Hugo Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Róznie. W zależności czy masz umowę na czas nieokreślony, czy w okresie minimalnym, i do kiedy on trwa. Zależy też od rodzaju oferty, z którą przedłużasz umowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
savick Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Kolego gard: w umowie masz ze znizka jest na Premium HD, odlaczajac ta opcje i pozostawiajac C+HD nie masz premium HD a wiec nie masz znizki - proste nie?? Taki trick slowny ze strony cyferki, sprytnie no nie?? Masz to co jest w 100% w umowie, mozesz czuc sie oszukany ale przez kogo?? Masz to przeciez czarno na bialym w umowie z ktora sie zapoznales?? ;> Jak sie nie umie czytac to wpadasz w glebokie g... za przeproszeniem nie tylko w umowach cyfry . Ja w swoim zyciu podpisalem sporo umow, a sprobuj przestudiowac umowy na kredyty itp moze sie nauczysz na bledach... Kapitalizm pelna gębą jednym slowem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Obecnie po przedłużeniu umowy na 18 miesięcy, korzystam z promocji i płacę 42 zł za pakiet komfortowy+ a do tego ma pakiet Canal+ gratis przez cały okres umowy. Czy jest możliwość dokupienia do tego pakietu HBO, i kilku kanałów HD, bez utraty ceny promocyjnej, czyli do tych 42 zł dopłacał bym kasę za dokupione kanały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Z tym nie powinno być problemu. Ja Teściowi przedłuzyłem umowę w Grudniu na tych samych zasadach i dobrałem dodatkowo Orange Sport. Płaci 42 zł za to co w promocji i dodatkowo 10 zł za Orange Sport. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Sprawdzałem symulację w ICA i tu wygląda tak, ze z dołączeniem pojedyńczych kanałów nie ma problemów, po prostu doliczane są ich ceny. Jednak po dodaniu paczki HBO, wygląda na to że stracę warunki promocyjne i będę płacił nie 42 + 29,90 tylko coś ok 100 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gard Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Kolego savick , ale ja nie rezygnuję z Premium HD ,tylko chcę zrezygnować z paczki HBO , HBO 2 , HBO Comedy.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalam Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Polecam lekturę Art. 14a par. 5 ust. 2; niestety premium HD jest tylko z HBO+CANAL, zatem jeśli nie ma HBO to i Premium HD nie może być... Szkoda, że przy umowie nie można było wziąć oddzielnie HBO HD i C+ HD... Przez to zrobili wielu klientów w rogi. M. in. mnie bo pracownik Centrum Cyfry w Poznaniu zarzekał się, że będzie mozliwość wyłączenia samego HBO i HBO HD. Teraz będzie musiał to odszczekać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DXmaniac Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 U mnie podobnie, pracownik Cyfry zarzekał się że będzie można HBO bez problemu odłączyć nic nie tracąc. Wręcz polecał, jak dają za darmo to brać, brać... Ale wolę już zapłacić dodatkowe 6 zł za Canal+ HD niż 29,90 za HBO na którym nawet nie działają napisy (na dekoderze PVR). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gard Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Już ktoś próbował ruszyć ten temat https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=6&t=13750 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protekt1 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam moja umowa konczy sie 1 kwietnia i teraz od dwoch tygodni dzwonia do mnie z firmy call center cyfry plus i proponuja mi rozne warunki.(co myslicie o tej ofercie?) tylko ze takiej oferty jak pisali koledzy wyzej to nie oferuja. Czyli jaka droge powinienem wybrac zeby otrzymac jak najlepsze warunki?( call center, infolinia, punkt sprzedazy cyfry, zakonczenie umowy?) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam moja umowa konczy sie 1 kwietnia i teraz od dwoch tygodni dzwonia do mnie z firmy call center cyfry plus i proponuja mi rozne warunki.(co myslicie o tej ofercie?) tylko ze takiej oferty jak pisali koledzy wyzej to nie oferuja. Czyli jaka droge powinienem wybrac zeby otrzymac jak najlepsze warunki?( call center, infolinia, punkt sprzedazy cyfry, zakonczenie umowy?) pozdrawiam zakończenie umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Moja mama przedłuża umowę z Cyfrą+ na 18 m-cy przez telefon (rozmowa z działem utrzymania klienta). Teraz żałuje, bo po rozmowie stwierdziła, że przedstawiona oferta wcale rewelacyjna nie była. W związku z tym mam pytanie, czy w tym przypadku też obowiązuje 7-dniowe odstąpienie od umowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaś 1990 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 a co twej mamie dali ? za tak długi staż nie wydaje mi się aby można było po szukaj sobie adresu Federacji konsumenta tam poznasz ODP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe1974 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Moja mama przedłuża umowę z Cyfrą+ na 18 m-cy przez telefon (rozmowa z działem utrzymania klienta). Teraz żałuje, bo po rozmowie stwierdziła, że przedstawiona oferta wcale rewelacyjna nie była. W związku z tym mam pytanie, czy w tym przypadku też obowiązuje 7-dniowe odstąpienie od umowy?Nie obowiązuje.Jeśli Abonent telefonicznie przedłużył umowę, nie ma możliwości odstąpienia od niej w terminie 10 dni od daty jej zawarcia. Akty prawne: USTAWA z dnia 2 marca 2000 r ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny: Rozdział 1 Umowy zawarte poza lokalem przedsiębiorstwa Art. 2. Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenia piśmie, w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy. Art. 60 Kodeksu Cywilnego. Z zastrzeżeniem wyjątków w ustawie przewidzianych, wola osoby dokonującej czynności prawnej może być wyrażona przez każde zachowanie się tej osoby, które ujawnia jej wolę w sposób dostateczny, w tym również przez ujawnienie tej woli w postaci elektronicznej (oświadczenie woli). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Mam pytanko do obeznanych w teamcie:) Na początku grudnia podpisałem umowę na PODSTAWOWY na 13mies, w promocji 9 mies za połowe ceny i na 4 miesiące dostałem CANAL+ HBO i CINEMAX w prezencie, w kwietniu mam z tego zrezygnować więc będę niedługo dzwonił i tu moje pytanie. Bo chcę zostawić tylko CANAL+ i jak myślicie co mi zaproponują? Satysfakcjonowałby mnie 9,90zł mies za paczkę CANAL+, realne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Raczej nierealne,po okresie promocyjnym będziesz płacił normalna cene za pakiet Canal + czyli 29.90 jeśli sie nie myle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Możesz też włączać sobie Canal+ drugiego dnia miesiąca i wyłączać w następnym miesiącu i wtedy wyjdzie cię średnio po 14,95 miesięcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe1974 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Realne 19,90 m-cznie przez 6 m-cy. Nie niemożliwe 14,95 m-cznie przez 6 m-cy... tylko telefon do CTA w kwietniu rozwieje wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Ja na przykład dzisiaj miałem telefon z cyfry z propozycją włączenia HBO za 19,90. Grzecznie odpowiedziałem że nie jestem zainteresowany. Nie powiem przecież że obecnie mam HBO za 29,90 ale za 4 miesiące (włączanie-wyłączanie+bloker) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucbest Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Mam pakiet PODSTAWOWY+ z opcją: C+, HBO(3-mc za darmo); opcje dodatkową z HD: 5xHD, FILMBOX, PREMIUM HD (canal+ film HD, canal+ sport HD, HBO HD). Problem polega na tym, że dzisiaj wyłączyłem HBO, a przy okazji wyłączyli mi opcje PREMIUM HD, ze względu na to, że w opcji PREMIUM HD jest HBO HD, a jeden pakiet łączy się z drugim (tak mnie poinformowano). Tyle, że w umowie nie znalazłem, żadnego zapisu o łączeniu tych dwóch opcji. To samo wygląda sprawa z Eurosportem 2, którego w opcji "zwykłej" nie mam, ale za to mam go już w HD (Eurosport 2 HD). I tutaj mamy precedens, którego nie rozumiem. Mam pytanie, czy ktoś miał podobny problem i w jaki sposób go rozwiązał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gard Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Witam wszystkich tak jak ja nabitych w butelkę przez Cyfrę +. Po kontakcie z CTA i wyłączeniu Opcje HBO ( którą miałem 3 miesiące gratis ) dowiedziałem się , że przy rezygnacji z HBO opija Premium HD też zostaje wyłączona .To moje pytanie skoro według spisanej umowy Opcja Premium HD jest gratis przez 13 miesięcy i w umowie brak jest zapisu na temat utraty dostępu do Opcji Premium HD w przypadku rezygnacji z Opcji HBO, to czy Cyfra+ może tak robić , iż wyłączy mi Premium HD i jeśli tak to na jakiej podstawie , skoro w umowie brak jest odpowiedniego zapisu tej zależności.Pozdrawiam. lucbest nie ma szans na rozwiązanie Twojego problemu ,kruczki Cyfry +, ale dla pocieszenia dodam ,że będzie nas więcej w ten sposób nabitych w butelkę.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leser Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Witam!! Przedłużałem umowę z cyfrą telefonicznie w styczniu.Podczas rozmowy zostałem zapewniny że dekoder PACE dostanę najprawdopodobniej w lutym ale ze względu na nieprzewidziane okoliczności ostateczny termin to 31.03.Podpisując tą umowę liczyłem na nagrywanie,wypożyczanie i oglądanie programów w jakości HD.Dostałem list od cyfry że czas oczekiwania się wydłuży bez podania nastepnego terminu odbioru dekodera.W punkcie dystrybucyjnym dla nowych umów dekodery są dostępne od ręki a bez listu od cyfry nie mogą mi go wydac.Czy ze względu na zaistniałą sytuację mogę zerwac umowę? Pakiet prestiżowy HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Mam pytanko do obeznanych w teamcie:)Na początku grudnia podpisałem umowę na PODSTAWOWY na 13mies, w promocji 9 mies za połowe ceny i na 4 miesiące dostałem CANAL+ HBO i CINEMAX w prezencie, w kwietniu mam z tego zrezygnować więc będę niedługo dzwonił i tu moje pytanie. Bo chcę zostawić tylko CANAL+ i jak myślicie co mi zaproponują? Satysfakcjonowałby mnie 9,90zł mies za paczkę CANAL+, realne?? No popatrz, mam taki sam problem jak Ty. Jestem optymistą i myślę, że za 14,95 zł lub ostatecznie 19,90 zł uda mi się wynegocjować Pakiet Canal+ na pozostały okres umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucbest Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 lucbest nie ma szans na rozwiązanie Twojego problemu ,kruczki Cyfry +, ale dla pocieszenia dodam ,że będzie nas więcej w ten sposób nabitych w butelkę.Pozdrawiam Chodzi mi właściwie, czy jest zapis w umowie, który mówi o wyłączeniu całej opcji PREMIUM HD, przy rezygnacji z HBO (ja akurat nie znalazłem takiej wzmianki). Bo jeżeli nie ma to chyba, zgłoszę sprawę do UOKiK'u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Próbuj, może Ci się uda te 6zl odzyskać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi