Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego gard: w umowie masz ze znizka jest na Premium HD, odlaczajac ta opcje i pozostawiajac C+HD nie masz premium HD a wiec nie masz znizki - proste nie?? Taki trick slowny ze strony cyferki, sprytnie no nie?? Masz to co jest w 100% w umowie, mozesz czuc sie oszukany ale przez kogo?? Masz to przeciez czarno na bialym w umowie z ktora sie zapoznales?? ;> Jak sie nie umie czytac to wpadasz w glebokie g... za przeproszeniem nie tylko w umowach cyfry ;). Ja w swoim zyciu podpisalem sporo umow, a sprobuj przestudiowac umowy na kredyty itp moze sie nauczysz na bledach... Kapitalizm pelna gębą jednym slowem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie po przedłużeniu umowy na 18 miesięcy, korzystam z promocji i płacę 42 zł za pakiet komfortowy+ a do tego ma pakiet Canal+ gratis przez cały okres umowy. Czy jest możliwość dokupienia do tego pakietu HBO, i kilku kanałów HD, bez utraty ceny promocyjnej, czyli do tych 42 zł dopłacał bym kasę za dokupione kanały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem symulację w ICA i tu wygląda tak, ze z dołączeniem pojedyńczych kanałów nie ma problemów, po prostu doliczane są ich ceny. Jednak po dodaniu paczki HBO, wygląda na to że stracę warunki promocyjne i będę płacił nie 42 + 29,90 tylko coś ok 100 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam lekturę Art. 14a par. 5 ust. 2; niestety premium HD jest tylko z HBO+CANAL, zatem jeśli nie ma HBO to i Premium HD nie może być... Szkoda, że przy umowie nie można było wziąć oddzielnie HBO HD i C+ HD... Przez to zrobili wielu klientów w rogi. M. in. mnie bo pracownik Centrum Cyfry w Poznaniu zarzekał się, że będzie mozliwość wyłączenia samego HBO i HBO HD. Teraz będzie musiał to odszczekać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie, pracownik Cyfry zarzekał się że będzie można HBO bez problemu odłączyć nic nie tracąc. Wręcz polecał, jak dają za darmo to brać, brać... Ale wolę już zapłacić dodatkowe 6 zł za Canal+ HD niż 29,90 za HBO na którym nawet nie działają napisy (na dekoderze PVR).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

moja umowa konczy sie 1 kwietnia i teraz od dwoch tygodni dzwonia do mnie z firmy call center cyfry plus i proponuja mi rozne warunki.(co myslicie o tej ofercie?) tylko ze takiej oferty jak pisali koledzy wyzej to nie oferuja.

Czyli jaka droge powinienem wybrac zeby otrzymac jak najlepsze warunki?( call center, infolinia, punkt sprzedazy cyfry, zakonczenie umowy?)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

moja umowa konczy sie 1 kwietnia i teraz od dwoch tygodni dzwonia do mnie z firmy call center cyfry plus i proponuja mi rozne warunki.(co myslicie o tej ofercie?) tylko ze takiej oferty jak pisali koledzy wyzej to nie oferuja.

Czyli jaka droge powinienem wybrac zeby otrzymac jak najlepsze warunki?( call center, infolinia, punkt sprzedazy cyfry, zakonczenie umowy?)

pozdrawiam

zakończenie umowy :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja mama przedłuża umowę z Cyfrą+ na 18 m-cy przez telefon (rozmowa z działem utrzymania klienta). Teraz żałuje, bo po rozmowie stwierdziła, że przedstawiona oferta wcale rewelacyjna nie była. W związku z tym mam pytanie, czy w tym przypadku też obowiązuje 7-dniowe odstąpienie od umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja mama przedłuża umowę z Cyfrą+ na 18 m-cy przez telefon (rozmowa z działem utrzymania klienta). Teraz żałuje, bo po rozmowie stwierdziła, że przedstawiona oferta wcale rewelacyjna nie była. W związku z tym mam pytanie, czy w tym przypadku też obowiązuje 7-dniowe odstąpienie od umowy?
Nie obowiązuje.

Jeśli Abonent telefonicznie przedłużył umowę, nie ma możliwości odstąpienia od niej w terminie 10 dni od daty jej zawarcia.

 

Akty prawne:

USTAWA z dnia 2 marca 2000 r ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny:

 

Rozdział 1

Umowy zawarte poza lokalem przedsiębiorstwa

 

Art. 2.

Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenia piśmie, w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy.

 

Art. 60 Kodeksu Cywilnego.

Z zastrzeżeniem wyjątków w ustawie przewidzianych, wola osoby dokonującej czynności prawnej może być wyrażona przez każde zachowanie się tej osoby, które ujawnia jej wolę w sposób dostateczny, w tym również przez ujawnienie tej woli w postaci elektronicznej (oświadczenie woli).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do obeznanych w teamcie:)

Na początku grudnia podpisałem umowę na PODSTAWOWY na 13mies, w promocji 9 mies za połowe ceny

i na 4 miesiące dostałem CANAL+ HBO i CINEMAX w prezencie, w kwietniu mam z tego zrezygnować

więc będę niedługo dzwonił i tu moje pytanie. Bo chcę zostawić tylko CANAL+ i jak myślicie co mi zaproponują?

Satysfakcjonowałby mnie 9,90zł mies za paczkę CANAL+, realne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pakiet PODSTAWOWY+ z opcją: C+, HBO(3-mc za darmo); opcje dodatkową z HD: 5xHD, FILMBOX, PREMIUM HD (canal+ film HD, canal+ sport HD, HBO HD). Problem polega na tym, że dzisiaj wyłączyłem HBO, a przy okazji wyłączyli mi opcje PREMIUM HD, ze względu na to, że w opcji PREMIUM HD jest HBO HD, a jeden pakiet łączy się z drugim (tak mnie poinformowano). Tyle, że w umowie nie znalazłem, żadnego zapisu o łączeniu tych dwóch opcji. To samo wygląda sprawa z Eurosportem 2, którego w opcji "zwykłej" nie mam, ale za to mam go już w HD (Eurosport 2 HD). I tutaj mamy precedens, którego nie rozumiem. Mam pytanie, czy ktoś miał podobny problem i w jaki sposób go rozwiązał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich tak jak ja nabitych w butelkę przez Cyfrę +. Po kontakcie z CTA i wyłączeniu Opcje HBO ( którą miałem 3 miesiące gratis ) dowiedziałem się , że przy rezygnacji z HBO opija Premium HD też zostaje wyłączona .To moje pytanie skoro według spisanej umowy Opcja Premium HD jest gratis przez 13 miesięcy i w umowie brak jest zapisu na temat utraty dostępu do Opcji Premium HD w przypadku rezygnacji z Opcji HBO, to czy Cyfra+ może tak robić , iż wyłączy mi Premium HD i jeśli tak to na jakiej podstawie , skoro w umowie brak jest odpowiedniego zapisu tej zależności.Pozdrawiam.

lucbest nie ma szans na rozwiązanie Twojego problemu ,kruczki Cyfry +, ale dla pocieszenia dodam ,że będzie nas więcej w ten sposób nabitych w butelkę.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Przedłużałem umowę z cyfrą telefonicznie w styczniu.Podczas rozmowy zostałem zapewniny że dekoder PACE dostanę najprawdopodobniej w lutym ale ze względu na nieprzewidziane okoliczności ostateczny termin to 31.03.Podpisując tą umowę liczyłem na nagrywanie,wypożyczanie i oglądanie programów w jakości HD.Dostałem list od cyfry że czas oczekiwania się wydłuży bez podania nastepnego terminu odbioru dekodera.W punkcie dystrybucyjnym dla nowych umów dekodery są dostępne od ręki a bez listu od cyfry nie mogą mi go wydac.Czy ze względu na zaistniałą sytuację mogę zerwac umowę?

Pakiet prestiżowy HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Mam pytanko do obeznanych w teamcie:)

Na początku grudnia podpisałem umowę na PODSTAWOWY na 13mies, w promocji 9 mies za połowe ceny

i na 4 miesiące dostałem CANAL+ HBO i CINEMAX w prezencie, w kwietniu mam z tego zrezygnować

więc będę niedługo dzwonił i tu moje pytanie. Bo chcę zostawić tylko CANAL+ i jak myślicie co mi zaproponują?

Satysfakcjonowałby mnie 9,90zł mies za paczkę CANAL+, realne??

 

No popatrz, mam taki sam problem jak Ty. Jestem optymistą i myślę, że za 14,95 zł lub ostatecznie 19,90 zł uda mi się wynegocjować Pakiet Canal+ na pozostały okres umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucbest nie ma szans na rozwiązanie Twojego problemu ,kruczki Cyfry +, ale dla pocieszenia dodam ,że będzie nas więcej w ten sposób nabitych w butelkę.Pozdrawiam

 

Chodzi mi właściwie, czy jest zapis w umowie, który mówi o wyłączeniu całej opcji PREMIUM HD, przy rezygnacji z HBO (ja akurat nie znalazłem takiej wzmianki). Bo jeżeli nie ma to chyba, zgłoszę sprawę do UOKiK'u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...