Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chcę na razie dzwonić do nich za nim nie będę pewny na czym stoję.Wyczytałem gdzieś coś takiego że po upływie X dni gdy nie odpowiedzą na reklamacje - reklamację należny traktować jako przyjętą.

Tylko teraz czy ktoś coś więcej o tym prawie wie i czy liczy się tu termin 30 czy może 14 dni?

 

Hugo impertynencję zachowaj dla innych fanboy'ów c+ i pp.

Skąd masz info że odpowiedz powinna być w ciągu 30 dni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

30 dni wynika z Regulaminu o Abonament §14 pkt 4 czyli:

 

§ 3. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać imię i nazwisko Abonenta (nazwę w przypadku osoby

prawnej), numer Abonenta, opisany przedmiot reklamacji. Zgłoszenie reklamacji przez Abonenta nie

zwalnia go od obowiązku uiszczenia wymagalnych na podstawie Umowy należności.

§ 4. W terminie 30 dni od daty zgłoszenia przez Abonenta reklamacji Dział Obsługi Abonentów

przedstawi Abonentowi listownie (w przypadku zgłoszenia przez Abonenta takiego żądania) lub

telefonicznie swoje stanowisko w sprawie przyczyn nieuwzględnienia reklamacji, zaś w przypadku jej

uwzględnienia przedstawi Abonentowi sposób i zasady jej uwzględnienia. Rozmowy telefoniczne

opisane w niniejszym artykule są nagrywane zgodnie z art. 15 § 4 Regulaminu. Operator CYFRY+

prześle Abonentowi na jego żądanie pisemny stenogram tych rozmów lub nośnik z utrwalonym

przebiegiem rozmów telefonicznych w powyższym zakresie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekodera Philips HD PVR nie kupisz na wlasnosc ja go wziąlem na 13 mies bo na tyle mam umowe i sprobuje go wykupic jak mi sie umowa bedzie konczyc :D

 

 

Dekodera PVR HD nie było i nie będzie można wykupić od Cyfry+. Nie ma takiej opcji.

 

 

Jedyny sposób na wykupienie Philipsa PVR to zgubienie go :lol: Cena chyba 800zł. :lol:

Ale czy na takim zgubionym odbierzesz VOD to już inna sprawa.

 

za taką kasę można kupić lepszy dekoder, VOD działa tylko na dekoderach Cyfry+ - mają odpowiednie oprogramowanie do tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam umowę zawartą 30 stycznia na 13 miesięcy podstawowy+.Dodatkowo canal + 4 miesiące i hbo 2 miesiące.Stąd moje pytanie przyszła już do mnie faktura i za kwiecień mam naliczone 29 zł za hbo.Czy już mam dzwonić do cyfry że chce zrezygnować z hbo ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anttys - tak, jeśli chcesz odłączyć to dzwoń do CTA w marcu.

Amaś 1990 - w tym momencie nie ma takich "gadżetów". Śledź magazyn Plus+ lub stronę internetową. Pojawi się coś takiego w "limitowanych" nagrodach, więc jak coś takiego wprowadzą to dzwoń na infolinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeśli wziąłem w grudniu Pakiet Podstawowy+ na 13 miesięcy, przez 9 miesięcy płatny 50% taniej z dekoderem SD i do tego Canal+, HBO i Cinemaxy 4 miesiące gratis oraz Filmbox Extra i Family przez 13 miesięcy gratis, to dzwoniąc w kwietniu mogę spokojnie zostawić tylko sam Pakiet Podstawowy+ bez żadnych konsekwencji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rachunki dostajesz na 2 miesiące. Miesiąc bieżący - stan na noc z 30-31 poprzedniego miesiąca na 1szy dzień bieżącego miesiąca, a także prognozę, czyli planowany rachunek na kolejny miesiąc. Dokonując zmiany w opcjach/pakiecie powodujesz ponowną wysyłkę rachunku "prognozy" w kolejnym miesiącu. Patrząc na marzec i kwiecień - dostajesz rachunek: marzec 40 złotych i kwiecień 60 złotych (wiadomo, jest to przykład). Dzwoniąc w marcu i odłączając coś od 1szego kwietnia zmieniasz rachunek na np. 40 złotych i w kwietniu dostajesz korektę prognozy na w.w. kwotę. W maju dostaniesz ponownie 2 rachunki.

Pamiętaj - prognoza jest ważnym rachunkiem jeśli niczego nie zmienisz i używasz jej do opłacenia abonamentu w kolejnym, jej przypisanym miesiącu.

 

Jeśli wziąłem w grudniu Pakiet Podstawowy+ na 13 miesięcy, przez 9 miesięcy płatny 50% taniej z dekoderem SD i do tego Canal+, HBO i Cinemaxy 4 miesiące gratis oraz Filmbox Extra i Family przez 13 miesięcy gratis, to dzwoniąc w kwietniu mogę spokojnie zostawić tylko sam Pakiet Podstawowy+ bez żadnych konsekwencji?

Tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Gdybym chciał zostawić do Pakietu Podstawowego+ opcję Canal+ na pozostałe 9 miesięcy , to jest szansa coś utargować, czy cena taka jak w cenniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich tak jak ja nabitych w butelkę przez Cyfrę +. Po kontakcie z CTA i wyłączeniu Opcje HBO ( którą miałem 3 miesiące gratis ) dowiedziałem się , że przy rezygnacji z HBO opija Premium HD też zostaje wyłączona .To moje pytanie skoro według spisanej umowy Opcja Premium HD jest gratis przez 13 miesięcy i w umowie brak jest zapisu na temat utraty dostępu do Opcji Premium HD w przypadku rezygnacji z Opcji HBO, to czy Cyfra+ może tak robić , iż wyłączy mi Premium HD i jeśli tak to na jakiej podstawie , skoro w umowie brak jest odpowiedniego zapisu tej zależności.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg regulaminu z kanału HBO HD można korzystać mając zwykłe HBO. W skład Premium HD wchodzi C+Film HD, C+Sport HD i HBO HD. Logiczne jest że rezygnując z HBO muszą odłączyć Ci HBO HD. Wtedy naliczają 6zł za opcję Canal+ HD, która kosztuje 6zł i na którą zniżki w aneksie nie masz zapisanej. Podpisałeś umowę na opcje Canal+, HBO i Premium HD i na nie dostałeś zniżki. Modyfiukjesz ofertę, to zniżki przepadają w stosowny dla regulaminu i ówczesniej promocji sposób. Bezpłatne 5xHD wciąż masz. Zawsze możesz z Canal+ HD zrezygnować jeśli te dodatkowe 6zł to taki problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To najciekawsze jest to , że operator nie informuje w ogóle o takiej zależności , ani przy podpisywaniu umowy ,ani w treści umowy , ani na folderach reklamowych. Po prostu Cyfra+ stosuje ukryte haczyki , bo jeśli bym wiedział , że tak będzie wyglądać mój pakiet kanałów HD po trzech miesiącach od podpisania umowy ,to nigdy bym takiej umowy nie podpisał z Cyfrą+ , a jednak kolega dobrze mówił bierz n-kę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie masz warunki na jakich możesz korzystać z danych opcji dodatkowych, w tym Premium HD. Skoro brałeś pod uwagę umowę z n-ką, to znaczy że nie zależało Ci na kanałach Canal+, więc odłącz je w Cyfrze i nic Ci nie będą naliczać. W n-ce i tak byś nie miał tych kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstępem to kierują się wszyscy "wierni abonenci" którzy płaczą w ostatnim miesiącu promocji że dostali za duży rachunek i kombinują jak by tu mniej płacić. Wylewają na forum wszystkie swoje żale. W umowie wszystkie warunki promocyjne są opisane. Ja jak czegoś nie zrozumiałem w umowie to nie zwalam na firme/dystrybutora że mnie nie poinformowali. Możecie narzekać że te umowy sa napisane po chińsku ale tak będzie dopuki mentalność marudzenia w naszym kraju się nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...