Jak sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.

Mam problem z c+ wyłączyli mi sygnał w listopadzie ubiegłego roku za rzekomo niezapłacony rachunek (rachunek był zapłacony tyle że poczta przesyłała pieniądze około 2 tyg.), równocześnie zabrali mi zniżki na abo , tak że musiałem płacić 100% (!) Nie odłączyli mi opcji dodatkowych -ponieważ miałem zadłużenie (wpędzając mnie w kolejne koszta...)

30 stycznia złożyłem reklamacje (przez e-mail i ica) do tej pory nie odpowiedzieli .

Co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem z c+ wyłączyli mi sygnał w listopadzie ubiegłego roku za rzekomo niezapłacony rachunek (rachunek był zapłacony tyle że poczta przesyłała pieniądze około 2 tyg.), równocześnie zabrali mi zniżki na abo , tak że musiałem płacić 100% (!) Nie odłączyli mi opcji dodatkowych -ponieważ miałem zadłużenie (wpędzając mnie w kolejne koszta...)

30 stycznia złożyłem reklamacje (przez e-mail i ica) do tej pory nie odpowiedzieli .

Co robić?

 

Skoro wyłączyli Ci sygnał to nie chodziło o jeden rachunek, więc nie zwalaj na pocztę. Cyfra wyłącza sygnał dopiero jak jest dwumiesięczna zaległość. A w aneksie który akceptowałeś telefonicznie była jasna informacja że w przypadku zawieszenia sygnału za długi, tracisz przyznane rabaty. Nie płaciłeś w terminie (dwumiesięcznym!) to utraciłeś zniżki - proste. Jeżli 30 stycznia złożyłeś reklamację to odpowiedż powinna być gotowa w ciągu 30 dni czyli do 2 marca. Pewnie jeszcze pismo do Ciebie nie doszło. Zadzwoń, albo wyślij maila i zapytaj jaka jest odpowiedź na Twoją reklamację bo minął już termin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, bardzo proszę o pomoc w interpretacji art. 11 § 5 oraz § 6 Regulaminu umowy o abonament:

„§ 5. W trakcie Umowy Abonent, który nie ma wymagalnych długów wynikających z Umowy, może żądać jeden raz na 12 miesięcy obowiązywania Umowy zmiany zasad świadczenia usług przez Operatora CYFRY+ w zakresie Sprzętu i Karty.

§ 6. Żądanie zmiany zasad świadczenia usług, o którym mowa w § 5 niniejszego artykułu, może polegać na:

(a) udostępnieniu Abonentowi, używającemu wyłącznie Karty, pozostałych elementów Sprzętu przez Operatora CYFRY+, przy uwzględnieniu faktu posiadania Karty przez Abonenta. Sprzęt będzie oddawany Abonentowi w najem na zasadach stosowanych w tym czasie przez Operatora CYFRY+ w zawieranych z Abonentami umowach o abonament […]”

 

Czy zgodnie z powyższym, jeśli korzystam wyłącznie z samej karty Cyfry, to czy w przypadku gdy dekoder HD w jakiejś promocji będzie oferowany na wynajem za darmo, będę mógł go wtedy wydzierżawić na zasadach oferowanych w tej promocji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma dekoderów HD w promocji... Są po prostu promocje, gdzie przyznawane są zniżki, na wynajem dekodera. Zniżkę taką możesz uzyskać jedynie przy przedłużaniu Umowy. Zacytowany przez Ciebie punkt Regulaminu świadczy jedynie o możliwości wynajmu dekodera w trakcie trwania kontraktu na zasadach standardowych(tj. za standardową opłata czynszu najmu). Dystrybutor nie wyda Ci sprzętu, jeśli na Umowie będzie zadłużenie. ot co znaczy ww. paragraf ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...