Maq Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 W promocyjnej cenie będziesz mógł wynająć dekoder tylko w przypadku przedłużenia umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricz forester Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Nie chcę na razie dzwonić do nich za nim nie będę pewny na czym stoję.Wyczytałem gdzieś coś takiego że po upływie X dni gdy nie odpowiedzą na reklamacje - reklamację należny traktować jako przyjętą. Tylko teraz czy ktoś coś więcej o tym prawie wie i czy liczy się tu termin 30 czy może 14 dni? Hugo impertynencję zachowaj dla innych fanboy'ów c+ i pp. Skąd masz info że odpowiedz powinna być w ciągu 30 dni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 30 dni wynika z Regulaminu o Abonament §14 pkt 4 czyli: § 3. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać imię i nazwisko Abonenta (nazwę w przypadku osoby prawnej), numer Abonenta, opisany przedmiot reklamacji. Zgłoszenie reklamacji przez Abonenta nie zwalnia go od obowiązku uiszczenia wymagalnych na podstawie Umowy należności. § 4. W terminie 30 dni od daty zgłoszenia przez Abonenta reklamacji Dział Obsługi Abonentów przedstawi Abonentowi listownie (w przypadku zgłoszenia przez Abonenta takiego żądania) lub telefonicznie swoje stanowisko w sprawie przyczyn nieuwzględnienia reklamacji, zaś w przypadku jej uwzględnienia przedstawi Abonentowi sposób i zasady jej uwzględnienia. Rozmowy telefoniczne opisane w niniejszym artykule są nagrywane zgodnie z art. 15 § 4 Regulaminu. Operator CYFRY+ prześle Abonentowi na jego żądanie pisemny stenogram tych rozmów lub nośnik z utrwalonym przebiegiem rozmów telefonicznych w powyższym zakresie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario_81 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Dekodera Philips HD PVR nie kupisz na wlasnosc ja go wziąlem na 13 mies bo na tyle mam umowe i sprobuje go wykupic jak mi sie umowa bedzie konczyc Dekodera PVR HD nie było i nie będzie można wykupić od Cyfry+. Nie ma takiej opcji. Jedyny sposób na wykupienie Philipsa PVR to zgubienie go Cena chyba 800zł. Ale czy na takim zgubionym odbierzesz VOD to już inna sprawa. za taką kasę można kupić lepszy dekoder, VOD działa tylko na dekoderach Cyfry+ - mają odpowiednie oprogramowanie do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekhm Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Na dekoderze PVR "zagubionym" usługa VOD nie zadziała. Nie ma sensu się trudzić i uciekać przed Krukiem aby sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Nie mowiąc już o braku gwarancji takiego "zagubionego" dekodera Niech coś Ci w nim padnie to 800 zł poszło się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaś 1990 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam pana @ekhm mam pytanko czy mozna za złote plusy zamówić czapkę z daszkiem na lato aktualnie mam prawie 400 + \ów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anttys Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam.Mam umowę zawartą 30 stycznia na 13 miesięcy podstawowy+.Dodatkowo canal + 4 miesiące i hbo 2 miesiące.Stąd moje pytanie przyszła już do mnie faktura i za kwiecień mam naliczone 29 zł za hbo.Czy już mam dzwonić do cyfry że chce zrezygnować z hbo ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekhm Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 anttys - tak, jeśli chcesz odłączyć to dzwoń do CTA w marcu. Amaś 1990 - w tym momencie nie ma takich "gadżetów". Śledź magazyn Plus+ lub stronę internetową. Pojawi się coś takiego w "limitowanych" nagrodach, więc jak coś takiego wprowadzą to dzwoń na infolinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anttys Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Dzięki bo już pośpieszyli z fakturą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Jeśli wziąłem w grudniu Pakiet Podstawowy+ na 13 miesięcy, przez 9 miesięcy płatny 50% taniej z dekoderem SD i do tego Canal+, HBO i Cinemaxy 4 miesiące gratis oraz Filmbox Extra i Family przez 13 miesięcy gratis, to dzwoniąc w kwietniu mogę spokojnie zostawić tylko sam Pakiet Podstawowy+ bez żadnych konsekwencji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekhm Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Rachunki dostajesz na 2 miesiące. Miesiąc bieżący - stan na noc z 30-31 poprzedniego miesiąca na 1szy dzień bieżącego miesiąca, a także prognozę, czyli planowany rachunek na kolejny miesiąc. Dokonując zmiany w opcjach/pakiecie powodujesz ponowną wysyłkę rachunku "prognozy" w kolejnym miesiącu. Patrząc na marzec i kwiecień - dostajesz rachunek: marzec 40 złotych i kwiecień 60 złotych (wiadomo, jest to przykład). Dzwoniąc w marcu i odłączając coś od 1szego kwietnia zmieniasz rachunek na np. 40 złotych i w kwietniu dostajesz korektę prognozy na w.w. kwotę. W maju dostaniesz ponownie 2 rachunki. Pamiętaj - prognoza jest ważnym rachunkiem jeśli niczego nie zmienisz i używasz jej do opłacenia abonamentu w kolejnym, jej przypisanym miesiącu. Jeśli wziąłem w grudniu Pakiet Podstawowy+ na 13 miesięcy, przez 9 miesięcy płatny 50% taniej z dekoderem SD i do tego Canal+, HBO i Cinemaxy 4 miesiące gratis oraz Filmbox Extra i Family przez 13 miesięcy gratis, to dzwoniąc w kwietniu mogę spokojnie zostawić tylko sam Pakiet Podstawowy+ bez żadnych konsekwencji? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Gdybym chciał zostawić do Pakietu Podstawowego+ opcję Canal+ na pozostałe 9 miesięcy , to jest szansa coś utargować, czy cena taka jak w cenniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ekhm Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Jest, zawsze jest szansa.. Dzwoń i pytaj czy gdy ew. chciałbyś zostawić, to czy mogli by cosik wykombinować. To będzie kwiecień, myślę, że dałoby radę uzyskać jeszcze jakieś promo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gard Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Witam wszystkich tak jak ja nabitych w butelkę przez Cyfrę +. Po kontakcie z CTA i wyłączeniu Opcje HBO ( którą miałem 3 miesiące gratis ) dowiedziałem się , że przy rezygnacji z HBO opija Premium HD też zostaje wyłączona .To moje pytanie skoro według spisanej umowy Opcja Premium HD jest gratis przez 13 miesięcy i w umowie brak jest zapisu na temat utraty dostępu do Opcji Premium HD w przypadku rezygnacji z Opcji HBO, to czy Cyfra+ może tak robić , iż wyłączy mi Premium HD i jeśli tak to na jakiej podstawie , skoro w umowie brak jest odpowiedniego zapisu tej zależności.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Wg regulaminu z kanału HBO HD można korzystać mając zwykłe HBO. W skład Premium HD wchodzi C+Film HD, C+Sport HD i HBO HD. Logiczne jest że rezygnując z HBO muszą odłączyć Ci HBO HD. Wtedy naliczają 6zł za opcję Canal+ HD, która kosztuje 6zł i na którą zniżki w aneksie nie masz zapisanej. Podpisałeś umowę na opcje Canal+, HBO i Premium HD i na nie dostałeś zniżki. Modyfiukjesz ofertę, to zniżki przepadają w stosowny dla regulaminu i ówczesniej promocji sposób. Bezpłatne 5xHD wciąż masz. Zawsze możesz z Canal+ HD zrezygnować jeśli te dodatkowe 6zł to taki problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gard Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 To najciekawsze jest to , że operator nie informuje w ogóle o takiej zależności , ani przy podpisywaniu umowy ,ani w treści umowy , ani na folderach reklamowych. Po prostu Cyfra+ stosuje ukryte haczyki , bo jeśli bym wiedział , że tak będzie wyglądać mój pakiet kanałów HD po trzech miesiącach od podpisania umowy ,to nigdy bym takiej umowy nie podpisał z Cyfrą+ , a jednak kolega dobrze mówił bierz n-kę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 W regulaminie masz warunki na jakich możesz korzystać z danych opcji dodatkowych, w tym Premium HD. Skoro brałeś pod uwagę umowę z n-ką, to znaczy że nie zależało Ci na kanałach Canal+, więc odłącz je w Cyfrze i nic Ci nie będą naliczać. W n-ce i tak byś nie miał tych kanałów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gard Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Ale niestety nie mogę zrezygnować z Canal+. Stała cena pakietów wraz z opcją Canal+. SD13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 To zrezygnuj z Canal+ HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gard Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Nie muszę rezygnować z Canal Fim HD sami podstępem zabrali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
savick Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Podstępem to kierują się wszyscy "wierni abonenci" którzy płaczą w ostatnim miesiącu promocji że dostali za duży rachunek i kombinują jak by tu mniej płacić. Wylewają na forum wszystkie swoje żale. W umowie wszystkie warunki promocyjne są opisane. Ja jak czegoś nie zrozumiałem w umowie to nie zwalam na firme/dystrybutora że mnie nie poinformowali. Możecie narzekać że te umowy sa napisane po chińsku ale tak będzie dopuki mentalność marudzenia w naszym kraju się nie zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gard Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Kolego savick ja nie płaczę , że mam duży rachunek ,ja chcę tylko to co mam zapisane w umowie 100 % rabatu na Premium HD przez 13 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sido Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Przeczytaj również Regulamin, bo to integralna część Umowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 pytanko-jak się przedłuza umowę z cyfrą to wchodzi ona w zycie od nowego miesiąca(nowego okresu rozliczeniowego),czy od dnia przedłuzenia umowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi